Die aannames waren nog slechter dan die van Baudet over vaccins.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:54 schreef Redefine het volgende:
Tjonge jonge jonge, wat onnodig en zonde zegEcht in de eerste wedstrijd laten liggen. Al werd die ruimte die er de laatste minuten opeens ontstond wel heel slecht benut.
Dat is nog een betere dealquote:Op donderdag 15 april 2021 22:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen "Als Floor Jansen in 2023 mag, mag Emma Heesters van mij best in 2022"
Als je er zo over nadenkt hebben ze wel heel erg weinig ballen tussen de palen gekregenquote:
Misschien stond er een dinosauriër in de weg.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Die aannames waren nog slechter dan die van Baudet over vaccins.
Totaal niks meer gecreëerd na de afgekeurde 0-2.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je er zo over nadenkt hebben ze wel heel erg weinig ballen tussen de palen gekregen
Hij speelde best goed. Dat hij gewisseld wordt voor Idrissi, die dit hele jaar al matig speelt, begrijp ik niet.quote:
Klopt. En buiten de wissels om was niet echt te zien dat ze nog een goal moesten maken.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Totaal niks meer gecreëerd na de afgekeurde 0-2.
Was logischer geweest om Martinez eruit te halen.quote:Op donderdag 15 april 2021 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij speelde best goed. Dat hij gewisseld wordt voor Idrissi, die dit hele jaar al matig speelt, begrijp ik niet.
quote:Op donderdag 15 april 2021 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Sjors had het waarschijnlijk ergens anders over.
In de heenwedstrijd zoveel kansen gemist, inclusief die penalty. Dat breekt ze zo opquote:Op donderdag 15 april 2021 23:01 schreef GeorgeM het volgende:
Kunnen gewoon niet winnen van Roma. Triest
In de Eredivisie winnen ze juist wel wedstrijden die ze niet verdienen te winnen, dus dat is makkelijker voorspellenquote:Op donderdag 15 april 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
Komt goed, Tadic scoort in de volgende wedstrijd in de 36ste minuut.
De Brontosaurussen bij de NOS zien balbezit nog als domineren.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:01 schreef Redefine het volgende:
De Teletekst titel is ook wel bijzonder: Ajax heerst in Rome,maar strandt
Ik weet niet welke wedstrijd die gezien heeft.
Ajax is natuurlijk wel de morele winnaar.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De Brontosaurussen bij de NOS zien balbezit nog als domineren.
Ik verdenk Frank de Boer ervan dat die aan het bijklussen is.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De Brontosaurussen bij de NOS zien balbezit nog als domineren.
Dat kan alleen maar als er een Belg in het veld had gestaan.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ajax is natuurlijk wel de morele winnaar.
FC Utrecht thuis is altijd lastigquote:Op donderdag 15 april 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
Komt goed, Tadic scoort in de volgende wedstrijd in de 36ste minuut.
Dan moet je het wel goed opzoekenquote:Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
FC Utrecht thuis is altijd lastig(ik ging het nog opzoeken ook)
Alleen is Utrecht niet de volgende tegenstanderquote:Op donderdag 15 april 2021 23:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
FC Utrecht thuis is altijd lastig(ik ging het nog opzoeken ook)
Samen met de rest van Ajax die op nos.nl kijkt. Ze missen gewoon een week.,quote:Op donderdag 15 april 2021 23:10 schreef Strani het volgende:
Als Tadic niet scoort tegen Vitesse, dan is het omdat hij in z'n eentje op de bus van Utrecht staat te wachten.
Dat wordt dan lang wachten, want die hebben de bus al geparkeerd.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:10 schreef Strani het volgende:
Als Tadic niet scoort tegen Vitesse, dan is het omdat hij in z'n eentje op de bus van Utrecht staat te wachten.
Wat een toeval, net een reclame met Mourinho op de Britse TV, terwijl jij dit zegt.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt dan lang wachten, want die hebben de bus al geparkeerd.
Die nam altijd twee bussen mee.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een toeval, net een reclame met Mourinho op de Britse TV, terwijl jij dit zegt.
Heb het idee dat het bij jongens als gravenberch gewoon op is dit seizoen met dit speelschema, ook veel druk op jonge jongens die vers uit jong ajax komen en een paar die hopeloos uit vorm zijn als kudusquote:
Vooral in de breedte wat meer versterken zodat je niet gelijk in de problemen komt als er twee geblesseerd zijn, lijkt mij wel handig.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb het idee dat het bij jongens als gravenberch gewoon op is dit seizoen met dit speelschema, ook veel druk op jonge jongens die vers uit jong ajax komen en een paar die hopeloos uit vorm zijn als kudus
Alsnog enorm zonde want we hadden dit roma gewoon kunnen v erslaan maarja, snel van vitesse winnen en die titel pakken en hopelijk met ongeveer dezelfde ploeg op volgend seizoen richten.
En zorgen dat we een betere vervanger dan idrissi hebben volgend seizoen
Dat ook wel ja, ook gewoon kut dit seizoen met mazraoui die er zo lang uit ligt, kudus ook en daarna zo hopeloos uit vorm, blind, haller niet ingeschreven etc etc.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral in de breedte wat meer versterken zodat je niet gelijk in de problemen komt als er twee geblesseerd zijn, lijkt mij wel handig.
Ik kon me er ook amper om druk maken omdat ik morgen mn 2 belangrijkste tentamens uit mn bachelor heb (mn laatste als het goed is)quote:Op donderdag 15 april 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
ah, ben dat hele Ajax gewoon vergeten
Heb er ook geen spijt van
Jij maakt er straks eer een einde aan?quote:Op donderdag 15 april 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
ah, ben dat hele Ajax gewoon vergeten
Heb er ook geen spijt van
Blessures heb je altijd wel, Roma mist ook een half elftal, en vormwisselingen ook wel. Vooral bij wat jongere spelers. Dan moet je dat wel kunnen opvangen of er genoegen mee nemen dat je Europees wat geluk nodig hebt om echt erbij te kunnen komen.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat ook wel ja, ook gewoon kut dit seizoen met mazraoui die er zo lang uit ligt, kudus ook en daarna zo hopeloos uit vorm, blind, haller niet ingeschreven etc etc.
Succes morgenquote:Op donderdag 15 april 2021 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kon me er ook amper om druk maken omdat ik morgen mn 2 belangrijkste tentamens uit mn bachelor heb (mn laatste als het goed is)
ik zit al wel op bedquote:Op donderdag 15 april 2021 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij maakt er straks eer een einde aan?
oeh dat klinkt goedquote:Op donderdag 15 april 2021 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kon me er ook amper om druk maken omdat ik morgen mn 2 belangrijkste tentamens uit mn bachelor heb (mn laatste als het goed is)
Ga ik tussendoor wel even doen, want ze hadden de 2 tentamens precies tegelijk geplannedquote:Op donderdag 15 april 2021 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Succes morgen![]()
En niet teveel tijdrekken he
Ah dus eigenlijk een eerste en tweede helftquote:Op donderdag 15 april 2021 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga ik tussendoor wel even doen, want ze hadden de 2 tentamens precies tegelijk geplanned. Nu mag ik ze gewoon achter elkaar maken tot ik klaar ben, maar ik mag snel even een adempauze als ik klaar ben met de eerste. Die ga ik wel eff rekken
Thanks!
'quote:Op donderdag 15 april 2021 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 15 april 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit al wel op bed
Had een kloteavond, weer gedoe met m'n moeder
Succes!quote:Op donderdag 15 april 2021 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Duimen hier!quote:Op donderdag 15 april 2021 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga ik tussendoor wel even doen, want ze hadden de 2 tentamens precies tegelijk geplanned. Nu mag ik ze gewoon achter elkaar maken tot ik klaar ben, maar ik mag snel even een adempauze als ik klaar ben met de eerste. Die ga ik wel eff rekken
Thanks!
Mijn moeder gaat de laatste weken geestelijk erg snel achteruit.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhWat is er?
Trusten voor straks dan
Sterkte! Je komt uit 1966 schat ik, dus zo oud is ze vast nog niet, toch?quote:Op vrijdag 16 april 2021 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat de laatste weken geestelijk erg snel achteruit.
Geen idee of het een erg snelle dementie is of dat ze psychotisch is
(ze hoort stemmen)
Nu slapen![]()
Succes vandaagquote:Op donderdag 15 april 2021 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een Blind-kloon zou wel handig zijn voor de opbouw, want die werd ook nodig gemist gisteren.quote:Op donderdag 15 april 2021 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat ook wel ja, ook gewoon kut dit seizoen met mazraoui die er zo lang uit ligt, kudus ook en daarna zo hopeloos uit vorm, blind, haller niet ingeschreven etc etc.
Kan er nog steeds niet bij waarom deze post totto voor kort nog geen enkele like hadquote:Op donderdag 15 april 2021 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Die aannames waren nog slechter dan die van Baudet over vaccins.
Realiteitszinquote:Op donderdag 15 april 2021 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yep!quote:Op vrijdag 16 april 2021 07:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Succes vandaagBen jij ook einde dit schooljaar klaar met de bachelor (als je alles haalt dan)?
Kneusjequote:Op vrijdag 16 april 2021 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had mijn muziek aangezet en na![]()
![]()
ongeveer een kwartier vroeg ik mij af waarom ik nog niks hoorde.
Ik had mijn speakers nog niet aangezet.
Staat je geluid wel aan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kneusje![]()
Ik zou nu een werk dagstart via teams moeten horen, maar hoor ook niks
Ja meneer van de klantenservicequote:
Succes vandaag!quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yep!
Alleen scriptie (over burgerparticipatie) dan nog doen.
verwacht overigens wel een herkansing v an 1 vd 2 maar we gaan t zien
quote:
Dat weet je niet zekerquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Mooi, hoeft ze ook niet meer mee te doen.
Wat is daarmee?quote:
Oh, dit zeker.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er wordt straks op radio2 een intervalact bekend gemaakt van ESC. (rond 10 voor 9)
Dus je kan al beginnen met oefenen voor de meet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:52 schreef koffieleuk het volgende:
Wel goed nieuws vandaag: alle karaoke versies van de nummers van dit jaar staan op Spotify
En jij ook, vergeet het nietquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je kan al beginnen met oefenen voor de meet.
Ik dacht eraan om er gewoon blanco in te gaan. Je weet wel, #yolo enzo.quote:
Davina op dinsdag, Glennis op zaterdag. Zullen we Raffaëlla in haar NSF-outfit op donderdag zetten om elke uitzending een ordinair hoogtepuntje te hebbenquote:
Hebben we echt niks beters in Nederland.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Davina op dinsdag, Glennis op zaterdag. Zullen we Raffaëlla in haar NSF-outfit op donderdag zetten om elke uitzending een ordinair hoogtepuntje te hebben
Kan alsnog wel!quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had nog liever dat Edsilia, Jan en Chantal samen zingen tijdens intervalact, zoals Petra en Mans Zweden 2016.
Nee, dit is puur om te proeven hoe het internationale publiek op haar reageertquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Mooi, hoeft ze ook niet meer mee te doen.
En Nikkie danquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had nog liever dat Edsilia, Jan en Chantal samen zingen tijdens intervalact, zoals Petra en Mans Zweden 2016.
Kan die zingen dan?quote:
Chantal kan wel zingen ja. Dat komt nog uit haar musical verleden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan die zingen dan?
Maar dat vraag ik me bij Chantal ook af..
Nee Nikkie kan niet zingen, daarom is het min of meer sneu om de presentatoren te laten zingen... BEHALVE NIKKIE.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan die zingen dan?
Maar dat vraag ik me bij Chantal ook af..
Een dag later dan ik dacht staat Koffie toch nog te swingen op Fyr & Flamme!!quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:49 schreef koffieleuk het volgende:
Ik zie dat iemand die ik op Spotify ook het karaoke album en het luisteren, en is ongeveer even ver!
Vond ik leuk.
Ja, maar Nikkie heeft weer andere kwaliteiten.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee Nikkie kan niet zingen, daarom is het min of meer sneu om de presentatoren te laten zingen... BEHALVE NIKKIE.
Die klonk wel goed jaquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een dag later dan ik dacht staat Koffie toch nog te swingen op Fyr & Flamme!!
quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:47 schreef ijs_beer het volgende:
Echt kill me, hooikoorts.![]()
Duffe_beer meldt zich.
Laat je Nikkie vlak daarvoor iets tofs doen vanuit de green room en dan de aankondiging richting het podium, dan heb je meteen een soort verklaring waarom ze er niet zelf bij staatquote:Op vrijdag 16 april 2021 09:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee Nikkie kan niet zingen, daarom is het min of meer sneu om de presentatoren te laten zingen... BEHALVE NIKKIE.
Chantal en Edsilia waren laatst bij Eric van Tijn in de studio iets aan het opnemen, dus verwacht wel dat ze dat gaan doen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:58 schreef Guanabana het volgende:
Lekker weer zowat hele nacht wakker gelegen.
Heerlijk zonnetje inderdaadquote:
quote:zowat hele nacht wakker gelegen.
Goeie kanshebber wel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:13 schreef skysherrif het volgende:
https://www.tweedekamer.nl/overzicht-tweede-kamermuziek
wie wint overigens? ik denk d66
Haha ja mooi he, zij gaat vaak met die guy van sp, peter kwint, naar enorme herriemuziek gaat. Heerlijkquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goeie kanshebber wel.
Starboy ft. Daft Punk - The Weeknd
Lisa Westerveld heldin
De persoon waar ik op gestemd heb, vindt Coldplay haar favoriet. Ok, daar stem ik niet meer opquote:Op vrijdag 16 april 2021 13:13 schreef skysherrif het volgende:
https://www.tweedekamer.nl/overzicht-tweede-kamermuziek
wie wint overigens? ik denk d66
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |