abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199025651
Nou, aangezien ik de meest gehate persoon van de recentelijke tijd op het forum ben. En ik binnenkort toch weg ben op het forum, of door verbanning of omdat ik zelf geen zin meer heb om hier te posten. Aangezien op alles wat ik aanmaak toch een slotje komt, en er enkel zijn pisserig wordt gereageerd op mijn topics, met de meerderheid van de berichten beledigingen, leedvermaak of trollen is.

Zal een korte samenvatting geven met dingen die in mijn formatieve periode zijn gebeurt. Even kijken, gedurende mijn jeugd thuis. Ik groeide op in een 1-ouder gezin, met een oudere broer die mij op dagelijkse basis mishandelde en pesten. Een moeder die meer bij haar vriend dan thuis was, waardoor mijn broer dus lekker kon doen en laten wat hij wilde.

Mijn broer die alles van mij stal, dus zowel geld als spullen, en een moeder die daar geen enkele flikker aandeed. Ik sliep altijd met een mes onder de kussen, voor het geval hij mijn kamer binnen zou stormen wanneer ik lig te slapen.

Aanranding door de toenmalige vriend van mijn moeder, toen ik rond de 12 was boeide haar ook geen flikker.

Vervolgens wordt het hele gezin dankzij die broer op straat gegooid vanwege overlast, waardoor ik dakloos werd. Dat was een leuke ervaring, rondzwerven door de straat, met natte schoenen waardoor mijn hele onderkant van mijn voeten zo hard werden als leer en het pijn deed om te lopen. En ik vrijwel niet kon slapen, aangezien ik nergens een slaapplek kon vinden, Na een week kon ik terecht bij een daklozenopvang, ook niet echt denderend. Kreeg wel complimenten van een dakloze dat ik geen drugs of alcohol gebruik.

Na een jaar kreeg ik de kans om in een andere stad op kamers te wonen, en werd ik geplaatst in een woning met een junk, die mij vervolgens bestal.

Op de middelbare school werd ik extreem veel gepest, waardoor ik mij elke maan een week had ziek gemeld, zodat ik niet naar school hoefde. Dus vier jaar lang, elke schooldag gepest. En mijn eerste liefde vond ook plaats op die school. Ik vroeg haar uit, zij zei nee. En de volgende dag hoorde ik haar praten met een vriendin, met de mededeling waar ik het lef vandaan haalde om haar mee uit te vragen, waarop die vriendin zei dat ze dan wel gratis eten krijgt.

En het spaargeld waar ik tien jaar voor had gespaard was gestolen tijdens een inbraak, dus dat was ook leuk.

Maar is uiteraard allemaal mijn eigen schuld. Dus oplossing, verder gaan met sociale isolatie en me richten op hobby's. Al het menselijk contact kan ik virtueel onderhouden, hoeft geen fysiek contact aan te pas te komen.
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:26:02 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_199025826
Omdat je alleen maar kneuzige inceltopics maakt. Voor zover ik kan zien.

Je kan mailen naar forum@fok.nl om je account te wissen.

mvg,

Leeell
Forum Admin
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_199025865
De meest gehate weet ik niet. Mikey, phoenyxkneus en starpooper komen ook aardig in de buurt
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 april 2021 @ 12:28:52 #4
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_199025869
Maar niemand zal ontkennen dat dat allemaal ontzettend kut is en dat je zo'n jeugd niemand gunt. Dat maakt het echter niet normaal om altijd, ook als mensen wel hun best doen om wat anders te tonen, zo vreselijk denigrerend en hatelijk te posten over vooral vrouwen (maar sowieso over mensen in het algemeen). Een keertje de posthistorie door zitten bladeren en het is echt bizar wat je in een week allemaal al post.
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  vrijdag 16 april 2021 @ 12:35:40 #5
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199025963
Natuurlijk is dat niet je eigen schuld, maar het wel je eigen schuld als je in je ellende blijft zwelgen.
Wie altijd met zijn neus naar het verleden staat, staat altijd met zijn rug naar de toekomst.
Nou is er niks mis met af en toe omkijken, want we leren er van, maar laat het niet doorslaan.

Ik weet er alles van. Ik heb een moeder die al 50+ jaar zwelgt in haar zelfmedelijden.
Die slachtofferrol die ze zich heeft aangemeten zit kennelijk te comfortabel. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_199026196
Je bent niet de meest gehate persoon op FOK!

De problemen die je hier hebt aangetroffen, hebben meer te maken met dat het moeilijk is om met jou te communiceren tot een constructieve oplossing.

Jij voelt je de meest gehate persoon en vanuit die veronderstelling ga jij handelen. Ik snap best hoe dat dan werkt en hoe moeilijk het kan zijn om jouw gedrag aan te passen. Als jij het gevoel hebt dat iedereen jouw vijand is, is het moeilijk om vriendschappelijk contact te krijgen.

Je hebt meerdere keren geklaagd en je behoorlijk negatief uitgelaten over Coolguy, omdat hij een slot op jouw topics zette. Jij concludeerde daaruit dat hij je haat en dat hij het jou niet gunt dat jij je hier gehoord voelt. Zijn boodschap naar jou is: "Met jouw manier van communiceren roep je negativiteit over jezelf af of je overtreedt de algemene omgangsregels hier. Dus ik zet er een slot op of verwijder de betreffende posts." Daarmee zegt hij niet dat jij helemaal niet mag posten, maar wil hij jou erop wijzen om het op een andere manier te doen.

Het klopt dat hij nogal direct is. Maar mensen die direct zijn in hun woorden, hebben niet meteen een hekel aan jou.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 april 2021 @ 12:54:35 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199026250
Je staat niet eens in de top 500 meest gehate users. Daarvoor heb je een persoonlijkheid nodig.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 april 2021 @ 12:59:06 #8
221644 crew  timmmmm
Sp3c lives matter
pi_199026339
We weten niet eens wie je bent joh, je bent heus niet zo belangrijk als je denkt
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 13:03:26 #9
319979 crew  Fok-it
Amor fati
pi_199026403
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:26 schreef leeell het volgende:
Omdat je alleen maar kneuzige inceltopics maakt. Voor zover ik kan zien.
En dan vergeet je het feit dat hij hiervoor ook al op andere accounts jarenlang actief was als fervente incel

Maar je zal vast niet de meest gehate persoon op FOK! Zijn. Zie nog steeds in elk topic users die zich op een constructieve manier willen inzetten voor jou. Jij wilt dat alleen zelf niet. Dat wekt niet bepaald veel sympathie.
Live the questions now. Perhaps you will then gradually, without noticing it, some distant day live right into the answer
pi_199026410
Niemand haat jou, ook al voelt het wel zo. Door je negatieve ervaringen, denk je dat iedereen slecht is. Op dit moment ben jij echter zelf de constante factor die je slechte situatie uit het verleden in stand houdt.
pi_199026602
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En dan vergeet je het feit dat hij hiervoor ook al op andere accounts jarenlang actief was als fervente incel

Maar je zal vast niet de meest gehate persoon op FOK! Zijn. Zie nog steeds in elk topic users die zich op een constructieve manier willen inzetten voor jou. Jij wilt dat alleen zelf niet. Dat wekt niet bepaald veel sympathie.
Niet iedereen die een topic opent over een onderwerp is dezelfde persoon, maar ga vooral je gang.
pi_199026701
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:15 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Niet iedereen die een topic opent over een onderwerp is dezelfde persoon, maar ga vooral je gang.
Reageer je nu alleen op alle reacties die jouw gevoel bevestigen?
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 13:25:58 #13
319979 crew  Fok-it
Amor fati
pi_199026720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:15 schreef DeVragensteller het volgende:

[..]

Echt geen idee wat je hiermee bedoelt?
Live the questions now. Perhaps you will then gradually, without noticing it, some distant day live right into the answer
pi_199026721
Je geeft jezelf te veel credits
pi_199026742
Misschien moet je wat meer aan zelfreflectie doen, ipv in de slachtofferrol duiken omdat je topics gesloten worden.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 13:28:03 #16
441859 crew  Lenny77
pi_199026743
Wat een kutjeugd... ik begrijp wel dat je door zo een ervaringen rare sprongen kan maken.. Het is wel jammer om dat mee te blijven sleuren. Toen waren het de anderen die je dat hebben aangedaan, maar op dit moment ben jij degene die het jezelf blijft aandoen.

En je bent niet de meest gehate persoon op FOK! maar besef wel dat mensen aan actie/ reactie doen.
Dus als jij je topics iets vriendelijker kan houden, dan kom je al een heel stuk verder. Wij als mods proberen het langs de andere kant dan ook vriendelijk te houden. Ik merkte namelijk in je laatste topic dat je ook gewoon rustig kon reageren maar wel giftig werd als iemand wat tegengas gaf. Besef dat FOK! niet de meest lieve plaats is en dat de mensen hier nogal wat haar op de tanden hebben. Als je zachtheid wenst dan zijn er veel betere plaatsen.
Bovendien blijft het een forum. Dat wil zeggen dat je iets opgooit en over dat onderwerp in discussie gaat met elkaar. Er zullen veel meningen zijn, sommige vullen je aan, anderen staan recht tegenover je. Maar als het een één richting wordt, dan worden mensen een beetje vervelend.
Daarom stellen de mensen hier ook steeds de vraag wat je doel is van je topic. Wil je gewoon ventileren? Wil je je verhaal vertellen? Wil je mensen overtuigen van je mening? Wil je net open staan voor andere inzichten?
Bij de eerste 2 antwoorden is een forum misschien niet de juiste plaats..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 13:32:07 #17
144336 crew  Leonos
Chaos in het universum
pi_199026801
Het is FOK!, verder vind ik je wel leuk :@
Some things should be simple; even an end has a start
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:38:11 #18
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_199026884
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:28 schreef Solotovski het volgende:
De meest gehate weet ik niet. Mikey, phoenyxkneus en starpooper komen ook aardig in de buurt
Zeer goeie post. Deze TS is een nobody.
Verder klinkt TS als iemand die zich prettig voelt in een slachtofferrol en die eens voor zich zelf op moet komen ipv de slapjanus in hem adoreren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_199026913
Ik ken meer mensen die een tyfusjeugd hebben gehad, maar die openen geen bizarre topics op FOK! omdat ze er anders niet mee kunnen coopen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199026929
Nope. Ik was de meest gehate persoon op FOK!
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 13:42:06 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_199026947
Ik heb geen idee wie je bent. Dus de TT klopt wmb niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_199026950
Als ik afga op dit topic en de inhoud die je in de OP zet, ben je op zoek naar begrip, acceptatie en veiligheid. Dat je zo negatief reageert, daar kan ik ook begrip voor opbrengen, want je bent voornamelijk gewend dat mensen negatief op jou reageren. Zodoende heb je geleerd in je leven om je uit zelfbescherming vijandig op te stellen.

Maar je hebt onvoldoende geleerd om je op een toegankelijke en vriendelijke manier naar andere mensen op te stellen, want dat voelt voor jou denk ik te onveilig. Maar als je geen behoefte zou hebben aan contact met mensen waarbij je je veilig voelt, zou je überhaupt niet eens de behoefte hebben hier op FOK! te zijn.

Probeer je gewoon aan de regels te houden als je hier wilt posten. En het zal waarschijnlijk nog vaker voorkomen dat je negatieve reacties krijgt of dat een mod een post van jou aanpast of verwijderd of op slot gooit. En als je de regels overtreedt, zal een forum admin je een ban geven, waardoor je voor een bepaalde tijd niet kan posten, maar daarna ben je weer welkom.

Probeer het je niet allemaal te persoonlijk aan te trekken, want andersom doen de meeste mensen dat ook niet. Stel dat je iets post wat bij mij irritatie oproept, dan kan ik ook weleens daar negatief op reageren, omdat jouw gedrag mij daartoe provoceert. Het is dan een momentopname. Maar verder ben ik er niet mee bezig om een oordeel over jou te vellen.
  Mod /KLB - Beste mod & Slimste user 2020 vrijdag 16 april 2021 @ 13:42:57 #23
383969 crew  Erasmus
F.R.F.C.
pi_199026963
Wie is TS nou weer
Het leven is een lof der zotheid.
Tenzij deze post moderatie betreft, kan de post van deze user met een satirisch en sarcastisch korreltje zout genomen worden.
pi_199027031
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:12 schreef DeVragensteller het volgende:

Nou, aangezien ik de meest gehate persoon van de recentelijke tijd op het forum ben. En ik binnenkort toch weg ben op het forum, of door verbanning of omdat ik zelf geen zin meer heb om hier te posten. Aangezien op alles wat ik aanmaak toch een slotje komt, en er enkel zijn pisserig wordt gereageerd op mijn topics, met de meerderheid van de berichten beledigingen, leedvermaak of trollen is.
Waarom zou je je dan als een mongool gedragen op het internet? Werkelijk niemand kan je ook maar iets doen (tenzij je met je privé gegevens loopt te strooien), dus waarom zou je alleen maar alles de grond in blijven boren?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_199027034
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:23 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Reageer je nu alleen op alle reacties die jouw gevoel bevestigen?
Dat doet ie in al zijn topics. Wat hem niet negatief triggert noch gelijk geeft, reageert ie niet op. Al helemaal niet op constructieve berichten.
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:49:16 #26
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199027050
Ik denk dat het goed is om te beseffen dat als men FOK! afsluit ze echt niet meer bezig zijn met de andere users hier...

Je verhaal en manier van posten doet me wel denken aan een andere user die nu opeens spoorloos is dus ik kan me voorstellen dat men 1 + 1 optelt en zo. Wellicht ten onrechte.
  Designer/Paintgod vrijdag 16 april 2021 @ 13:50:54 #27
74056 crew  ToT
pi_199027082
Wie de vliegende blauwe neuk.....?
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:51:34 #28
399258 Voszje
Commiegodin
pi_199027088
Ik ben te inactief om je te kunnen haten, dat scheelt alweer :s)
  vrijdag 16 april 2021 @ 13:52:11 #29
487045 Muskusboktor57
I love me some Jesus
pi_199027099
OP niet gelezen.

Ik zou het beknopter houden.
Pijn in de lever slaat het door naar je snikkel.
pi_199027154
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 13:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ken meer mensen die een tyfusjeugd hebben gehad, maar die openen geen bizarre topics op FOK! omdat ze er anders niet mee kunnen coopen.
Maar anderen doen dat weer wel. Zo is iedereen weer anders.

Ik bedoel dit overigens niet als excuus voor zijn gedrag.

Als wie dan ook negatief reageert, reageren andere mensen daar ook negatief op. Laat hem maar op zijn bek gaan, net zolang totdat uiteindelijk het kwartje valt en hij zich realiseert dat hij op een andere manier moet communiceren om reacties te kunnen krijgen waarbij hij zich prettiger voelt.

Het kan best dat hij dat allang begrijpt overigens, maar dan gaat het nog teveel tegen zijn gevoel in
pi_199027163
Ik wens je het beste en professionele hulp waarmee jij als persoon echt geholpen bent toe.

Een forum op internet is misschien niet de meest gezonde plek voor iemand in jouw situatie om zijn uitdagingen en frustraties te ventileren.
pi_199027245
Je geeft jezelf wat te veel eer met die titel.

Maar het klinkt allemaal heel kut. Ik hoop dat je een manier vindt, desnoods met hulp, om te leren ermee om te gaan.
pi_199027703
Je bent getraumatiseerd. Niet gek gezien je verleden. Zoek hulp via de bekende wegen, te beginnen met je huisarts. Welk forum dan ook gaat je, behalve een plek om je gal te spuwen, daar echt niet bij helpen.
pi_199027997
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 12:28 schreef Solotovski het volgende:
Ja en vergeet die mongool van een Newsworld niet. Al post die volgens mij alleen op de Frontpage.
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:33:56 #35
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_199028521
Tja, zeer vervelend voor je maar hard gezegd, waarom zou het mij boeien wat een of andere onbekende op het internet allemaal meegemaakt heeft?
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:35:35 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028545
Interessante vraag om te stellen trouwens, maar wie is de meest gehaatte op fok?

In R&P ben ik best berucht, maar durf niet te zeggen dat ik de meest gehaatte ben. Je hebt ook geeninspiratie1235 en Naardegallemiezen die veel opvallen, maar betekent dat ook dat ze gehaat zijn?

Hoe weet je of iemand gehaat is op fok?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 15:37:58 #37
144336 crew  Leonos
Chaos in het universum
pi_199028567
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Interessante vraag om te stellen trouwens, maar wie is de meest gehaatte op fok?

In R&P ben ik best berucht, maar durf niet te zeggen dat ik de meest gehaatte ben. Je hebt ook geeninspiratie1235 en Naardegallemiezen die veel opvallen, maar betekent dat ook dat ze gehaat zijn?

Wie ben jij?
Some things should be simple; even an end has a start
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:41:34 #38
64831 2NutZ
pi_199028615
quote:

Ik zou niet alles op jezelf betrekken. Haten lijkt me sowieso overtrokken. Opvallend irritant zou beter passen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator vrijdag 16 april 2021 @ 15:44:09 #39
319979 crew  Fok-it
Amor fati
pi_199028652
quote:

Denk dat mensen jou eerder vermoeiend vinden dan haten. Haten is wel een erg sterke emotie hoor, dat doe je normaal gesproken niet zomaar, zeker niet iemand die je niet eens kent
  Mod /KLB - Beste mod & Slimste user 2020 vrijdag 16 april 2021 @ 15:46:51 #40
383969 crew  Erasmus
F.R.F.C.
pi_199028676
quote:

Leeg leven moet je hebben als je iemand haat van een forum. Dat is een veel te sterke emotie uit de buitencategorie waardoor ik zou denken: maak jij je serieus hier druk van alle dingen die er in je leven spelen?
Het leven is een lof der zotheid.
Tenzij deze post moderatie betreft, kan de post van deze user met een satirisch en sarcastisch korreltje zout genomen worden.
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:47:07 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028680
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Denk dat mensen jou eerder vermoeiend vinden dan haten. Haten is wel een erg sterke emotie hoor, dat doe je normaal gesproken niet zomaar, zeker niet iemand die je niet eens kent
Ook begrijpelijk dat mensen mij vermoeiend vinden, daar doe ik ook mijn best voor. Fok iedereen!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:48:09 #42
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik zou niet alles op jezelf betrekken. Haten lijkt me sowieso overtrokken. Opvallend irritant zou beter passen.
Ik zie het eerder als jaloezie. Ze haten want ze hebben de swag niet.
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:48:46 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028704
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wie ben jij?
Ik ben Spartacus!
pi_199028720
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ook begrijpelijk dat mensen mij vermoeiend vinden, daar doe ik ook mijn best voor. Fok iedereen!
:') Klinkt gezond.
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:51:25 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028737
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:50 schreef viceversa het volgende:

[..]

:') Klinkt gezond.
Haters mogen haten.
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:54:36 #46
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199028797
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

quote:

[..]

Ik ben Spartacus!
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Haters mogen haten.
Doe mij maar wat jij net hebt gebruikt!
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:55:43 #47
64831 2NutZ
pi_199028814
quote:

[..]

Oké.
pi_199028818
Is dit wedstrijdje aandachtsgeilerij het Fok!Equivalent van de langste hebben, of het verst kunnen plassen?

:')
pi_199028834
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Haters mogen haten.
Ik haat geen mensen die ik niet ken. Vind ze hooguit irritant.
  vrijdag 16 april 2021 @ 15:56:24 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199028835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Doe mij maar wat jij net hebt gebruikt!
Gaat je 25 euro kosten!
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')