abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 april 2021 @ 22:33:20 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199034325
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:29 schreef Vanyel het volgende:
Bijzonder. De aflevering die niet in de docu zat was eigenlijk interessanter dan alles wat er wel in zat.
Even weg van het ramptoerisme rond gekke Gerrit en zien hoe je dan wegkomt uit zoiets, hoe je dat overleeft een eer voor impact het op je leven heeft.

Janken dat de oudste dan 7 jaar therapie heeft gehad. Waarvoor dan? Voor depressie. Doe dan op zijn minst iets voor trauma...
Hoe die kinderen, allemaal, verder zijn kunnen gaan vind ik ook echt waanzinnig knap.
Zo fucked up dat ik het moeilijk vind in in te leven, zo verrot is het
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199034332
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe die kinderen, allemaal, verder zijn kunnen gaan vind ik ook echt waanzinnig knap.
Zo fucked up dat ik het moeilijk vind in in te leven, zo verrot is het
Ik vind het hoopgevend.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199034333
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Alleen als je niet in it for toerisme was. Maar daar ga ik op zich wel vanuit ;)
Wel fascinatie, maar niet uit een vorm van ramptoerisme, zeg maar. Does that make sense?
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 16 april 2021 @ 22:35:26 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199034356
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Er was een huis.
We begonnen op zolder. Met een kist. Met een stuk of zeven opdrachten.
Mijn team heeft er eentje goed (en eentje bijna goed, maar iemand keek scheef) en eentje weet ik zeker dat ik goed had maar computer sais nooooo.....

Kortom: we kunnen nog effe _O-

Ik was er na twee uur staren naar schermpje en raadsels oplossen wel klaar mee. Teamgenoot wilde nog wel door :X Maja, die bleef ook drie kwartier hangen bij de faalopdracht dus tja. En wilde mensen slaan die de oplossing wilden doorgeven (ikzelf en andere teamgenoot wilden die eigenlijk wel horen. En haar -zachtjes- slaan :') )

Over twee weken gaan we door *O*

Al in al: best leuke escaperoom. Alleen geef ik blijkbaar sneller op dan andere mensen. Of geeft teamgenoot minder snel op dan de meeste mensen.
Want andere teams waren door meer opdrachten heen gewandeld. En snel doorgelopen als het niet lukte.
Zit er geen maximum tijd aan? :o

Ik ga nooit meer een escaperoom doen, heb ik me voorgenomen *) compleet klaar mee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199034360
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wel fascinatie, maar niet uit een vorm van ramptoerisme, zeg maar. Does that make sense?
Lots
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 16 april 2021 @ 22:35:46 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199034364
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind het hoopgevend.
Zeker :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 22:37:01 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199034381
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Levenslang brandwondenpijn is veel erger dan dood. ;)
Maar ik zie dat er een k wegviel in de autocorrect.
Oh maar de dood is ook veel te makkelijk, dacht meer aan een schandpaal/publieke vernedering dat soort dingen. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199034442
Dat is allemaal veel te traumatiserend voor de mensen die eraan mee moeten doen joh.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199034451
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Zit er geen maximum tijd aan? :o

Ik ga nooit meer een escaperoom doen, heb ik me voorgenomen *) compleet klaar mee
Nee, het zijn verschillende (denk ik, als eckte FOK!ker nog niet van de zolderkamer af geweest) ruimtes waarin je opdrachten kunt doen, duurt totaal tussen de 3 en 12 uur. Ik gok dat wij de 50 uur makkelijk aan gaan tikken _O-

We hebben teams gemaakt maar het is voor ieder team ‘tegen het systeem’ bij ons.
Met uiteraard de meest bloedfanatieke, doodserieuze en hyper enthousiaste speler in mijn team ;(
Gelukkig kwam het hele gezin meedoen, kon ik even wat voor mezelf gaan doen :+

Linkje want toch gratis: https://deverlorenherinnering.nl/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 22:43:42 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199034459
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe die kinderen, allemaal, verder zijn kunnen gaan vind ik ook echt waanzinnig knap.
Zo fucked up dat ik het moeilijk vind in in te leven, zo verrot is het
Ik vind het verschil tussen de de kinderen die al jaren uit huis zijn en Israël ook wel interessant om zien. Je kunt mensen niet 1:1 vergelijken, maar toch, die anderen zijn lijken wel al iets meer 'bijgetrokken'
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 16 april 2021 @ 22:45:36 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199034470
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, het zijn verschillende (denk ik, als eckte FOK!ker nog niet van de zolderkamer af geweest) ruimtes waarin je opdrachten kunt doen, duurt totaal tussen de 3 en 12 uur. Ik gok dat wij de 50 uur makkelijk aan gaan tikken _O-

We hebben teams gemaakt maar het is voor ieder team ‘tegen het systeem’ bij ons.
Met uiteraard de meest bloedfanatieke, doodserieuze en hyper enthousiaste speler in mijn team ;(
Gelukkig kwam het hele gezin meedoen, kon ik even wat voor mezelf gaan doen :+

Linkje want toch gratis: https://deverlorenherinnering.nl/
Holy shit _O- _O-

Never :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199034472
Is ook niet gek, hij is er net uit.
Maar ook die andere drie zie je in de loop van de docu echt veranderen. Alsof het open gooien ze pas echt heeft bevrijd oid.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 22:48:57 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199034511
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Is ook niet gek, hij is er net uit.
Maar ook die andere drie zie je in de loop van de docu echt veranderen. Alsof het open gooien ze pas echt heeft bevrijd oid.
Oh zeker niet, dat zeg ik ook niet, maar het biedt opzich wel perspectief. ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199034767
Ik moet die docu toch maar eens kijken. Triest en fascinerend tegelijkertijd.


Nox eet weer druk biksjes O+ ( na haar nog wat medicatie gegeven te hebben), en Cas heeft lekker tegen haar aan gelegen en haar gewassen. Zo fijn O+


Verder; 8580B hier. Mijn ribbenkast steekt wat uit door die rare rug, dat maakt mijn torso net wat breder

[ Bericht 2% gewijzigd door Candaasje op 17-04-2021 16:36:50 ]
pi_199034887
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:04 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet die docu toch maar eens kijken. Triest en fascinerend tegelijkertijd.

Nox eet weer druk biksjes O+ ( na haar nog wat medicatie gegeven te hebben), en Cas heeft lekker tegen haar aan gelegen en haar gewassen. Zo fijn O+

Verder; 85B ook hier. Mijn ribbenkast steekt wat uit door die rare rug, dat maakt mijn torso net wat breder
Goed nieuws van Nox
We have far more in common than that which devides us..
pi_199034940
Heeft @FutureFairytale zich al gemeld
We have far more in common than that which devides us..
pi_199036713
:Z :W
pi_199036774
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb geen Facebook :P

Maar ok, we geloven je dan maar op je woord ;)

Ga je het als kaasplankje eten?
We hebben hem gister bij een glaasje wijn als borrelhapje gegeten :+

Ik zal even kijken of ik een fotootje kan linken als ik achter mijn laptop zit straks ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199036824
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Heeft @:FutureFairytale zich al gemeld
Sorry, was gisteren wisselend misselijk, trillen, zeurend hoofd en slap. Gelukkig nu iets beter geslapen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199036845
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 07:24 schreef FutureFairytale het volgende:

Sorry, was gisteren wisselend misselijk, trillen, zeurend hoofd en slap. Gelukkig nu iets beter geslapen.
Voel je niet verplicht je hier te melden oid. Rust lekker uit. Doe wat je kan :* en je hoeft al helemaal geen sorry te zeggen voor iets wat anderen voor jou verzonnen.

Ik neem aan dat je ouders elke dag even contact hebben, dat is meer dan voldoende. Beterschap.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199036863
Het heeft weer gevroren vannacht.
Onkruid met een zilveren randje :D

Fluitekruid:


Brandnetel:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199036885
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 07:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voel je niet verplicht je hier te melden oid. Rust lekker uit. Doe wat je kan :* en je hoeft al helemaal geen sorry te zeggen voor iets wat anderen voor jou verzonnen.

Ik neem aan dat je ouders elke dag even contact hebben, dat is meer dan voldoende. Beterschap.
Yes en vriend. Maar als het gaat wil ik graag lezen/posten alleen misselijk is niet zo fijn.
Morgen gaan ouders wat boodschappen doen en komen het dan brengen.
Heb gelukkig nog steeds m'n smaak :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199036919
@Molo: ik heb je gewaarschuwd :P Het is niet heel spannend :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199036921
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 07:57 schreef FutureFairytale het volgende:

Yes en vriend. Maar als het gaat wil ik graag lezen/posten alleen misselijk is niet zo fijn.
Morgen gaan ouders wat boodschappen doen en komen het dan brengen.
Heb gelukkig nog steeds m'n smaak :)
Misselijk zijn is echt niet leuk -O- Hopelijk gaat dat snel over. Maar ook fijn voor de lichtpuntjes, goed slapen is fijn en je smaak nog hebben is ook prettig O+ (als je al zin hebt in eten)

quote:
7s.gif Op zaterdag 17 april 2021 07:48 schreef sigme het volgende:
Het heeft weer gevroren vannacht.
Onkruid met een zilveren randje :D

Fluitekruid:
[ afbeelding ]

Brandnetel:
[ afbeelding ]
Wat is dat 'onkruid' eigenlijk mooi zo O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199036976
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 08:07 schreef PdeHoog het volgende:
@:molo: ik heb je gewaarschuwd :P Het is niet heel spannend :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, je moet de volgende keer vooral ook boter roken! Dat is zo heerlijk bruikbaar met een likje hier en een likje daar :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')