abonnement Unibet Coolblue
pi_199007480
Ten aller eerste de trailer is niet safe for work maar ik zal kort uitleggen waar de film overgaat: een stel mannen die elkaar ontmoeten op een soort homo ontmoetingsplek.


Op rotten tomatoes krijgt hij beste goeie reviews.

https://www.rottentomatoes.com/m/stranger_by_the_lake

quote:
However you read it, the film is compelling and audaciously candid in its erotic charge, while an ending that literally leaves us in the dark is one of the most haunting sign-offs in recent cinema.
Het is helaas een film die je niet gauw met andere kijkt, omdat hij ja best gay is, maar ik vond het zelf wel een mooie film en ook spannend. Ik vroeg mij af of andere hem gezien hebben en hebben ze dat met familie gedaan of toch ook gewoon alleen. Zou je zo'n film in de bioscoop gaan kijken?
pi_199007551
Moet deze act?
pi_199009210
Daar heb je kluun weer
Cindy De Vuyst
pi_199014206
Aardige insteek voor een low budget film. Het is altijd wel knap als ze een verhaal weten te verzinnen terwijl ze weinig geld hebben om op veel locaties te filmen.

Ik heb hem niet gezien maar het lijkt me allemaal vrij saai. Ik zie niet direct waarom ik dit niet met andere zou kunnen kijken? Ik ging vroeger altijd dinsdag bij ons naar de bioscoop waar je dan een random film te zien kreeg. Had zo maar bovenstaande kunnen zijn.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')