quote:
Fuck is hij weer opnieuw begonnen met zijn kanaal?quote:Op maandag 19 april 2021 13:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat stukje over kritiek in de comments mag er wel uitgeknipt worden, hij is van 28 comments naar 13 gegaan
zijn huid is nog steeds even dun als dat hij dik is
Ik ben ook weer begonnen met mijn kanaal. Ondertiteling want ja, rotterdams is maar onduidelijk.quote:Op maandag 19 april 2021 16:55 schreef Abid het volgende:
[..]
Fuck is hij weer opnieuw begonnen met zijn kanaal?![]()
Ik wens je daar veel succes bij, maar ik wil geen sporter zien. Ik wil iemand die naar de Admiraal gaat zien.quote:Op maandag 19 april 2021 17:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben ook weer begonnen met mijn kanaal. Ondertiteling want ja, rotterdams is maar onduidelijk.Ja, ik ga er wel wat tijd insteken. Zonder reclameblokken natuurlijk. De echte sporter doet het voor de eer.
Sport-instelling idioot. Het gaat om de mentaliteit in mijn optiek. Merken ga ik niet promoten.quote:Op maandag 19 april 2021 17:11 schreef Abid het volgende:
[..]
Ik wens je daar veel succes bij, maar ik wil geen sporter zien. Ik wil iemand die naar de Admiraal gaat zien.
Jij hebt ook al kanaaltje? Jeetjequote:Op maandag 19 april 2021 17:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Sport-instelling idioot. Het gaat om de mentaliteit in mijn optiek. Merken ga ik niet promoten.
Sorry maar omdat je mij idioot noemt heb je al een subscriber minder.quote:Op maandag 19 april 2021 17:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Sport-instelling idioot. Het gaat om de mentaliteit in mijn optiek. Merken ga ik niet promoten.
Wat post je dan zoal?quote:Op maandag 19 april 2021 17:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Al tien jaar ofzo, maar ik ben er zuinig in. Flink wat vieuws en zonder reclame.
Boeiend. Ik heb toch geen reclame. Zal me echt aan mijn reet roesten of jij nou wel of niet een ge-uploade vid van mij ziet.quote:Op maandag 19 april 2021 17:16 schreef Abid het volgende:
[..]
Sorry maar omdat je mij idioot noemt heb je al een subscriber minder.
En lang!!quote:Op maandag 19 april 2021 17:59 schreef Modus het volgende:
Kjk nu al uit de eerstvolgende video. Want die gaat nu echt echt echt ECHT goed worden. Qua content.
Ook qua kwaliteit want hij heeft nu nieuwe gearquote:Op maandag 19 april 2021 17:59 schreef Modus het volgende:
Kjk nu al uit de eerstvolgende video. Want die gaat nu echt echt echt ECHT goed worden. Qua content.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...quote:Joh, doe gewoon waar je goed in bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lacht echt zijn ballen uit zijn broek dat jij je daar druk over maakt.quote:Op maandag 19 april 2021 20:48 schreef JochemSjakie het volgende:
Bedankt weer @:phoenyx voor het verkloten van weer een goed topic.
Phoenyx heeft een streep.quote:Op maandag 19 april 2021 20:48 schreef JochemSjakie het volgende:
Bedankt weer @:phoenyx voor het verkloten van weer een goed topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |