abonnement Unibet Coolblue
pi_199027788
Geweldig topic weer. Juichen om de dood van iemand die een beetje van het padje was.

Moet je eens voorstellen dat een viruswappie dit leest. Hij heeft net de podcast van Jensen geluisterd en jullie voldoen aan alle stereotypen. Zogenaamd empathische mensen voor de lockdown, die nog net niet een fapje doen, omdat iemand wat aanraking nodig had na een jaar lockdown.
pi_199028880
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Geweldig topic weer. Juichen om de dood van iemand die een beetje van het padje was.
Er zijn teveel mensen van dit soort padje af en zij zijn een gevaar voor de vrijheden en gezondheid van iedereen.
Dat is bedreigend , vandaar dat men boos wordt .
Deze man hoefde voor mij niet dood, maar vooraf had ik hem corona toegewenst. Flink ziek worden enzo. Dan opknappen en realiseren hoe dom en gevaarlijk hij dacht.

Zo wens ik voor Baudet, Jensen en die satan vermomd als engel ook een lekkere hap corona.
Ze moeten wel beter worden en misschien... misschien worden het verstandige en niet zo a-sociale mensen.
  vrijdag 16 april 2021 @ 18:53:29 #53
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_199030915
Ik vind het zowel sneu als dom. Niet zijn verdiende loon, want domme gedragingen zijn geen halsmisdrijf. Wel iets wat je had kunnen zien aankomen. Een "wake-up call" met goede afloop was beter geweest.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iblardi op 16-04-2021 19:17:10 ]
pi_199034657
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:53 schreef Iblardi het volgende:
Ik vind het zowel sneu als dom. Niet zijn verdiende loon, want domme gedragingen zijn geen halsmisdrijf. Wel iets wat je had kunnen zien aankomen. Een "wake-up call" met goede afloop was beter geweest.
Je kunt het ook zo zien.
Voor zijn dood heeft hij iig nog leuke feestjes gehad.
Anders ging hij veel saaier dood.
Want iedereen krijgt wel een keer Corona.
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 16 april 2021 @ 23:01:33 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199034708
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 14:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Geweldig topic weer. Juichen om de dood van iemand die een beetje van het padje was.

Moet je eens voorstellen dat een viruswappie dit leest. Hij heeft net de podcast van Jensen geluisterd en jullie voldoen aan alle stereotypen. Zogenaamd empathische mensen voor de lockdown, die nog net niet een fapje doen, omdat iemand wat aanraking nodig had na een jaar lockdown.
Het is en blijft een mooi voorbeeld van karma.

Wat mij betreft had hij niet dood gehoeven. 2 weken op de IC om hem uit de ontkenning te halen had ik liever gezien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199035314
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je kunt het ook zo zien.
Voor zijn dood heeft hij iig nog leuke feestjes gehad.
Anders ging hij veel saaier dood.
Want iedereen krijgt wel een keer Corona.
Hij heeft dus een leuke dood gehad ?
pi_199035328
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hij heeft dus een leuke dood gehad ?
Zijn dood was onvoorkomenlijk.
Misschien heeft een goed toeval er toe geleidt dat hij voor zijn dood nog een goede tijd heeft gehad.
Vakman pur sang
pi_199035343
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zijn dood was onvoorkomenlijk.
Misschien heeft een goed toeval er toe geleidt dat hij voor zijn dood nog een goede tijd heeft gehad.
Wat is 'onvoorkomenlijk' in deze context ?
Wil je zeggen dat corona niet te vermijden tot dood leidt.
pi_199035480
Zou er dan toch een god bestaan!? :D

* een wazig Sjinees gezegde over het 'gerecht gerechtigdheid' mompelt *
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_199035669
quote:
84s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Het is en blijft een mooi voorbeeld van karma.

Hij gaf een feestje, dus mag best dood. Je bent ziek in de kop.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 17 april 2021 @ 07:46:48 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199036858
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 00:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Hij gaf een feestje, dus mag best dood. Je bent ziek in de kop.
Het gaat niet om het feestje. Het gaat om het ontkennen van corona. En als je mijn hele post zou quoten, dan zou je zien dat hij van mij niet dood had gehoeven.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199038038
quote:
84s.gif Op zaterdag 17 april 2021 07:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Het gaat niet om het feestje. Het gaat om het ontkennen van corona. En als je mijn hele post zou quoten, dan zou je zien dat hij van mij niet dood had gehoeven.
Weet je je hebt helemaal gelijk. In de eerst helft leek het alsof je langzaam stikken vanwege afspreken met andere mensen een goede straf was. In de tweede helft verbeterde je het door te zeggen dat twee weken marteling en een levenslang trauma een betere straf is voor irrationeel handelen.

Ik wil je niet kennen in rl, maar als we een uurtje zouden praten kan ik vast ook wel wat vinden waarin jij tegen de wetenschap, of ten koste van alles mensen redden ingaat en daarmee al dan niet indirect doden helpt veroorzaken. Zou het dan ook mooie karma zijn als iemand je dan twee weken lang ging waterboarden? Oh je hebt niet genoeg geloof in klimaatverandering dus ga maar liggen?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 17 april 2021 @ 11:00:50 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199038204
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Weet je je hebt helemaal gelijk. In de eerst helft leek het alsof je langzaam stikken vanwege afspreken met andere mensen een goede straf was. In de tweede helft verbeterde je het door te zeggen dat twee weken marteling en een levenslang trauma een betere straf is voor irrationeel handelen.

Ik wil je niet kennen in rl, maar als we een uurtje zouden praten kan ik vast ook wel wat vinden waarin jij tegen de wetenschap, of ten koste van alles mensen redden ingaat en daarmee al dan niet indirect doden helpt veroorzaken. Zou het dan ook mooie karma zijn als iemand je dan twee weken lang ging waterboarden? Oh je hebt niet genoeg geloof in klimaatverandering dus ga maar liggen?
Juist omdat dit zo'n bekende corona-ontkenner is zou het niet verkeerd geweest zijn als hij zijn achterban had kunnen vertellen over zijn ervaringen + dat hij het fout had en corona ernstiger is dan hij had gedacht.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199038284
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 11:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Corona geeft inderdaad vaak het laatste zetje.

Maar als gezond persoon onder de 65 zijn je kansen om te overlijden aan corona echt heel klein. Zeker als je meerekent dat in Nederland naar schatting al zo'n 5 miljoen mensen besmet zijn geraakt.

Heel veel aspecten aan het leven hebben dodelijke kanten. Autorijden, werken, drinken, roken, etc. Daar maken we ons ook niet druk over. Er zijn in 2020 nog altijd meer mensen aan roken dan aan corona overleden. Doet niemand hysterisch over.
Nou ziekenhuizen liggen niet voor niks vol
  zaterdag 17 april 2021 @ 18:19:42 #65
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_199043145
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 13:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[..]

--------------------

RIP aan de nabestaanden
_O-
pi_199043167
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat is 'onvoorkomenlijk' in deze context ?
Wil je zeggen dat corona niet te vermijden tot dood leidt.
Bij zijn afweersysteem is het heel waarschijnlijk dat het voorgeprogrammeerd was dat hij Corona niet overleeft.
Dan was zijn lot al bezegeld, bij deze of een andere variant.
Vakman pur sang
pi_199043289
Mooi, kan hij door zijn illegale feestjes geen anderen meer besmetten.
pi_199043347
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bij zijn afweersysteem is het heel waarschijnlijk dat het voorgeprogrammeerd was dat hij Corona niet overleeft.
Dan was zijn lot al bezegeld, bij deze of een andere variant.
Dat kan..... maar het was zeker te voorkomen.
Maatregelen nemen en niet denken: het is maar een griepje, mij gebeurt niet veel,

Blijft nog dat het geen leuke dood was , eerder tragisch door de domheid van de man
pi_199043454
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat kan..... maar het was zeker te voorkomen.
Maatregelen nemen en niet denken: het is maar een griepje, mij gebeurt niet veel,

Blijft nog dat het geen leuke dood was , eerder tragisch door de domheid van de man
Mee eens.
pi_199043897
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat kan..... maar het was zeker te voorkomen.
Maatregelen nemen en niet denken: het is maar een griepje, mij gebeurt niet veel,

Blijft nog dat het geen leuke dood was , eerder tragisch door de domheid van de man
Ik vraag mij af of dat te voorkomen was.
Vakman pur sang
pi_199043936
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of dat te voorkomen was.
Natuurlijk wel...... niet zo domme wappie zijn
pi_199046194
onze eigen corona-ontkenner
twitter
pi_199046767
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 21:51 schreef Bluesdude het volgende:
onze eigen corona-ontkenner
[ twitter ]
Ergste is dat deze gek 8 zetels heeft :N
pi_199047590
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 21:51 schreef Bluesdude het volgende:
onze eigen corona-ontkenner
[ twitter ]
Hahaha _O- _O_
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')