abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 mei 2021 @ 12:50:41 #176
1234 HiZ
Istanbullu
pi_199466422
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:26 schreef nils7 het volgende:
Wat gebeurt er als je wel een afspraak hebt maar die brief niet hebt?

De kennis waar ik het eerder over had heeft te laat z’n griepprik aan gezet dus zijn gegevens zijn niet naar de GGD gegaan maar hij heeft online wel een afspraak kunnen maken.

Hij heeft geen brief maar wel een afspraak bevestiging via de e-mail gehad.

Hoe groot is de kans dat ie m krijgt?
Wordt je weggestuurd zonder brief ofzo…?
Hij probeert via de huisarts nog iets te regelen maar die kans is klein gok ik.
Ze vragen soms wel, soms niet. Maar de huisarts kan zelf ook de brief aanmaken. Dat heeft mijn huisarts ook gedaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 mei 2021 @ 12:55:05 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199466497
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 12:18 schreef rubbereend het volgende:
*O* gevaccineerd vanochtend *O*
vooral last/pijn in de spier waarin het gespoten is en stijve spieren rechts, ben links gevaccineerd. Maar de spieren rechts zijn na de hersenbloeding altijd heel gevoelig voor het minste of geringste. Verder valt het mee en vooral blij met mijn prikje *O*

het was vanwege mijn lidmaatschap van de griepprikgroep O+

Voelde ook best geinig, tijdens dat kwartiertje wachten eens goed rondgekeken en gedacht, gezellig zitten we met elkaar, de kwetsbaren :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_199466544
Morgen aan de beurt :)
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_199466569
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-prikken~a995cf74/

quote:
11:27

'Hallo examenkandidaten', roept ic-baas Diederik Gommers vanuit het Erasmus MC op Instagram. 'Ik duim voor jullie!' Hij wenst iedereen veel succes en onderstreept dat iedereen onder corona een moeilijke periode hebben gehad en dat het voor jongeren 'best saai' was. ,,En dan moeten jullie aan de vooravond van de versoepelingen ook nog een examen doen.'' Ook niet echt spannend, saai en alleen.'

Door intussen zoveel mogelijk volwassenen te vaccineren, hoopt en verwacht hij dat de examenklanten straks met hun diploma op zak weer 'mooie examenfeesten' kunnen vieren. Gommers belooft dat desnoods zelf te zullen regelen. ,,Zodat jullie in juli en augustus weer samen op vakantie kunnen naar Spanje, Griekenland of weet ik veel waar'', aldus de intensivist.
Er staan ook een filmpje bij de bron (niet door mij bekeken).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 mei 2021 @ 12:59:15 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199466570
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:41 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dan word je weggestuurd inderdaad. Die bevestiging is gewoon een afspraakbevestiging. Het online afsprakensysteem controleert niet of je een uitnodiging hebt gehad.

Bij mij werd bij het loket de uitnodigingsbrief waarin stond dat ik medische indicatie had uitgebreid gecontroleerd op naam en geboortedatum met mijn paspoort etc.
ID en gezondheidsverklaring zijn het enige wat ze wilde zien uiteindelijk :') hij heeft mij aan de hand van mijn ID wel gecheckt in het systeem
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 mei 2021 @ 13:01:56 #181
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199466607
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ID en gezondheidsverklaring zijn het enige wat ze wilde zien uiteindelijk :') hij heeft mij aan de hand van mijn ID wel gecheckt in het systeem
En je bent van na 1964? En geen uitnodiging laten zien?

Dan heeft die medewerker een fout gemaakt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199466655
Vandaag m'n dosis Moderna gehad, werk in een ziekenhuis en daar gingen ze nu iedereen vaccineren nadat ze alle werknemers met patientencontact gehad hadden. Vorige week nog geen uitnodiging omdat ze het op leeftijd deden van oud naar jong en ik 35 ben, maar vrijdagmiddag hadden genoeg mensen afgezegd of aangegeven dat ze al via een andere weg een vaccin hadden gekregen dat ik alsnog een uitnodiging kreeg.

Nu over 4 weken weer en over 6 weken zijn we dan klaar, heerlijk.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 mei 2021 @ 13:12:47 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_199466731
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:01 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

En je bent van na 1964? En geen uitnodiging laten zien?

Dan heeft die medewerker een fout gemaakt.
ik ben van 1979, en ja ik vond het ook verrassend.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 17 mei 2021 @ 13:14:35 #184
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199466746
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik ben van 1979, en ja ik vond het ook verrassend.
Of mijn hypothese is verkeerd en er is toch een centrale database van iedereen die is uitgenodigd door de huisarts natuurlijk ;). Alleen lijkt het daar niet op omdat huisartsen gewoon zelf uitnodigingen mogen versturen.

Achja, je hebt je prik, daar gaat het om :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199466781
Vanochtend pfizer gehad. Werd wel even tijdens dat kwartier wachten licht in me hoofd en kortademig, dus het mondkapje af gedaan.
Maar kan ook dat ik mezelf gek maak natuurlijk.
  maandag 17 mei 2021 @ 13:32:24 #186
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199467020
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 11:51 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Het is beleid wat elke GGD voor zich bepaald. Ik werk zelf bij 2 verschillende GGD-en met ook ieder wisselend beleid hierin.

Nu maakt het mij ook niet zoveel uit maar ik begrijp mensen wel die hem óf willen zetten óf ophouden. Doorgaans vraag ik aan personen om hem af te zetten, willen ze dat niet? Ook prima, dan houd die persoon hem op.

Schiet iemand in de stress terwijl het beleid is dat het mondkapje op die locatie op moet blijven dan gaat ook bij die persoon direct het mondkapje af en als dat niet helpt dan verplaatsen we naar de EHBO ruimte. Zo'n open ruimte is niet fijn met alle mensen die dan direct naar je gaan kijken.

Net als die 15 minuten wachten, het is een advies. Besluit iemand om direct door te lopen dan ga ik echt niet achter hem of haar aanrennen dat ze moeten blijven wachten :')
Das toch best apart dat elke GGD dat voor zich kan bepalen? Net als met het gele boekje.
Trek daar gewoon één lijn in.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 17 mei 2021 @ 15:07:46 #187
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_199468778
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Beterschap!
Thanks :)
Heb nog een update tot uur of 10 vanochtend ging het nog op mijn werk..ben uiteindelijk naar huis gegaan voel me hondsberoerd. Lijkt flink griep zo verklaar ik het beste.
Kan niet wachten op prik 2 :{ :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_199468870
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik ben van 1979, en ja ik vond het ook verrassend.
Je schreef toch dat je een hersenbloeding hebt gehad? Val je dan niet onder de groep kwetsbaren? En die zijn nu allemaal opgeroepen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 mei 2021 @ 15:12:45 #189
62419 CherryLips
chocoholic
pi_199468890
quote:
9s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Thanks :)
Heb nog een update tot uur of 10 vanochtend ging het nog op mijn werk..ben uiteindelijk naar huis gegaan voel me hondsberoerd. Lijkt flink griep zo verklaar ik het beste.
Kan niet wachten op prik 2 :{ :'(
Lekker dan :{
Tap tap tap
pi_199468899
quote:
9s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Thanks :)
Heb nog een update tot uur of 10 vanochtend ging het nog op mijn werk..ben uiteindelijk naar huis gegaan voel me hondsberoerd. Lijkt flink griep zo verklaar ik het beste.
Kan niet wachten op prik 2 :{ :'(
Buh -O-

Voor wat het waard is: bij de eerste prik voelde ik me ook naar, bij de tweede prik nul last (AZ).
Wel al Corona doorgemaakt, dus wellicht was mijn immuun systeem na de eerste prik al zo op orde dat die tweede dosis met een schouderophaal door mijn lijf tussen neus en lippen (hurhur) door werd afgevoerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 17 mei 2021 @ 15:29:08 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199469279
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Buh -O-

Voor wat het waard is: bij de eerste prik voelde ik me ook naar, bij de tweede prik nul last (AZ).
Wel al Corona doorgemaakt, dus wellicht was mijn immuun systeem na de eerste prik al zo op orde dat die tweede dosis met een schouderophaal door mijn lijf tussen neus en lippen (hurhur) door werd afgevoerd.
Pfizer werkt anders qua immuunrespons, vaak bij tweede heftiger

En immuunsysteem op orde na eerste vaccinatie, ja, ok, maar die ga je weer lopen fucken met een tweede vaccinatie erop dus dan gaat je immuunsysteem juist lopen triggeren en van de wap.
Is bij AZ alleen vaak minder erg bij de tweede in vergelijking met de eerste. Bij Pfizer juist andersom
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199469746
Ik ben vanochtend gevaccineerd met Pfizer. Het kopje thee daarna was prima. Wel te doen met mensen die huilend en hyperventilerend in de wachtruimte zaten na vaccinatie.
pi_199469804
quote:
9s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Thanks :)
Heb nog een update tot uur of 10 vanochtend ging het nog op mijn werk..ben uiteindelijk naar huis gegaan voel me hondsberoerd. Lijkt flink griep zo verklaar ik het beste.
Kan niet wachten op prik 2 :{ :'(
Beterschap!

Kans dat je ziek(er) wordt van prik 2 is zeeer klein. Dus hopelijk vrolijkt dat toch een beetje op :)
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_199471511
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:32 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Das toch best apart dat elke GGD dat voor zich kan bepalen? Net als met het gele boekje.
Trek daar gewoon één lijn in.
Ik heb de regels ook niet bedacht ;) De locaties waar het mondkapje af mag zijn wel groot en hoog en zit iedereen minimaal 2 meter uit elkaar. Zo is niet elke priklocatie ingericht of in te richten.
  maandag 17 mei 2021 @ 19:31:11 #195
1234 HiZ
Istanbullu
pi_199473940
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:14 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Of mijn hypothese is verkeerd en er is toch een centrale database van iedereen die is uitgenodigd door de huisarts natuurlijk ;). Alleen lijkt het daar niet op omdat huisartsen gewoon zelf uitnodigingen mogen versturen.

Achja, je hebt je prik, daar gaat het om :D
Het is wat ingewikkelder; er is wel een centrale database voor de centrale verzending van uitnodigingen. Maar huisartsen kunnen ook zelf een uitnodiging versturen (precies dezelfde als de centrale uitnodiging) voor mensen waarvan de uitnodiging zoek is, of die om de een of andere reden over het hoofd zijn gezien.

Wie de database kan inzien weet ik overigens niet. Maar van een vriend van me uit 1974 hoorde ik dat zeggen dat hij DM2 heeft (wat ook zo is) genoeg was om de injectie gewoon te krijgen ondanks het feit dat hij de brief nog niet had. De afgelopen periode is het beleid op dit punt niet echt eenduidig geweest, maar dat had ook te maken met het feit dat aanvankelijk veel te weinig 'grieplijsters' zich hadden gemeld.
pi_199474452
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:47 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben vanochtend gevaccineerd met Pfizer. Het kopje thee daarna was prima. Wel te doen met mensen die huilend en hyperventilerend in de wachtruimte zaten na vaccinatie.
Echt?
pi_199474468
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 15:50 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Beterschap!

Kans dat je ziek(er) wordt van prik 2 is zeeer klein. Dus hopelijk vrolijkt dat toch een beetje op :)
Bij pfizer zijn mensen juist bij prik 2 zieker van wat ik lees.
pi_199482717
Net geprikt met Pfizer, ik merk aan mijn rusthartslag dat het impact heeft op mijn lijf, voel me verder nog prima
pi_199482746
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 13:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Vanochtend pfizer gehad. Werd wel even tijdens dat kwartier wachten licht in me hoofd en kortademig, dus het mondkapje af gedaan.
Maar kan ook dat ik mezelf gek maak natuurlijk.
Tijdens het kwartier wachten had ik ook even dat ik wat licht in mijn hoofd werd
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:07:31 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_199489700
Begin van de middag ook gepfizerd.
Tot nu toe alleen een beetje een branderig gevoel rond de prikplek dus so far so good, hopelijk niet de bibberitis in bed aankomende nacht 😬
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')