Als hij daar nou eens wat aan deed... Zich íets minder aantrekken van opmerkingen van mensen die verder op geen enkele manier een rol in zijn leven spelen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij het getroll in de comments zat was en op zijn kermismuziekkanaal krijgt hij dat veel minder
zo spannend is het allemaal niet
Het kwam alleen op zo'n vreemd moment. Zag ook geen hele rare comments in die laatste uploadsessie. En dat in combinatie met voor duizenden euro's aan spullen in korte tijd kopen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij het getroll in de comments zat was en op zijn kermismuziekkanaal krijgt hij dat veel minder
zo spannend is het allemaal niet
Zij houden zich tenminste aan hun woord.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:24 schreef datismijnmening het volgende:
The Bradge gestopt is toch een beetje als Ben en Ruurd die uit elkaar gaan
Niet te vroeg zeggenquote:Op zaterdag 17 april 2021 18:26 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Zij houden zich tenminste aan hun woord.
Daar gaat ie echt niet gelukkig van worden.quote:Op zaterdag 17 april 2021 18:25 schreef KersenKiller het volgende:
Nou, hopen voor hem dat hij het dit keer gewoon bij dat kanaal houdt dan. Een beetje simpel plingelen en daarmee een paar tientjes per maand pakken. Hartstikke leuk toch?
ja dit is echt de beste ooit. Zo prachtigquote:
Is dit nodig om te melden?quote:
Nu kon het ook echt niet mis gaan he.quote:
Snelste ronde is een extra punt jaquote:Op zondag 18 april 2021 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu kon het ook echt niet mis gaan he.
Waarom staat hij niet gemiddeld eerste dan? Snelse rondetijd van Lewis?
Ik doe het niet eens om een punt te makenquote:Op zondag 18 april 2021 18:34 schreef Fok-it het volgende:
@:JochemSjakie mij de hele tijd shadowliken om een punt te maken heeft geen zin hoor, je denkt toch niet dat @:Mortaxx de waarheid sprak?
Wat een naar ventje is dat!quote:Op zondag 18 april 2021 18:34 schreef Fok-it het volgende:
@:JochemSjakie mij de hele tijd shadowliken om een punt te maken heeft geen zin hoor, je denkt toch niet dat @:Mortaxx de waarheid sprak?
Ben wel een beetje gekwetst nu inderdaadquote:
Moet jij weten.quote:Op zondag 18 april 2021 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in het blauw. Die wordt ongelezen afgevinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |