abonnement Unibet Coolblue
pi_199030908
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als straks het vaccinatiepaspoort in gebruik is dan krijg je toegang tot allerlei diensten en locaties door of te bewijzen dat je gevaccineerd bent of door een recente negatieve test te tonen.
Fout. Je moet nog steeds getest worden omdat het vaccin niet 100% effectief is en je dus nog steeds besmet kan raken en het over kan dragen. Die testsamenleving is permanent. Vaccineren voor meer vrijheid gaat niet op.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199030998
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Fout. Je moet nog steeds getest worden omdat het vaccin niet 100% effectief is en je dus nog steeds besmet kan raken en het over kan dragen. Die testsamenleving is permanent. Vaccineren voor meer vrijheid gaat niet op.
Het vaccinatiepaspoort is er niet voor niets. Je komt straks je universiteit, kroeg, vliegtuig of werkplek mee binnen als je aantoont gevaccineerd te zijn. Ben je dat nog niet dan moet je je elke 2 dagen laten testen om een negatief testbewijs te kunnen tonen. Zonder beide heb je geen toegang tot een bepaalde dienst of locatie.

quote:
Kaag: vaccinatiebewijs of negatieve test moet weer toegang bieden tot ‘het leven’

Er moet een vaccinatiebewijs komen om het maatschappelijk leven opnieuw op te starten, zegt D66-leider Sigrid Kaag. Ook gratis coronatests moeten toegang gaan bieden tot de horeca, winkels, stadions en onderwijslocaties.

‘Ik zie al het voor me: opa die net gevaccineerd is, eindelijk weer uit eten met kleindochter met negatieve test’, zei Kaag zaterdagmiddag op het online verkiezingscongres van D66. Kaag is daarmee de eerste partijleider die onomwonden aanstuurt op de invoering van een vaccinatiebewijs. Zo’n bewijs is omstreden: sommige partijen op het Binnenhof zien het als een instrument om Nederlanders indirect tot een vaccinatie te ‘dwingen’. Ook is nog onduidelijk of gevaccineerden andere mensen kunnen besmetten.

Het ‘taboe’ moet eraf, zei Kaag zaterdag. Volgens haar is een vaccinatiebewijs ‘precies wat we nodig zullen hebben’ in het vervolg van de coronacrisis, op voorwaarde dat de maatregel tijdelijk is en de privacy van burgers wordt beschermd. ‘Je kunt toch niet van gevaccineerde mensen verwachten dat ze wachten met leven totdat de laatste prik is gezet?’ Daarvoor is de ‘stille crisis’, met alle ‘blijvende psychische schade’ door het isolement te groot.

Wie een vaccin neemt, bewijst het land volgens Kaag een grote dienst. ‘Laten we dat nu als samenleving gaan belonen met de vrijheid om te genieten van de nabijheid van vrienden en familie.’
https://www.volkskrant.nl(...)-het-leven~baadd1c8/
Toegang tot 'het leven' dus als je gevaccineerd bent.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199031031
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het vaccinatiepaspoort is er niet voor niets. Je komt straks je universiteit, kroeg, vliegtuig of werkplek mee binnen als je aantoont gevaccineerd te zijn. Ben je dat nog niet dan moet je je elke 2 dagen laten testen om een negatief testbewijs te kunnen tonen. Zonder beide heb je geen toegang tot een bepaalde dienst of locatie.
[..]

Toegang tot 'het leven' dus als je gevaccineerd bent.
Sigrid Kaag bepaalt het beleid hier helemaal niet voor corona. Je moet naast het vaccinatiepaspoort als aanvulling straks ook een negatieve test overleggen als stok achter de deur.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_199031080
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 19:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Sigrid Kaag bepaalt het beleid hier helemaal niet voor corona. Je moet naast het vaccinatiepaspoort als aanvulling straks ook een negatieve test overleggen als stok achter de deur.
Geef me 1 betrouwbare bron waarin staat dat dat straks het geval is. En kom niet met een bron waarin alleen staat dat je nu ergens een negatieve test moet laten zien om binnen te komen. Het vaccinatiepaspoort is nu namelijk nog niet ingevoerd omdat er nog te weinig mensen gevaccineerd zijn, maar volgende maand is dat wel het geval. En het hele idee van het vaccinatiepaspoort is nu net dat je weer toegang tot 'het leven' gaat krijgen zonder dat je je elke andere dag moet laten testen.

Oh, en ook het CDA en de VVD staan achter de plannen van het vaccinatiepaspoort, dus de wens van Sigrid Kaag gaat echt wel door. Daar maak ik me geen zorgen over.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199031897
Jahoor, je moet echt nog "wappie" zijn om te geloven dat je zonder vaccinatie niet buiten de maatschappij gehouden wordt op allerlei manieren....................

Er wordt ook zo veel verteld over hoe lang ze die extreme vorm van vrijheidsberoving willen voortzetten.

O wacht ze zijn ook bezig met vaccinatieplicht enzo, daar was laatst nog een oordeel over geveld door het EHRM.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199031964
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:07 schreef ludovico het volgende:
Jahoor, je moet echt nog "wappie" zijn om te geloven dat je zonder vaccinatie niet buiten de maatschappij gehouden wordt op allerlei manieren....................

Er wordt ook zo veel verteld over hoe lang ze die extreme vorm van vrijheidsberoving willen voortzetten.

O wacht ze zijn ook bezig met vaccinatieplicht enzo, daar was laatst nog een oordeel over geveld door het EHRM.
Aan je toon te horen ben je het daar niet mee eens.
Vakman pur sang
pi_199031983
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Aan je toon te horen ben je het daar niet mee eens.
Kben er helemaal klaar mee inderdaad ;)

Hoor alleen maar smoesjes, opschalen kunnen we niet. :'( :'(
Als het niet anders kan kan het opeens wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199032061
Uitbreiden van de IC kan niet hè?
De opleiding duurt min 40 jaar, tegen de tijd die jongens en meiden klaar zijn, zijn ze met pensioen.
Vakman pur sang
pi_199032117
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Uitbreiden van de IC kan niet hè?
De opleiding duurt min 40 jaar, tegen de tijd die jongens en meiden klaar zijn, zijn ze met pensioen.
Precies, moet je niet te licht over denken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199032821
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Uitbreiden van de IC kan niet hè?
De opleiding duurt min 40 jaar, tegen de tijd die jongens en meiden klaar zijn, zijn ze met pensioen.
Hoeveel ic bedden in 2019?
En nu?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199033619
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hoeveel ic bedden in 2019?
En nu?
Vakman pur sang
pi_199033705
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je plaatje geeft niet het antwoord, want de waarheid komt je niet zo goed uit.
pi_199033722
Vakman pur sang
pi_199033738
quote:
Weer het verkeerde plaatje!
pi_199033776
We Must Start Planning For a Permanent Pandemic
With coronavirus mutations pitted against vaccinations in a global arms race, we may never go back to normal.

https://www.bloomberg.com(...)a-permanent-pandemic
pi_199033836
twitter


Brazilië zwart maken, maar ze doen het een stuk beter dan veel Europese landen.
pi_199033839
Nee 2020 is hoger dan 2019 na een belachelijke daling in 2018 (faillissementen)
Vakman pur sang
pi_199033948
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:01 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Brazilië zwart maken, maar ze doen het een stuk beter dan veel Europese landen.
Naar wat ik begreep waren er 2 miljoen doden in Brazil niet 360k.
Nou blijkbaar zit ik totaal fout, en gaat het idd om 360k?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199033966
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:01 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Brazilië zwart maken, maar ze doen het een stuk beter dan veel Europese landen.
_O- Kunnen jullie nou echt niet een heel klein beetje nadenken? Een klein voorbeeldje van een relevant verschil tussen Belgie en Brazilie:
https://www.populationpyramid.net/nl/brazili%C3%AB/2020/
https://www.populationpyramid.net/nl/belgi%C3%AB/2020/
pi_199033995
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:10 schreef The_End het volgende:

[..]

_O- Kunnen jullie nou echt niet een heel klein beetje nadenken? Een klein voorbeeldje van een relevant verschil tussen Belgie en Brazilie:
https://www.populationpyramid.net/nl/brazili%C3%AB/2020/
https://www.populationpyramid.net/nl/belgi%C3%AB/2020/
Maakt allemaal geen reet uit joh, ja maybe, 10-20% verschil.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199034111
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar wat ik begreep waren er 2 miljoen doden in Brazil niet 360k.
Nou blijkbaar zit ik totaal fout, en gaat het idd om 360k?
Brazilië wordt totaal misbruikt als het grote angst voorbeeld.
Alle recepten zijn daar, rechtse stoïcijnse president, weinig maatregelen, grote populatie. Picanha van 2kg.
Maar hoorde ook wel eens 2 milj. Echter is het die 350K
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/brazil/

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 16-04-2021 22:28:10 ]
Vakman pur sang
pi_199034217
pi_199034787
twitter


Dan het ook nog maar hebben over de corruptie in Brazilië en overal ter wereld. Bolsanaro zwart maken, terwijl er iets heel anders speelt.
pi_199035027
Tijd voor een drankje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199035125
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies niet de data die gevraagd en van toepassing is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199035145
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Precies niet de data die gevraagd en van toepassing is
Maak zelf wel uit wat ik van toepassing vind.

Bovendien is dit wel het antwoord op de IC 2019-2020 vraag:
Vakman pur sang
pi_199035188
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maak zelf wel uit wat ik van toepassing vind.
ik weet dat je graag je eigen waarheid creëert.
quote:
Bovendien is dit wel het antwoord op de IC 2019-2020 vraag:[ afbeelding ]
Dus er is wel degelijk opgeschaald. Dus was je een beetje aan het liegen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199035219
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Brazilië wordt totaal misbruikt als het grote angst voorbeeld.
Alle recepten zijn daar, rechtse stoïcijnse president, weinig maatregelen, grote populatie. Picanha van 2kg.
Maar hoorde ook wel eens 2 milj. Echter is het die 350K
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/brazil/
Oh gelukkig, "maar" 350.000 doden en overvolle ziekenhuizen en gebrek aan medische zuurstof en medicijnen.
Waarom zou je überhaupt maatregelen treffen. Onzin allemaal
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199035283
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ik weet dat je graag je eigen waarheid creëert.
[..]

Dus er is wel degelijk opgeschaald. Dus was je een beetje aan het liegen
Ik zei niet eens dat er niet meer is bijgekomen. :')
Maar er is niet opgeschaald, er is een jaar een enorme onderbezetting geweest.
Vakman pur sang
pi_199035296
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oh gelukkig, "maar" 350.000 doden en overvolle ziekenhuizen en gebrek aan medische zuurstof en medicijnen.
Waarom zou je überhaupt maatregelen treffen. Onzin allemaal
Niet janken maar doorleven.
Op de 100.000 doen ze het zo slecht niet, en daar hebben ze wel wat grotere problemen dan Corona.
Alleen dat snap je niet met je oude harses Fucking Boomer met die grote mond.
Vakman pur sang
pi_199035473
twitter
pi_199036895
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 april 2021 22:12 schreef ludovico het volgende:
Maakt allemaal geen reet uit joh, ja maybe, 10-20% verschil.
_O- Je roept maar wat. Je verzonnen percentages betekenen een verschil van overgeveer 30000 tot 70000 doden.
pi_199037084
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 00:12 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Mooi om te zien, zo’n vol stadion met sfeer. ^O^
Vakman pur sang
pi_199037649
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 08:01 schreef The_End het volgende:

[..]

_O- Je roept maar wat. Je verzonnen percentages betekenen een verschil van overgeveer 30000 tot 70000 doden.
Nee, ik roep niet zomaar wat. Google op yearly death rate / CRUDE. Zit je bij westerse landen als de onze vaak rond 0.8% en Brazil zit op 0.66%.

30k of 70k doden op een land van 200 miljoen.. Waar heb je het over dat is puur uitstel van executie. Het leven een extra 2 jaar rekken oid van 40.000 mensen ten koste van het leven van 200 miljoen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199037670
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 08:01 schreef The_End het volgende:

[..]

_O- Je roept maar wat. Je verzonnen percentages betekenen een verschil van overgeveer 30000 tot 70000 doden.
Jij interpreteert helemaal niks en doet alsof anderen een gebrek aan interpretatievermogen hebben.

Je doet helemaal niks, inhoudsloos commentaar. Je kan niks en je doet niks. En je bent ook niet in staat om zaken te interpreteren danwel in perspectief te plaatsen.

Als je dat zelf niet doet en anderen er wel om bekritiseerd ben je zwak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199037675
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik zei niet eens dat er niet meer is bijgekomen. :')
Maar er is niet opgeschaald, er is een jaar een enorme onderbezetting geweest.
Hadden we tekorten in 2019? Nope.
50% stijging in 2021 tov 2019 noem ik trouwens een behoorlijke opschaling.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199037707
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2021 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Niet janken maar doorleven.
Op de 100.000 doen ze het zo slecht niet, en daar hebben ze wel wat grotere problemen dan Corona.
ah we gasn weer een wedstrijdje bagatelliseren doen.
De ICs liggen daar vol, tekort aan medicijnen, zuurstof en bedden. Mensen liggen onverdoofd aan de beademing. Maar per 100000 doen ze het niet zo slecht hoor :')
quote:
Alleen dat snap je niet met je oude harses Fucking Boomer met die grote mond.
Wat je zegt ben jezelf :6
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199037712
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hadden we tekorten in 2019? Nope.
50% stijging in 2021 tov 2019 noem ik trouwens een behoorlijke opschaling.
Oh en als het in het voordeel is om relatieve getallen te pakken dan kies je daarvoor ipv absolute getallen.

Zie je nou echt je eigen hypocrisie niet in? Ben je echt overtuigd van wat je allemaal verzint hier? Gaat je cherry picking echt zo onbewust?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199037734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, ik roep niet zomaar wat. Google op yearly death rate / CRUDE. Zit je bij westerse landen als de onze vaak rond 0.8% en Brazil zit op 0.66%.

30k of 70k doden op een land van 200 miljoen.. Waar heb je het over dat is puur uitstel van executie. Het leven een extra 2 jaar rekken oid van 40.000 mensen ten koste van het leven van 200 miljoen.
Inderdaad, waarom niet gewoon alle gezondheidszorg voor mensen boven de 65 verbieden.. gaat allemaal ten koste van mijn geld en de economie :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199037767
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh en als het in het voordeel is om relatieve getallen te pakken dan kies je daarvoor ipv absolute getallen.
Ik dacht ik praat eens mee op jullie manier.
Van 1000 naar 1500 dan. Vind ik nog steeds een enorme opschaling. Mensen die roepen dat ze een jaar niks erbij hebben gedaan liegen gewoon
quote:
Zie je nou echt je eigen hypocrisie niet in? Ben je echt overtuigd van wat je allemaal verzint hier? Gaat je cherry picking echt zo onbewust?
Oh ik ben flexibel hoor, zie mijn antwoord
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199038062
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, ik roep niet zomaar wat. Google op yearly death rate / CRUDE. Zit je bij westerse landen als de onze vaak rond 0.8% en Brazil zit op 0.66%.

Even een herinnering waar het over ging. Want je geheugen laat je weer eens in de steek:
quote:
Brazilië zwart maken, maar ze doen het een stuk beter dan veel Europese landen.
Waarop ik reageerde met een bevolkingspiramide.
Waarop jij reageerde met "Maakt allemaal geen reet uit joh, ja maybe, 10-20% verschil. "
quote:
30k of 70k doden op een land van 200 miljoen.. Waar heb je het over dat is puur uitstel van executie. Het leven een extra 2 jaar rekken oid van 40.000 mensen ten koste van het leven van 200 miljoen.
Nu verzin je weer een nieuw argument, wat totaal niet relevant is in het proberen te vergelijken van landen.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2021 10:49:17 ]
pi_199038110
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:12 schreef ludovico het volgende:
Jij interpreteert helemaal niks en doet alsof anderen een gebrek aan interpretatievermogen hebben.

Je doet helemaal niks, inhoudsloos commentaar. Je kan niks en je doet niks. En je bent ook niet in staat om zaken te interpreteren danwel in perspectief te plaatsen.

Als je dat zelf niet doet en anderen er wel om bekritiseerd ben je zwak.
8)7 Voor een BNWer ben je wel heel vijandig tegen mensen die kritisch zijn. Waarom mag ik geen vraagtekens zetten bij een een op een vergelijking tussen Brazilie en Belgie?
pi_199038187
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom niet gewoon alle gezondheidszorg voor mensen boven de 65 verbieden.. gaat allemaal ten koste van mijn geld en de economie :')
Je bewijst maar weer dat je niks in perspectief kan zetten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199038199
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik dacht ik praat eens mee op jullie manier.
Van 1000 naar 1500 dan. Vind ik nog steeds een enorme opschaling. Mensen die roepen dat ze een jaar niks erbij hebben gedaan liegen gewoon
[..]

Oh ik ben flexibel hoor, zie mijn antwoord
5 bedden per ziekenhuis in NL vind jij een enorme opschaling? Blij dat het geen oorlog is...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199038217
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:52 schreef The_End het volgende:

[..]

8)7 Voor een BNWer ben je wel heel vijandig tegen mensen die kritisch zijn. Waarom mag ik geen vraagtekens zetten bij een een op een vergelijking tussen Brazilie en Belgie?
Oh dat moet je juist wel, Brazil en België lijken me nogal verschillend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199038228
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:49 schreef The_End het volgende:

[..]

Even een herinnering waar het over ging. Want je geheugen laat je weer eens in de steek:
[..]

Waarop ik reageerde met een bevolkingspiramide.
Waarop jij reageerde met "Maakt allemaal geen reet uit joh, ja maybe, 10-20% verschil. "
[..]

Nu verzin je weer een nieuw argument, wat totaal niet relevant is in het proberen te vergelijken van landen.
Je begrijpt de link niet tussen crude deaths en bevolkingspiramide?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199038234
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bewijst maar weer dat je niks in perspectief kan zetten.
Oh jawel hoor, ik probeer je alleen maar aan het verstand te peuteren dat je niet alles in perspectief kunt zetten, tenzij je een gebrek hebt aan empathie of zelfs een sociopaat bent.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199038266
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

5 bedden per ziekenhuis in NL vind jij een enorme opschaling? Blij dat het geen oorlog is...
Niet elk ziekenhuis heeft een IC. Gaat weer lekker met je perspectief
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199038314
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niet elk ziekenhuis heeft een IC. Gaat weer lekker met je perspectief
Irrelevant, het is een marginaal aantal bedden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199038340
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, ik probeer je alleen maar aan het verstand te peuteren dat je niet alles in perspectief kunt zetten, tenzij je een gebrek hebt aan empathie of zelfs een sociopaat bent.
Emotionele argumenten zijn niet zo handig op landsniveau.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')