Mij negeer je altijd dus ik vink niks af.quote:Op zondag 18 april 2021 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb vrienden in het blauw. Die wordt ongelezen afgevinkt
Maar je hebt wel die vrouwonvriendelijke plaatjes verwijderd in mijn topicquote:Op zondag 18 april 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mij negeer je altijd dus ik vink niks af.
Ama is dan ook heel woke en maatschappelijk betrokkenquote:Op zondag 18 april 2021 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar je hebt wel die vrouwonvriendelijke plaatjes verwijderd in mijn topic
Waar heb je het overquote:Op zondag 18 april 2021 21:03 schreef Azula het volgende:
Eotb is echt zware cringe dit jaar. Waar vinden ze deze mensen.
Ex on the Beach. Ze weten iedere jaar weer ergere debielen te vinden dan die in het voorgaande jaar.quote:
Als dat nog een jaar of vier zo doorgaat zien we jou met je ex dus verschijnenquote:Op zondag 18 april 2021 21:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Ex on the Beach. Ze weten iedere jaar weer ergere debielen te vinden dan die in het voorgaande jaar.
In theorie zou ik mee kunnen doen ja. Dat kunnen we van jou niet zeggen.quote:Op zondag 18 april 2021 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als dat nog een jaar of vier zo doorgaat zien we jou met je ex dus verschijnen
@:fugue zie deze grap
Ooooooooooohquote:Op zondag 18 april 2021 21:26 schreef Azula het volgende:
[..]
In theorie zou ik mee kunnen doen ja. Dat kunnen we van jou niet zeggen.
Sowwwwwquote:Op zondag 18 april 2021 21:26 schreef Azula het volgende:
[..]
In theorie zou ik mee kunnen doen ja. Dat kunnen we van jou niet zeggen.
Zo met al die close ups zie je pas echt goed wat voor train wreck dat gebit isquote:Op zondag 18 april 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
Beter kan die vloggen over hoe hij naar de orthodontist gaat
Oei zit bij vrienden en durf nu niet te kijken. Snel naar huis dusquote:
Hoe is het mogelijk in een land waarin beugel gratis zijnquote:Op zondag 18 april 2021 22:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zo met al die close ups zie je pas echt goed wat voor train wreck dat gebit is
Beter naar de tandarts want zo zie ik al twee gaatjes.quote:Op zondag 18 april 2021 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
Beter kan die vloggen over hoe hij naar de orthodontist gaat
Opvallend dat jij dit gevonden hebt... of ben jij braadslee zelf?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoor hem nuYew York
Maarten van Rossem
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op maandag 19 april 2021 09:52 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Opvallend dat jij dit gevonden hebt... of ben jij braadslee zelf?
#braadslee exposed
quote:Op maandag 19 april 2021 11:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
Jezelf moeten identificeren om een Braddie-video te bekijken is weer een heel nieuw dieptepuntquote:
dat stukje over kritiek in de comments mag er wel uitgeknipt worden, hij is van 28 comments naar 13 gegaanquote:
Weet niet of je nog hebt doorgeklikt, maar dit is niet voor kinderoren geschikt hoor.quote:Op maandag 19 april 2021 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezelf moeten identificeren om een Braddie-video te bekijken is weer een heel nieuw dieptepunt
Nee, ik moest mijn ID uploadenquote:Op maandag 19 april 2021 14:09 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Weet niet of je nog hebt doorgeklikt, maar dit is niet voor kinderoren geschikt hoor.
Youtube is wel booming, zou lucratieve carriere switch zijnquote:Op maandag 19 april 2021 14:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heeft Danny nu een baan bij youtube?
quote:
Fuck is hij weer opnieuw begonnen met zijn kanaal?quote:Op maandag 19 april 2021 13:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat stukje over kritiek in de comments mag er wel uitgeknipt worden, hij is van 28 comments naar 13 gegaan
zijn huid is nog steeds even dun als dat hij dik is
Ik ben ook weer begonnen met mijn kanaal. Ondertiteling want ja, rotterdams is maar onduidelijk.quote:Op maandag 19 april 2021 16:55 schreef Abid het volgende:
[..]
Fuck is hij weer opnieuw begonnen met zijn kanaal?![]()
Ik wens je daar veel succes bij, maar ik wil geen sporter zien. Ik wil iemand die naar de Admiraal gaat zien.quote:Op maandag 19 april 2021 17:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben ook weer begonnen met mijn kanaal. Ondertiteling want ja, rotterdams is maar onduidelijk.Ja, ik ga er wel wat tijd insteken. Zonder reclameblokken natuurlijk. De echte sporter doet het voor de eer.
Sport-instelling idioot. Het gaat om de mentaliteit in mijn optiek. Merken ga ik niet promoten.quote:Op maandag 19 april 2021 17:11 schreef Abid het volgende:
[..]
Ik wens je daar veel succes bij, maar ik wil geen sporter zien. Ik wil iemand die naar de Admiraal gaat zien.
Jij hebt ook al kanaaltje? Jeetjequote:Op maandag 19 april 2021 17:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Sport-instelling idioot. Het gaat om de mentaliteit in mijn optiek. Merken ga ik niet promoten.
Sorry maar omdat je mij idioot noemt heb je al een subscriber minder.quote:Op maandag 19 april 2021 17:14 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Sport-instelling idioot. Het gaat om de mentaliteit in mijn optiek. Merken ga ik niet promoten.
Wat post je dan zoal?quote:Op maandag 19 april 2021 17:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Al tien jaar ofzo, maar ik ben er zuinig in. Flink wat vieuws en zonder reclame.
Boeiend. Ik heb toch geen reclame. Zal me echt aan mijn reet roesten of jij nou wel of niet een ge-uploade vid van mij ziet.quote:Op maandag 19 april 2021 17:16 schreef Abid het volgende:
[..]
Sorry maar omdat je mij idioot noemt heb je al een subscriber minder.
En lang!!quote:Op maandag 19 april 2021 17:59 schreef Modus het volgende:
Kjk nu al uit de eerstvolgende video. Want die gaat nu echt echt echt ECHT goed worden. Qua content.
Ook qua kwaliteit want hij heeft nu nieuwe gearquote:Op maandag 19 april 2021 17:59 schreef Modus het volgende:
Kjk nu al uit de eerstvolgende video. Want die gaat nu echt echt echt ECHT goed worden. Qua content.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |