abonnement Unibet Coolblue
pi_199025651
Nou, aangezien ik de meest gehate persoon van de recentelijke tijd op het forum ben. En ik binnenkort toch weg ben op het forum, of door verbanning of omdat ik zelf geen zin meer heb om hier te posten. Aangezien op alles wat ik aanmaak toch een slotje komt, en er enkel zijn pisserig wordt gereageerd op mijn topics, met de meerderheid van de berichten beledigingen, leedvermaak of trollen is.

Zal een korte samenvatting geven met dingen die in mijn formatieve periode zijn gebeurt. Even kijken, gedurende mijn jeugd thuis. Ik groeide op in een 1-ouder gezin, met een oudere broer die mij op dagelijkse basis mishandelde en pesten. Een moeder die meer bij haar vriend dan thuis was, waardoor mijn broer dus lekker kon doen en laten wat hij wilde.

Mijn broer die alles van mij stal, dus zowel geld als spullen, en een moeder die daar geen enkele flikker aandeed. Ik sliep altijd met een mes onder de kussen, voor het geval hij mijn kamer binnen zou stormen wanneer ik lig te slapen.

Aanranding door de toenmalige vriend van mijn moeder, toen ik rond de 12 was boeide haar ook geen flikker.

Vervolgens wordt het hele gezin dankzij die broer op straat gegooid vanwege overlast, waardoor ik dakloos werd. Dat was een leuke ervaring, rondzwerven door de straat, met natte schoenen waardoor mijn hele onderkant van mijn voeten zo hard werden als leer en het pijn deed om te lopen. En ik vrijwel niet kon slapen, aangezien ik nergens een slaapplek kon vinden, Na een week kon ik terecht bij een daklozenopvang, ook niet echt denderend. Kreeg wel complimenten van een dakloze dat ik geen drugs of alcohol gebruik.

Na een jaar kreeg ik de kans om in een andere stad op kamers te wonen, en werd ik geplaatst in een woning met een junk, die mij vervolgens bestal.

Op de middelbare school werd ik extreem veel gepest, waardoor ik mij elke maan een week had ziek gemeld, zodat ik niet naar school hoefde. Dus vier jaar lang, elke schooldag gepest. En mijn eerste liefde vond ook plaats op die school. Ik vroeg haar uit, zij zei nee. En de volgende dag hoorde ik haar praten met een vriendin, met de mededeling waar ik het lef vandaan haalde om haar mee uit te vragen, waarop die vriendin zei dat ze dan wel gratis eten krijgt.

En het spaargeld waar ik tien jaar voor had gespaard was gestolen tijdens een inbraak, dus dat was ook leuk.

Maar is uiteraard allemaal mijn eigen schuld. Dus oplossing, verder gaan met sociale isolatie en me richten op hobby's. Al het menselijk contact kan ik virtueel onderhouden, hoeft geen fysiek contact aan te pas te komen.
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:26:02 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_199025826
Omdat je alleen maar kneuzige inceltopics maakt. Voor zover ik kan zien.

Je kan mailen naar forum@fok.nl om je account te wissen.

mvg,

Leeell
Forum Admin
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_199025865
De meest gehate weet ik niet. Mikey, phoenyxkneus en starpooper komen ook aardig in de buurt
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 april 2021 @ 12:28:52 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199025869
Maar niemand zal ontkennen dat dat allemaal ontzettend kut is en dat je zo'n jeugd niemand gunt. Dat maakt het echter niet normaal om altijd, ook als mensen wel hun best doen om wat anders te tonen, zo vreselijk denigrerend en hatelijk te posten over vooral vrouwen (maar sowieso over mensen in het algemeen). Een keertje de posthistorie door zitten bladeren en het is echt bizar wat je in een week allemaal al post.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:35:40 #5
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199025963
Natuurlijk is dat niet je eigen schuld, maar het wel je eigen schuld als je in je ellende blijft zwelgen.
Wie altijd met zijn neus naar het verleden staat, staat altijd met zijn rug naar de toekomst.
Nou is er niks mis met af en toe omkijken, want we leren er van, maar laat het niet doorslaan.

Ik weet er alles van. Ik heb een moeder die al 50+ jaar zwelgt in haar zelfmedelijden.
Die slachtofferrol die ze zich heeft aangemeten zit kennelijk te comfortabel. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_199026196
Je bent niet de meest gehate persoon op FOK!

De problemen die je hier hebt aangetroffen, hebben meer te maken met dat het moeilijk is om met jou te communiceren tot een constructieve oplossing.

Jij voelt je de meest gehate persoon en vanuit die veronderstelling ga jij handelen. Ik snap best hoe dat dan werkt en hoe moeilijk het kan zijn om jouw gedrag aan te passen. Als jij het gevoel hebt dat iedereen jouw vijand is, is het moeilijk om vriendschappelijk contact te krijgen.

Je hebt meerdere keren geklaagd en je behoorlijk negatief uitgelaten over Coolguy, omdat hij een slot op jouw topics zette. Jij concludeerde daaruit dat hij je haat en dat hij het jou niet gunt dat jij je hier gehoord voelt. Zijn boodschap naar jou is: "Met jouw manier van communiceren roep je negativiteit over jezelf af of je overtreedt de algemene omgangsregels hier. Dus ik zet er een slot op of verwijder de betreffende posts." Daarmee zegt hij niet dat jij helemaal niet mag posten, maar wil hij jou erop wijzen om het op een andere manier te doen.

Het klopt dat hij nogal direct is. Maar mensen die direct zijn in hun woorden, hebben niet meteen een hekel aan jou.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 april 2021 @ 12:54:35 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199026250
Je staat niet eens in de top 500 meest gehate users. Daarvoor heb je een persoonlijkheid nodig.
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:59:06 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_199026339
We weten niet eens wie je bent joh, je bent heus niet zo belangrijk als je denkt
Laffe huichelaar
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 13:03:26 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_199026403
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:26 schreef leeell het volgende:
Omdat je alleen maar kneuzige inceltopics maakt. Voor zover ik kan zien.
En dan vergeet je het feit dat hij hiervoor ook al op andere accounts jarenlang actief was als fervente incel

Maar je zal vast niet de meest gehate persoon op FOK! Zijn. Zie nog steeds in elk topic users die zich op een constructieve manier willen inzetten voor jou. Jij wilt dat alleen zelf niet. Dat wekt niet bepaald veel sympathie.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199026410
Niemand haat jou, ook al voelt het wel zo. Door je negatieve ervaringen, denk je dat iedereen slecht is. Op dit moment ben jij echter zelf de constante factor die je slechte situatie uit het verleden in stand houdt.
pi_199026602
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En dan vergeet je het feit dat hij hiervoor ook al op andere accounts jarenlang actief was als fervente incel

Maar je zal vast niet de meest gehate persoon op FOK! Zijn. Zie nog steeds in elk topic users die zich op een constructieve manier willen inzetten voor jou. Jij wilt dat alleen zelf niet. Dat wekt niet bepaald veel sympathie.
Niet iedereen die een topic opent over een onderwerp is dezelfde persoon, maar ga vooral je gang.
pi_199026701
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:15 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Niet iedereen die een topic opent over een onderwerp is dezelfde persoon, maar ga vooral je gang.
Reageer je nu alleen op alle reacties die jouw gevoel bevestigen?
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 13:25:58 #13
319979 Fok-it
All is well
pi_199026720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:15 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Niet iedereen die een topic opent over een onderwerp is dezelfde persoon, maar ga vooral je gang.
Echt geen idee wat je hiermee bedoelt?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199026721
Je geeft jezelf te veel credits
pi_199026742
Misschien moet je wat meer aan zelfreflectie doen, ipv in de slachtofferrol duiken omdat je topics gesloten worden.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 13:28:03 #16
441859 crew  Lenny77
pi_199026743
Wat een kutjeugd... ik begrijp wel dat je door zo een ervaringen rare sprongen kan maken.. Het is wel jammer om dat mee te blijven sleuren. Toen waren het de anderen die je dat hebben aangedaan, maar op dit moment ben jij degene die het jezelf blijft aandoen.

En je bent niet de meest gehate persoon op FOK! maar besef wel dat mensen aan actie/ reactie doen.
Dus als jij je topics iets vriendelijker kan houden, dan kom je al een heel stuk verder. Wij als mods proberen het langs de andere kant dan ook vriendelijk te houden. Ik merkte namelijk in je laatste topic dat je ook gewoon rustig kon reageren maar wel giftig werd als iemand wat tegengas gaf. Besef dat FOK! niet de meest lieve plaats is en dat de mensen hier nogal wat haar op de tanden hebben. Als je zachtheid wenst dan zijn er veel betere plaatsen.
Bovendien blijft het een forum. Dat wil zeggen dat je iets opgooit en over dat onderwerp in discussie gaat met elkaar. Er zullen veel meningen zijn, sommige vullen je aan, anderen staan recht tegenover je. Maar als het een één richting wordt, dan worden mensen een beetje vervelend.
Daarom stellen de mensen hier ook steeds de vraag wat je doel is van je topic. Wil je gewoon ventileren? Wil je je verhaal vertellen? Wil je mensen overtuigen van je mening? Wil je net open staan voor andere inzichten?
Bij de eerste 2 antwoorden is een forum misschien niet de juiste plaats..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199026801
Het is FOK!, verder vind ik je wel leuk :@
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:38:11 #18
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_199026884
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:28 schreef Solotovski het volgende:
De meest gehate weet ik niet. Mikey, phoenyxkneus en starpooper komen ook aardig in de buurt
Zeer goeie post. Deze TS is een nobody.
Verder klinkt TS als iemand die zich prettig voelt in een slachtofferrol en die eens voor zich zelf op moet komen ipv de slapjanus in hem adoreren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 13:40:19 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199026913
Ik ken meer mensen die een tyfusjeugd hebben gehad, maar die openen geen bizarre topics op FOK! omdat ze er anders niet mee kunnen coopen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199026929
Nope. Ik was de meest gehate persoon op FOK!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 13:42:06 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_199026947
Ik heb geen idee wie je bent. Dus de TT klopt wmb niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_199026950
Als ik afga op dit topic en de inhoud die je in de OP zet, ben je op zoek naar begrip, acceptatie en veiligheid. Dat je zo negatief reageert, daar kan ik ook begrip voor opbrengen, want je bent voornamelijk gewend dat mensen negatief op jou reageren. Zodoende heb je geleerd in je leven om je uit zelfbescherming vijandig op te stellen.

Maar je hebt onvoldoende geleerd om je op een toegankelijke en vriendelijke manier naar andere mensen op te stellen, want dat voelt voor jou denk ik te onveilig. Maar als je geen behoefte zou hebben aan contact met mensen waarbij je je veilig voelt, zou je überhaupt niet eens de behoefte hebben hier op FOK! te zijn.

Probeer je gewoon aan de regels te houden als je hier wilt posten. En het zal waarschijnlijk nog vaker voorkomen dat je negatieve reacties krijgt of dat een mod een post van jou aanpast of verwijderd of op slot gooit. En als je de regels overtreedt, zal een forum admin je een ban geven, waardoor je voor een bepaalde tijd niet kan posten, maar daarna ben je weer welkom.

Probeer het je niet allemaal te persoonlijk aan te trekken, want andersom doen de meeste mensen dat ook niet. Stel dat je iets post wat bij mij irritatie oproept, dan kan ik ook weleens daar negatief op reageren, omdat jouw gedrag mij daartoe provoceert. Het is dan een momentopname. Maar verder ben ik er niet mee bezig om een oordeel over jou te vellen.
pi_199026963
Wie is TS nou weer
pi_199027031
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:12 schreef DeVragensteller het volgende:

Nou, aangezien ik de meest gehate persoon van de recentelijke tijd op het forum ben. En ik binnenkort toch weg ben op het forum, of door verbanning of omdat ik zelf geen zin meer heb om hier te posten. Aangezien op alles wat ik aanmaak toch een slotje komt, en er enkel zijn pisserig wordt gereageerd op mijn topics, met de meerderheid van de berichten beledigingen, leedvermaak of trollen is.
Waarom zou je je dan als een mongool gedragen op het internet? Werkelijk niemand kan je ook maar iets doen (tenzij je met je privé gegevens loopt te strooien), dus waarom zou je alleen maar alles de grond in blijven boren?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_199027034
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:23 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Reageer je nu alleen op alle reacties die jouw gevoel bevestigen?
Dat doet ie in al zijn topics. Wat hem niet negatief triggert noch gelijk geeft, reageert ie niet op. Al helemaal niet op constructieve berichten.
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:49:16 #26
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199027050
Ik denk dat het goed is om te beseffen dat als men FOK! afsluit ze echt niet meer bezig zijn met de andere users hier...

Je verhaal en manier van posten doet me wel denken aan een andere user die nu opeens spoorloos is dus ik kan me voorstellen dat men 1 + 1 optelt en zo. Wellicht ten onrechte.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 13:50:54 #27
74056 crew  ToT
pi_199027082
Wie de vliegende blauwe neuk.....?
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:51:34 #28
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_199027088
Ik ben te inactief om je te kunnen haten, dat scheelt alweer :s)
pi_199027099
OP niet gelezen.

Ik zou het beknopter houden.
pi_199027154
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ken meer mensen die een tyfusjeugd hebben gehad, maar die openen geen bizarre topics op FOK! omdat ze er anders niet mee kunnen coopen.
Maar anderen doen dat weer wel. Zo is iedereen weer anders.

Ik bedoel dit overigens niet als excuus voor zijn gedrag.

Als wie dan ook negatief reageert, reageren andere mensen daar ook negatief op. Laat hem maar op zijn bek gaan, net zolang totdat uiteindelijk het kwartje valt en hij zich realiseert dat hij op een andere manier moet communiceren om reacties te kunnen krijgen waarbij hij zich prettiger voelt.

Het kan best dat hij dat allang begrijpt overigens, maar dan gaat het nog teveel tegen zijn gevoel in
pi_199027163
Ik wens je het beste en professionele hulp waarmee jij als persoon echt geholpen bent toe.

Een forum op internet is misschien niet de meest gezonde plek voor iemand in jouw situatie om zijn uitdagingen en frustraties te ventileren.
  vrijdag 16 april 2021 @ 14:03:55 #32
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199027245
Je geeft jezelf wat te veel eer met die titel.

Maar het klinkt allemaal heel kut. Ik hoop dat je een manier vindt, desnoods met hulp, om te leren ermee om te gaan.
pi_199027703
Je bent getraumatiseerd. Niet gek gezien je verleden. Zoek hulp via de bekende wegen, te beginnen met je huisarts. Welk forum dan ook gaat je, behalve een plek om je gal te spuwen, daar echt niet bij helpen.
pi_199027997
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:28 schreef Solotovski het volgende:
De meest gehate weet ik niet. Mikey, phoenyxkneus en starpooper komen ook aardig in de buurt
Ja en vergeet die mongool van een Newsworld niet. Al post die volgens mij alleen op de Frontpage.
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:33:56 #35
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_199028521
Tja, zeer vervelend voor je maar hard gezegd, waarom zou het mij boeien wat een of andere onbekende op het internet allemaal meegemaakt heeft?
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:35:35 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028545
Interessante vraag om te stellen trouwens, maar wie is de meest gehaatte op fok?

In R&P ben ik best berucht, maar durf niet te zeggen dat ik de meest gehaatte ben. Je hebt ook geeninspiratie1235 en Naardegallemiezen die veel opvallen, maar betekent dat ook dat ze gehaat zijn?

Hoe weet je of iemand gehaat is op fok?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199028567
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Interessante vraag om te stellen trouwens, maar wie is de meest gehaatte op fok?

In R&P ben ik best berucht, maar durf niet te zeggen dat ik de meest gehaatte ben. Je hebt ook geeninspiratie1235 en Naardegallemiezen die veel opvallen, maar betekent dat ook dat ze gehaat zijn?

Hoe weet je of iemand gehaat is op fok?
Wie ben jij?
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:41:34 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_199028615
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Interessante vraag om te stellen trouwens, maar wie is de meest gehaatte op fok?

In R&P ben ik best berucht, maar durf niet te zeggen dat ik de meest gehaatte ben. Je hebt ook geeninspiratie1235 en Naardegallemiezen die veel opvallen, maar betekent dat ook dat ze gehaat zijn?

Hoe weet je of iemand gehaat is op fok?
Ik zou niet alles op jezelf betrekken. Haten lijkt me sowieso overtrokken. Opvallend irritant zou beter passen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 15:44:09 #39
319979 Fok-it
All is well
pi_199028652
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Interessante vraag om te stellen trouwens, maar wie is de meest gehaatte op fok?

In R&P ben ik best berucht, maar durf niet te zeggen dat ik de meest gehaatte ben. Je hebt ook geeninspiratie1235 en Naardegallemiezen die veel opvallen, maar betekent dat ook dat ze gehaat zijn?

Hoe weet je of iemand gehaat is op fok?
Denk dat mensen jou eerder vermoeiend vinden dan haten. Haten is wel een erg sterke emotie hoor, dat doe je normaal gesproken niet zomaar, zeker niet iemand die je niet eens kent
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199028676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Interessante vraag om te stellen trouwens, maar wie is de meest gehaatte op fok?

In R&P ben ik best berucht, maar durf niet te zeggen dat ik de meest gehaatte ben. Je hebt ook geeninspiratie1235 en Naardegallemiezen die veel opvallen, maar betekent dat ook dat ze gehaat zijn?

Hoe weet je of iemand gehaat is op fok?
Leeg leven moet je hebben als je iemand haat van een forum. Dat is een veel te sterke emotie uit de buitencategorie waardoor ik zou denken: maak jij je serieus hier druk van alle dingen die er in je leven spelen?
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:47:07 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028680
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Denk dat mensen jou eerder vermoeiend vinden dan haten. Haten is wel een erg sterke emotie hoor, dat doe je normaal gesproken niet zomaar, zeker niet iemand die je niet eens kent
Ook begrijpelijk dat mensen mij vermoeiend vinden, daar doe ik ook mijn best voor. Fok iedereen!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:48:09 #42
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik zou niet alles op jezelf betrekken. Haten lijkt me sowieso overtrokken. Opvallend irritant zou beter passen.
Ik zie het eerder als jaloezie. Ze haten want ze hebben de swag niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:48:46 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028704
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wie ben jij?
Ik ben Spartacus!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199028720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ook begrijpelijk dat mensen mij vermoeiend vinden, daar doe ik ook mijn best voor. Fok iedereen!
:') Klinkt gezond.
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:51:25 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028737
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:50 schreef viceversa het volgende:

[..]

:') Klinkt gezond.
Haters mogen haten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:54:36 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199028797
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ook begrijpelijk dat mensen mij vermoeiend vinden, daar doe ik ook mijn best voor. Fok iedereen!
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als jaloezie. Ze haten want ze hebben de swag niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben Spartacus!
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Haters mogen haten.
Doe mij maar wat jij net hebt gebruikt!
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:55:43 #47
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_199028814
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als jaloezie. Ze haten want ze hebben de swag niet.
Oké.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_199028818
Is dit wedstrijdje aandachtsgeilerij het Fok!Equivalent van de langste hebben, of het verst kunnen plassen?

:')
pi_199028834
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Haters mogen haten.
Ik haat geen mensen die ik niet ken. Vind ze hooguit irritant.
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:56:24 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Doe mij maar wat jij net hebt gebruikt!
Gaat je 25 euro kosten!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 15:57:21 #51
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199028849
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:55 schreef Candaasje het volgende:
Is dit wedstrijdje aandachtsgeilerij het Fok!Equivalent van de langste hebben, of het verst kunnen plassen?

:')
Dit is het nieuwe: ben ik een narcist topic. :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:00:47 #52
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028904
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:55 schreef Candaasje het volgende:
Is dit wedstrijdje aandachtsgeilerij het Fok!Equivalent van de langste hebben, of het verst kunnen plassen?

:')
Beetje van beide
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:02:12 #53
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028922
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:56 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik haat geen mensen die ik niet ken. Vind ze hooguit irritant.
Maar waarom. Ik irriteer me nooit aan andere users op fok, dat is zinloos. Hooguit denk ik “die heeft issues”
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199028955
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar waarom. Ik irriteer me nooit aan andere users op fok, dat is zinloos. Hooguit denk ik “die heeft issues”
Waarom denk je dan wel dat users je haten? Dat gaat nog wat verder dan irritant vinden.
pi_199028967
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:51 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Je bent niet de meest gehate persoon op FOK!

De problemen die je hier hebt aangetroffen, hebben meer te maken met dat het moeilijk is om met jou te communiceren tot een constructieve oplossing.

Jij voelt je de meest gehate persoon en vanuit die veronderstelling ga jij handelen. Ik snap best hoe dat dan werkt en hoe moeilijk het kan zijn om jouw gedrag aan te passen. Als jij het gevoel hebt dat iedereen jouw vijand is, is het moeilijk om vriendschappelijk contact te krijgen.

Je hebt meerdere keren geklaagd en je behoorlijk negatief uitgelaten over Coolguy, omdat hij een slot op jouw topics zette. Jij concludeerde daaruit dat hij je haat en dat hij het jou niet gunt dat jij je hier gehoord voelt. Zijn boodschap naar jou is: "Met jouw manier van communiceren roep je negativiteit over jezelf af of je overtreedt de algemene omgangsregels hier. Dus ik zet er een slot op of verwijder de betreffende posts." Daarmee zegt hij niet dat jij helemaal niet mag posten, maar wil hij jou erop wijzen om het op een andere manier te doen.

Het klopt dat hij nogal direct is. Maar mensen die direct zijn in hun woorden, hebben niet meteen een hekel aan jou.
Veel plezier met Coolguy verdedigen, top. Is inderdaad compleet fictief dat hij wat tegen mij heeft, ja. Hij is uiterst consistent in zijn behandeling, echt totaal. Echt de beste moderator op het forum eigenlijk.
pi_199028984
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Veel plezier met Coolguy verdedigen, top. Is inderdaad compleet fictief dat hij wat tegen mij heeft, ja. Hij is uiterst consistent in zijn behandeling, echt totaal. Echt de beste moderator op het forum eigenlijk.
Slachtofferrol.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:06:55 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_199028989
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Veel plezier met Coolguy verdedigen, top. Is inderdaad compleet fictief dat hij wat tegen mij heeft, ja. Hij is uiterst consistent in zijn behandeling, echt totaal. Echt de beste moderator op het forum eigenlijk.
Huilen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_199029004
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:42 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als ik afga op dit topic en de inhoud die je in de OP zet, ben je op zoek naar begrip, acceptatie en veiligheid. Dat je zo negatief reageert, daar kan ik ook begrip voor opbrengen, want je bent voornamelijk gewend dat mensen negatief op jou reageren. Zodoende heb je geleerd in je leven om je uit zelfbescherming vijandig op te stellen.

Maar je hebt onvoldoende geleerd om je op een toegankelijke en vriendelijke manier naar andere mensen op te stellen, want dat voelt voor jou denk ik te onveilig. Maar als je geen behoefte zou hebben aan contact met mensen waarbij je je veilig voelt, zou je überhaupt niet eens de behoefte hebben hier op FOK! te zijn.

Probeer je gewoon aan de regels te houden als je hier wilt posten. En het zal waarschijnlijk nog vaker voorkomen dat je negatieve reacties krijgt of dat een mod een post van jou aanpast of verwijderd of op slot gooit. En als je de regels overtreedt, zal een forum admin je een ban geven, waardoor je voor een bepaalde tijd niet kan posten, maar daarna ben je weer welkom.

Probeer het je niet allemaal te persoonlijk aan te trekken, want andersom doen de meeste mensen dat ook niet. Stel dat je iets post wat bij mij irritatie oproept, dan kan ik ook weleens daar negatief op reageren, omdat jouw gedrag mij daartoe provoceert. Het is dan een momentopname. Maar verder ben ik er niet mee bezig om een oordeel over jou te vellen.
Volgens mij zei ik dat ik virtueel met mensen omga, Fok! is een virtueel forum. Oftewel, sluit precies aan wat ik dus zei. En heeft helemaal niks te maken met aan de regels houden, het wordt niet consistent toegepast. Nu is het totale willekeur en afhankelijk van of de mod jou mag of niet.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:10:16 #59
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199029017
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Doe mij maar wat jij net hebt gebruikt!
Wat hij heeft lijkt verdacht veel op manische depressie. Ik ken middeltjes met leukere effecten. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Veel plezier met Coolguy verdedigen, top. Is inderdaad compleet fictief dat hij wat tegen mij heeft, ja. Hij is uiterst consistent in zijn behandeling, echt totaal. Echt de beste moderator op het forum eigenlijk.
Waarom zou een mod op een forum na een week een hekel aan je hebben?
pi_199029020
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:28 schreef Lenny77 het volgende:
Wat een kutjeugd... ik begrijp wel dat je door zo een ervaringen rare sprongen kan maken.. Het is wel jammer om dat mee te blijven sleuren. Toen waren het de anderen die je dat hebben aangedaan, maar op dit moment ben jij degene die het jezelf blijft aandoen.

En je bent niet de meest gehate persoon op FOK! maar besef wel dat mensen aan actie/ reactie doen.
Dus als jij je topics iets vriendelijker kan houden, dan kom je al een heel stuk verder. Wij als mods proberen het langs de andere kant dan ook vriendelijk te houden. Ik merkte namelijk in je laatste topic dat je ook gewoon rustig kon reageren maar wel giftig werd als iemand wat tegengas gaf. Besef dat FOK! niet de meest lieve plaats is en dat de mensen hier nogal wat haar op de tanden hebben. Als je zachtheid wenst dan zijn er veel betere plaatsen.
Bovendien blijft het een forum. Dat wil zeggen dat je iets opgooit en over dat onderwerp in discussie gaat met elkaar. Er zullen veel meningen zijn, sommige vullen je aan, anderen staan recht tegenover je. Maar als het een één richting wordt, dan worden mensen een beetje vervelend.
Daarom stellen de mensen hier ook steeds de vraag wat je doel is van je topic. Wil je gewoon ventileren? Wil je je verhaal vertellen? Wil je mensen overtuigen van je mening? Wil je net open staan voor andere inzichten?
Bij de eerste 2 antwoorden is een forum misschien niet de juiste plaats..
Tsja, en daarom zeg ik ook. Terug de sociale isolatie in. En richten op mijn hobby's.

En mij werd ook meerdere malen de vraag gesteld wat ik een vrouw te bieden heb. Nou, niks blijkbaar. Dus mooi, is dat ook opgelost. Kan ik lekker thuis blijven.
pi_199029030
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:10 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Wat hij heeft lijkt verdacht veel op manische depressie. Ik ken middeltjes met leukere effecten. :P
[..]

Waarom zou een mod op een forum na een week een hekel aan je hebben?
Omdat de content van mijn topics hem niet aanstonden? En aangezien de helft mij de hele tijd bleef beschuldigen dat ik de kloon was van een andere gebruiker.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:12:40 #62
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199029041
Gelukkig dan maar dat het je allemaal niet boeit.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:12:43 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199029042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Veel plezier met Coolguy verdedigen, top. Is inderdaad compleet fictief dat hij wat tegen mij heeft, ja. Hij is uiterst consistent in zijn behandeling, echt totaal. Echt de beste moderator op het forum eigenlijk.
CoolGuy is klootzak en ik vind een beetje bekrompen moderator. Maar hij behandeld je niet anders dan anderen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:15:29 #64
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199029070
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:04 schreef viceversa het volgende:

[..]

Waarom denk je dan wel dat users je haten? Dat gaat nog wat verder dan irritant vinden.
Ik heb wel veel haters hier op fok die specifiek iets tegen mij hebben. Ze onthouden al mijn Posts en doen hun best om het tegen mij te gebruiken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:16:20 #65
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199029078
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:11 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Omdat de content van mijn topics hem niet aanstonden? En aangezien de helft mij de hele tijd bleef beschuldigen dat ik de kloon was van een andere gebruiker.
CoolGuy heeft niks tegen jou, hij is gewoon niet zo’n aardig persoon.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:17:04 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199029083
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oké.
Precies!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199029088
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb wel veel haters hier op fok die specifiek iets tegen mij hebben. Ze onthouden al mijn Posts en doen hun best om het tegen mij te gebruiken.
Waarom denk je dat je zoveel negatieve aandacht aantrekt?
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:18:10 #68
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199029092
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:11 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Omdat de content van mijn topics hem niet aanstonden? En aangezien de helft mij de hele tijd bleef beschuldigen dat ik de kloon was van een andere gebruiker.
Met andere woorden, hij haat jou niet, maar acht jouw content ongeschikt? Een beetje waarvoor mods aangesteld worden? Vervelend.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:18:50 #69
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_199029101
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:18 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Met andere woorden, hij haat jou niet, maar acht jouw content ongeschikt? Een beetje waarvoor mods aangesteld worden? Vervelend.
En zo simpel is het.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 16:19:05 #70
441859 crew  Lenny77
pi_199029103
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

CoolGuy is klootzak en ik vind een beetje bekrompen moderator. Maar hij behandeld je niet anders dan anderen.
CoolGuy is echt geen klootzak en ook niet bekrompen. Hij is echter wel consequent en een stuk kordater dan dat ik ben! Haten doet hij op niemand en geloof me, geduld heeft ie meer dan dat je denkt.
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199029116
@Keep_Walking

Flikker anders even op met je topic gekaap.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:20:47 #72
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199029121
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:17 schreef viceversa het volgende:

[..]

Waarom denk je dat je zoveel negatieve aandacht aantrekt?
In het begin van mijn fokdagen was het niet zo. Ik was juist popular en gaf goed advies, kreeg meerdere complimenten voor goede reacties en goede posts.

Ik weet niet waarom ik nu negatieve aandacht trek, ik doe minder mijn best als ik reageer en ik ben inmiddels heel eerlijk geweest over mijn problemen. Veel mensen op fok zijn gewoon sadistisch en vinden het leuk om iemand anders de grond in te snappen. Mensen gebruiken vaak mijn psychische problemen tegen mij. Alsof ik daardoor minder mens ben ofzo.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 16:21:14 #73
441859 crew  Lenny77
pi_199029128
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:10 schreef DeVragensteller het volgende:

En mij werd ook meerdere malen de vraag gesteld wat ik een vrouw te bieden heb. Nou, niks blijkbaar. Dus mooi, is dat ook opgelost. Kan ik lekker thuis blijven.
Iedereen heeft iets te bieden. De juiste persoon vinden die matcht met hetgeen je te bieden hebt is de kunst!
Ik weet zo al dat ik 90% van de mannen niets te bieden heb in hetgeen zij interessant zouden vinden. Dus zoek ik het bij die andere 10%.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199029142
haten is een groot woord op een forum waar je elkaar persoonlijk niet kent, je kan hoogstens mensen irritant vinden, dit is pas het eerste topic wat ik van je lees TS dus ik kan er verder niet over oordelen maar je komt niet irritant over
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:22:19 #75
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199029143
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

CoolGuy is echt geen klootzak en ook niet bekrompen. Hij is echter wel consequent en een stuk kordater dan dat ik ben! Haten doet hij op niemand en geloof me, geduld heeft ie meer dan dat je denkt.
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens.
Ik vind CoolGuy niet zozeer bekrompen, maar hij gaat uit van de slechtste in de mens.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199029157
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:18 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Met andere woorden, hij haat jou niet, maar acht jouw content ongeschikt? Een beetje waarvoor mods aangesteld worden? Vervelend.
Ik wist niet dat het de bedoeling was van mods dat zij waren aangesteld om topics en reacties te verwijderen die tegen hun eigen denkbeelden ingingen, ik was in de veronderstelling dat zij de forumregels moesten handhaven.
pi_199029176
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:21 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Iedereen heeft iets te bieden. De juiste persoon vinden die matcht met hetgeen je te bieden hebt is de kunst!
Ik weet zo al dat ik 90% van de mannen niets te bieden heb in hetgeen zij interessant zouden vinden. Dus zoek ik het bij die andere 10%.
Of ik neem gewoon een relatie met mezelf, kan ook nog. Ik leef elke dag met mezelf, dus waarom niet.
pi_199029193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:24 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Of ik neem gewoon een relatie met mezelf, kan ook nog. Ik leef elke dag met mezelf, dus waarom niet.
Dat je het volhoudt mag wel een wonder heten ja :')
pi_199029195
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Beetje van beide
Best handige combinatie eigenlijk wel.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 16:29:44 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_199029223
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:24 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik leef elke dag met mezelf
Ja zoals iedereen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199029235
Het is natuurlijk vreselijk om een hele slechte jeugd te hebben gehad, dat was ook zeker niet jouw schuld, maar als je daar in blijft hangen, dan blijf je vast zitten in een negatieve spiraal. Tot mijn 20e vond ik ook dat alles mij maar was aangedaan, mijn moeder was verslaafd, een vreselijk onveilige jeugd gehad enzovoort. Daardoor zelf ook best wat foute relatie keuzes gemaakt, want tja, dat was toch hoe het altijd zou zijn. Pas toen ik stopte met medelijden hebben met mezelf en me besefte dat ik zelf echt de enige was die het leven leuk kon maken, hoe enorm mijn moeder (en vader) het ook verpest hebben vroeger, je kan het echt alleen zelf doen.
Ondertussen heb ik een hele leuke man, een fijn en stabiel leven, heb een studie opgepakt en heb een fijne groep met vrienden en bekenden, het hoeft dus echt niet altijd slecht te blijven, maar dan moet je niet blijven hangen in wat je is aangedaan :)
pi_199029307
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

In het begin van mijn fokdagen was het niet zo. Ik was juist popular en gaf goed advies, kreeg meerdere complimenten voor goede reacties en goede posts.

Ik weet niet waarom ik nu negatieve aandacht trek, ik doe minder mijn best als ik reageer en ik ben inmiddels heel eerlijk geweest over mijn problemen. Veel mensen op fok zijn gewoon sadistisch en vinden het leuk om iemand anders de grond in te snappen. Mensen gebruiken vaak mijn psychische problemen tegen mij. Alsof ik daardoor minder mens ben ofzo.
Denk dat het wel meevalt met hoe sadistisch de meeste users zijn. Ik post al zo'n 16 jaar op FOK! en tenzij je zelf op een vervelende manier aanwezig bent krijg je echt niet zomaar haters. Je kunt er natuurlijk niks aan doen dat je soms psychotisch bent en dingen post die misschien niet handig zijn, maar tegelijkertijd kan je users niet kwalijk nemen dat zij daar niet zoveel geduld voor hebben. Het zijn users, geen therapeuten met verstand van zaken.

Dat maakt ze nog niet sadistisch, de meesten dan. Iedereen heeft zijn eigen grenzen. Als je blijkbaar veel haat krijgt moet je ook naar jezelf durven kijken en vaststellen of je dit forum op de juiste manier gebruikt.

Dat laatste geldt ook voor TS.
pi_199029313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:24 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Of ik neem gewoon een relatie met mezelf, kan ook nog. Ik leef elke dag met mezelf, dus waarom niet.
De relatie met jezelf is de belangrijkste relatie die je ooit zal hebben.
pi_199029318
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:30 schreef Miss-X het volgende:
Het is natuurlijk vreselijk om een hele slechte jeugd te hebben gehad, dat was ook zeker niet jouw schuld, maar als je daar in blijft hangen, dan blijf je vast zitten in een negatieve spiraal. Tot mijn 20e vond ik ook dat alles mij maar was aangedaan, mijn moeder was verslaafd, een vreselijk onveilige jeugd gehad enzovoort. Daardoor zelf ook best wat foute relatie keuzes gemaakt, want tja, dat was toch hoe het altijd zou zijn. Pas toen ik stopte met medelijden hebben met mezelf en me besefte dat ik zelf echt de enige was die het leven leuk kon maken, hoe enorm mijn moeder (en vader) het ook verpest hebben vroeger, je kan het echt alleen zelf doen.
Ondertussen heb ik een hele leuke man, een fijn en stabiel leven, heb een studie opgepakt en heb een fijne groep met vrienden en bekenden, het hoeft dus echt niet altijd slecht te blijven, maar dan moet je niet blijven hangen in wat je is aangedaan :)
Ik heb ook niet gezegd dat ik er dagelijks aan terug denk ofzo, maar ik ben ook niet dement dat ik alles vergeten ben ofzo. Maar het vormt wel je karakter, het heet niet voor niets je formatieve periode.
pi_199029322
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:38 schreef viceversa het volgende:

[..]

De relatie met jezelf is de belangrijkste relatie die je ooit zal hebben.
Nou, mooi. Dan ben ik vanaf nu niet meer single, heb ik een relatie met mijzelf.
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:40:24 #86
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199029329
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:38 schreef viceversa het volgende:

[..]

Denk dat het wel meevalt met hoe sadistisch de meeste users zijn. Ik post al zo'n 16 jaar op FOK! en tenzij je zelf op een vervelende manier aanwezig bent krijg je echt niet zomaar haters. Je kunt er natuurlijk niks aan doen dat je soms psychotisch bent en dingen post die misschien niet handig zijn, maar tegelijkertijd kan je users niet kwalijk nemen dat zij daar niet zoveel geduld voor hebben. Het zijn users, geen therapeuten met verstand van zaken.

Dat maakt ze nog niet sadistisch, de meesten dan. Iedereen heeft zijn eigen grenzen. Als je blijkbaar veel haat krijgt moet je ook naar jezelf durven kijken en vaststellen of je dit forum op de juiste manier gebruikt.

Dat laatste geldt ook voor TS.
Ik krijg niet veel haat, eerder “oordeel”. Mensen die mijn leven oordelen zonder mij te kennen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:41:20 #87
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199029337
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:39 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gezegd dat ik er dagelijks aan terug denk ofzo, maar ik ben ook niet dement dat ik alles vergeten ben ofzo. Maar het vormt wel je karakter, het heet niet voor niets je formatieve periode.
Hoe oud ben je nu? Heb je ooit een vriendin gehad?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:41:41 #88
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199029342
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:39 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nou, mooi. Dan ben ik vanaf nu niet meer single, heb ik een relatie met mijzelf.
Zolang je maar jezelf niet haat.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199029349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik krijg niet veel haat, eerder “oordeel”. Mensen die mijn leven oordelen zonder mij te kennen.
Je spreekt jezelf nogal tegen...
pi_199029358
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:39 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nou, mooi. Dan ben ik vanaf nu niet meer single, heb ik een relatie met mijzelf.
'Self-partnered' op zn Emma Watsons
pi_199029361
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:39 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gezegd dat ik er dagelijks aan terug denk ofzo, maar ik ben ook niet dement dat ik alles vergeten ben ofzo. Maar het vormt wel je karakter, het heet niet voor niets je formatieve periode.
Daarom is er therapie. :)
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:43:49 #92
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199029367
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:42 schreef viceversa het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf nogal tegen...
Haat is een slecht gekozen woord, ik heb niet echt gemerkt dat mensen mij haten hier op fok, wel dat ze oordelen over mijn leven en soms op neerkijken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199029373
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:39 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Ik heb ook niet gezegd dat ik er dagelijks aan terug denk ofzo, maar ik ben ook niet dement dat ik alles vergeten ben ofzo. Maar het vormt wel je karakter, het heet niet voor niets je formatieve periode.
Dat snap ik, het heeft mij ook gevormd tot wie ik ben, maar daar heb ik uiteindelijk hard aan moeten werken, aangezien ik ook heel lang heel erg negatief in het leven stond.

Ik snap dat het niet te vergelijken is, aangezien geen een leven hetzelfde is als dat van een ander, maar je komt vrij negatief over en ik denk dat alles een stuk leuker wordt wanneer je dat los laat.
pi_199029420
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:43 schreef viceversa het volgende:

[..]

Daarom is er therapie. :)
Dat dus! Ik vond het eerst maar stom en slap dat ik zelf therapie nodig had, maar uiteindelijk heeft het me zo enorm geholpen!
  vrijdag 16 april 2021 @ 16:59:18 #95
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_199029561
Je naam komt me niet bekend voor.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:00:04 #96
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199029574
Ik ken je niet eens. Meest gehate user m'n reet.
pi_199029623
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nu? Heb je ooit een vriendin gehad?
30+ en nee.
pi_199029629
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:43 schreef viceversa het volgende:

[..]

Daarom is er therapie. :)
Nee, erover praten levert niks op.
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:11:11 #99
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199029707
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, erover praten levert niks op.
Dus je topics zijn gewoon puur om je woede kwijt te raken? We hoeven er niet op te reageren?
pi_199029718
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dus je topics zijn gewoon puur om je woede kwijt te raken? We hoeven er niet op te reageren?
Oh vind het prima om een beetje tegengas te geven zodat hij zijn woede kwijt kan hoor. Zo ben ik wel.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 17:13:15 #101
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_199029733
Dit boeit helemaal niemand iets
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_199029805
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:13 schreef R-woud93 het volgende:
Dit boeit helemaal niemand iets
En toch reageer je, apart.
pi_199029830
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:19 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

En toch reageer je, apart.
Jij reageert alleen als het je boeit?

Ik ben hier voor mijn lol en heb momenteel toch niets beters te doen op vrijdagmiddag, dus ik reageer gewoon voor de lol. Niet omdat ik intens geboeid ben of zo. _O-
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199029888
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, erover praten levert niks op.
Praten is niet de enige vorm van therapie.
pi_199029944
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:25 schreef viceversa het volgende:

[..]

Praten is niet de enige vorm van therapie.
Oh, wat dan wel? Volgens mij zul je toch echt informatie moeten verstrekken tijdens de sessie, tenzij je elkaar wilt aanstaren.
pi_199029969
Waarom zet je spaargeld niet op de bank in plaats zomaar in huis leggen?
pi_199030108
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zet je spaargeld niet op de bank in plaats zomaar in huis leggen?
Zin in.
pi_199030138
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Veel plezier met Coolguy verdedigen, top. Is inderdaad compleet fictief dat hij wat tegen mij heeft, ja. Hij is uiterst consistent in zijn behandeling, echt totaal. Echt de beste moderator op het forum eigenlijk.
Als je op dezelfde manier met hem communiceert als met mij, beaam ik dat hij iig goed gehandeld heeft.

Je hebt van meerdere mensen hier heel constructieve adviezen gekregen, maar ze dringen blijkbaar niet tot je door.

Je hebt hier uiteindelijk alleen maar jezelf mee. Jouw leven gaat er geen greintje leuker op worden als je doorgaat met deze negativiteit. Je gaat daarmee ook geen vriendin krijgen, want het is voor geen enkele vrouw aantrekkelijk een vriend te hebben die alleen maar klaagt maar zich niet laat helpen.

Je doet het jezelf aan. Ik hoop voor je dat je dat uiteindelijk kan begrijpen, want dan kan je een positieve draai aan jouw leven geven. En dan ga je uiteindelijk merken dat je er veel meer voldoening uit kan halen.
pi_199030175
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:46 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Als je op dezelfde manier met hem communiceert als met mij, beaam ik dat hij iig goed gehandeld heeft.

Je hebt van meerdere mensen hier heel constructieve adviezen gekregen, maar ze dringen blijkbaar niet tot je door.

Je hebt hier uiteindelijk alleen maar jezelf mee. Jouw leven gaat er geen greintje leuker op worden als je doorgaat met deze negativiteit. Je gaat daarmee ook geen vriendin krijgen, want het is voor geen enkele vrouw aantrekkelijk een vriend te hebben die alleen maar klaagt maar zich niet laat helpen.

Je doet het jezelf aan. Ik hoop voor je dat je dat uiteindelijk kan begrijpen, want dan kan je een positieve draai aan jouw leven geven. En dan ga je uiteindelijk merken dat je er veel meer voldoening uit kan halen.
Interesseert mij niet.

Ja, hele nuttige tips staan er in dit topic ja. 90% aan gezeik en troll reacties, ja. Uiterst nuttig.
pi_199030182
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:46 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Als je op dezelfde manier met hem communiceert als met mij, beaam ik dat hij iig goed gehandeld heeft.

Je hebt van meerdere mensen hier heel constructieve adviezen gekregen, maar ze dringen blijkbaar niet tot je door.

Je hebt hier uiteindelijk alleen maar jezelf mee. Jouw leven gaat er geen greintje leuker op worden als je doorgaat met deze negativiteit. Je gaat daarmee ook geen vriendin krijgen, want het is voor geen enkele vrouw aantrekkelijk een vriend te hebben die alleen maar klaagt maar zich niet laat helpen.

Je doet het jezelf aan. Ik hoop voor je dat je dat uiteindelijk kan begrijpen, want dan kan je een positieve draai aan jouw leven geven. En dan ga je uiteindelijk merken dat je er veel meer voldoening uit kan halen.
Wil ik dat dan?
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 17:56:56 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199030257
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:49 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Interesseert mij niet.

Ja, hele nuttige tips staan er in dit topic ja. 90% aan gezeik en troll reacties, ja. Uiterst nuttig.
Je oogst wat je zaait.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199030275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je oogst wat je zaait.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 18:09:29 #113
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199030391
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nee, erover praten levert niks op.
Ja, dus, wat wil je dan?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 18:11:37 #114
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199030409
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:49 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Interesseert mij niet.

Ja, hele nuttige tips staan er in dit topic ja. 90% aan gezeik en troll reacties, ja. Uiterst nuttig.
Het interesseert je wel, anders had je dit topic niet aangemaakt.
Verder is het natuurlijk ook wel zo dat je gegeven je toon, gedrag en de titel van dit topic wel uitlokt. Just sayin'.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 16 april 2021 @ 18:21:53 #115
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199030541
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:04 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

30+ en nee.
Waarom niet?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199030624
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom niet?
Staat in mijn andere topics.
pi_199030713
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:30 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Oh, wat dan wel? Volgens mij zul je toch echt informatie moeten verstrekken tijdens de sessie, tenzij je elkaar wilt aanstaren.
Ik zei niet dat je níet zal moeten praten. Maar dat therapie meer is dan dat. EMDR bijvoorbeeld.

Je schrijft het wel heel snel af, terwijl je echt niet de eerste persoon bent met deze problemen.
  vrijdag 16 april 2021 @ 18:38:33 #118
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199030731
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:29 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Staat in mijn andere topics.
Kan je het hier kort samenvatten?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199030902
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:37 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik zei niet dat je níet zal moeten praten. Maar dat therapie meer is dan dat. EMDR bijvoorbeeld.

Je schrijft het wel heel snel af, terwijl je echt niet de eerste persoon bent met deze problemen.
Wie zegt dat ik het niet heb geprobeerd? Weer een aanname?
pi_199030906
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan je het hier kort samenvatten?
Nee. Als jij te lui bent om het te lezen, ben ik te lui om het te typen.
pi_199030963
Sow wat een zieligheid in 1 OP ^O^
Vakman pur sang
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 19:50:33 #122
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_199031689
Volgens mij voel je je prima op je gemak/plaats in de verdediging en hangende in je zelfmedelijden.
Vervelend dat je zo'n beroerde jeugd hebt gehad, vind ik oprecht. Dat overkomt je ook allemaal maar gewoon, vraag is wat je gaat doen met het deel van je leven waar je zelf verantwoordelijk voor bent..
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 16 april 2021 @ 19:59:10 #123
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_199031801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:49 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Interesseert mij niet.

Ja, hele nuttige tips staan er in dit topic ja. 90% aan gezeik en troll reacties, ja. Uiterst nuttig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:49 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Wil ik dat dan?
Dus wat wil je wel? Helemaal niks

Je wilt geen vriendin
Je wilt jezelf niet veranderen
Je wilt gezien je vrijwillige chemische castratie ook geen sex

Je wilt alleen maar klagen hoe vreselijk jouw jeugd was en dat nu iedereen maar op de knieen moet voor jou.
pi_199031991
Nou, mijn portie sympathie is ook wel op.
pi_199032150
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

[..]

Dus wat wil je wel? Helemaal niks

Je wilt geen vriendin
Je wilt jezelf niet veranderen
Je wilt gezien je vrijwillige chemische castratie ook geen sex

Je wilt alleen maar klagen hoe vreselijk jouw jeugd was en dat nu iedereen maar op de knieen moet voor jou.
Het enige wat jij zoekt is dingen om lekker om af te zeiken omdat het jou allemaal geen flikker boeit en jou default reactie "boeit mij geen flikker, is je eigen schuld" is, oftewel. Geen een psychopaat met geen enkel mededogen of inlevingsvermogen.

Zie je, ik kan ook een stropop maken.
pi_199032161
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:50 schreef senesta het volgende:
Volgens mij voel je je prima op je gemak/plaats in de verdediging en hangende in je zelfmedelijden.
Vervelend dat je zo'n beroerde jeugd hebt gehad, vind ik oprecht. Dat overkomt je ook allemaal maar gewoon, vraag is wat je gaat doen met het deel van je leven waar je zelf verantwoordelijk voor bent..
Tsja, dat is wat mensen in mijn andere topic ook de hele tijd zeiden "wat heb jij een vrouw nou te bieden?" oftewel, impliceren dat het antwoord "niks" is.

PS: Waarom reageren er zoveel moderators in mijn topic? Ik zie allemaal mensen die normaal nooit of nauwelijks in dit sub-forum reageren.
  vrijdag 16 april 2021 @ 20:33:54 #127
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_199032184
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:31 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Het enige wat jij zoekt is dingen om lekker om af te zeiken omdat het jou allemaal geen flikker boeit en jou default reactie "boeit mij geen flikker, is je eigen schuld" is, oftewel. Geen een psychopaat met geen enkel mededogen of inlevingsvermogen.

Zie je, ik kan ook een stropop maken.
Anders geef je gewoon even antwoord op wat je nu wel wilt ;)
  vrijdag 16 april 2021 @ 20:39:06 #128
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_199032265
Newbies die denken dat ze indruk maken :')
Verzonnen topics :')
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 20:40:04 #129
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_199032288
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:32 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Tsja, dat is wat mensen in mijn andere topic ook de hele tijd zeiden "wat heb jij een vrouw nou te bieden?" oftewel, impliceren dat het antwoord "niks" is.

PS: Waarom reageren er zoveel moderators in mijn topic? Ik zie allemaal mensen die normaal nooit of nauwelijks in dit sub-forum reageren.
Waarom haal je dat uit mijn post dan? Volgens komt het woord vrouw, relatie of waarde helemaal nergens in mijn post voor.

En ik ben naast mod ook gewoon user hoor 😉
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_199032297
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:33 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Anders geef je gewoon even antwoord op wat je nu wel wilt ;)
Nou, niks. Zoals ik al zei, gewoon sociale isolatie. Afsluiten van de wereld, richten op dingen die ik wel leuk vind om te doen.
pi_199032311
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:40 schreef senesta het volgende:

[..]

Waarom haal je dat uit mijn post dan? Volgens komt het woord vrouw, relatie of waarde helemaal nergens in mijn post voor.

En ik ben naast mod ook gewoon user hoor 😉
Omdat het daar over ging in mijn andere topic, voordat die op slot werd gegooid.
  vrijdag 16 april 2021 @ 20:41:37 #132
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_199032324
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:40 schreef senesta het volgende:

[..]

En ik ben naast mod ook gewoon user hoor 😉
Je bent benaderbaar? :* :* :*
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 21:01:47 #133
319979 Fok-it
All is well
pi_199032660
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:40 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Nou, niks. Zoals ik al zei, gewoon sociale isolatie. Afsluiten van de wereld, richten op dingen die ik wel leuk vind om te doen.
De vorige keer toen ik in je topic vroeg wat je leuk vond kon je niks noemen. Dus je hebt nieuwe hobby's gevonden begrijp ik?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199032701
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

De vorige keer toen ik in je topic vroeg wat je leuk vond kon je niks noemen. Dus je hebt nieuwe hobby's gevonden begrijp ik?
Zelfde hobby's die ik al had.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 21:05:57 #135
319979 Fok-it
All is well
pi_199032713
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:05 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Zelfde hobby's die ik al had.
Obsessief bezig zijn met vrouwen dus? Dat is geen hobby
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199032755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Obsessief bezig zijn met vrouwen dus? Dat is geen hobby
Heb ik dat gezegd?
pi_199032764
Grappig om al die azijnpissers te zien, zijn nooit tevreden, willen alleen maar afzeiken en meer niet.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 21:09:19 #138
319979 Fok-it
All is well
pi_199032766
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:08 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd?
Nou vertel, wat doe je verder graag?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199032790
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou vertel, wat doe je verder graag?
Hoe is dat relevant precies?
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 21:11:06 #140
319979 Fok-it
All is well
pi_199032802
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:10 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Hoe is dat relevant precies?
Geen hobby's dus. Prima :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199032907
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Geen hobby's dus. Prima :)
Wat is jouw IBAN, pasnummer en pincode?
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 21:17:41 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_199032948
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:15 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Wat is jouw IBAN, pasnummer en pincode?
Dat vergelijk je serieus met het vragen naar iemands hobby's? Werkelijk?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199032960
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat vergelijk je serieus met het vragen naar iemands hobby's? Werkelijk?
Oké, jij hebt dus geen bank, duidelijk.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 21:21:18 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_199033030
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Oké, jij hebt dus geen bank, duidelijk.
Zoek hulp knul. Echt oprecht bedoeld, is niet best dit.

Zul je toch nooit doen want je maakt liever nog 45000 topics aan de komende maand, maar echt, zoek hulp
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199033049
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zoek hulp knul. Echt oprecht bedoeld, is niet best dit.

Zul je toch nooit doen want je maakt liever nog 45000 topics aan de komende maand, maar echt, zoek hulp
Jij ziet de ironie dus niet. Als jij kort door de bocht bent, ben ik dat ook. Oog om oog, tand om tand.
  vrijdag 16 april 2021 @ 21:22:35 #146
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199033062
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:22 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Jij ziet de ironie dus niet. Als jij kort door de bocht bent, ben ik dat ook. Oog om oog, tand om tand.
Maakt de wereld blind.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 21:23:54 #147
319979 Fok-it
All is well
pi_199033099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:22 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Jij ziet de ironie dus niet. Als jij kort door de bocht bent, ben ik dat ook. Oog om oog, tand om tand.
Als ik aan iedereen hier in dit topic vraag wat diegene's hobby's zijn krijg ik van iedereen een respons. Als ik aan iedereen vraag wat diegene's iban of bsnnummer is van niemand. Begrijp de ironie niet echt? Want die is er niet.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199033113
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als ik aan iedereen hier in dit topic vraag wat diegene's hobby's zijn krijg ik van iedereen een respons. Als ik aan iedereen vraag wat diegene's iban of bsnnummer is van niemand. Begrijp de ironie niet echt? Want die is er niet.
Wat jij wil knul.
pi_199033566
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:09 schreef DeVragensteller het volgende:
Grappig om al die azijnpissers te zien, zijn nooit tevreden, willen alleen maar afzeiken en meer niet.
Jij bent degene die azijnpist en volgens mij weet je dat best. Jij bent eropuit om allemaal negatieve reacties uit te lokken, zodat je weer bevestiging krijgt voor het idee dat iedereen jou haat.

En ik vind het niet bepaald grappig om te zien hoe destructief je naar jezelf bent.

Stop eens met allemaal aannames erbij te slepen en probeer eens te kijken naar de dingen zoals ze zijn, zonder er een oordeel aan te plakken.

Dat je de meest gehate persoon op FOK! bent bijvoorbeeld, dat is iets wat je zelf hebt bedacht. En je weet dat je haat over jezelf afroept door negatief te reageren. Is niet bepaald logisch ... tenzij je bang bent dat je alsnog afgewezen wordt wanneer je je sympathiek probeert op te stellen. Met negativiteit weet je in ieder geval zeker dat je aandacht krijgt en gezien wordt. Net zoals slecht nieuws in de media veel meer reacties oproept dan goed nieuws.

Nikd mis met aandacht willen. Maar is het dan niet veel beter dat je gaat leren op een andere manier aandacht te vragen, een manier waarbij mensen een positievere indruk van je krijgen?
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 21:49:51 #150
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199033639
Ik begin dit gedoe behoorlijk zat te worden. Als je doorgaat met iedereen die je serieus probeert te helpen of te negeren of af te blaffen gooi ik het weer dicht en dan komt er ook geen nieuw topic meer.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 16 april 2021 @ 22:26:25 #151
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_199034222
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:08 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd?
Je hebt er 12 topics over geopend.

Als je echt niks wilt dan moet je in Onzin, Klaagbaak enz zijn en niet zeuren in R&P
pi_199034384
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:49 schreef CoolGuy het volgende:
Ik begin dit gedoe behoorlijk zat te worden. Als je doorgaat met iedereen die je serieus probeert te helpen of te negeren of af te blaffen gooi ik het weer dicht en dan komt er ook geen nieuw topic meer.
Alsof ik verplicht ben om iedereen te beantwoorden. Grappig dat er constant gewezen wordt dat niemand mij wat is verplicht, maar vervolgens ben ik mensen wel dingen verplicht? Het is geen eenrichtingsverkeer.
pi_199034458
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:23 schreef Fok-it het volgende:

Als ik aan iedereen hier in dit topic vraag wat diegene's hobby's zijn krijg ik van iedereen een respons. Als ik aan iedereen vraag wat diegene's iban of bsnnummer is van niemand. Begrijp de ironie niet echt? Want die is er niet.
Hoi Fok-it, ik speel met lego, MechWarrior Online, luister graag filmmuziek en ben een bemoeial :P tot zover mijn hobbies. En de jouwe?
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 22:46:48 #154
319979 Fok-it
All is well
pi_199034484
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:43 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Hoi Fok-it, ik speel met lego, MechWarrior Online, luister graag filmmuziek en ben een bemoeial :P tot zover mijn hobbies. En de jouwe?
Hoi iamredleader, ik lees graag boeken, af en toe beetje schrijven, wandelen, Netflixen of arthouse films kijken, Redditten/FOK!ken, leuke Youtube-kanalen volgen, mezelf ontwikkelen, en over mooie reizen dagdromen als ik weer geld heb en de wereld corona-vrij is. Zie je hoe makkelijk het is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 22:51:07 #155
319979 Fok-it
All is well
pi_199034543
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:43 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Hoi Fok-it, ik speel met lego, MechWarrior Online, luister graag filmmuziek en ben een bemoeial :P tot zover mijn hobbies. En de jouwe?
Like gegeven voor de filmmuziek overigens. John Williams, Hans Zimmer en Alexandre Desplat zijn goden _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 16 april 2021 @ 22:52:58 #156
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199034566
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Like gegeven voor de filmmuziek overigens. John Williams, Hans Zimmer en Alexandre Desplat zijn goden _O_
Correctie: goden zijn Dire Straits, Leonard Cohen, Neil Young en Eric Clapton
Beati pauperes spiritu
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 22:54:35 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_199034590
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:52 schreef Academicus het volgende:

[..]

Correctie: goden zijn Dire Straits, Leonard Cohen, Neil Young en Eric Clapton
Zeker, maar die maken voor zover ik weet geen filmmuziek

Maar dit gaat offtopic
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199034679
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:51 schreef Fok-it het volgende:

Like gegeven voor de filmmuziek overigens. John Williams, Hans Zimmer en Alexandre Desplat zijn goden _O_
Als je even wat centjes wil uitgeven: Hans Zimmer komt hopelijk volgend jaar februari naar de Ziggo dome. Ik ben een paar jaar geleden al een keer geweest, en heb nu kaartjes voor volgende keer.

Boh, Hans live O+
pi_199034789
Waarom zou je je druk maken om online anonieme reputatie terwijl niemand weet wie jij echt bent? Al word je meer gehaat dan de premier, in welke fantasie is dat een probleem in jouw echte leven?

Conclusie:

quote:
2s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:13 schreef R-woud93 het volgende:
Dit boeit helemaal niemand iets
  vrijdag 16 april 2021 @ 23:31:56 #160
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_199035083
Voor iemand met jouw username doe je verdomd weinig met de antwoorden.

Wat is het nut vragen te stellen als je de antwoorden niet wilt horen of niet wilt toepassen?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 16 april 2021 @ 23:32:16 #161
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_199035087
wie ben jij?
Prrrrr
pi_199035146
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:37 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Alsof ik verplicht ben om iedereen te beantwoorden. Grappig dat er constant gewezen wordt dat niemand mij wat is verplicht, maar vervolgens ben ik mensen wel dingen verplicht? Het is geen eenrichtingsverkeer.
Nou, fijn dat je je daarmee hebt weten te amuseren.

Maar dit is verder geen forum voor boze kleine kinderen. Als je behoefte hebt om vragen te stellen, moet je ook kunnen luisteren naar de antwoorden.
pi_199035790
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:28 schreef Solotovski het volgende:
De meest gehate weet ik niet. Mikey, phoenyxkneus en starpooper komen ook aardig in de buurt
Bedoel je starhopper? Die doneerde toch heel vaak? Ken die verder niet

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat mensen jou eerder vermoeiend vinden dan haten. Haten is wel een erg sterke emotie hoor, dat doe je normaal gesproken niet zomaar, zeker niet iemand die je niet eens kent
Ik vind het best wel geruststellend deze reacties. Ik denk dat het ook aan dit subforum ligt. Relaties & psychologie is normaal gesproken geen haat opwekkend onderwerp als het om de relaties & psychologie van een ander gaat. Verachting misschien hooguit. Dat is weliswaar irritant, maar er valt mee te leven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 16:24 schreef DeVragensteller het volgende:
Of ik neem gewoon een relatie met mezelf, kan ook nog. Ik leef elke dag met mezelf, dus waarom niet.
Je hebt toch al een relatie met jezelf, of je dat nou wilt of niet.
Maar ik herken dit wel vanuit mijn eigen date ervaring. Want ik had steeds het gevoel “de mate waarin deze man mijn innerlijk interessant vindt, is oneindig keer minder dan de interesse die ik in mezelf heb”. In dat geval betekent een relatie dus een achteruitgang. Gelukkig kun je als vrouw dan altijd een borderline persoonlijkheidsstoornis verzinnen.
Maar uiteindelijk ligt het aan mezelf, denk ik. Een relatie hoort simpel te zijn. Je kiest lukraak iemand uit omdat je niet kritischer mag zijn dan 5 a 10 kandidaten en van 1 van hen moet je dan maar gewoon houden. Dat is voor mij niet weggelegd want ik heb die capaciteit al niet (meer) om nog zomaar van zomaar een willekeurige vent te gaan houden, ik heb al genoeg aan mijn leven zoals het is. Ik denk dat dit ook jouw echte probleem is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 17:30 schreef DeVragensteller het volgende:
Oh, wat dan wel? Volgens mij zul je toch echt informatie moeten verstrekken tijdens de sessie, tenzij je elkaar wilt aanstaren.
Mee eens. En dan gaan ze het waarschijnlijk meditatie of stilte therapie noemen en alsnog flink declareren. Maar welke therapie heb je allemaal gehad dan? EMDR dus? En ook systeemtherapie en knuffel- en lachtherapie?

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 17-04-2021 01:21:21 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_199035867
Ik nomineer ook @GGMM nog
pi_199036271
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 01:10 schreef ijs. het volgende:
Ik nomineer ook @:GGMM nog
Ik denk dat de persoon die het meest gehaat wordt degene is die het meeste op FOK! heeft gepost. Immers hoe meer iemand post, hoe meer mensen het lezen en hoe meer meningen er over die persoon worden gevormd.

Daar staat overigens tegenover dat die persoon ook degene is die het meest geliefd is. :)

Rara wie zou het kunnen zijn :P
  zaterdag 17 april 2021 @ 02:37:25 #166
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_199036290
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 02:29 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik denk dat de persoon die het meest gehaat wordt degene is die het meeste op FOK! heeft gepost. Immers hoe meer iemand post, hoe meer mensen het lezen en hoe meer meningen er over die persoon worden gevormd.

Daar staat overigens tegenover dat die persoon ook degene is die het meest geliefd is. :)

Rara wie zou het kunnen zijn :P
Danny :P
  zaterdag 17 april 2021 @ 08:20:40 #167
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199036978
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 02:29 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik denk dat de persoon die het meest gehaat wordt degene is die het meeste op FOK! heeft gepost. Immers hoe meer iemand post, hoe meer mensen het lezen en hoe meer meningen er over die persoon worden gevormd.

Daar staat overigens tegenover dat die persoon ook degene is die het meest geliefd is. :)

Rara wie zou het kunnen zijn :P
Tong80
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199037058
Ik heb nog niet echt van je wat meegekregen.

Denk dat ik wel ergens in de top 10 sta, maar dat kan ook over (of onder :+)schatting zijn.
pi_199037199
So de knetter, ik heb zelden iemand mee gemaakt die zichtbaar keihard meewerkt aan z'n eigen ondergang, en er ook totaal geen stap voor wilt zetten omdat te voorkomen.

Je wil niets, nou nee dat is niet eerlijk, je wilt alleen zijn... wtf doe je hier dan nog? de meningen van anderen doen je niets, anders dan je een moment geven waarin je kunt reageren en liefst keihard er tegen in gaan ongeacht of diegene waarop je reageert gelijk heeft.

Het lijkt mij de juiste tijd om je af te melden van FOK en alle andere digitale middelen die je gebruikt, een afspraak maakt met de dokter voor een goed gesprek met een psycholoog. Alles wat je in je leven hebt mee gemaakt is kut! maar wil niet zeggen dat er geen mooie toekomst voor jou weg gelegd is... alleen niet op deze manier.

Maar daar ben je waarschijnlijk zelf ook al achter! Ik denk dat de enige die jou niet leuk vind, de gozer is die iedere dag in de spiegel kijkt. (jij dus). En hoe meer je post hoe meer je jezelf de afgrond in duwt! en voor mijn gevoel kick je er op... dat is in mijn optiek zeer ongezond. Maar goed, ook mijn reactie zal waarschijnlijk in het niets vallen.

Ik ben ook niet de meest favoriete gebruiker van FOK, dat boeit ook niets, maar neem de reacties van de meeste gebruikers wel serieus als ik een serieuze vraag stel, iets wat jij blijkbaar nog moet leren

Heel veel sterkte! meer kan ik je niet wensen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Chandler op 17-04-2021 09:46:49 ]
Just say hi!
  zaterdag 17 april 2021 @ 09:22:29 #170
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199037330
Ik denk dat je nog wel even je best moet doen TS.

Ik heb een veel grotere schurfthekel aan enkele users die hier enkel vreemdelingenhaat komen spuien

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 17-04-2021 10:32:19 ]
  zaterdag 17 april 2021 @ 09:41:55 #171
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199037451
TS is wel echt negatief, duidelijk een persoonlijkheidsstoornis of zoiets.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199037492
Self-fulfilling prophecy dit.
pi_199037805
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 02:29 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik denk dat de persoon die het meest gehaat wordt degene is die het meeste op FOK! heeft gepost. Immers hoe meer iemand post, hoe meer mensen het lezen en hoe meer meningen er over die persoon worden gevormd.

Daar staat overigens tegenover dat die persoon ook degene is die het meest geliefd is. :)

Rara wie zou het kunnen zijn :P
Mwa, het ging meer over Haxball van gisteravond. Maar verder wel eens.
pi_199038042
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 09:41 schreef Keep_Walking het volgende:
TS is wel echt negatief, duidelijk een persoonlijkheidsstoornis of zoiets.
Daar lijkt het wel op. Nav zijn levensverhaal is het wel logisch dat zoiets zich dan bij hem heeft ontwikkeld. Het gedrag wat hij nu hier laat zien, is in wezen een reflectie van wat hij vroeger heeft meegemaakt.

Persoonlijkheidsstoornissen zijn vaak goed te behandelen, maar dat gaat dan wel met een langdurig en intensief traject.
  zaterdag 17 april 2021 @ 11:19:27 #175
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199038410
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op. Nav zijn levensverhaal is het wel logisch dat zoiets zich dan bij hem heeft ontwikkeld. Het gedrag wat hij nu hier laat zien, is in wezen een reflectie van wat hij vroeger heeft meegemaakt.

Persoonlijkheidsstoornissen zijn vaak goed te behandelen, maar dat gaat dan wel met een langdurig en intensief traject.
Lijkt me heel vervelend, om zoiets te hebben. Niet zo erg als wat ik heb, maar toch best erg.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199038436
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:47 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Persoonlijkheidsstoornissen zijn vaak goed te behandelen, maar dat gaat dan wel met een langdurig en intensief traject.
Hangt heel erg af van het soort persoonlijkheidsstoornis... een paar zijn juist heel slecht te behandelen.

Maar goed, elke verbetering is mooi meegenomen en gaat je kwaliteit van leven op vooruit.
pi_199038447
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:59 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Als je even wat centjes wil uitgeven: Hans Zimmer komt hopelijk volgend jaar februari naar de Ziggo dome. Ik ben een paar jaar geleden al een keer geweest, en heb nu kaartjes voor volgende keer.

Boh, Hans live O+
Hans Zimmer _O_
  zaterdag 17 april 2021 @ 11:41:23 #178
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199038741
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:22 schreef viceversa het volgende:

[..]

Hans Zimmer _O_
Ik las Himmler
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199039192
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:21 schreef viceversa het volgende:

[..]

Hangt heel erg af van het soort persoonlijkheidsstoornis... een paar zijn juist heel slecht te behandelen.

Maar goed, elke verbetering is mooi meegenomen en gaat je kwaliteit van leven op vooruit.
Hangt af van de persoon zelf. De diagnose op zich zegt niet zoveel, omdat de kermerken waarmee de 'stoornis' zich manifesteert per persoon weer anders zijn.

Het belangrijkste is dat de persoon in staat moet kunnen zijn tot zelfreflectie en daarbij het verband kan ontdekken tussen zijn eigen gedrag en de reacties die het bij anderen teweeg kan brengen.

Een narcistische persoonlijkheidsstoornis bijvoorbeeld is meestal niet te behandelen, omdat zo'n persoon het niet kan verdragen dat hij ook maar een mens is die fouten maakt en zich daarvoor moet verantwoorden zoals iedereen. Als je hem op zijn gedrag wijst om hem duidelijk te maken welke gevolgen dat kan hebben voor anderen en zichzelf, interpreteert hij dat alsof je hem wilt vernederen. Hij durft zich niet gelijkwaardig naar jou op te stellen, want dan is hij bang dat jij er misbruik van maakt. Hij blijft daarom in zijn illusie hangen dat hij beter is dan anderen en dat mensen die kritiek op hem hebben dat doen omdat ze jaloers zijn.
pi_199040371
Nou, TS komt niet in NWS, dus kan nooit de meest gehate persoon van FoK! zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199040952
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 08:58 schreef Chandler het volgende:
So de knetter, ik heb zelden iemand mee gemaakt die zichtbaar keihard meewerkt aan z'n eigen ondergang, en er ook totaal geen stap voor wilt zetten omdat te voorkomen.

Je wil niets, nou nee dat is niet eerlijk, je wilt alleen zijn... wtf doe je hier dan nog? de meningen van anderen doen je niets, anders dan je een moment geven waarin je kunt reageren en liefst keihard er tegen in gaan ongeacht of diegene waarop je reageert gelijk heeft.

Het lijkt mij de juiste tijd om je af te melden van FOK en alle andere digitale middelen die je gebruikt, een afspraak maakt met de dokter voor een goed gesprek met een psycholoog. Alles wat je in je leven hebt mee gemaakt is kut! maar wil niet zeggen dat er geen mooie toekomst voor jou weg gelegd is... alleen niet op deze manier.

Maar daar ben je waarschijnlijk zelf ook al achter! Ik denk dat de enige die jou niet leuk vind, de gozer is die iedere dag in de spiegel kijkt. (jij dus). En hoe meer je post hoe meer je jezelf de afgrond in duwt! en voor mijn gevoel kick je er op... dat is in mijn optiek zeer ongezond. Maar goed, ook mijn reactie zal waarschijnlijk in het niets vallen.

Ik ben ook niet de meest favoriete gebruiker van FOK, dat boeit ook niets, maar neem de reacties van de meeste gebruikers wel serieus als ik een serieuze vraag stel, iets wat jij blijkbaar nog moet leren

Heel veel sterkte! meer kan ik je niet wensen!
In elk topic dat ik maak in dit sub-forum kraakt iedereen mij af, dat ik blij moet zijn als een vrouw mij überhaupt wil en dat ik niks te willen en eisen heb. Dat ik niks te bieden heb etc.
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 15:05:58 #182
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199041037
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:01 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

In elk topic dat ik maak in dit sub-forum kraakt iedereen mij af, dat ik blij moet zijn als een vrouw mij überhaupt wil en dat ik niks te willen en eisen heb. Dat ik niks te bieden heb etc.
Nogmaals; je oogst wat je zaait.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199041049
Niemand haat jou, de enige die jou haat ben je zelf. Doe er wat aan zou ik zeggen, je hebt tips genoeg gehad. Het is lang niet te laat om er wat moois van te maken :)
Whatever...
pi_199041436
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:06 schreef Spanky78 het volgende:
Niemand haat jou, de enige die jou haat ben je zelf. Doe er wat aan zou ik zeggen, je hebt tips genoeg gehad. Het is lang niet te laat om er wat moois van te maken :)
Tips gehad? Tips zoals "ga naar de sportschool", heb ik al meerdere jaren gedaan, ook aan kickboksen gedaan. Leverde niks op.

Nog een tip "ga naar de psychiater", ook al gedaan, levert ook niks op.

Niemand komt met iets wat iets nieuws is, enkel standaard dingen die mensen altijd roepen.
pi_199041486
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:12 schreef DeVragensteller het volgende:
Nou, aangezien ik de meest gehate persoon van de recentelijke tijd op het forum ben. En ik binnenkort toch weg ben op het forum, of door verbanning of omdat ik zelf geen zin meer heb om hier te posten. Aangezien op alles wat ik aanmaak toch een slotje komt, en er enkel zijn pisserig wordt gereageerd op mijn topics, met de meerderheid van de berichten beledigingen, leedvermaak of trollen is.
quote:
Zal een korte samenvatting geven met dingen die in mijn formatieve periode zijn gebeurt.
Dus je bent vervelend, niemand zit op je aanwezigheid te wachten en dat is voor jou bij uitstek het moment om je levensverhaal uit de doeken te doen.

Toch nog een beetje een horeca-gevoel ondanks de lockdown :P

Waarom doen mensen dit eigenlijk? Oprechte aandacht begint een schaars goed te worden, waardoor mensen als TS er zo expliciet om gaan lopen leuren? Mensen voeden hun kinderen niet meer op? Narcistische maatschappij?
What's the name of the game?
pi_199041772
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:25 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Tips gehad? Tips zoals "ga naar de sportschool", heb ik al meerdere jaren gedaan, ook aan kickboksen gedaan. Leverde niks op.

Nog een tip "ga naar de psychiater", ook al gedaan, levert ook niks op.

Niemand komt met iets wat iets nieuws is, enkel standaard dingen die mensen altijd roepen.
Heb je weleens iets van Jordan Peterson gekeken/gelezen?
FOK! is net een groot tijdschrift
  zaterdag 17 april 2021 @ 15:55:03 #187
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199041783
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:29 schreef -marz- het volgende:

[..]


[..]

Dus je bent vervelend, niemand zit op je aanwezigheid te wachten en dat is voor jou bij uitstek het moment om je levensverhaal uit de doeken te doen.

Toch nog een beetje een horeca-gevoel ondanks de lockdown :P

Waarom doen mensen dit eigenlijk? Oprechte aandacht begint een schaars goed te worden, waardoor mensen als TS er zo expliciet om gaan lopen leuren? Mensen voeden hun kinderen niet meer op? Narcistische maatschappij?
Stiekem willen we allemaal aandacht.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 17 april 2021 @ 15:56:50 #188
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199041790
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:54 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Heb je weleens iets van Jordan Peterson gekeken/gelezen?
Jordan Peterson is een goede. Zeker voor TS.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199041885
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:54 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Heb je weleens iets van Jordan Peterson gekeken/gelezen?
Ja, wie niet.
pi_199041973
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:25 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Tips gehad? Tips zoals "ga naar de sportschool", heb ik al meerdere jaren gedaan, ook aan kickboksen gedaan. Leverde niks op.

Nog een tip "ga naar de psychiater", ook al gedaan, levert ook niks op.

Niemand komt met iets wat iets nieuws is, enkel standaard dingen die mensen altijd roepen.
Kom uit de slachtofferrol. Doe je dat niet dan blijft het kut. En dan nog is het leven kut en oneerlijk en alles. Alleen dat ook nog eens de leuke dingen laten verpesten is zonde.
Whatever...
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 16:25:49 #191
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_199042046
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:25 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Tips gehad? Tips zoals "ga naar de sportschool", heb ik al meerdere jaren gedaan, ook aan kickboksen gedaan. Leverde niks op.

Nog een tip "ga naar de psychiater", ook al gedaan, levert ook niks op.

Niemand komt met iets wat iets nieuws is, enkel standaard dingen die mensen altijd roepen.
Maar wat had je zelf gehoopt dat het op zou leveren dan?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 17 april 2021 @ 16:36:15 #192
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199042142
Wat een verhaal, begrijp nu beter wat je inhoudelijk bedoeld met die formatieve periode.
Maar lieve t’s, dat het daar zo mis is gegaan hoeft toch niet te betekenen dat het mis moet blijven gaan? Dat je nooit gewoon ook tevreden en gelukkig kan en mag zijn?

Zover is het kan zien (en dat is maar heel erg beperkt) denk je vooral in ‘tekorten’. En heel simpel gezegd blijf je daardoor ook in tekorten zitten. Je moet (nou ja, moeten is dwang en huilen is kindergezang) je mindset veranderen. Gaan denken in overvloed en positieviteit.
Je hebt nog zoveel leven voor je liggen, gun het jezelf om daarin wel tevreden en zelfs gelukkig te zijn. Vindt daarin jouw weg die jou gelukkig maakt.

Ik zie Jordan Peterson genoemd, hou daarmee op, dat is richten op het negatieve, richten op denken in tekorten. Het gaat je geen steek verder helpen. Het bevestigt enkel de negatieve spiraal.
Lees eens een boek van Byron Katie, doe mee aan een levensverbeterend programme zoals bv 365 dagen succesvol, of het programma van Mathijs Bos (er zijn ook nog anderen, misschien dat anderen goede namen kennen).
Dat gaat veel meer over wat wil ik met mijn leven, vanuit een positieve insteek. Met goede hands on tips en oefeningen om te bereiken wat je wil. Tegelijkertijd omring je je dan met een sociale groep die er voor je is en die je helpt vooruit te gaan. Ook verwerking komt aan bod, maar op andere manieren dan bij de reguliere hulpverlening.
Je zegt met die reguliere hulpverlening niet opgeschoten te zijn, misschien kunnen andere manieren je wel vooruit helpen.

Al met al, gun het jezelf om vooruit te gaan. Je bent niet verdoemd om altijd het slechtste van het leven voor je kiezen te krijgen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199042265
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:12 schreef DeVragensteller het volgende:
Nou, aangezien ik de meest gehate persoon van de recentelijke tijd op het forum ben. En ik binnenkort toch weg ben op het forum, of door verbanning of omdat ik zelf geen zin meer heb om hier te posten. Aangezien op alles wat ik aanmaak toch een slotje komt, en er enkel zijn pisserig wordt gereageerd op mijn topics, met de meerderheid van de berichten beledigingen, leedvermaak of trollen is.

Zal een korte samenvatting geven met dingen die in mijn formatieve periode zijn gebeurt. Even kijken, gedurende mijn jeugd thuis. Ik groeide op in een 1-ouder gezin, met een oudere broer die mij op dagelijkse basis mishandelde en pesten. Een moeder die meer bij haar vriend dan thuis was, waardoor mijn broer dus lekker kon doen en laten wat hij wilde.

Mijn broer die alles van mij stal, dus zowel geld als spullen, en een moeder die daar geen enkele flikker aandeed. Ik sliep altijd met een mes onder de kussen, voor het geval hij mijn kamer binnen zou stormen wanneer ik lig te slapen.

Aanranding door de toenmalige vriend van mijn moeder, toen ik rond de 12 was boeide haar ook geen flikker.

Vervolgens wordt het hele gezin dankzij die broer op straat gegooid vanwege overlast, waardoor ik dakloos werd. Dat was een leuke ervaring, rondzwerven door de straat, met natte schoenen waardoor mijn hele onderkant van mijn voeten zo hard werden als leer en het pijn deed om te lopen. En ik vrijwel niet kon slapen, aangezien ik nergens een slaapplek kon vinden, Na een week kon ik terecht bij een daklozenopvang, ook niet echt denderend. Kreeg wel complimenten van een dakloze dat ik geen drugs of alcohol gebruik.

Na een jaar kreeg ik de kans om in een andere stad op kamers te wonen, en werd ik geplaatst in een woning met een junk, die mij vervolgens bestal.

Op de middelbare school werd ik extreem veel gepest, waardoor ik mij elke maan een week had ziek gemeld, zodat ik niet naar school hoefde. Dus vier jaar lang, elke schooldag gepest. En mijn eerste liefde vond ook plaats op die school. Ik vroeg haar uit, zij zei nee. En de volgende dag hoorde ik haar praten met een vriendin, met de mededeling waar ik het lef vandaan haalde om haar mee uit te vragen, waarop die vriendin zei dat ze dan wel gratis eten krijgt.

En het spaargeld waar ik tien jaar voor had gespaard was gestolen tijdens een inbraak, dus dat was ook leuk.

Maar is uiteraard allemaal mijn eigen schuld. Dus oplossing, verder gaan met sociale isolatie en me richten op hobby's. Al het menselijk contact kan ik virtueel onderhouden, hoeft geen fysiek contact aan te pas te komen.
probeer positief te blijven
hoe moeilijk het ook is



Probeer bovenstaande voor jezelf te herhalen TS.

Afkomstig van:
pi_199042354
Beste lezers.

TS is wat wij noemen een askhole. Vooral veel vragen stellen. Selectief antwoorden of reageren. Maar vooral: een asshole, want niet werkelijk geïnteresseerd in de dialoog.

Spaar je de moeite, zowel lucht als het typen. Je krijgt geen zinnig gesprek uit dit soort figuren.
pi_199042416
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:12 schreef DeVragensteller het volgende:
Nou, aangezien ik de meest gehate persoon van de recentelijke tijd op het forum ben. En ik binnenkort toch weg ben op het forum, of door verbanning of omdat ik zelf geen zin meer heb om hier te posten. Aangezien op alles wat ik aanmaak toch een slotje komt, en er enkel zijn pisserig wordt gereageerd op mijn topics, met de meerderheid van de berichten beledigingen, leedvermaak of trollen is.

Zal een korte samenvatting geven met dingen die in mijn formatieve periode zijn gebeurt. Even kijken, gedurende mijn jeugd thuis. Ik groeide op in een 1-ouder gezin, met een oudere broer die mij op dagelijkse basis mishandelde en pesten. Een moeder die meer bij haar vriend dan thuis was, waardoor mijn broer dus lekker kon doen en laten wat hij wilde.

Mijn broer die alles van mij stal, dus zowel geld als spullen, en een moeder die daar geen enkele flikker aandeed. Ik sliep altijd met een mes onder de kussen, voor het geval hij mijn kamer binnen zou stormen wanneer ik lig te slapen.

Aanranding door de toenmalige vriend van mijn moeder, toen ik rond de 12 was boeide haar ook geen flikker.

Vervolgens wordt het hele gezin dankzij die broer op straat gegooid vanwege overlast, waardoor ik dakloos werd. Dat was een leuke ervaring, rondzwerven door de straat, met natte schoenen waardoor mijn hele onderkant van mijn voeten zo hard werden als leer en het pijn deed om te lopen. En ik vrijwel niet kon slapen, aangezien ik nergens een slaapplek kon vinden, Na een week kon ik terecht bij een daklozenopvang, ook niet echt denderend. Kreeg wel complimenten van een dakloze dat ik geen drugs of alcohol gebruik.

Na een jaar kreeg ik de kans om in een andere stad op kamers te wonen, en werd ik geplaatst in een woning met een junk, die mij vervolgens bestal.

Op de middelbare school werd ik extreem veel gepest, waardoor ik mij elke maan een week had ziek gemeld, zodat ik niet naar school hoefde. Dus vier jaar lang, elke schooldag gepest. En mijn eerste liefde vond ook plaats op die school. Ik vroeg haar uit, zij zei nee. En de volgende dag hoorde ik haar praten met een vriendin, met de mededeling waar ik het lef vandaan haalde om haar mee uit te vragen, waarop die vriendin zei dat ze dan wel gratis eten krijgt.

En het spaargeld waar ik tien jaar voor had gespaard was gestolen tijdens een inbraak, dus dat was ook leuk.

Maar is uiteraard allemaal mijn eigen schuld. Dus oplossing, verder gaan met sociale isolatie en me richten op hobby's. Al het menselijk contact kan ik virtueel onderhouden, hoeft geen fysiek contact aan te pas te komen.
Dit verhaal hou je niet tegen ons, maar tegen jezelf. Dit is het verhaal wat je jezelf dagelijks vertelt of wie en wat je zou zijn. Tip: blijf dit vooral zo veel mogelijk aan jezelf herhalen, dan weet je zeker dat je tot het einde van je leven je een slachtoffer van het leven zult blijven voelen.

Je bent overigens niet de enige of zo. Zo veel mensen blijven tot in de eeuwigheid zichzelf het treurige verhaal van hun leven vertellen iedere dag, waardoor ze zich ook iedere dag weer datzelfde stuk ellende als de dag ervoor blijven voelen.

Er is maar één manier om het leven rigoureus om te gooien, en dat is kappen met jezelf steeds maar weer je ellendige treurige mislukte levensverhaal te blijven vertellen. Dat houdt je precies nou daarin gevangen waarin je eigenlijk niet wilt zijn.
Eens kijken
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 17 april 2021 @ 17:18:33 #196
319979 Fok-it
All is well
pi_199042442
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een verhaal, begrijp nu beter wat je inhoudelijk bedoeld met die formatieve periode.
Maar lieve t’s, dat het daar zo mis is gegaan hoeft toch niet te betekenen dat het mis moet blijven gaan? Dat je nooit gewoon ook tevreden en gelukkig kan en mag zijn?

Zover is het kan zien (en dat is maar heel erg beperkt) denk je vooral in ‘tekorten’. En heel simpel gezegd blijf je daardoor ook in tekorten zitten. Je moet (nou ja, moeten is dwang en huilen is kindergezang) je mindset veranderen. Gaan denken in overvloed en positieviteit.
Je hebt nog zoveel leven voor je liggen, gun het jezelf om daarin wel tevreden en zelfs gelukkig te zijn. Vindt daarin jouw weg die jou gelukkig maakt.

Ik zie Jordan Peterson genoemd, hou daarmee op, dat is richten op het negatieve, richten op denken in tekorten. Het gaat je geen steek verder helpen. Het bevestigt enkel de negatieve spiraal.
Lees eens een boek van Byron Katie, doe mee aan een levensverbeterend programme zoals bv 365 dagen succesvol, of het programma van Mathijs Bos (er zijn ook nog anderen, misschien dat anderen goede namen kennen).
Dat gaat veel meer over wat wil ik met mijn leven, vanuit een positieve insteek. Met goede hands on tips en oefeningen om te bereiken wat je wil. Tegelijkertijd omring je je dan met een sociale groep die er voor je is en die je helpt vooruit te gaan. Ook verwerking komt aan bod, maar op andere manieren dan bij de reguliere hulpverlening.
Je zegt met die reguliere hulpverlening niet opgeschoten te zijn, misschien kunnen andere manieren je wel vooruit helpen.

Al met al, gun het jezelf om vooruit te gaan. Je bent niet verdoemd om altijd het slechtste van het leven voor je kiezen te krijgen.
Doe geen moeite met zo'n lange bloemlezing joh. Interesseert hem echt geen reet hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199043129
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:14 schreef Maharski het volgende:

[..]

Dit verhaal hou je niet tegen ons, maar tegen jezelf. Dit is het verhaal wat je jezelf dagelijks vertelt of wie en wat je zou zijn. Tip: blijf dit vooral zo veel mogelijk aan jezelf herhalen, dan weet je zeker dat je tot het einde van je leven je een slachtoffer van het leven zult blijven voelen.

Je bent overigens niet de enige of zo. Zo veel mensen blijven tot in de eeuwigheid zichzelf het treurige verhaal van hun leven vertellen iedere dag, waardoor ze zich ook iedere dag weer datzelfde stuk ellende als de dag ervoor blijven voelen.

Er is maar één manier om het leven rigoureus om te gooien, en dat is kappen met jezelf steeds maar weer je ellendige treurige mislukte levensverhaal te blijven vertellen. Dat houdt je precies nou daarin gevangen waarin je eigenlijk niet wilt zijn.
Alsof jij mij kent. :{ Heb ik gezegd dat ik er elke dag aan denk? Betekent niet gelijk dat ik dement ben en niks meer van mijn verleden weet. En zoals ik al zei, het vormt wel je persoonlijkheid. Maar het probleem met klootzakken als jij, is jij bent hard naar andere, altijd is het iemands eigen schuld. Maar zodra jou iets overkomt, dan ben jij opeens wel het arme slachtoffer. :{
pi_199043146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:50 schreef Fightagainstlife het volgende:

[..]

probeer positief te blijven
hoe moeilijk het ook is



Probeer bovenstaande voor jezelf te herhalen TS.

Afkomstig van:
:')
Vakman pur sang
  zaterdag 17 april 2021 @ 18:23:38 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199043180
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Alsof jij mij kent. :{ Heb ik gezegd dat ik er elke dag aan denk? Betekent niet gelijk dat ik dement ben en niks meer van mijn verleden weet. En zoals ik al zei, het vormt wel je persoonlijkheid. Maar het probleem met klootzakken als jij, is jij bent hard naar andere, altijd is het iemands eigen schuld. Maar zodra jou iets overkomt, dan ben jij opeens wel het arme slachtoffer. :{
Kijk, hier zie je waar het mis gaat.

Maharski is wellicht wat hard maar hij houdt het beschaafd.

En jij komt gelijk met
quote:
met klootzakken als jij
Als je een discussie wil aangaan is het gewoon aan te raden, ook in dagelijkse leven, om netjes te blijven. Je hoeft het niet eens te zijn met een ander.
  zaterdag 17 april 2021 @ 18:31:11 #200
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199043275
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Alsof jij mij kent. :{ Heb ik gezegd dat ik er elke dag aan denk? Betekent niet gelijk dat ik dement ben en niks meer van mijn verleden weet. En zoals ik al zei, het vormt wel je persoonlijkheid. Maar het probleem met klootzakken als jij, is jij bent hard naar andere, altijd is het iemands eigen schuld. Maar zodra jou iets overkomt, dan ben jij opeens wel het arme slachtoffer. :{
Je komt anders wel verbitterd over in je topics. Ik heb ze allemaal gelezen en ergens ben je toch de slachtoffer.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199043357
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je komt anders wel verbitterd over in je topics. Ik heb ze allemaal gelezen en ergens ben je toch de slachtoffer.
Tsja, levenservaring heet dat. Als je meer negatieve dan positieve ervaringen hebt in je leven, dan is het logisch dat je ook meer negatief denkt he. Wij hebben nu meer een positiveitscultus in Nederland, waarin iedereen positief moet zijn, negatieve mensen moeten hun bek dicht houden, dat willen we niet horen. Enkel positieve dingen. Zie je in de media ook, mensen willen geen problemen en dergelijke horen.
pi_199043382
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:12 schreef DeVragensteller het volgende:
Nou, aangezien ik de meest gehate persoon van de recentelijke tijd op het forum ben. En ik binnenkort toch weg ben op het forum, of door verbanning of omdat ik zelf geen zin meer heb om hier te posten. Aangezien op alles wat ik aanmaak toch een slotje komt, en er enkel zijn pisserig wordt gereageerd op mijn topics, met de meerderheid van de berichten beledigingen, leedvermaak of trollen is.

Zal een korte samenvatting geven met dingen die in mijn formatieve periode zijn gebeurt. Even kijken, gedurende mijn jeugd thuis. Ik groeide op in een 1-ouder gezin, met een oudere broer die mij op dagelijkse basis mishandelde en pesten. Een moeder die meer bij haar vriend dan thuis was, waardoor mijn broer dus lekker kon doen en laten wat hij wilde.

Mijn broer die alles van mij stal, dus zowel geld als spullen, en een moeder die daar geen enkele flikker aandeed. Ik sliep altijd met een mes onder de kussen, voor het geval hij mijn kamer binnen zou stormen wanneer ik lig te slapen.

Aanranding door de toenmalige vriend van mijn moeder, toen ik rond de 12 was boeide haar ook geen flikker.

Vervolgens wordt het hele gezin dankzij die broer op straat gegooid vanwege overlast, waardoor ik dakloos werd. Dat was een leuke ervaring, rondzwerven door de straat, met natte schoenen waardoor mijn hele onderkant van mijn voeten zo hard werden als leer en het pijn deed om te lopen. En ik vrijwel niet kon slapen, aangezien ik nergens een slaapplek kon vinden, Na een week kon ik terecht bij een daklozenopvang, ook niet echt denderend. Kreeg wel complimenten van een dakloze dat ik geen drugs of alcohol gebruik.

Na een jaar kreeg ik de kans om in een andere stad op kamers te wonen, en werd ik geplaatst in een woning met een junk, die mij vervolgens bestal.

Op de middelbare school werd ik extreem veel gepest, waardoor ik mij elke maan een week had ziek gemeld, zodat ik niet naar school hoefde. Dus vier jaar lang, elke schooldag gepest. En mijn eerste liefde vond ook plaats op die school. Ik vroeg haar uit, zij zei nee. En de volgende dag hoorde ik haar praten met een vriendin, met de mededeling waar ik het lef vandaan haalde om haar mee uit te vragen, waarop die vriendin zei dat ze dan wel gratis eten krijgt.

En het spaargeld waar ik tien jaar voor had gespaard was gestolen tijdens een inbraak, dus dat was ook leuk.

Maar is uiteraard allemaal mijn eigen schuld. Dus oplossing, verder gaan met sociale isolatie en me richten op hobby's. Al het menselijk contact kan ik virtueel onderhouden, hoeft geen fysiek contact aan te pas te komen.
Sterkte man. Hoe gaat het nu met je?
Je kan beter voor jezelf zorgen want in deze tijden gaat een ander dat helaas niet doen...
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 18:52:49 #203
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199043488
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:18 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Alsof jij mij kent. :{ Heb ik gezegd dat ik er elke dag aan denk? Betekent niet gelijk dat ik dement ben en niks meer van mijn verleden weet. En zoals ik al zei, het vormt wel je persoonlijkheid. Maar het probleem met klootzakken als jij, is jij bent hard naar andere, altijd is het iemands eigen schuld. Maar zodra jou iets overkomt, dan ben jij opeens wel het arme slachtoffer. :{
Klootzakken? Jij moet echt even normaal doen. Ik ben er klaar mee. Als je een nieuw deel opent gaat het direct dicht.
Breitling - Instruments for Professionals
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 17 april 2021 @ 18:54:13 #204
319979 Fok-it
All is well
pi_199043502
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:38 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Tsja, levenservaring heet dat. Als je meer negatieve dan positieve ervaringen hebt in je leven, dan is het logisch dat je ook meer negatief denkt he. Wij hebben nu meer een positiveitscultus in Nederland, waarin iedereen positief moet zijn, negatieve mensen moeten hun bek dicht houden, dat willen we niet horen. Enkel positieve dingen. Zie je in de media ook, mensen willen geen problemen en dergelijke horen.
Nee hoor, dat is totaal niet logisch. Hoe negatief je leven ook is, het is gewoon aan te leren om positief te denken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')