Die post nu onder stepperollerquote:Op woensdag 14 april 2021 18:55 schreef Fugue het volgende:
Straks ga je me nog vertellen dat @:Voederbietel terug is
Kom dan pakken we een dixie.quote:Op woensdag 14 april 2021 18:55 schreef Crack_ het volgende:
TARDIS MIJN GROTE VERLOREN LIEFDE ONGELOFELIJK
Weet je wie wel goede quotes in z'n profiel zetquote:Op woensdag 14 april 2021 19:02 schreef scrupuleus het volgende:
Zeer zou nooit iets van een proleet als jochemsjakie in zijn profiel zetten.
echt hequote:Op woensdag 14 april 2021 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kun je nu werkloos zijn in deze tijd
@Mortaxxquote:Op woensdag 14 april 2021 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je wie wel goede quotes in z'n profiel zet
Watquote:Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dacht dat je nu wel kindjes met aids hielp
Eigen schuld moeten ze maar geen seks voor het huwelijk hebbenquote:Op woensdag 14 april 2021 19:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dacht dat je nu wel kindjes met aids hielp
En de homosensuelen dan?quote:Op woensdag 14 april 2021 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigen schuld moeten ze maar geen seks voor het huwelijk hebben
Och och iemand heeft ook een kamertje met rode lampen ingewisseld voor een onlyfans account hoor.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2021 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Och och iemand heeft ook een kamertje met rode lampen ingewisseld voor een onlyfans account hoor.
Ohja Afrikaquote:Op woensdag 14 april 2021 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat je een goed hart had en naar Afrika wilde, had ik het even goed mis
Gezienquote:Op woensdag 14 april 2021 19:12 schreef Solotovski het volgende:
Ik kijk een Spaanstalige serie, Quién mató a Sara
VIND HET NU AL SPANNEND
Nicequote:Op woensdag 14 april 2021 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Och och iemand heeft ook een kamertje met rode lampen ingewisseld voor een onlyfans account hoor.
Ja die zijn hier vast ook welquote:Op woensdag 14 april 2021 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja Afrikamaar dat is gewoon eigen interesse, hoef daar niet heen voor kinderen met aids
Geen avonturen beleefd in het Delta quadrantquote:Op woensdag 14 april 2021 19:24 schreef Makrelis het volgende:
Saaie dag vandaag. Morgen maar weer 'ns ergens buurten.
Game is al een paar dagen saai met de events. Alleen wat interstellair mijnbouwwerk.quote:Op woensdag 14 april 2021 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen avonturen beleefd in het Delta quadrant
De zee is toch je echte liefde?quote:Op woensdag 14 april 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Game is al een paar dagen saai met de events. Alleen wat interstellair mijnbouwwerk.
Werk was tekeningen bijwerken vandaag. Dat is op zeg best leuk werk vind ik, maar niet te lang achter elkaar. Morgen ga ik wel naar een installatie voor uitzoekwerk.
Wordt tijd dat ik weer naar zee ga voor wat spanning en sensatie. Ben er mee bezig om dat weer te gaan doen en het klinkt gek, maar dan kan ik ook meer bij m'n lief zijn.
Ja het is apart. Scheepvaart is even niet de bedoeling. Platforms Noordzee wel omdat internationaal reizen lastig is momenteel.quote:
2 minuten en 53 secondenquote:Vandaag kwam mijn bestelling binnen van Tjin's Toko. Speciaal besteld voor jullie, mijn abonnees op dit simpele kanaal met veel te dikke Bradge.
De unboxing is erg kort en afgeraffeld omdat mijn smaaktest die ruim 5 minuten duurt over 1,5 uur online komt!
Staat hem leuk hequote:Op woensdag 14 april 2021 20:56 schreef KersenKiller het volgende:
Hij doet de kruiden bij de noodles, water erop, DAARNA afgieten.
Wel een nieuw shirt!
Heb je dit ook meegemaakt? Of is dit gewoon een fantasy.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja het is apart. Scheepvaart is even niet de bedoeling. Platforms Noordzee wel omdat internationaal reizen lastig is momenteel.
Als je deze vid checked snap je misschien wel wat er kicken aan is.
Niet precies genoeg water nemen, kruiden erin en dan laten koken met de noodles erin met verse groenten.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:56 schreef KersenKiller het volgende:
Wel een nieuw shirt!
Lekker veel voedingswaarde om die wekelijkse vette hap mee te compenserenquote:Op woensdag 14 april 2021 21:06 schreef Azula het volgende:
[..]
Niet precies genoeg water nemen, kruiden erin en dan laten koken met de noodles erin.
Überhaupt instanoodles eten.
Heb begrepen dat scheepvaart niet meer leuk is nu het laden en lossen in no time gedaan is waardoor je niet meer een week lang arme vrouwen kunt neuken aan de haven.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja het is apart. Scheepvaart is even niet de bedoeling. Platforms Noordzee wel omdat internationaal reizen lastig is momenteel.
Als je deze vid checked snap je misschien wel wat er kicken aan is.
Tering zegquote:
Jij bent ook wel een digitaal kankergezwel hequote:Op woensdag 14 april 2021 20:56 schreef KersenKiller het volgende:
Wel een nieuw shirt!
Hahahquote:Op woensdag 14 april 2021 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een digitaal kankergezwel he
Nou jeetje zegquote:Op woensdag 14 april 2021 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is deze sigwaardig?quote:Op woensdag 14 april 2021 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach laat die jongen nu even, hij had ook dikke porties kaas ofzo erbij kunnen doen om het smaak te geven.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:56 schreef KersenKiller het volgende:
Wel een nieuw shirt!
Fantasie lol. Nee. Ik ben daar geweest, in dat soort situaties.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb je dit ook meegemaakt? Of is dit gewoon een fantasy.
Bedoel je dat een YouTube filmpje hebt gekeken?quote:Op woensdag 14 april 2021 22:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Fantasie lol. Nee. Ik ben daar geweest, in dat soort situaties.
De charme is er wel vanaf ja. Dat is heel snel weggenomen. Dat laatste wat je zegt. Zo erg was ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 14 april 2021 21:08 schreef Azula het volgende:
[..]
Heb begrepen dat scheepvaart niet meer leuk is nu het laden en lossen in no time gedaan is waardoor je niet meer een week lang arme vrouwen kunt neuken aan de haven.
#howImetyourmother
Nee kom opquote:
Ze hebben mijne toch ook nog niet gecorrigeerdquote:Op woensdag 14 april 2021 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je achter even vragen of het toegestaan zou zijn?
Oh nou ik zou er niet zijn geweest dus ben wel dankbaarquote:Op woensdag 14 april 2021 22:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
De charme is er wel vanaf ja. Dat is heel snel weggenomen. Dat laatste wat je zegt. Zo erg was ik nou ook weer niet.
Die van jou is nogal braafquote:Op woensdag 14 april 2021 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Zo'n ongefundeerde post van een mod zal je nooit meer in je sig krijgen als je deze nu verandert
Tuurlijk niet. Is toch gewoon stukje kunst. Kanker is wel beetje uitgekauwdquote:
Of gewoon een ponzi scheme aanmakenquote:Op donderdag 15 april 2021 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Degene die willen komen er wel hoor. De zaterdag kun je ook werken. 50 uur is echt geen probleem. de 32 uurtjes jeugd gaat het lastig krijgen.
Er is echt maar 1 reactie mogelijk op deze video.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:30 schreef Solotovski het volgende:
@:modus heeft ie een loterij gewonnen ofzo. Wat een onzin koopt ie allemaal de laatste tijd
Iets met compact?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Er is echt maar 1 reactie mogelijk op deze video.
Dat de uitkeringen veel te hoog zijnquote:Op donderdag 15 april 2021 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Er is echt maar 1 reactie mogelijk op deze video.
Net alsof ook maar íe-mand van die gare volgers dat zou opvallen.quote:My Sony ZV-1 is a fantastic camera, unfortunately in OBS i get a lot of latency with anything else than my webcam. So the keyboardplaying videos will be shot with the Webcam. Videoquality is going to be "Average" but atleast there will be no latency. All the other videos of me talking, picking up a keyboard, explaining things, will be with the ZV-1.
Hij stuurt het na een maand gewoon terugquote:Op donderdag 15 april 2021 20:39 schreef Solotovski het volgende:
Dat setje is gewoon nog 300 ekkies
Loopt zn onlyfans zo goed joh
Dat is toch ongeveer wat je aan wajong en toeslagen krijgt?quote:Op donderdag 15 april 2021 20:50 schreef Amarantha het volgende:
Grapje. Met camera erbij van twee weken geleden 2100.
Daar stond ook dat hij een weekbudget van 50 euro had. Toen dacht ik nog dat hij misschien bewindvoering opgelegd had gekregen ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:49 schreef Modus het volgende:
En 2 weken geleden ofzo stond nog op zijn twitter dat ie te vaak een stukje maand overhield aan het eind van zijn geld.
Waar zou ie trouwens inmiddels meer accounts hebben gehad, Fok of twitter
Haha nee man.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer wat je aan wajong en toeslagen krijgt?
Afterpay is je beste vriend.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan klopt er iets niet toch
Ja? Kan me niet voorstellen dat ie dát op twitter zet.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:51 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Daar stond ook dat hij een weekbudget van 50 euro had. Toen dacht ik nog dat hij misschien bewindvoering opgelegd had gekregen ofzo.
quote:Op donderdag 15 april 2021 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch ongeveer wat je aan wajong en toeslagen krijgt?
Nee man hahahaquote:Op donderdag 15 april 2021 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja je krijgt maximaal zorg en huurtoeslag natuurlijk dus kom je wel op 1800 ofzo
Het ging volgens mij over een of ander tv-programma. Commentaar op iemand die vond dat hij of zij het slecht had, waarop hij even moest tweeten hoe erg hij het had.quote:Op donderdag 15 april 2021 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja? Kan me niet voorstellen dat ie dát op twitter zet.
Uitkering is geen 1263 euro hoor.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1263 + 413
Zit er niet eens zoveel naast. Aardig wat geld voor helemaal niets doen
+ allemaal belastingen die ze niet hoeven te betalen.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1263 + 413
Oh jij weet het beter dan de proefberekening van de Rijksoverheidquote:Op donderdag 15 april 2021 21:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uitkering is geen 1263 euro hoor.
Dat ook nog inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
+ allemaal belastingen die ze niet hoeven te betalen.
Ik heb zelf toch ook een wajong.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh jij weet het beter dan de proefberekening van de Rijksoverheid
Wat een farcequote:Op donderdag 15 april 2021 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ook nog inderdaad
Het allermooiste vind ik nog wel dat ze ook vakantiegeld krijgen
Hij werkt er inmiddels parttime voor.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ook nog inderdaad
Het allermooiste vind ik nog wel dat ze ook vakantiegeld krijgen
Wie?quote:Op donderdag 15 april 2021 21:21 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij werkt er inmiddels parttime voor.
Vooral minder stress op werk lijkt me wel watquote:Op donderdag 15 april 2021 21:22 schreef Makrelis het volgende:
Een dag minder in de week werken lijkt me wel wat.
Ja jonge dat kun je toch zelf ook wel bedenken, eiquote:
Stress op werk is kut ja.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooral minder stress op werk lijkt me wel wat
Je dikke hoerenmoederquote:
Das niet echt veel geld tochquote:Op donderdag 15 april 2021 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1263 + 413
This video has been removed by the uploaderquote:Op donderdag 15 april 2021 20:30 schreef Solotovski het volgende:
@:modus heeft ie een loterij gewonnen ofzo. Wat een onzin koopt ie allemaal de laatste tijd
quote:Met het in premiere gaan van deze smaaktest is ook het voorlopige einde van dit kanaal BradgeTV aangebroken. Kanaal blijft bestaan, ik blijf óók reageren onder video's waar nodig, maar uploaden gaat even naar de zijlijn.
Wanneer ik weer terug ben weet ik zelf niet, maar dat merken jullie allemaal snel genoeg zodra er weer een nieuwe video online staat. Verwacht niet dat het heel lang zal duren, maar laten we er voor het gemak maar "Onbepaalde tijd" van maken.
Bedankt voor op moment van schrijven 802 Abonnees en een leuke community. Blijf vooral abonneren als je de filmpjes leuk vind, en we zien elkaar snel weer
Was getekend, BradgeTV.
net 200 subs voordat hij het kon monetizen, jammer hoorquote:Op vrijdag 16 april 2021 00:07 schreef KersenKiller het volgende:
En account weg. Zonde, het begon net wat te worden.
Welkomquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Nu pas dit topic ontdekken
Ik kom nooit in slowchats. FF teruglezen.
vanaf 2008?quote:Op vrijdag 16 april 2021 08:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Houden zoquote:Op vrijdag 16 april 2021 08:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Wat een mooie tijd. Ripquote:
Snel ingeburgerd hier.quote:Op vrijdag 16 april 2021 10:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dank je nu heb ik een reden om te blijven
Was wel een van de mooiste tijden van mijn leven hoor. 16 jaar, middelbare school een beetje freewheelen, legaal bier kunnen drinken, eerste bijbaantje bij het lokale kutbedrijf, beetje World of Warcraft spelen... Internet wat er wel was maar niet zo alomverstikkend aanwezig als nu...quote:
Gefeliciteerdquote:
Welk bier? Ik trek er vanavond ook ff eentje open. Heb nog speciale Hertog Jan.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:13 schreef Makrelis het volgende:
Zooooooow.En dan is het nu weer tijd voor BIER.
![]()
Prima weertje ook. Lekker vanaf het balkon al die wijven die hun hont uitlaten voor kuthoer uitmaken.
Jupiler.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Welk bier? Ik trek er vanavond ook ff eentje open. Heb nog speciale Hertog Jan.
Karakterquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:17 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Jupiler.Hertog is ook helemaal goed. Grand Prestige?
Heb ik 200 inmiddels?quote:Op vrijdag 16 april 2021 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wel een hele opzichtige hoor
Weekje wachten, dan weet je hetquote:
Uitgekookt.nl zou perfect zijn voor Braddiequote:Op vrijdag 16 april 2021 17:52 schreef Makrelis het volgende:
Komende week tijdens de lunch die gasten met hun verlepte pakje brood weer hun ogen uitsteken met maaltijden van uitgekookt.nl en zelf gaan ze om 5 uur massaal aan de shoarmaschotels en kapsalons natuurlijk als we een uurtje langer door moeten om iets af te krijgen.
Dat denk ik ook. Dat is tenminste normaal voedsel. Met drukke weken ivm projecten heb ik dat standaard. Ik heb echt geen zin om in een werkweek pizza/chinees/shoarma wat de klok slaat te eten. Ik wil normaal voedsel en ze hebben keuze zat bij die club.quote:Op vrijdag 16 april 2021 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitgekookt.nl zou perfect zijn voor Braddie
Ja idd, superhandig als je geen tijd hebt om te kokenquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitgekookt.nl zou perfect zijn voor Braddie
Kijk eens bij de jumbo, michiel maaltijd van de week. Magnetronmaaltijden van een next level. Kook je bijna niet tegenop. Kost 8 eu per maaltijd ongquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:04 schreef Tlaloc het volgende:
Kun je bij dat uitgekookt ook losse maaltijden bestellen? Of ben je meteen gebonden aan x per week.
Relatief duur maar als het prima maaltijden zijn en je geen tijd / zin hebt prima te doen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk eens bij de jumbo, michiel maaltijd van de week. Magnetronmaaltijden van een next level. Kook je bijna niet tegenop. Kost 8 eu per maaltijd ong
quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja idd, superhandig als je geen tijd hebt om te koken
Dat is bijna gratis!quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk eens bij de jumbo, michiel maaltijd van de week. Magnetronmaaltijden van een next level. Kook je bijna niet tegenop. Kost 8 eu per maaltijd ong
Ja dat wel, maar heb soms gewoon echt geen tijd / zinquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:08 schreef datismijnmening het volgende:
Die maaltijdservices zijn wel handig als je echt geen tijd hebt om te koken, maar het zijn eigenlijk allemaal supersimpele gerechtjes.
Weet jij waarom er censuur is in KLB? In een topic over huizenprijzen postte ik een grafiek met immigratiecijfers van de afgelopen jaren i.v.m. vraag en aanbod. Werd gewoon verwijderdquote:
Ik heb ze ook tijdje gehad, sommige waren echt best wel goed. 90 procent van hun clientèle is wel hoogbejaard dus dat zorgde soms wel voor rare gezichten maar skittaquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat is tenminste normaal voedsel. Met drukke weken ivm projecten heb ik dat standaard. Ik heb echt geen zin om in een werkweek pizza/chinees/shoarma wat de klok slaat te eten. Ik wil normaal voedsel en ze hebben keuze zat bij die club.
Fok krijgt subsidie van George Sorosquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:15 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Weet jij waarom er censuur is in KLB? In een topic over huizenprijzen postte ik een grafiek met immigratiecijfers van de afgelopen jaren i.v.m. vraag en aanbod. Werd gewoon verwijderd
Ja met die houding lossen we het probleem nooit op.
Is Fok eigenlijk een B.V. of? We zouden dat toch terug moeten kunnen zien in de KvK cijfers?quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fok krijgt subsidie van George Soros
Vertel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
Word gewoon gecensureerd in F&F. Nou daar kom ik voortaan niet meer
quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:20 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vertel.
Hier in KLB SC is gelukkig geen censuur.
Weet niet welke rechtsvorm. Maar het is verstandig niet in de financiën van fok te gravenquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:19 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Is Fok eigenlijk een B.V. of? We zouden dat toch terug moeten kunnen zien in de KvK cijfers?
Waarom zouden admins dat niet mogen krijgen, ik bedoel is een privaat bedrijf, is aan Danny wat hij ermee doet.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet niet welke rechtsvorm. Maar het is verstandig niet in de financiën van fok te graven
Er zijn flink wat mensen geband omdat zij documenten deelden waar stond dat admins een salaris kregen
Ja vind het prima hoor maar het ligt blijkbaar gevoelig wat hij met z'n geld doetquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:29 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waarom zouden admins dat niet mogen krijgen, ik bedoel is een privaat bedrijf, is aan Danny wat hij ermee doet.
Geertje wel goeiequote:Op vrijdag 16 april 2021 18:29 schreef Tlaloc het volgende:
https://www.tweedekamer.nl/overzicht-tweede-kamermuziek^99 echt weer zulke typische shit ook.
Ja die snap ik nietquote:
Ik heb ook wel wat gedoneerd, gewoon omdat ik al lang met veel plezier gebruik maak van Fok. Mogen ze ook wat van terugzien. Als hij er boodschappen van wil doen, prima.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja vind het prima hoor maar het ligt blijkbaar gevoelig wat hij met z'n geld doet
Er zijn nu ook allemaal mensen die vinden dat hij van de donaties geen boodschappen mag doen f
Die is hier toch geen mod man hou opquote:
Paranoïde en geobsedeerd kereltje die Tlaloc.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die is hier toch geen mod man hou op
Thierry Aartsen Godquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:29 schreef Tlaloc het volgende:
https://www.tweedekamer.nl/overzicht-tweede-kamermuziek^99 echt weer zulke typische shit ook.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:35 schreef Fok-it het volgende:
Het Urker Mannenkoor 'Hallelujah' - Psalm 23: De Heer is mijn Herder
Remixen zijn heidensquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:41 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wel lekker rustgevend
Zou het wel goed doen in een remix denk ik?
hoeveel karma heb je in totaalquote:
Per drie is het gratis bezorgd dacht ik, maar kan ook per stuk. Je kunt het in de koelkast bewaren 4 tot 5 dagen dus als je het bezorgmoment op maandag zet ben je geregeld. Check even zelf op hun website. Ovenstijl opwarmen, niet magnetronstijl.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:04 schreef Tlaloc het volgende:
Kun je bij dat uitgekookt ook losse maaltijden bestellen? Of ben je meteen gebonden aan x per week.
Elke keer als je geliked wordt krijg je karma erbij, maar als je gedownvote wordt weer eraf uiteraardquote:
69quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke keer als je geliked wordt krijg je karma erbij, maar als je gedownvote wordt weer eraf uiteraard
Je bent al begonnen zie ikquote:Op vrijdag 16 april 2021 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga mijzf verloren zuipen denk ik
Nee eerst even etenquote:
Daarom verwijder ik altijd snel als een comment in de min gaat. Maar ben nog niet zo lang echt actief in reageren, dus heb ongeveer 10k.quote:Op vrijdag 16 april 2021 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke keer als je geliked wordt krijg je karma erbij, maar als je gedownvote wordt weer eraf uiteraard
Dat doe ik ook jaquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daarom verwijder ik altijd snel als een comment in de min gaat. Maar ben nog niet zo lang echt actief in reageren, dus heb ongeveer 10k.
Wat een vieze tryhard.quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daarom verwijder ik altijd snel als een comment in de min gaat. Maar ben nog niet zo lang echt actief in reageren, dus heb ongeveer 10k.
Hoeveel jij?
Je moet eigenlijk in het begin van een draadje met potentie een open deur intrappen iddquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik post niet echt in subs waar je veel upvotes krijgt.
quote:
Haha ja oke Solo is goed Soloquote:
Net zoals Mortaxx altijd doet in NWSquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk in het begin van een draadje met potentie een open deur intrappen idd
Ja maar dat is andersquote:
Natuurlijkquote:
Geef eens leuke subreddit wat vergelijkbaar is met KLBquote:
Ik_ihequote:Op vrijdag 16 april 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geef eens leuke subreddit wat vergelijkbaar is met KLB
Fokkie komt alleen op subreddits waar mensen naaktfoto's postenquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zijn er ook andere subreddits dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fokkie komt alleen op subreddits waar mensen naaktfoto's posten
quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fokkie komt alleen op subreddits waar mensen naaktfoto's posten
https://www.reddit.com/r/letsnotmeetquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Djedje?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je op zo'n random gone wild site een fokster herkend (lol)
quote:Petar Jovanovic 6 hours ago
Great review Jeremy although I suspect TheBradge is not going to be happy about this review. I hope you will make soon another more in-depth review video of AKX10 sequencer, sound quality, learning options, etc :-)
quote:Jeremy See 2 hours ago
😉 he will be getting one I think
Helemaal niet gekocht dus.quote:TheBradge 1 hour ago
I am actually pretty impressed so far. Sure i'm still not over the moon about the quality of the styles and some of the sounds, but it does have a lot of features and most of the sounds/styles are better than the PSR-E273 that i own at the moment, so i'll be buying one as soon as i can.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je op zo'n random gone wild site een fokster herkend (lol)
Had je wel gevonden?quote:Op vrijdag 16 april 2021 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nah uiteindelijk vond ik die lewde subs toch iets teveel van het goede. Maar dat zorgde wel voor wat leuk speurwerk in de SC
Deze zin begrijp ik nietquote:
Tuurlijkquote:
Oh meende me te herinneren dat iemand het niet kon vindenquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk
Jij ook nog, als eerste van de sc
Heb er stuk of 100 waar ik op geabonneerd benquote:Op vrijdag 16 april 2021 19:56 schreef Tlaloc het volgende:
Welke subs zitten jullie dan de redditen
Ik kijk wel eens naar Dutch FIRE
Ik drink er een van de molenquote:Op vrijdag 16 april 2021 17:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Welk bier? Ik trek er vanavond ook ff eentje open. Heb nog speciale Hertog Jan.
Maakt dat tegenwoordig uit dan? Las van de week dat de consumptie van drank & drugs sinds vorig jaar door het dak is gegaan door de lockdown.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:10 schreef Makrelis het volgende:
Rustig met de drank mensen. Het is pas vrijdagaaf.
[..]
Ga je eigen nek 'ns naruiken.
Ik drink sowieso weinigquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:10 schreef Makrelis het volgende:
Rustig met de drank mensen. Het is pas vrijdagaaf.
[..]
Ga je eigen nek 'ns naruiken.
Logisch. Supermarktbier is goedkoper dan barbier Punt is wel dat mensen ja minder sociaal daarvan worden. Alcohol lockdown op de loer. drooglegging. Hier bestaat ook geschiedkundige ervaring mee. Heeft ook fan-tas-tisch gewerkt destijds in de US.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:12 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maakt dat tegenwoordig uit dan? Las van de week dat de consumptie van drank & drugs sinds vorig jaar door het dak is gegaan door de lockdown.
En geef de mensen eens ongelijk.
Bij mij is t juist veel minder geworden. Het enige wat niet minder is geworden is mn gewichtquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:12 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maakt dat tegenwoordig uit dan? Las van de week dat de consumptie van drank & drugs sinds vorig jaar door het dak is gegaan door de lockdown.
En geef de mensen eens ongelijk.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bij mij is t juist veel minder geworden. Het enige wat niet minder is geworden is mn gewicht
Hoezo, spieren wegen zwaarder dan vet tochquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bij mij is t juist veel minder geworden. Het enige wat niet minder is geworden is mn gewicht
Drooglegging gaan ze nooit doen joh. Criminelen gaan er schathemelrijk mee worden.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:18 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Logisch. Supermarktbier is goedkoper dan barbier Punt is wel dat mensen ja minder sociaal daarvan worden. Alcohol lockdown op de loer. drooglegging. Hier bestaat ook geschiedkundige ervaring mee. Heeft ook fan-tas-tisch gewerkt destijds in de US.
Meestal 2 pizza's en een patatjequote:Op vrijdag 16 april 2021 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vreet je nu in plaats van je druggies dan?
Ik minacht mensen die blowenquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Meestal 2 pizza's en een patatje
Ja nee gewoon
En blowen alleen nog in weekend. Bevalt me echt top
Wel kleine pizza's tochquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Meestal 2 pizza's en een patatje
Ja nee gewoon
En blowen alleen nog in weekend. Bevalt me echt top
Ik minacht je hoerenmoederquote:
25cm uiteraardquote:
Als je rellen wilt zien is dat een goede maatregel jaquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:18 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Logisch. Supermarktbier is goedkoper dan barbier Punt is wel dat mensen ja minder sociaal daarvan worden. Alcohol lockdown op de loer. drooglegging. Hier bestaat ook geschiedkundige ervaring mee. Heeft ook fan-tas-tisch gewerkt destijds in de US.
Eet je dan meer of doe je minder fysiek werk? Combinatie? Ik werk tegenwoordig veelal thuis. Minder zwaar werk is bij mij ook minder zwaar eten. Bij sportmensen vaak gezien: Stoppen met sporten, maar wel op de sportmanier blijven door eten. Ja dan raakt men wat uitgedijd. Dom. Heel je leven sporten en uiteindelijk dik zijn omdat je door eet. Of de pijp uit gaan door een hartkwaal ivm je gewicht.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen samenleving in de wereldgeschiedenis gelukt om alcohol uit te bannen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je rellen wilt zien is dat een goede maatregel ja
Ik heb een kantoorbaan ja en ik eet moeilijk veel haha.quote:Op vrijdag 16 april 2021 20:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Eet je dan meer of doe je minder fysiek werk? Combinatie? Ik werk tegenwoordig veelal thuis. Minder zwaar werk is bij mij ook minder zwaar eten. Bij sportmensen vaak gezien: Stoppen met sporten, maar wel op de sportmanier blijven door eten. Ja dan raakt men wat uitgedijd. Dom. Heel je leven sporten en uiteindelijk dik zijn omdat je door eet. Of de pijp uit gaan door een hartkwaal ivm je gewicht.
Niet zo slim.![]()
Ik heb gezegd.
Stevige bottenquote:
Winkels in NYC gewoon weer openquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:52 schreef Modus het volgende:
1628 people watching, gewoon beetje lopen
Zoveel krijgt plinkieplinkieplong nog niet in een half jaar
quote:
Kaya Scodelarioquote:Op vrijdag 16 april 2021 20:35 schreef Tlaloc het volgende:
Heeft iemand die gif dat hij voor de deur staat om die pizza's op te halen van de bezorger? Kan het filmpje niet meer vinden, is verwijderd zeker?
[..]
Volgens mij is het geen samenleving in de wereldgeschiedenis gelukt om alcohol uit te bannen.
Is dat Adriana Chechik in je UI eigk?
@Braddiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |