abonnement Unibet Coolblue
pi_199019796
Enkele jaren geleden ben ik wireless gegaan met mijn headset en ben ik hier erg tevreden over. Nu is het tijd om mijn Turtle Beach Stealth 450 te vervangen en heb ik veel moeite om iets te vinden die aan mijn eisen (hopen) voldoet.
Mijn wensen:
Goede kwaliteit audio
Redelijke kwaliteit microfoon
Mesh over ear cups (leer ga ik van zweten)
verborgen/weg te werken/in te klappen microfoon
En een niet te lelijk/opzichtg ontwerp

Nu wou ik in eerste instantie ook nog ANC en bluetooth (voor gebruik op android) maar door de limitaties van (verouderde) bluetooth verbindingen moet je constant kiezen tussen hoge kwaliteit audio en een werkzame microfoon (en mono audio). Zo ondervond ik tenminste bij het proberen van de Sennheiser Momentum Wireless en de Sony wh-1000xm4 (en helaas ook geen mesh bij ANC devices)
Hierdoor vrees ik dat het draadloze gebruik op android geen realistische optie is en ik iets met een usb dongle zal moet gebruiken (zoals mijn huidige turtle beach headset) en gezien ANC geen populaire toevoeging is op gaming headsets ik ook dit zal moeten vergeten.

Ik vraag mij alleen af of het stukje bluetooth icm goede audio en microfoon wel werkt op de arctis pro wireless (of een andere Arctis serie headset). Misschien dat iemand hier zo ene heeft en daar wat over kan vertellen.

Het vreemde is dat ik niks hoor over bovenstaande issue in bijna alle headset reviews en ik nu niks meer kan vertrouwen.
Weet iemand of er wel een goed alternatef bestaat icm bluetooth of heeft iemand een suggestie voor een andere draadloze headset (met dongle)?

Alvast bedankt!
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  donderdag 15 april 2021 @ 22:27:44 #2
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_199020591
Ik heb die Philips van de Action. Prima ding. Verbinding is goed zolang je je telefoon in je borstzakje hebt. Broekzak is te ver weg dan hapert de verbinding. Je schijnt er ook wel mee handsfree te kunnen bellen maar nog niet gedaan. Is dat wat voor je?
pi_199021682
quote:
7s.gif Op donderdag 15 april 2021 22:27 schreef borbit het volgende:
Ik heb die Philips van de Action. Prima ding. Verbinding is goed zolang je je telefoon in je borstzakje hebt. Broekzak is te ver weg dan hapert de verbinding. Je schijnt er ook wel mee handsfree te kunnen bellen maar nog niet gedaan. Is dat wat voor je?
Hehe, dat is redelijk wat lagere kwaliteit dan ik naar op zoek ben. Toch bedankt.
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')