abonnement Unibet Coolblue
pi_199006961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:25 schreef z80 het volgende:
Ik dacht dat het nep was toen het op 9gag langskwam. Maar het blijk waar te zijn. Als de kaart niet de juiste kleur meer heeft om angst aan te jagen verander je toch stiekem de index.
[ afbeelding ]
Dit deden ze in de VS ook! de andere kant op _O- om het minder erg te doen lijken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199007092
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh meh, dat is wel echt lang. ;(

Ik proef niets. En dat is wel jammer. Want in tegenstelling tot de meeste mensen die ik ken, hou ik juist van kruidig en heftig eten als ik ziek ben. O+ Waar mensen aan de kippensoep en beschuitjes gaan, heb ik het liefst een warme bak curry. O+ Of een heerlijke lasagne. O+ Thaise kokossoep. O+
Balen ja. Hopelijk komt t snel terug!
  woensdag 14 april 2021 @ 20:50:22 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199007113
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit deden ze in de VS ook! de andere kant op _O- om het minder erg te doen lijken
Als iets fascinerend is, is het het presenteren van feiten en data in deze tijden met zo idioot ve belangen

Echt, wonderlijk is hetb
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199007302
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:11 schreef AnneX het volgende:

[..]

Het is de directe collega/vriend van FFT, waarmee zij samenwerkt in zijn huis.
Of zij afstand houden, weet ik niet. Dat zal de collega op het kantoor ook wel hebben gedaan...
Affijn, dat laat ik aan FFT om preciezer te beantwoorden dan.
Hij was 1 minuut op de afdeling, op afstand en met mondkapje en is positief. 3 Collega's op onze afdeling die er elke dag zitten zijn negatief getest.
Ik zit schuin tegenover hem dus we praten wel naar elkaar toe. Maar zitten, en lopen, altijd op afstand van elkaar. Maar dat zegt dus niet altijd wat gezien hij besmet is.

En ik ben al een jaar bang en nu extra. Bang dat het virus mij op de verkeerde manier grijpt, vooral bang om slecht te kunnen ademen. Hoeft niet maar ik ben gewoon bang.
Maar dingen als frisfruitig en jong van Molo helpen wel :)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij is niet zo'n prater op zulke momenten. Dus ik weet niet zo goed hoe ik hem kan helpen, maarja. Hij slaapt veel, dus met rust laten zal wel okay zijn.

Heb nu extra veel respect voor hoe mensen die hele corona-tijd al single zijn. Jeetje, wat verveel ik me en voel ik me eenzaam zonder iemand om tegen aan te lullen. :D
Hoop dat hij naast moe geen pijn of andere narigheden heeft. En dat dit niet te lang voor hem gaat duren. Blij dat het weer nóg beter met jou gaat, houden zo.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199007386
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hij was 1 minuut op de afdeling, op afstand en met mondkapje en is positief. 3 Collega's op onze afdeling die er elke dag zitten zijn negatief getest.
Ik zit schuin tegenover hem dus we praten wel naar elkaar toe. Maar zitten, en lopen, altijd op afstand van elkaar. Maar dat zegt dus niet altijd wat gezien hij besmet is.

En ik ben al een jaar bang en nu extra. Bang dat het virus mij op de verkeerde manier grijpt, vooral bang om slecht te kunnen ademen. Hoeft niet maar ik ben gewoon bang.
Maar dingen als frisfruitig en jong van Molo helpen wel :)
[..]

Hoop dat hij naast moe geen pijn of andere narigheden heeft. En dat dit niet te lang voor hem gaat duren. Blij dat het weer nóg beter met jou gaat, houden zo.
Maar dan lijk je ervan uit te gaan dat hij het op de afdeling heeft opgelopen. Dat hoeft toch helemaal niet? Ten minste, ik neem aan dat hij ook wel eens buiten, thuis, in de supermarkt of andere winkel is. Wellicht buiten sport, een vriend bezoekt etc.

Angst valt lastig weg te redeneren, maar probeer je niet teveel te laten leiden door de ernstige ziektegevallen waar de media mee komt. Zeker omdat jij jong en fruitig bent :+

Misschien helpt het als je je meer focust op de mensen in deze SC die het ook (hebben) gehad? En de mensen hier die moesten testen ivm positief contact en negatief bleken te zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199007393
Gut, dat is wel super pech hebben voor hem, FFT -O- Maar heb al vaker gehoord van mensen die en op redelijke afstand bleven en een mondkapje droegen en toch besmet zijn geraakt. Wanneer heb je voor het laatst met hem samen gewerkt?

En gelukkig ben je jong en gezond. De kans dat een besmetting (áls je al besmet bent hč!) dan voor grote problemen zorgt is dan echt klein. Helaas is die kans niet 100% gegarandeerd, maar het is nu verspilde energie om je daar op te focussen. Hopelijk kan je je gedachten afleiden tot de testuitslag er is :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199007533
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar dan lijk je ervan uit te gaan dat hij het op de afdeling heeft opgelopen. Dat hoeft toch helemaal niet? Ten minste, ik neem aan dat hij ook wel eens buiten, thuis, in de supermarkt of andere winkel is. Wellicht buiten sport, een vriend bezoekt etc.

Angst valt lastig weg te redeneren, maar probeer je niet teveel te laten leiden door de ernstige ziektegevallen waar de media mee komt. Zeker omdat jij jong en fruitig bent :+

Misschien helpt het als je je meer focust op de mensen in deze SC die het ook (hebben) gehad? En de mensen hier die moesten testen ivm positief contact en negatief bleken te zijn?
Buiten lopen ja, op afstand van iedereen, maar verder is hij een week lang nergens geweest. Niet in de winkel, vrienden sowieso on hold. Alleen bedrijf.

Ik ben niet lekker dus zou maf zijn als ik negatief ben. En nog minder lekker omdat ik er constant aan denk. Zou willen dat ik me niet zo aanstel en dat ik t op me af kan laten komen en hopen dat ik bij het deel hoor die er goed door komt. Doe m'n best. Blegh.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:11 schreef Isabeau het volgende:
Gut, dat is wel super pech hebben voor hem, FFT -O- Maar heb al vaker gehoord van mensen die en op redelijke afstand bleven en een mondkapje droegen en toch besmet zijn geraakt. Wanneer heb je voor het laatst met hem samen gewerkt?

En gelukkig ben je jong en gezond. De kans dat een besmetting (áls je al besmet bent hč!) dan voor grote problemen zorgt is dan echt klein. Helaas is die kans niet 100% gegarandeerd, maar het is nu verspilde energie om je daar op te focussen. Hopelijk kan je je gedachten afleiden tot de testuitslag er is :*
Gisteren hele dag gewerkt (maandag ook, en zondag gelopen en gegeten en op de achterbank van z'n auto gezeten, en vrijdag ook hele dag gewerkt toen hij heen en weer naar bedrijf ging). Nou ja, vanmorgen nog om mn spullen mee te nemen om hier thuis te werken.
Werk dus 5 dagen bij hem en in weekend wandelen we.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 14 april 2021 @ 21:27:32 #58
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199007602
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Buiten lopen ja, op afstand van iedereen, maar verder is hij een week lang nergens geweest. Niet in de winkel, vrienden sowieso on hold. Alleen bedrijf.

Ik ben niet lekker dus zou maf zijn als ik negatief ben. En nog minder lekker omdat ik er constant aan denk. Zou willen dat ik me niet zo aanstel en dat ik t op me af kan laten komen en hopen dat ik bij het deel hoor die er goed door komt. Doe m'n best. Blegh.
[..]

Gisteren hele dag gewerkt (maandag ook, en zondag gelopen en gegeten en op de achterbank van z'n auto gezeten, en vrijdag ook hele dag gewerkt toen hij heen en weer naar bedrijf ging). Nou ja, vanmorgen nog om mn spullen mee te nemen om hier thuis te werken.
Werk dus 5 dagen bij hem en in weekend wandelen we.
Niet lekker zijn hoeft niet perse positief te zijn. Anna en ik voelden ons afgelopen week ook klote. Toch negatief getest.
pi_199007607
Mij hielp het door me gewoon van te voren al in te stellen op een positieve testuitslag. Als je je toch al niet lekker voelt, maakt het ook niet zoveel uit of het wel of geen corona is. Misschien heb je geen corona maar griep, en dan? Voel je je niet beter van.

Heb je in ieder geval corona straks meegemaakt, ben je onderdeel van de geschiedenisboeken. Hoef je er niet meer zo bang voor te zijn. Heb je nog maar één vaccinatie in plaats van twee nodig. Daarbij vond ik het een fijne gedachte dat ik niet alleen aan het hypochonderen was, maar dat ik gewoon echt corona had. :') Want ik vond dat twijfelen en denken dat je jezelf alles aanpraat al helemaal naar.
pi_199007713
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:27 schreef Myraela het volgende:
Mij hielp het door me gewoon van te voren al in te stellen op een positieve testuitslag. Als je je toch al niet lekker voelt, maakt het ook niet zoveel uit of het wel of geen corona is. Misschien heb je geen corona maar griep, en dan? Voel je je niet beter van.

Heb je in ieder geval corona straks meegemaakt, ben je onderdeel van de geschiedenisboeken. Hoef je er niet meer zo bang voor te zijn. Heb je nog maar één vaccinatie in plaats van twee nodig. Daarbij vond ik het een fijne gedachte dat ik niet alleen aan het hypochonderen was, maar dat ik gewoon echt corona had. :') Want ik vond dat twijfelen en denken dat je jezelf alles aanpraat al helemaal naar.
Zo stond ik er ook in. Bij mij ook omdat mijn kuchje herkende van vorig jaar, toen ik in de brandhaard werkte. Krijg je de uitslag in de site: laat het even rustig op u inwerken.
Neuh, was ik allang klaar mee. Was verbaasd geweest als het negatief was, eigenlijk.

En heel veel stress had ik er niet van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 14 april 2021 @ 21:38:29 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199007746
En ondertussen dit meezingen, dat helpt ook!

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199007765
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zo stond ik er ook in. Bij mij ook omdat mijn kuchje herkende van vorig jaar, toen ik in de brandhaard werkte. Krijg je de uitslag in de site: laat het even rustig op u inwerken.
Neuh, was ik allang klaar mee. Was verbaasd geweest als het negatief was, eigenlijk.

En heel veel stress had ik er niet van.
Die tekst was wel mooi, ja. 'Neem even de tijd om dit nieuws rustig te verwerken...' :D
pi_199007836
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:27 schreef Myraela het volgende:
Als je je toch al niet lekker voelt, maakt het ook niet zoveel uit of het wel of geen corona is. Misschien heb je geen corona maar griep, en dan? Voel je je niet beter van.

Knap dat jij en Cat dit kunnen :) Ik heb 100x liever griep. Dat ben ik gewend. Corona is te onbekend en, voor mij, eng terrein.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199007859
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:38 schreef Molo het volgende:
En ondertussen dit meezingen, dat helpt ook!

Henny!! :D O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199008044
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:38 schreef Molo het volgende:
En ondertussen dit meezingen, dat helpt ook!

Dan liever Corona doofheid :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199008068
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Knap dat jij en Cat dit kunnen :) Ik heb 100x liever griep. Dat ben ik gewend. Corona is te onbekend en, voor mij, eng terrein.
Stél dat je het hebt... dan zijn velen je al voorgegaan.
En rol jij er vast fluitend doorheen en heb je dat ook eens meegemaakt /onverbeterlijk optimistisch (als dat een beetj helpt)

Negatieve testuitslag zal vast het allerbeste helpen nu.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 14 april 2021 @ 22:17:46 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008395
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan liever Corona doofheid :'(
Hoezo, je was toch je smaak toen kwijt? :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199008415
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoezo, je was toch je smaak toen kwijt? :+
:D nice
  woensdag 14 april 2021 @ 22:26:03 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008488
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D nice
*)

Moest nog aan je denken vandaag

Vriend van me belde voor één en ander, wat heftiger onderwerpen zeg maar. Miep tetterde hier er steeds doorheen. En had blijkbaar een roze haai getekend en wilde dat heel graag aan ons beide vertellen

Dus ik zei met hem op de luidspreker 'maar een haai is toch niet roze?'
En kreeg toen een 'jawel mama, de binnenkant wel, als ik m dan open snijd is ie roze'

Ok

Wij hárd gelachen allebei :D
Mafklapper


* Molo zet Miep alvast op de wachtlijst voor GGZ :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199008520
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:26 schreef Molo het volgende:

[..]

*)

Moest nog aan je denken vandaag

Vriend van me belde voor één en ander, wat heftiger onderwerpen zeg maar. Miep tetterde hier er steeds doorheen. En had blijkbaar een roze haai getekend en wilde dat heel graag aan ons beide vertellen

Dus ik zei met hem op de luidspreker 'maar een haai is toch niet roze?'
En kreeg toen een 'jawel mama, de binnenkant wel, als ik m dan open snijd is ie roze'

Ok

Wij hárd gelachen allebei :D
Mafklapper

* Molo zet Miep alvast op de wachtlijst voor GGZ :+
:D _O-

marinebioloog in spé! ^O^
  woensdag 14 april 2021 @ 22:29:43 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008543
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D _O-

marinebioloog in spé! ^O^
Ik ben wel oprecht benieuwd waar die naartoe gaat qua opleiding en werk :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199008588
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik ben wel oprecht benieuwd waar die naartoe gaat qua opleiding en werk :P
Ik denk dat pathaloog anatoom beter betaalt dan een beroep als slager :+
  woensdag 14 april 2021 @ 22:34:35 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008623
quote:
7s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik denk dat pathaloog anatoom beter betaalt dan een beroep als slager :+
Wilde ik vroeger worden, serieus :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199008723
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 22:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Wilde ik vroeger worden, serieus :P
Oh lijkt me best tof hoor!
Ik vond de dissecties oprecht heel gaaf om te doen. En we hadden nog wel eens dieren die ziek waren geweest, dus het zag er ook niet altijd even netjes volgens het boekje uit. ( 'Mevrouw, ik geloof dat mijn konijn geen lever heeft....oh.....wacht.......ja.....ok, dat wás de lever, nu is het een magegrote tumorhoop. De levers van konijnen komen niet terug op het praktisch examen hč? :') )

Maar goed. Levende dieren vind ik nog net wat leuker :P
  woensdag 14 april 2021 @ 22:45:44 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199008844
Leek me vet interessant, maar dat was even een leveltje of wat te hoog gegrepen plus uiteindelijk gekozen voor levende mensen

En nu voor systemen en beleid :9~

Lekker van stinkende patiënten en stomme zorgverleners af. Zalig *;
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')