abonnement Unibet Coolblue
pi_199098289
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 13:51 schreef exode het volgende:
Mijn vriendin werd net gebeld dat de helft van haar klas die dus in quarantaine zaten zaterdag een slaapfeestje hadden. Geen idee of het volgens de regels mag, maar ik sloeg wel even achterover. Ze gaan nu overleggen met de GGD hoe dat zit met quarantaine en testen, er waren minstens 2 kinderen bij die zich sowieso niet laten testen begreep ik.
:X :?
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 21 april 2021 @ 14:32:20 #227
269689 crew  Viv
pi_199098410
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 12:41 schreef Leandra het volgende:
Had ik dus 6 Lightswings besteld (3 twin, 3 single), gelukkig in de sale, maar dan kosten ze nog meer dan genoeg, heeft de bezorger ze gewoon in de hal van het appartementencomplex gezet zonder aan te bellen :(

WTF? Hoezo bel je niet eens aan als je een pakket van een meter lang, zeker 20cm breed en 20cm hoog bezorgt?

En ik weet zeker dat er niet aangebeld is, want ik kwam terug van het huis, dacht nog van "Even kijken of er post is" dus ik ben bij wijze van uitzondering door de voordeur naar binnen gegaan, vervolgens mijn laarzen naast onze voordeur gezet, ons appartement binnengegaan de Senseo aangezet (stond al klaar met beker, pads en op temperatuur), mijn koffie is amper klaar (dubbele beker), ik kijk naar buiten en zie daar de pakketbezorger rijden.... en dan is hij ons complex dus voorbij.

Ik ga in de hal van het complex kijken, ligt het pakket daar, wel binnen de deur die met de sleutel open moet, dus hij zal bij een andere bewoner aangebeld hebben (er lag nog een pakketje), maar bel gewoon aan als je een pakket voor me hebt ipv het zonder aanbellen neer te zetten.
Ik kwam ooit op een zaterdagavond thuis van mijn bijbaan, staat er in de centrale hal van mijn studentenflat een grote doos van een boekhandel. Ik dacht nog: mooi kut voor de ontvanger, iedere bewoner hier kan het meenemen en op Marktplaats zetten. Kom ik dichterbij, bleek ík die ontvanger te zijn. Circa 1000 euro aan nieuwe geneeskunde-studieboeken up for grabs. :'( :X Wel een klacht ingediend bij PostNL.
pi_199098421
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 13:51 schreef exode het volgende:
Mijn vriendin werd net gebeld dat de helft van haar klas die dus in quarantaine zaten zaterdag een slaapfeestje hadden. Geen idee of het volgens de regels mag, maar ik sloeg wel even achterover. Ze gaan nu overleggen met de GGD hoe dat zit met quarantaine en testen, er waren minstens 2 kinderen bij die zich sowieso niet laten testen begreep ik.
Echt, wtf! }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_199098448
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 12:41 schreef Leandra het volgende:
Had ik dus 6 Lightswings besteld (3 twin, 3 single), gelukkig in de sale, maar dan kosten ze nog meer dan genoeg, heeft de bezorger ze gewoon in de hal van het appartementencomplex gezet zonder aan te bellen :(

WTF? Hoezo bel je niet eens aan als je een pakket van een meter lang, zeker 20cm breed en 20cm hoog bezorgt?

En ik weet zeker dat er niet aangebeld is, want ik kwam terug van het huis, dacht nog van "Even kijken of er post is" dus ik ben bij wijze van uitzondering door de voordeur naar binnen gegaan, vervolgens mijn laarzen naast onze voordeur gezet, ons appartement binnengegaan de Senseo aangezet (stond al klaar met beker, pads en op temperatuur), mijn koffie is amper klaar (dubbele beker), ik kijk naar buiten en zie daar de pakketbezorger rijden.... en dan is hij ons complex dus voorbij.

Ik ga in de hal van het complex kijken, ligt het pakket daar, wel binnen de deur die met de sleutel open moet, dus hij zal bij een andere bewoner aangebeld hebben (er lag nog een pakketje), maar bel gewoon aan als je een pakket voor me hebt ipv het zonder aanbellen neer te zetten.
Stom!
Maar waarom heb jij zes van die dingen nodig?

En Exode: belachelijk!!! Kan daar met mijn verstand absoluut niet bij. Ik neem aan dat daar vanuit school ook op gereageerd gaat worden? Of dat mag natuurlijk niet? Jemig zeg.
Met een meidenkwartet
  woensdag 21 april 2021 @ 14:35:14 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199098457
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:32 schreef Viv het volgende:

[..]

Ik kwam ooit op een zaterdagavond thuis van mijn bijbaan, staat er in de centrale hal van mijn studentenflat een grote doos van een boekhandel. Ik dacht nog: mooi kut voor de ontvanger, iedere bewoner hier kan het meenemen en op Marktplaats zetten. Kom ik dichterbij, bleek ík die ontvanger te zijn. Circa 1000 euro aan nieuwe geneeskunde-studieboeken up for grabs. :'( :X Wel een klacht ingediend bij PostNL.
Teringjantje :X

Ik ben normaal niet van het (af)zeiken bij/over organisaties, ik plaats eigenlijk alleen maar een Google-recensie als ik tevreden ben, maar de vervoerder had in dit geval vrijwel automatisch een mailtje gestuurd dat het pakket bezorgd was en of ik een beoordeling wilde schrijven over die bezorging.... domme, domme, vraag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199098475
Ik hoorde net dit van een vriend;

Iemands schoonmoeder kreeg haar eerste vax, ging vervolgens willens en wetens naar een vriendin die Corona heeft, raakt besmet, besmet vervolgens haar hele familie en doesn't give a fuck :') YOLO jongens.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199098483
Ik hoor net dat de gymleraar van onze school flink ziek is door corona, inclusief ziekenhuis en beademing -O-. Midden 30 en ik neem aan dat hij lichamelijk fitter is dan de gemiddelde Nederlander...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 21 april 2021 @ 14:41:00 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199098520
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:34 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Stom!
Maar waarom heb jij zes van die dingen nodig?

En Exode: belachelijk!!! Kan daar met mijn verstand absoluut niet bij. Ik neem aan dat daar vanuit school ook op gereageerd gaat worden? Of dat mag natuurlijk niet? Jemig zeg.
Een dubbele boven het kookeiland, een dubbele boven de eettafel, een enkele aan de zijkant van het kookeiland, nog een enkele aan de andere zijkant van het kookeiland, een enkele bij mijn oma-hoekje en bij gebrek aan een enkele in de kleur die ik wilde nog een dubbele boven de salontafel, die ik in eerste instantie als enkele wilde gebruiken, maar we hebben inmiddels al besloten dat hij daar ook als dubbele gebruikt kan worden.

Zit ik nooit met waar het aansluitpunt is en waar iets nou helemaal precies staat enzo.
Hoewel we voldoende aansluitpunten hebben en deze ook behoorlijk op de juiste plek zitten.
En ze waren heel enorm in de sale :D Daar kon ik het niet echt voor laten, niet met het risico dat ik ze later toch nog wilde hebben en ze dan tegen de volle prijs moest bestellen :@
3 keer van 170 voor 100 en 3 keer van 120 voor 80... dat verschil was me net te groot voor een "komt wel".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199098523
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 13:51 schreef exode het volgende:
Mijn vriendin werd net gebeld dat de helft van haar klas die dus in quarantaine zaten zaterdag een slaapfeestje hadden. Geen idee of het volgens de regels mag, maar ik sloeg wel even achterover. Ze gaan nu overleggen met de GGD hoe dat zit met quarantaine en testen, er waren minstens 2 kinderen bij die zich sowieso niet laten testen begreep ik.
En als er dan eentje het wel heeft opgelopen en die zaterdag net besmettelijk was is er ipv 1 kind een hele kudde bezet en dan ook nog het risico voor de mensen eromheen..
  woensdag 21 april 2021 @ 14:41:37 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199098526
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:37 schreef Phaidra het volgende:
Ik hoor net dat de gymleraar van onze school flink ziek is door corona, inclusief ziekenhuis en beademing -O-. Midden 30 en ik neem aan dat hij lichamelijk fitter is dan de gemiddelde Nederlander...
Oei, nasty :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199098538
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een dubbele boven het kookeiland, een dubbele boven de eettafel, een enkele aan de zijkant van het kookeiland, nog een enkele aan de andere zijkant van het kookeiland, een enkele bij mijn oma-hoekje en bij gebrek aan een enkele in de kleur die ik wilde nog een dubbele boven de salontafel, die ik in eerste instantie als enkele wilde gebruiken, maar we hebben inmiddels al besloten dat hij daar ook als dubbele gebruikt kan worden.

Zit ik nooit met waar het aansluitpunt is en waar iets nou helemaal precies staat enzo.
Hoewel we voldoende aansluitpunten hebben en deze ook behoorlijk op de juiste plek zitten.
En ze waren heel enorm in de sale :D Daar kon ik het niet echt voor laten, niet met het risico dat ik ze later toch nog wilde hebben en ze dan tegen de volle prijs moest bestellen :@
3 keer van 170 voor 100 en 3 keer van 120 voor 80... dat verschil was me net te groot voor een "komt wel".
ok ok, goede deal. Ik dacht al... die aansluitpunten zitten toch vast precies waar je ze hebben wilt.

Wij gaan ook (laten) bouwen!
Met een meidenkwartet
  woensdag 21 april 2021 @ 14:43:49 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199098548
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik hoorde net dit van een vriend;

Iemands schoonmoeder kreeg haar eerste vax, ging vervolgens willens en wetens naar een vriendin die Corona heeft, raakt besmet, besmet vervolgens haar hele familie en doesn't give a fuck :') YOLO jongens.
Echt hè.... :X :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 21 april 2021 @ 14:48:20 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199098599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:42 schreef Cathmar het volgende:

[..]

ok ok, goede deal. Ik dacht al... die aansluitpunten zitten toch vast precies waar je ze hebben wilt.

Wij gaan ook (laten) bouwen!
Ja, dat zitten de aansluitpunten ook, maar ja, dat bepaal je op een moment vrij vroeg in de bouw (voor ze de plafondplaten laten maken) en dan heb je de indeling op zich wel wat voor ogen (en die blijft wel ongeveer), maar ik heb de verdeling van de lichtpunten ook een beetje mooi verdeeld over het huis, op dezelfde afstand ten opzichte van bepaalde punten enzo (autisme much?) en dan kan het net zijn dat het uiteindelijk niet helemaal ideaal zit ten opzichte van de inrichting, maar dat is hiermee niet echt een probleem.

En mochten we die enorme eettafel idd helemaal op het maximale formaat nodig hebben zouden we hem dus ook nog zo kunnen zetten dat de ene twin lightswing en de andere single lightswing boven de tafel uitkomen en er dus 3 lampen boven de tafel zitten ipv de 2 die we dan normaal hebben.... indien echt nodig enzo.

Spannend!! *O* *O* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 21 april 2021 @ 14:54:16 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199098687
Ik had al wat aangepast qua lichtpunten:

Origineel: 1 lichtpunt in de woonkamer, wel 3 in de keuken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangepast en uiteindelijke verdeling: 3 in de woonkamer en 3 in de keuken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199098793
Jouw keuken O+ O+
Met een meidenkwartet
  woensdag 21 april 2021 @ 15:15:10 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199098937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:01 schreef Cathmar het volgende:
Jouw keuken O+ O+
Ja, ik kan niet wachten :D

Ik heb met de keuken zo overgecompenseerd bij het indelen van dit huis.... de oude keuken was 210*310 en dan ging er nog een hoek van 50*120 uit ook.... dat was misschien niet het beste uitgangspunt om een nieuwe keuken te tekenen :') :@

En dan durfden de mannen op de bouw al bijna niet te zeggen dat er een koofje uit moest, een koofje van 25*60 :D :')
Kan mij dat koofje van 25*60 nou schelen, ik had er een hap uit die 4 keer zo groot was, in een keuken die hier letterlijk 3 keer in past.

Pure overcompensatie dus.... een soort van grote auto bij een mannetje met kleine handen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199099284
Ons huis wordt echt niet klein maar de keuken is ongeveer 1/3 van dat. Of ik moet de zithoek in het hoekje van de keuken duwen.... toch die 3d tekening maken in floorplanner.
Met een meidenkwartet
pi_199099507
Dat slaapfeestje is dus ook uitgelekt, de ouders wilden het zelf niet melden.

De directeur heeft al met wat ouders gebeld en gaat bij GGD na of ze nu langer in quarantaine moeten. Ik geloof dat ze een dag later moeten testen, dus ipv vandaag morgen. Daardoor kunnen ze wellicht niet meedoen met de Koningsspelen vrijdag.
Nu zijn ouders over de zeik.

Ik snap ecbt steeds minder van heel veel mensen.

Jeetje wat heftig Phaidra!
pi_199099525
Jouw keuken is onze woonkamer Leandra ;)
  woensdag 21 april 2021 @ 15:57:26 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199099534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:41 schreef Cathmar het volgende:
Ons huis wordt echt niet klein maar de keuken is ongeveer 1/3 van dat. Of ik moet de zithoek in het hoekje van de keuken duwen.... toch die 3d tekening maken in floorplanner.
Dat is sowieso wel handig.
Maar mocht je in NL zijn voor je knopen door moet hakken of om knopen door te hakken dan ben je van harte welkom.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 21 april 2021 @ 15:57:58 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199099540
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:56 schreef exode het volgende:
Jouw keuken is onze woonkamer Leandra ;)
Sorry :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 21 april 2021 @ 16:00:56 #247
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_199099579
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:55 schreef exode het volgende:
Dat slaapfeestje is dus ook uitgelekt, de ouders wilden het zelf niet melden.

De directeur heeft al met wat ouders gebeld en gaat bij GGD na of ze nu langer in quarantaine moeten. Ik geloof dat ze een dag later moeten testen, dus ipv vandaag morgen. Daardoor kunnen ze wellicht niet meedoen met de Koningsspelen vrijdag.
Nu zijn ouders over de zeik.

Ik snap ecbt steeds minder van heel veel mensen.
niet te geloven. :(
in de haak.
  woensdag 21 april 2021 @ 16:01:59 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199099589
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 15:55 schreef exode het volgende:
Dat slaapfeestje is dus ook uitgelekt, de ouders wilden het zelf niet melden.

De directeur heeft al met wat ouders gebeld en gaat bij GGD na of ze nu langer in quarantaine moeten. Ik geloof dat ze een dag later moeten testen, dus ipv vandaag morgen. Daardoor kunnen ze wellicht niet meedoen met de Koningsspelen vrijdag.
Nu zijn ouders over de zeik.

Ik snap ecbt steeds minder van heel veel mensen.

Jeetje wat heftig Phaidra!
Wat zijn sommige mensen toch vreselijk dom, en dan ook nog verontwaardigd zijn dat hun kinderen door dit soort achterlijkheid de koningsspelen missen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199099824
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat zijn sommige mensen toch vreselijk dom, en dan ook nog verontwaardigd zijn dat hun kinderen door dit soort achterlijkheid de koningsspelen missen :X
Nou inderdaad. Omgekeerde wereld :X. En die kinderen krijgen dus mee dat dat gedrag normaal is.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 21 april 2021 @ 16:20:08 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_199099872
School van Melba doet geen koningspelen dit jaar. Net nu ik een keer op tijd een oranje t-shirt had gekocht :')
Kwak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')