Geef eens leuke subreddit wat vergelijkbaar is met KLBquote:
Ik_ihequote:Op vrijdag 16 april 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geef eens leuke subreddit wat vergelijkbaar is met KLB
Fokkie komt alleen op subreddits waar mensen naaktfoto's postenquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zijn er ook andere subreddits dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fokkie komt alleen op subreddits waar mensen naaktfoto's posten
quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fokkie komt alleen op subreddits waar mensen naaktfoto's posten
https://www.reddit.com/r/letsnotmeetquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Djedje?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je op zo'n random gone wild site een fokster herkend (lol)
quote:Petar Jovanovic 6 hours ago
Great review Jeremy although I suspect TheBradge is not going to be happy about this review. I hope you will make soon another more in-depth review video of AKX10 sequencer, sound quality, learning options, etc :-)
quote:Jeremy See 2 hours ago
😉 he will be getting one I think
Helemaal niet gekocht dus.quote:TheBradge 1 hour ago
I am actually pretty impressed so far. Sure i'm still not over the moon about the quality of the styles and some of the sounds, but it does have a lot of features and most of the sounds/styles are better than the PSR-E273 that i own at the moment, so i'll be buying one as soon as i can.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je op zo'n random gone wild site een fokster herkend (lol)
Had je wel gevonden?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nah uiteindelijk vond ik die lewde subs toch iets teveel van het goede. Maar dat zorgde wel voor wat leuk speurwerk in de SC
Deze zin begrijp ik nietquote:
Tuurlijkquote:
Oh meende me te herinneren dat iemand het niet kon vindenquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Jij ook nog, als eerste van de sc
Heb er stuk of 100 waar ik op geabonneerd benquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef Tlaloc het volgende:
Welke subs zitten jullie dan de redditen
Ik kijk wel eens naar Dutch FIRE
Ik drink er een van de molenquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Welk bier? Ik trek er vanavond ook ff eentje open. Heb nog speciale Hertog Jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |