Verkoper heeft het vandaag verzonden, vandaar dat ik kon zien hoe lang het ongeveer duurt bij PostNLquote:Op maandag 3 mei 2021 15:02 schreef mousemicky het volgende:
Je blijft natuurlijk altijd afhankelijk van de verzendsnelheid van de verkoper. Nu al een paar keer gehad dat iemand wachtte tot dag 6. Dat mag natuurlijk, maar mijn geduld wordt weer op de proef gesteld. Vind t vooral vervelend als een verkoper daarover niet communiceert. Laat t even weten als je pas veel later kunt verzenden, kleine moeite, en veel duidelijker.
Ja, da's dan ook wel vervelend. Heb daar helemaal niet aan gedacht Komt denk ik omdat ik genoeg punten in de buurt heb van Mondial, DPD, Homerr en PostNL.quote:Op maandag 3 mei 2021 16:29 schreef Fazz het volgende:
Ik verzend vaak ook laat Het pakketpunt heeft onhandige openingstijden en ik heb het vaak te druk met halen/brengen van kinderen en werken. Dan blijft het toch liggen tot het weekend.
Ja daar zou ik ook niet intrappen. Maar mede om dit soort gezeik te voorkomen heb ik dus in mijn profiel staan dat ik afdingen niet waardeer.quote:Op maandag 3 mei 2021 22:36 schreef margaretha_01 het volgende:
Zojuist kreeg ik van iemand een bod op twee paar oorbellen die ze samen voor ¤25 wilde hebben inclusief verzending. Toen antwoordde ik dat ik met ¤27 akkoord zou gaan. En toen kreeg ik als antwoord: ‘ik heb nog maar ¤25 op mijn rekening staan, die twee euro d’r op gaan helaas echt niet’.
Ik heb maar niet meer geantwoord...
Nog een keer gekeken, klokje zou ook kunnen ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:24 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Het is geen L maar een klokje. Ik denk dat het betekend dat de bestelling automatisch is geannuleerd ivm niet-verzenden.
Ik had dat laatst ook, precies hetzelfde met dat kruisje en later de klok!quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:41 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nog een keer gekeken, klokje zou ook kunnen ja.
Het kruisje is nu veranderd in de L-klok, denk dat de verkoper een herinnering heeft gehad en op het laatste moment heeft verzonden.
Dat laatste heb ik ook wel eens gedaan, koper heeft niet eens de moeite gedaan om een review achter te laten. Erg jammer...quote:Op dinsdag 4 mei 2021 17:24 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Het is geen L maar een klokje. Ik denk dat het betekend dat de bestelling automatisch is geannuleerd ivm niet-verzenden.
Hier met Spaanse verkopers slechte ervaringen. Ondanks dat het tegen de regels is om nep-merkkleding te kopen, is het al vaak voorgekomen dat ondanks ik het heb gevraagd of het origineel is (geen namaak), toch nep kleding te hebben ontvangen. Ik heb een hele lieve collega die zo nu en dan een zeecontainer richting Afrika stuurt dus doneer ik weer wat kleertjes.
Ook laatst een boxpakje gekocht ''nieuw zonder prijskaartje'' helemaal verkleurd. Helaas al op ''alles ok'' gedrukt en 3 sterren achtergelaten ipv 5 maar niks meer over gehoord. Jammer, maar leermoment.
Als verkoper ook een hoop frustratie. Merkkleding staat er al scherp geprijsd op en mensen plaatsen het minimale bod en als ik er op in ga hoor ik ''ik heb geen geld'' en wijs ik ze op mijn Hema-kleertjes krijg ik geen reactie. stom hoor!
Of heb ik met liefde een mooi pakket ingepakt, meteen verstuurd én nog wat extra's erbij gedaan, geen 5 sterren gekregen.
Ik eigenlijk ook niet. Ik geef in principe 5 sterren, er moet al wel echt iets mis zijn wil ik dat niet doen. Er is wel eens iets mis, maar dat zie ik meestal pas een week later ofzo, als ik het eens echt aandoe. Ligt er een naad los, of gaatje erin ofzo. Maar eigenlijk maakt me dat ook weinig uit .quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:31 schreef Donna het volgende:
Waarom zou je als alles oké is minder dan 5 sterren geven eigenlijk? Snap ik niet!
Heb ik 1 keer gedaan. Product was wel prima, maar communicatie onduidelijk en incorrect.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:31 schreef Donna het volgende:
Waarom zou je als alles oké is minder dan 5 sterren geven eigenlijk? Snap ik niet!
Ja, als het om een PostNL pakket gaat. Heb de kosten gewoon terug gekregen.quote:Op woensdag 5 mei 2021 08:25 schreef TostiAardbei het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben sinds kort ook Vinted-verslaafd en ik ben benieuwd hoe andere gebruikers tegen het volgende aankijken. Gisteravond heeft iemand iets bij me gekocht waarvoor ik de verzendkosten à 4 euro moet voorschieten. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik dacht eigenlijk dat de koper altijd voor verzending moet betalen... Ik lijk de verzendkosten pas terug te krijgen als de koper straks aangeeft dat alles goed is. Koper heeft ook nog bijna geen reviews. Hebben jullie dit ook wel eens gehad, en hebben jullie toen gevraagd om een andere verzendmethode te selecteren?
Hmm, ok. Maar wat als de koper straks aangeeft dat het product niet ok is? Ben ik dan het product + verzendkosten kwijt, en heeft de koper dan een product zonder daar verzending voor te hebben hoeven betalen? 😇quote:Op woensdag 5 mei 2021 08:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, als het om een PostNL pakket gaat. Heb de kosten gewoon terug gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |