En nog altijd meer dan gelukkig .
quote:no offense, maar na 6 maanden huwelijk, en daarnaast dat je elkaar nog geen jaar kent, dan mag je idd toch wel verwachten dat je nog heel gelukkig met elkaar bent
Op maandag 27 januari 2003 09:34 schreef SilkTie het volgende:
April 2002 per ongeluk deur in haar gezicht gesmetenverontschuldigingen aangeboden en babbeltje gemaakt.
Mei 2002 eerste afspraak.
Mei 2002 "Wil je met me trouwen?" "Uhh, geef me even de tijd om erover na te denken ...".
Juni 2002 "Ja" => verloofd.
Augustus 2002 getrouwd.
En nog altijd meer dan gelukkig
.
Vind het wel getuigen van lef, als je na zo'n korte tijd samen zo'n grote stap zet.
On-topic: Ik ken mijn vriendin bijna 2.5 jaar. afgelopen kerst heb ik haar ten huwelijk gevraagt. We hebben nog geen datum geprikt
sinds 7 jan 2003 getrouwd dus
en erg gelukkig
quote:;{
Op maandag 27 januari 2003 09:34 schreef SilkTie het volgende:
April 2002 per ongeluk deur in haar gezicht gesmetenverontschuldigingen aangeboden en babbeltje gemaakt.
Mei 2002 eerste afspraak.
Mei 2002 "Wil je met me trouwen?" "Uhh, geef me even de tijd om erover na te denken ...".
Juni 2002 "Ja" => verloofd.
Augustus 2002 getrouwd.
En nog altijd meer dan gelukkig.
woah da's wel snel
Echt super gelukkig met mijn vent.
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:00 schreef skyhigh het volgende:[..]
no offense, maar na 6 maanden huwelijk, en daarnaast dat je elkaar nog geen jaar kent, dan mag je idd toch wel verwachten dat je nog heel gelukkig met elkaar bent
Vind het wel getuigen van lef, als je na zo'n korte tijd samen zo'n grote stap zet.
quote:Klopt, maar we hadden beiden al genoeg achter de rug om heel zeker van onze zaak te zijn. En waarom dan tijd verspillen?
Op maandag 27 januari 2003 10:03 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
;{
woah da's wel snel
Geen van beiden hadden we ooit in die verhalen geloofd, maar het is ons nu zelf overkomen en kunnen het eigenlijk nog niet geloven. Aan de andere kant gaat het vanaf het begin allemaal al zo gemakkelijk en 'smooth', alsof we niets anders gewend zijn in ons leven.
Vanaf onze eerste date tot nu toe hebben we elkaar maar twee dagen niet gezien. In mijn vorige relaties werd ik dan na een paar weken al gek en had ik een dag of twee rust nodig. Om van enige bindingsangst maar niet te spreken ... Nu helemaal niet: ik zou er niet aan moeten denken haar nog een dag niet om mij heen te hebben. Heerlijk gewoon .
quote:1 jaar en 5 maanden.
Op maandag 27 januari 2003 01:40 schreef Quintony het volgende:
Hoelang kende jullie elkaar voor je besloot te trouwen?
quote:Elkaar leren kennen 6-8-2000 (i-net), 19-10-2000 (irl).
Op maandag 27 januari 2003 18:30 schreef Juup© het volgende:[..]
1 jaar en 5 maanden.
En still in love
Light bedankt voor de hint
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 28-01-2003 17:38]
quote:Da's wel knap. Eerst trouwen en daarna pas het aanzoek.
Op maandag 27 januari 2003 19:52 schreef DuchessX het volgende:Huwelijksaanzoek maart 2002.
Getrouwd op 19-1-2002
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |