Krijg echt heel erg Perks of being of wallflower vibes hiervanquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee is al heel lang, en waarschijnlijk ook de oorzaak van de emotionele problemen die ik al heel lang heb. is meer dan toen dat gebeurd is ik dat heel bewust heb weggeduwd omdat mijn omgeving nooit mijn verdriet heeft gespiegeld, waardoor ik het idee dat het verkeerd was om me zo te voelen. alleen op een gegeven moment (na jaren) kan dat niet meer op een normale manier naar buiten dus dan gebeurt dit
Denk dat het bij mij ook gebrek aan relaties/intimiteit is voor langere periode achter elkaar. Ik vermoed zoals ik het nu zie, dat wanneer dan ook, ik daar weer in terug kom, en er gebeurt dan iets, dan is het wel echt BAMquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee is zeker niet raar, heb dat ook hoor
oh ja, echt al heel vaak. denk al vier behandelingen van een jaar of meer, maar nooit gericht op rouw o.i.d.quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso al weleens met iemand gepraat in je leven? Op een professionele manier dan
nooit gezienquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg echt heel erg Perks of being of wallflower vibes hiervan
Ja, op een gegeven moment komt het een keer naar buiten, dat gebeurt bij iedereen die iets om wat voor reden dan ook binnen houdt. Wel goed dat je dit al zo weet te verwoorden voor jezelf, zal je therapie zeker niet verkeerd doen
Ben wel benieuwd hoe die therapie er dan uit gaat zien, zal vast anders zijn bij mensen die rouwen om dierbaren die ze pas recent zijn verloren in de meeste gevallenquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
oh ja, echt al heel vaak. denk al vier behandelingen van een jaar of meer, maar nooit gericht op rouw o.i.d.
Je draagt het toch altijd wel met je mee inderdaad, gaat er dan alleen om dat je dat met je meedraagt op een manier die niet schadelijk voor jezelf isquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nooit gezien
ja is al heel vaak naar buiten gekomen natuurlijk. denk ook niet iets is wat ik kan verwerken, en dat hoeft ook niet. überhaupt het idee dat je iemands dood kan 'verwerken', iets dat een soort huis-tuin-keuken-cliché is, is iets waar ik heel kritisch tegenover sta
ja denk het ook, het feit dat ik weinig herinneringen meer heb, of twijfelachtige herinneringen, maakt het ook niet makkelijker.quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe die therapie er dan uit gaat zien, zal vast anders zijn bij mensen die rouwen om dierbaren die ze pas recent zijn verloren in de meeste gevallen
tsja, wat is 'schadelijk'. ik snap wel wat je bedoelt, de mogelijkheid voor jezelf creëeren om door te leven. maar mensen denken ook dat iemands dood een klap is die verdriet creëert dat uitputbaar is. ik ervaar het vooral als liefde die nooit meer beantwoord kan worden, en iedere keer dat je iemand mist bij kerst of een verjaardag of een prettig moment in je leven dat je graag gedeeld had komt er meer verdriet bij. dat soort liefde is voor altijd, en de rouw dus ook, hoezeer het ook van vorm veranderd door de jaren heenquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je draagt het toch altijd wel met je mee inderdaad, gaat er dan alleen om dat je dat met je meedraagt op een manier die niet schadelijk voor jezelf is
Jezus wat depressief dit. Heb de Avonden nog nooit gelezen, maar mijn god. daar moet je ook niet al te weemoedig voor zijnquote:Op zaterdag 17 april 2021 01:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja denk het ook, het feit dat ik weinig herinneringen meer heb, of twijfelachtige herinneringen, maakt het ook niet makkelijker.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het bij mij ook gebrek aan relaties/intimiteit is voor langere periode achter elkaar. Ik vermoed zoals ik het nu zie, dat wanneer dan ook, ik daar weer in terug kom, en er gebeurt dan iets, dan is het wel echt BAM![]()
dat is gerard (van het) reve, dit is zijn broer, karelquote:Op zaterdag 17 april 2021 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus wat depressief dit. Heb de Avonden nog nooit gelezen, maar mijn god. daar moet je ook niet al te weemoedig voor zijn
Wordt flink onderschat wat een groot goed dat is voor velen, en een gemis voor vele anderen.quote:Op zaterdag 17 april 2021 02:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]dat is wel naar. heb wel altijd het geluk gehad dat ik vrijwel mijn hele leven altijd omringd ben geweest door platonische liefde
Mooi verwoordquote:Op zaterdag 17 april 2021 02:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
tsja, wat is 'schadelijk'. ik snap wel wat je bedoelt, de mogelijkheid voor jezelf creëeren om door te leven. maar mensen denken ook dat iemands dood een klap is die verdriet creëert dat uitputbaar is. ik ervaar het vooral als liefde die nooit meer beantwoord kan worden, en iedere keer dat je iemand mist bij kerst of een verjaardag of een prettig moment in je leven dat je graag gedeeld had komt er meer verdriet bij. dat soort liefde is voor altijd, en de rouw dus ook, hoezeer het ook van vorm veranderd door de jaren heen
Ja, anders zou je een topic moeten maken, krijg je toch net wat mindere antwoorden hequote:
quote:Op zaterdag 17 april 2021 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, anders zou je een topic moeten maken, krijg je toch net wat mindere antwoorden he
Je hebt mijn positivo topic in je afwezigheid wel gemist. Denk meeste likes ooit in R&P met topic vriendquote:Op zaterdag 17 april 2021 02:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]moest glimlachen om dit beeld. ja, r&p wil je niet dood gevonden worden
link ff?quote:Op zaterdag 17 april 2021 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt mijn positivo topic in je afwezigheid wel gemist. Denk meeste likes ooit in R&P met topic vriend
nicequote:Op zaterdag 17 april 2021 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
R&P / Focus op jezelf, en alleen op jezelf
Deels werktquote:Op zaterdag 17 april 2021 02:25 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nicefijn dat je iets gevonden hebt dat voor jou werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |