abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 mei 2021 @ 15:02:15 #201
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199261973
Je blijft natuurlijk altijd afhankelijk van de verzendsnelheid van de verkoper. Nu al een paar keer gehad dat iemand wachtte tot dag 6. Dat mag natuurlijk, maar mijn geduld wordt weer op de proef gesteld. Vind t vooral vervelend als een verkoper daarover niet communiceert. Laat t even weten als je pas veel later kunt verzenden, kleine moeite, en veel duidelijker.
pi_199262453
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:02 schreef mousemicky het volgende:
Je blijft natuurlijk altijd afhankelijk van de verzendsnelheid van de verkoper. Nu al een paar keer gehad dat iemand wachtte tot dag 6. Dat mag natuurlijk, maar mijn geduld wordt weer op de proef gesteld. Vind t vooral vervelend als een verkoper daarover niet communiceert. Laat t even weten als je pas veel later kunt verzenden, kleine moeite, en veel duidelijker.
Verkoper heeft het vandaag verzonden, vandaar dat ik kon zien hoe lang het ongeveer duurt bij PostNL :)

Dat late verzenden vind ik ook vervelend ja. Ik doe dat zelf nooit. Verzend vaak de volgende dag, of een dag later. Vorige week zelfs nog iets dezelfde dag verzonden.
  maandag 3 mei 2021 @ 16:29:28 #203
73386 Fazz
onderweg
pi_199263152
Ik verzend vaak ook laat :+ Het pakketpunt heeft onhandige openingstijden en ik heb het vaak te druk met halen/brengen van kinderen en werken. Dan blijft het toch liggen tot het weekend.
pi_199263241
quote:
7s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:29 schreef Fazz het volgende:
Ik verzend vaak ook laat :+ Het pakketpunt heeft onhandige openingstijden en ik heb het vaak te druk met halen/brengen van kinderen en werken. Dan blijft het toch liggen tot het weekend.
Ja, da's dan ook wel vervelend. Heb daar helemaal niet aan gedacht :) Komt denk ik omdat ik genoeg punten in de buurt heb van Mondial, DPD, Homerr en PostNL.

Gister een razendsnelle verkoop gehad. Ik had nog Vans liggen van mijn dochter. Ze waren met een uur weg.
  maandag 3 mei 2021 @ 16:47:00 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199263370
Ik verzend altijd zsm. Het punt hier in mijn dorp is weer geopend. Ik had het gevraagd aan hem. En hij zei dat hij had doorgegeven dat hij gesloten was met Koningsdag. Maar blijkbaar hadden ze hem helemaal van de Homerr site gehaald.
Fijn, scheelt mij een tripje naar de stad hiernaast.
  maandag 3 mei 2021 @ 17:00:36 #206
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199263558
1 bestelling die ik heb gedaan is nu, 12 dagen later, nog niet verzonden. :( Hopelijk wordt het vandaag nog geannuleerd...

Verzenden doe ik ook snel. Met Homerr eigenlijk altijd wel dezelfde dag nog, tenzij het na 17:00 uur is gekocht. Zit op de route richting de opvang van de kinderen dus dan breng ik het weg als ik ga ophalen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199265460
Ik probeer ook altijd zo snel mogelijk te verzenden. Vandaag ook weer na het werk 3 pakketjes weggebracht, waarvan de bestelling gister bevestigd werd.

Zelf heb ik gister ook nog wat besteld (dat witte blousje wat ik hier voorheen gepost heb), en daarvan kreeg ik vandaag ook een bevestiging dat het pakje vandaag op de post is gedaan! :)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 3 mei 2021 @ 20:19:16 #208
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_199266047
Ik verzend eigenlijk ook snel. Vrijdag om 16.15 iets naar DHL gebracht. Het wordt vaak rond 16.30 uur opgehaald dus het was nog meegegaan. De koper had het de volgende dag al.

Ik wacht zelf op een pakketje uit Frankrijk & er moeten er nog twee verzonden worden NL, 1 mei gekocht en Frankrijk, 2 mei gekocht.

Merk wel dat het verslavend is om elke dag even te kijken, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_199268420
Zojuist kreeg ik van iemand een bod op twee paar oorbellen die ze samen voor ¤25 wilde hebben inclusief verzending. Toen antwoordde ik dat ik met ¤27 akkoord zou gaan. En toen kreeg ik als antwoord: ‘ik heb nog maar ¤25 op mijn rekening staan, die twee euro d’r op gaan helaas echt niet’.

Ik heb maar niet meer geantwoord...
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 3 mei 2021 @ 22:58:21 #210
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_199268638
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 22:36 schreef margaretha_01 het volgende:
Zojuist kreeg ik van iemand een bod op twee paar oorbellen die ze samen voor ¤25 wilde hebben inclusief verzending. Toen antwoordde ik dat ik met ¤27 akkoord zou gaan. En toen kreeg ik als antwoord: ‘ik heb nog maar ¤25 op mijn rekening staan, die twee euro d’r op gaan helaas echt niet’.

Ik heb maar niet meer geantwoord...
Ja daar zou ik ook niet intrappen. Maar mede om dit soort gezeik te voorkomen heb ik dus in mijn profiel staan dat ik afdingen niet waardeer.

Zelf probeer ik altijd af te dingen maar ik koop niet ongezien 2ehands kleding. Ik ben dus alleen een verkopende partij op Vinted. :Y)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_199268650
Wat ik een nadeel vind is dat je de verzendlabels moet printen. Dat is de enige reden waarom ik het ‘later’ verzend. Want ik heb geen printer.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:56:02 #212
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199276521
In de app bij mijn bestellingenoverzicht zie ik voor elk gekocht en verkocht artikel een bolletje met daarin een letter of uitroepteken.

! = actie ondernemen
L = artikel in levering (?)

Nu had een artikel ook een x. Weet iemand wat dat betekent? Het betreffende artikel heb ik 7 dagen geleden gekocht en is nog niet verzonden. Zou het dat kunnen zijn? En wordt de bestelling dan automatisch geannuleerd?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:24:10 #213
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_199276896
Het is geen L maar een klokje. Ik denk dat het betekend dat de bestelling automatisch is geannuleerd ivm niet-verzenden.

Hier met Spaanse verkopers slechte ervaringen. Ondanks dat het tegen de regels is om nep-merkkleding te kopen, is het al vaak voorgekomen dat ondanks ik het heb gevraagd of het origineel is (geen namaak), toch nep kleding te hebben ontvangen. Ik heb een hele lieve collega die zo nu en dan een zeecontainer richting Afrika stuurt dus doneer ik weer wat kleertjes.
Ook laatst een boxpakje gekocht ''nieuw zonder prijskaartje'' helemaal verkleurd. Helaas al op ''alles ok'' gedrukt en 3 sterren achtergelaten ipv 5 maar niks meer over gehoord. Jammer, maar leermoment.

Als verkoper ook een hoop frustratie. Merkkleding staat er al scherp geprijsd op en mensen plaatsen het minimale bod en als ik er op in ga hoor ik ''ik heb geen geld'' en wijs ik ze op mijn Hema-kleertjes krijg ik geen reactie. stom hoor!
Of heb ik met liefde een mooi pakket ingepakt, meteen verstuurd én nog wat extra's erbij gedaan, geen 5 sterren gekregen. :'(
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:41:18 #214
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199277109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:24 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Het is geen L maar een klokje. Ik denk dat het betekend dat de bestelling automatisch is geannuleerd ivm niet-verzenden.
Nog een keer gekeken, klokje zou ook kunnen ja.
Het kruisje is nu veranderd in de L-klok, denk dat de verkoper een herinnering heeft gehad en op het laatste moment heeft verzonden.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 19:30:33 #215
382129 crew  Donna
pi_199278418
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:41 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Nog een keer gekeken, klokje zou ook kunnen ja.
Het kruisje is nu veranderd in de L-klok, denk dat de verkoper een herinnering heeft gehad en op het laatste moment heeft verzonden.
Ik had dat laatst ook, precies hetzelfde met dat kruisje en later de klok!
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 19:31:39 #216
382129 crew  Donna
pi_199278437
Waarom zou je als alles oké is minder dan 5 sterren geven eigenlijk? Snap ik niet!
pi_199278537
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:24 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Het is geen L maar een klokje. Ik denk dat het betekend dat de bestelling automatisch is geannuleerd ivm niet-verzenden.

Hier met Spaanse verkopers slechte ervaringen. Ondanks dat het tegen de regels is om nep-merkkleding te kopen, is het al vaak voorgekomen dat ondanks ik het heb gevraagd of het origineel is (geen namaak), toch nep kleding te hebben ontvangen. Ik heb een hele lieve collega die zo nu en dan een zeecontainer richting Afrika stuurt dus doneer ik weer wat kleertjes.
Ook laatst een boxpakje gekocht ''nieuw zonder prijskaartje'' helemaal verkleurd. Helaas al op ''alles ok'' gedrukt en 3 sterren achtergelaten ipv 5 maar niks meer over gehoord. Jammer, maar leermoment.

Als verkoper ook een hoop frustratie. Merkkleding staat er al scherp geprijsd op en mensen plaatsen het minimale bod en als ik er op in ga hoor ik ''ik heb geen geld'' en wijs ik ze op mijn Hema-kleertjes krijg ik geen reactie. stom hoor!
Of heb ik met liefde een mooi pakket ingepakt, meteen verstuurd én nog wat extra's erbij gedaan, geen 5 sterren gekregen. :'(
Dat laatste heb ik ook wel eens gedaan, koper heeft niet eens de moeite gedaan om een review achter te laten. Erg jammer...
  dinsdag 4 mei 2021 @ 19:50:52 #218
43653 sigme
Veraan
pi_199278709
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:31 schreef Donna het volgende:
Waarom zou je als alles oké is minder dan 5 sterren geven eigenlijk? Snap ik niet!
Ik eigenlijk ook niet. Ik geef in principe 5 sterren, er moet al wel echt iets mis zijn wil ik dat niet doen. Er is wel eens iets mis, maar dat zie ik meestal pas een week later ofzo, als ik het eens echt aandoe. Ligt er een naad los, of gaatje erin ofzo. Maar eigenlijk maakt me dat ook weinig uit :+.
En ik bedank ook altijd even in een review, en als ik iets echt mooi vind dan schrijf ik dat erbij. Verkoper heeft er altijd moeite voor gedaan (foto's maken, nagelbijten, opsturen), en dan koop ik het voor een habbekrats - het minste wat zo iemand verdient is een netjes 'dankjewel'.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 4 mei 2021 @ 20:09:23 #219
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_199279050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:31 schreef Donna het volgende:
Waarom zou je als alles oké is minder dan 5 sterren geven eigenlijk? Snap ik niet!
Heb ik 1 keer gedaan. Product was wel prima, maar communicatie onduidelijk en incorrect.

Ik kreeg 1 keer 4 sterren omdat 'de broek wel kort viel'. Ja, dat heb je met een 7/8 broek (makkelijk te Googlen model ook van King Louie). Bij mij viel ie prima, maar ik ben dan ook niet zo groot. En de koopster had er ook niet naar gevraagd, ik meet duurdere items met liefde op.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 21:03:15 #220
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_199280273
Na dit topic steeds langs te zien komen, zondag voor het eerst ook even gekeken. Bleek 1 van mijn favoriete kledingstukken van mijn favoriete merk er op te staan, in perfecte staat O+ (waar ik die van mij al bijna kapot heb gedragen ;) ), dus meteen gekocht. Ook na het lezen van de berichten hier 5 sterren gegeven en een lieve review achter gelaten. En toch maar niet er bij gezet dat het parfumeren van mij niet had gehoeven, want dat was vast ook lief bedoeld :P
  dinsdag 4 mei 2021 @ 22:16:45 #221
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199281652
Ik geef ook altijd wel 5 sterren, tenzij het artikel echt anders is dan beschreven. Als het iets minder is dan verwacht geef ik geen beoordeling, dan komt er wel een automatische beoordeling van 5 sterren. Heb bijvoorbeeld wel eens kleding gekregen met dierenharen er op. Ik gooi alles wel eerst in de was, maar ik vind het gewoon niet zo fris om het zo te versturen.
Ik heb gelukkig maar 1 x een zeikerd gehad.

@VenusFlyTrap jammer zeg! Ik controleer het tegenwoordig wel heel goed, heb helaas ook 1 keer een fake ontvangen. Waar lag het aan dat de koper je geen 5 sterren gaf? Ergens niet helemaal tevreden over?
Ik deed er voorheen ook vaak wat extra’s bij, maar mijn conclusie is dat kopers er niet op zitten te wachten. Van de zeker 25 pakketjes waarbij ik dit heb gedaan heb ik 2 keer van de koper een bedankje gehad. Dus ik doe het niet meer.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 00:25:01 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_199283279
Tot nu toe heb ik nog maar 1x kinderkleding verkocht en na weken complete stilte vandaag opeens 2 bestellingen. Toevallig!

Daarnaast ook het bericht gekregen dat mijn zoekgeraakte pakketje bij Homerr weer gevonden is. De koper wil deze niet meer (positiebroek) dus ik krijg het weer terug. Na 8 (!!) weken.

Qua extraatjes erbij: dat leek mij ook leuk maar ik las laatst in de Vinted groep op Facebook dat veel mensen daar niet op zitten te wachten en dat weggooien. Ik vond het vrij verzuurd :@ zelf doe ik er wel altijd een kaartje bij.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_199284665
Goedemorgen allemaal! Ik ben sinds kort ook Vinted-verslaafd en ik ben benieuwd hoe andere gebruikers tegen het volgende aankijken. Gisteravond heeft iemand iets bij me gekocht waarvoor ik de verzendkosten à 4 euro moet voorschieten. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik dacht eigenlijk dat de koper altijd voor verzending moet betalen... Ik lijk de verzendkosten pas terug te krijgen als de koper straks aangeeft dat alles goed is. Koper heeft ook nog bijna geen reviews. Hebben jullie dit ook wel eens gehad, en hebben jullie toen gevraagd om een andere verzendmethode te selecteren?
  woensdag 5 mei 2021 @ 08:35:14 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199284785
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:25 schreef TostiAardbei het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ik ben sinds kort ook Vinted-verslaafd en ik ben benieuwd hoe andere gebruikers tegen het volgende aankijken. Gisteravond heeft iemand iets bij me gekocht waarvoor ik de verzendkosten à 4 euro moet voorschieten. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik dacht eigenlijk dat de koper altijd voor verzending moet betalen... Ik lijk de verzendkosten pas terug te krijgen als de koper straks aangeeft dat alles goed is. Koper heeft ook nog bijna geen reviews. Hebben jullie dit ook wel eens gehad, en hebben jullie toen gevraagd om een andere verzendmethode te selecteren?
Ja, als het om een PostNL pakket gaat. Heb de kosten gewoon terug gekregen.
pi_199284944
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 08:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja, als het om een PostNL pakket gaat. Heb de kosten gewoon terug gekregen.
Hmm, ok. Maar wat als de koper straks aangeeft dat het product niet ok is? Ben ik dan het product + verzendkosten kwijt, en heeft de koper dan een product zonder daar verzending voor te hebben hoeven betalen? 😇
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')