Deze vrouw is tegen het vaccineren en laat zich testen. Dat is zo gek toch niet? Ze heeft nergens beweerd dat Corona niet bestaat toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 12:20 schreef Mandéra het volgende:
Merk op: deze vrouw is dus tegen alles wat met corona te maken heeft qua maatregelen maar laat zich wel testen om mee te doen aan dit programma.
Het is wel een beetje naïef om te denken dat deze vrouw alle gevaren van Corona onderkent en tegelijkertijd als een pseudo wetenschapper beweert het vaccin tot in detail te snappen. Dat laatste acht ik namelijk aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet het geval. De kans is groter dat ze met de door haar opgedane "kennis" Corona beschouwt als een griepje.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deze vrouw is tegen het vaccineren en laat zich testen. Dat is zo gek toch niet? Ze heeft nergens beweerd dat Corona niet bestaat toch?
Alle gevaren van Corona onderkent?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:33 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het is wel een beetje naïef om te denken dat deze vrouw alle gevaren van Corona onderkent en tegelijkertijd als een pseudo wetenschapper beweert het vaccin tot in detail te snappen. Dat laatste acht ik namelijk aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet het geval. De kans is groter dat ze met de door haar opgedane "kennis" Corona beschouwt als een griepje.
Die had wel een stevige kont ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:49 schreef Rickocum het volgende:
Niemand die wat te melden hqd over die zwarte dame die alleen maar over bomen lult en hie ze er vrouwelijk uitzagen?
Bewijs? Vreselijk die Limbo trut. Echt een cringe!!quote:
Vandaag is aflevering 201 van de 219.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:50 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer is de laatste aflevering van dit seizoen?
Ja gek he? Die vrouw is best sportief en heeft gewoon geen zin om op een dag 100 km te fietsen. Wat is er mis met samen 20 km fietsenquote:Op woensdag 19 mei 2021 19:00 schreef Nine. het volgende:
Ik snap die 'Joop Zoetemelk' niet helemaal. Moet je echt alles per se samen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |