Mooi verwoordquote:Op zaterdag 17 april 2021 02:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
tsja, wat is 'schadelijk'. ik snap wel wat je bedoelt, de mogelijkheid voor jezelf creëeren om door te leven. maar mensen denken ook dat iemands dood een klap is die verdriet creëert dat uitputbaar is. ik ervaar het vooral als liefde die nooit meer beantwoord kan worden, en iedere keer dat je iemand mist bij kerst of een verjaardag of een prettig moment in je leven dat je graag gedeeld had komt er meer verdriet bij. dat soort liefde is voor altijd, en de rouw dus ook, hoezeer het ook van vorm veranderd door de jaren heen
Ja, anders zou je een topic moeten maken, krijg je toch net wat mindere antwoorden hequote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, anders zou je een topic moeten maken, krijg je toch net wat mindere antwoorden he
Je hebt mijn positivo topic in je afwezigheid wel gemist. Denk meeste likes ooit in R&P met topic vriendquote:Op zaterdag 17 april 2021 02:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]moest glimlachen om dit beeld. ja, r&p wil je niet dood gevonden worden
link ff?quote:Op zaterdag 17 april 2021 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt mijn positivo topic in je afwezigheid wel gemist. Denk meeste likes ooit in R&P met topic vriend
nicequote:Op zaterdag 17 april 2021 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
R&P / Focus op jezelf, en alleen op jezelf
Deels werktquote:Op zaterdag 17 april 2021 02:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nicefijn dat je iets gevonden hebt dat voor jou werkt
insgelijks, slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 april 2021 02:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik duik m'n nest in, fijn je weer even gesproken te hebben Trollie, hou je taai
Niet echtquote:
Weet ikquote:
quote:
quote:
Braddie zei dat jij de reden bent dat hij zijn 800 abonnees nu kwijt is.quote:Op zaterdag 17 april 2021 15:24 schreef Modus het volgende:
Die gasten deden niks anders dan dat soort video's maken, niet alleen met Bradge als boeman, was echt fucked up.
watquote:Op zaterdag 17 april 2021 16:38 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Braddie zei dat jij de reden bent dat hij zijn 800 abonnees nu kwijt is.
Zonder jou was Los Zevenbergos hem nooit gaan stalken. En misschien zit jij er zelfs wel achter.quote:
watquote:Op zaterdag 17 april 2021 17:44 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Zonder jou was Los Zevenbergos hem nooit gaan stalken. En misschien zit jij er zelfs wel achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |