SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pics van je schoonzusje voor ze moddervet is van de zwangerschapquote:Op woensdag 14 april 2021 21:15 schreef Haags het volgende:
Mijn schoonzusje is in verwachting en stuurt net in de groepsapp: We zijn er uit over de naam!!!
Eindelijk!!!
Ik zeg, mooie naam, beetje apart maar top!
Je ziet al dat ik echt keigrappig ben
Geriater of Gerrie-aterquote:Op woensdag 14 april 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me is ouderenarts of hoe noem je dat. Die is echt niet de hele tijd bloedserieus hoor. Anders trek je het niet.
Ik heb er 1 waarbij ik me afvraag of het haar gezicht is of dat ik naar haar reet zit te kijken.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
pics van je schoonzusje voor ze moddervet is van de zwangerschap
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb er 1 waarbij ik me afvraag of het haar gezicht is of dat ik naar haar reet zit te kijken.
quote:Op woensdag 14 april 2021 21:15 schreef Haags het volgende:
Mijn schoonzusje is in verwachting en stuurt net in de groepsapp: We zijn er uit over de naam!!!
Eindelijk!!!
Ik zeg, mooie naam, beetje apart maar top!
Je ziet al dat ik echt keigrappig ben
[..]
Ik heb er 1 waarbij ik me afvraag of het haar gezicht is of dat ik naar haar reet zit te kijken.
[..]
Hoeveel merk ik hier van?quote:We zijn steeds vaker met z’n allen tegelijk lekker bezig thuis. We videobellen wat af met vrienden of collega’s. We uploaden werkstukken, streamen de mooiste films, shoppen online en gamen met vrienden.
Daar wil je zorgeloos van blijven genieten. Daarom verhogen we je internetsnelheid van 250 naar 300 Mbit/s download en van 25 naar 30 Mbit/s upload. En het mooie is: je hoeft er helemaal niks voor te doen.
Ik lach ook het hardst om m'n eigen grappen, en dat maakt anderen dan weer aan het lachenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand die lacht om en opschept over zijn eigen grappen is niet grappig...
Mijn broer ook niet, maar erg luchtig is het niet bij patiënten die net van een IC afkomen. Die hebben best nog even te gaan qua revalidatie en best wel iets meegemaakt.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me is ouderenarts of hoe noem je dat. Die is echt niet de hele tijd bloedserieus hoor. Anders trek je het niet.
Ik had er geen woorden voor dus kwam ik daar maar mee.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:21 schreef LTVDK het volgende:
En dan nog de term 'keigrappig' gebruiken, wat is dat voor een Hagenaar.
achquote:Op woensdag 14 april 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer ook niet, maar erg luchtig is het niet bij patiënten die net van een IC afkomen. Die hebben best nog even te gaan qua revalidatie en best wel iets meegemaakt.
Laatst een verhaal van iemand die een tijd aan de beademing gelegen had en waarbij de partner overleden was in die periode
Tussen de weinig en niks.quote:
geen kutquote:
je ziet haar nu net zoveel als toen ze in den haag woonde zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |