Das niet echt veel geld tochquote:Op donderdag 15 april 2021 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1263 + 413
Zit er niet eens zoveel naast. Aardig wat geld voor helemaal niets doen
This video has been removed by the uploaderquote:Op donderdag 15 april 2021 20:30 schreef Solotovski het volgende:
@:modus heeft ie een loterij gewonnen ofzo. Wat een onzin koopt ie allemaal de laatste tijd
quote:Met het in premiere gaan van deze smaaktest is ook het voorlopige einde van dit kanaal BradgeTV aangebroken. Kanaal blijft bestaan, ik blijf óók reageren onder video's waar nodig, maar uploaden gaat even naar de zijlijn.
Wanneer ik weer terug ben weet ik zelf niet, maar dat merken jullie allemaal snel genoeg zodra er weer een nieuwe video online staat. Verwacht niet dat het heel lang zal duren, maar laten we er voor het gemak maar "Onbepaalde tijd" van maken.
Bedankt voor op moment van schrijven 802 Abonnees en een leuke community. Blijf vooral abonneren als je de filmpjes leuk vind, en we zien elkaar snel weer
Was getekend, BradgeTV.
net 200 subs voordat hij het kon monetizen, jammer hoorquote:Op vrijdag 16 april 2021 00:07 schreef KersenKiller het volgende:
En account weg. Zonde, het begon net wat te worden.
Welkomquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Nu pas dit topic ontdekken
Ik kom nooit in slowchats. FF teruglezen.
vanaf 2008?quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Houden zoquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat een mooie tijd. Ripquote:
Snel ingeburgerd hier.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dank je nu heb ik een reden om te blijven
Was wel een van de mooiste tijden van mijn leven hoor. 16 jaar, middelbare school een beetje freewheelen, legaal bier kunnen drinken, eerste bijbaantje bij het lokale kutbedrijf, beetje World of Warcraft spelen... Internet wat er wel was maar niet zo alomverstikkend aanwezig als nu...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |