abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2003 @ 00:43:28 #1
44550 toxi
Hooray for the South
pi_8126593
Ik heb wel eens fetish movies gezien van mensen die urine drinken van zichzelf of anderen met kleine beetjes.. maar mijn vraag is: is urine drinken ongezond voor het lichaam? kan je er ernstig ziek van worden? of soa's mee overdragen?

Ik weet dat er wel bactieren inzetten maar dat heb je met spug/slijm ook...

[b]Hoe zal Nederland er over honderd jaar uitzien? Een bont geheel van etnische groepen die door elkaar heen wonen, allerhartelijkste betrekkingen onderhouden en zich verrijken met elkaars cultuur? Vergeet het maar. [/b]
pi_8126612
Gezond is het niet, het zijn afvalstoffen.

Maar veel kwaad kan het niet.

pi_8126627
quote:
Op maandag 27 januari 2003 00:43 schreef toxi het volgende:
Ik heb wel eens fetish movies gezien van mensen die urine drinken van zichzelf of anderen met kleine beetjes.. maar mijn vraag is: is urine drinken ongezond voor het lichaam? kan je er ernstig ziek van worden? of soa's mee overdragen?

Ik weet dat er wel bactieren inzetten maar dat heb je met spug/slijm ook...

om nog maar te zwijgen van de hoge kans op hepetitus.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_8126628
quote:
Over de veiligheid van plassex lopen de meningen uiteen.

· Duidelijk is dat de urine van een gezond iemand geen gevaar geeft. Er zitten zelfs minder bacteriën in dan in speeksel.

· Maar als je niet weet of je partner gezond is (bijvoorbeeld geen geslachtsziekte onder de leden heeft), kun je beter geen risico nemen. Voorkom dan dat urine in contact komt met je slijmvliezen (mond, neus, ogen, vagina, anus). Dat betekent dat je beter niet iemand in je anus of vagina kunt laten plassen. Ook is het drinken van urine een afrader.

Bron
pi_8126636
ik wil niet lullig zijn, maar zijn het niet al 10000 topics over?

maar iniedergeval...nee dank je niks voor mij, ik "geil"daar niet zo op...

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8126653
* MrCaBLeGuY zeikt over het topic heen.
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8126681
meldt
  maandag 27 januari 2003 @ 00:49:22 #8
44550 toxi
Hooray for the South
pi_8126683
quote:
Op maandag 27 januari 2003 00:45 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Bron

· Duidelijk is dat de urine van een gezond iemand geen gevaar geeft. Er zitten zelfs minder bacteriën in dan in speeksel.

· Maar als je niet weet of je partner gezond is (bijvoorbeeld geen geslachtsziekte onder de leden heeft), kun je beter geen risico nemen. Voorkom dan dat urine in contact komt met je slijmvliezen (mond, neus, ogen, vagina, anus). Dat betekent dat je beter niet iemand in je anus of vagina kunt laten plassen. Ook is het drinken van urine een afrader.

bedankt voor de info... Ik had niet verwacht dat er minder bactieren erin zaten dan speeksel... niet dat ik er aan begin ofzo, het is maar vies

[b]Hoe zal Nederland er over honderd jaar uitzien? Een bont geheel van etnische groepen die door elkaar heen wonen, allerhartelijkste betrekkingen onderhouden en zich verrijken met elkaars cultuur? Vergeet het maar. [/b]
pi_8126793
quote:
Op maandag 27 januari 2003 00:49 schreef toxi het volgende:

[..]

bedankt voor de info... Ik had niet verwacht dat er minder bactieren erin zaten dan speeksel... niet dat ik er aan begin ofzo, het is maar vies

En hiermee is een kostbaar topic gesuicideerd door de eigenaar. Meneer zo gaat de hele samenleving naar de klote, nietszeggende woorden over iets waar u Niets van af weet,hou dan uw mond en ga iemand anders blij maken met een dode mus.
  maandag 27 januari 2003 @ 01:01:53 #10
30039 vinnie81
Italia Championi
pi_8126859
Probeer het zou ik zeggen. Als je een paar dagen later ziek wordt dan weet je waarom..
pi_8126900
quote:
Op maandag 27 januari 2003 00:44 schreef E het volgende:
Gezond is het niet, het zijn afvalstoffen.

Maar veel kwaad kan het niet.

lekker tegenstrijdig
pi_8126933
quote:
Op maandag 27 januari 2003 01:04 schreef wogoheid het volgende:

[..]

lekker tegenstrijdig

Zucht...

Nee, het is niet gezond maar kan niet veel kwaad, net als cola.

De gulden middenweg.

pi_8126949
quote:
Op maandag 27 januari 2003 01:07 schreef E het volgende:

[..]

Zucht...

Nee, het is niet gezond maar kan niet veel kwaad, net als cola.

De gulden middenweg.

pi_8126957
quote:
Op maandag 27 januari 2003 01:09 schreef wogoheid het volgende:

[..]

pi_8126983
quote:
Op maandag 27 januari 2003 01:09 schreef wogoheid het volgende:

[..]

Geef mij die cola maar dan !
The waves you made will always be
  maandag 27 januari 2003 @ 01:12:16 #16
26467 raphidae
...antichrist...
pi_8126985
Urine komt steriel uit het lichaam. Alleen zitten er wel stoffen in die het je nieren moeilijk maken.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  maandag 27 januari 2003 @ 03:02:43 #17
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8127628
ik hebal aan plassex gedaan toen ik net een maand oud was ofzo.
moet die zuster maar niet op me blaas gaan drukken als ik nodig moet.

ze droop af.

mijn ouders vertelden me het.

maare, ik ga het nu niet doen hoor.
iemand onderpissen OK maar diegen het laten drinken? nee.
obderpissen is al een erg hoge drempel denk ik.

pi_8127637
ik zou het niet drinken.
me onder laten zeiken met een lekker warme straal lijkt me niet eens zo erg eigenlijk.

heb ook wel eens gezien dat japanse geleerden pis gezond vonden
als ochtendsapje. met ijs of wat suiker dronken ze elke ochtend hun
eigen ochtendurine.

Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_8127784
van de meeste vitaminen is bekend dat ze voor 15 % niet opgenomen worden in het lichaam dus in urine zitten altijd wel 'gezonde' stoffen, naast afvalstoffen....

lekker lijkt t me niet

maandag 27 januari 2003 @ 04:50:38 #20
44810 JusdRanz
Tjaaaaaaaaaaaaa
pi_8127790
*Urine - een aanvulling op je gezondheid*

Wel een beetje een onsmakelijke naar mijn menig.......

pi_8128258
vraag beantwoord, topic dicht..
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')