Ik vind haar (die blonde met rode kop) echt helemaal niks aan.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:05 schreef MeneerNederland het volgende:
Dat stille stel is echt ongemakkelijk Best een leuke dame, maar pffffffffffff
Wel fijn dat die Riska eindelijk weg is, wat een figuur joh
Volgens mij is dat echt best een leuk mokkel. Alleen ze is gematcht met iemand die net zo verlegen is als zij, en dat helpt niet. Als iemand er aan gematcht zou zien die ook maar een tandje makkelijker was in de omgang, hadden we een totaal ander persoon gezien.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind haar (die blonde met rode kop) echt helemaal niks aan.
Ze heeft echt GEEN figuur, en een hele saaie, timide uitstraling. Ze kleedt zich als een vent, en er komt niet veel uit d’r. Initiatief is 0,0 en heb haar nog niks boeiends of grappigs horen zeggen.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:12 schreef MeneerNederland het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt best een leuk mokkel. Alleen ze is gematcht met iemand die net zo verlegen is als zij, en dat helpt niet. Als iemand er aan gematcht zou zien die ook maar een tandje makkelijker was in de omgang, hadden we een totaal ander persoon gezien.
Eens. En een kop die zo rood is dat menig tomaat er jaloers op zou worden. Dan heb je met Riksa meer lol denk ik zo...quote:Op maandag 10 mei 2021 19:15 schreef tja77 het volgende:
Ze heeft echt GEEN figuur, en een hele saaie, timide uitstraling. Ze kleedt zich als een vent, en er komt niet veel uit d’r. Initiatief is 0,0 en heb haar nog niks boeiends of grappigs horen zeggen.
Maar hey, das mijn mening hè...
Ik denk dat Riksa goed kan masseren incl. happy end.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:20 schreef Nine. het volgende:
[..]
Eens. En een kop die zo rood is dat menig tomaat er jaloers op zou worden. Dan heb je met Riksa meer lol denk ik zo...
Straks pakt ze uit met een gagging, sloppy deepthroat act.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:26 schreef Nine. het volgende:
Dat wordt kusjekroel starfish seks met die dooie blonde
Als je ziet hoe timide en stijfjes ze ook zoent en alles verwacht ik dat nietquote:Op maandag 10 mei 2021 19:27 schreef tja77 het volgende:
Straks pakt ze uit met een gagging, sloppy deepthroat act.
Ik verwacht er ook niet veel van. Die gast zit inmiddels wel in een soort tunnel waarin hij in alles wat hij doet toewerkt naar seks. Ben erg benieuwd of hij daar nog mee uit de bocht gaat vliegen, want het zich af en toe tegen creepy aan. Wat is dat toch met die gasten die alleen maar praten over "en voel je al wat voor me?"quote:Op maandag 10 mei 2021 19:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als je ziet hoe timide en stijfjes ze ook zoent en alles verwacht ik dat niet
Had ik ook al eens laten ontvallen. Of de mannen zijn van die 'eager to please beta cucks' of het zijn van die echte vieze mannetjes die er het liefst gelijk bovenop duikenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:25 schreef itchycoo het volgende:
Ik verwacht er ook niet veel van. Die gast zit inmiddels wel in een soort tunnel waarin hij in alles wat hij doet toewerkt naar seks. Ben erg benieuwd of hij daar nog mee uit de bocht gaat vliegen, want het zich af en toe tegen creepy aan. Wat is dat toch met die gasten die alleen maar praten over "en voel je al wat voor me?"
Dit programma heb ik overigens afgelopen week pas ontdekt en ik ben wel content met de hoeveelheid drama die ik tot nu heb gezien (ook wat afleveringen teruggekeken). Geinig programma
Denk dat ze vooral heel snel zijn uitgepraatquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:12 schreef Jester65 het volgende:
Ik vind het ergens wel aandoenlijk hoe het gaat tussen Claire en Erik, maar ik vraag me wel af of zij zich voldoende open kan stellen om echt verder te komen.
Doods? Ze is een van de lekkerste van dat hele programma, man!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:28 schreef RipCity het volgende:
Wat een doods stel die blonde snowflakes. En zingen kon die ook niet..
Oudjes zijn altijd leuk!
Beetje krom ook...Wel weer heerlijke TV, de oudste deelnemers ooit van LLDL. Maar opa wil er nog wel even bovenop.quote:
Zijn ze nog samen nu?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:28 schreef RipCity het volgende:
Wat een doods stel die blonde snowflakes. En zingen kon die ook niet..
Oudjes zijn altijd leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |