abonnement Unibet Coolblue
pi_198988267
’Vanaf eind juni met ’Covid-pas’ op reis’

quote:
BRUSSEL - Eind juni moet het Europese systeem met een ’Covid-certificaat’ werken. Een proef met deze coronapas gaat volgens EU-commissaris Didier Reynders (Justitie) begin juni van start, zei hij in de commissie burgerlijke vrijheden, justitie en binnenlandse zaken (LIBE) van het Europees Parlement.

Volgens Reynders moet het certificaat, in digitale of papieren vorm, gratis door de lidstaten beschikbaar worden gesteld en is het een tijdelijk instrument om reizen tussen de EU-lidstaten in coronatijd te vergemakkelijken. Zodra de Wereldgezondheidsorganisatie WHO uitroept dat de pandemie voorbij is, is het document niet meer nodig.

Het dagelijks EU-bestuur stelde de invoering van het Covid-certificaat vorige maand voor. Het dient als bewijs dat de eigenaar tegen Covid-19 is ingeënt, of recent negatief is getest, of antilichamen heeft vanwege een eerdere coronabesmetting.

Het EU-parlement moet het goedkeuren en heeft beloofd spoed achter de behandeling van het voorstel te zetten.

https://www.telegraaf.nl/(...)et-covid-pas-op-reis
Prachtig die democratie.
pi_198988297
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:12 schreef Nober het volgende:
’Vanaf eind juni met ’Covid-pas’ op reis’
[..]

Prachtig die democratie.
Ja, werkt best goed.
pi_198988336
En een jaar geleden werd je nog als wappie weggezet als je hier al voor waarschuwde.
  dinsdag 13 april 2021 @ 16:20:28 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198988401
Heel goed inderdaad die EU

Als afzonderlijke landen dit met elkaar moesten regelen was het pas in 2027 klaar geweest
  dinsdag 13 april 2021 @ 16:24:43 #5
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198988465
covid-pas :')
Dikke lul, drie bier.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 13 april 2021 @ 16:26:58 #6
256666 leeell
I know you're lonely
pi_198988499
Goede zaak! Hoop dat ik snel een vaccin en "paspoort" kan regelen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 13 april 2021 @ 16:30:34 #7
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_198988545
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:16 schreef De_Onstopbare het volgende:
En een jaar geleden werd je nog als wappie weggezet als je hier al voor waarschuwde.
En nu ben je een wappie als je hier tegen bent.
pi_198988607
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:20 schreef Hexagon het volgende:
Heel goed inderdaad die EU

Als afzonderlijke landen dit met elkaar moesten regelen was het pas in 2027 klaar geweest
Als het zo doorgaat met leveringen is dat ook pas het moment dat er überhaupt voldoende vaccins zijn...
  dinsdag 13 april 2021 @ 16:35:26 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198988609
Tja als je nog te beroerd bent om je even te laten testen dan blijf lekker thuis
pi_198988704
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:12 schreef Nober het volgende:
’Vanaf eind juni met ’Covid-pas’ op reis’
[..]

Prachtig die democratie.
Het lijkt me inderdaad ook iets waarover onze volksvertegenwoordigers over zouden moeten beslissen, en niet onverkozenen of door anderen verkozenen.

Maar los daarvan, in geval van nood kan er natuurlijk veel. Maar hier is waar het fout gaat
quote:
Zodra de Wereldgezondheidsorganisatie WHO uitroept dat de pandemie voorbij is, is het document niet meer nodig.
Je kan zoveel macht over de burgers niet weggeven aan een NGO, en zeker niet zo'n corrupte bende als de WHO. Gaat China nu beslissen of wij door de EU mogen reizen?

Je moet altijd zelf vaststellen of er een noodsituatie is, elke dag weer en zodra die is beeindigd is het klaar. Net zoals een burgemeester elke keer weer zelf moet vaststellen of er een dusdanige situatie inzake de volksgezondheid is die noopt tot het beeindigen van een demonstratie. Die kan zich er ook niet vanaf maken met dat mensen zich niet aan de anderhalve meter hielden. Die moet zelf de nood vaststellen op basis van de beschikbare kennis.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198988775
Ik zie niet in wat hier ondemocratisch aan is.
pi_198988851
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:20 schreef Hexagon het volgende:
Heel goed inderdaad die EU

Als afzonderlijke landen dit met elkaar moesten regelen was het pas in 2027 klaar geweest
Nuja, daarop bestaat nog steeds een kans:

De EU heeft verder geen toegang tot gegevens over PCR tests en/of vaccinatie en dus is het aan de lidstaten om deze ""Digital Green certificate" ook zelf toe te passen.
Zij zullen het zijn die hun gegevens eraan moeten toevoegen, en ook zijn het de lidstaten die zelf bepalen _of_ ze dit gaan controleren bij inreizenden.

De EU levert hier hooguit een stuk infrastructuur, die supranationaal werkt en voorkomt dat reizen tussen europese landen een extra grote hindernis krijgt, omdat de landen allemaal een 'eigen' standaard gaan gebruiken die niet compatible is....

Of ervan gebruik gemaakt gaat worden, is een keuze van de lidstaten, die ook dan het meeste werk te doen hebben qua data-onderhoud, controle en -invoer
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_198988913
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:16 schreef De_Onstopbare het volgende:
En een jaar geleden werd je nog als wappie weggezet als je hier al voor waarschuwde.
Nope. Vaccinatiepaspoorten om andere landen in te komen hebben altijd al bestaan.
pi_198988969
Als zo'n pas tijdelijk nodig is om het reizen op korte termijn weer op gang te brengen, juich ik deze maatregel van harte toe.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 13 april 2021 @ 17:24:52 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_198989240
Nou, ik ga maar snel even naar een corona party om het op te lopen dan, want dat vaccin krijg ik nog lang niet.
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 13 april 2021 @ 17:37:03 #16
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198989367
Dit wordt natuurlijk een megafaal van epische proporties op alle fronten :')
Je maintiendrai -XOXO-
pi_198989753
Ik heb al sinds mensenheugenis een vaccinatie-paspoort. Staat volgestempeld met een shitload aan vaccinaties, en ik neem het altijd trouw mee op al mijn verre reizen. Ik snap echt niet waarom mensen hier zo'n probleem van maken. Nou ja, in dit geval snap ik het eigenlijk wel, @Nober is namelijk een hypocriete mongool, die nu z'n bek vol heeft van "democratie" maar op andere plekken zonder problemen fascisme goed loopt te praten.
pi_198989828
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:24 schreef -XOR- het volgende:
covid-pas :')
Dikke lul, drie bier.
Zonder covid-pas krijg je straks ook geen 3 bier meer in de horeca. En terecht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 13 april 2021 @ 18:34:06 #19
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_198989944
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:20 schreef Hexagon het volgende:
Heel goed inderdaad die EU

Als afzonderlijke landen dit met elkaar moesten regelen was het pas in 2027 klaar geweest
De landen die dit individueel regelen hebben zo'n pas niet meer nodig aangezien ze in juli al klaar zijn met vaccineren.
  dinsdag 13 april 2021 @ 18:45:02 #20
36461 Joppy
geen colaboy
pi_198990076
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:14 schreef Farenji het volgende:
Ik heb al sinds mensenheugenis een vaccinatie-paspoort. Staat volgestempeld met een shitload aan vaccinaties, en ik neem het altijd trouw mee op al mijn verre reizen. Ik snap echt niet waarom mensen hier zo'n probleem van maken. Nou ja, in dit geval snap ik het eigenlijk wel, @:Nober is namelijk een hypocriete mongool, die nu z'n bek vol heeft van "democratie" maar op andere plekken zonder problemen fascisme goed loopt te praten.
Ik snap de ophef ook niet echt, voor verre reizen idd al heel lang heel normaal. Maarja, het zal makkelijk zijn om te schreeuwen zonder je te verdiepen in iets.
Let the beat control your body!
pi_198990117
Mooi man, alle boomers weer lekker naar de zon terwijl de jonge mensen nog steeds binnen zitten omdat ze nog geen vaccin hebben kunnen krijgen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 april 2021 @ 18:49:09 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198990121
Ik doe niet mee aan die poppenkast :)

ik heb toch geen prik voor september
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 april 2021 @ 18:49:52 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198990135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:48 schreef Maverick_tfd het volgende:
Mooi man, alle boomers weer lekker naar de zon terwijl de jonge mensen nog steeds binnen zitten omdat ze nog geen vaccin hebben kunnen krijgen.
De volgende pandemie gaan we gewoon de boomers opsluiten zodat de rest nog vrolijk door kan met leven 14.gif
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198990139
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:48 schreef Maverick_tfd het volgende:
Mooi man, alle boomers weer lekker naar de zon terwijl de jonge mensen nog steeds binnen zitten omdat ze nog geen vaccin hebben kunnen krijgen.
Mooi man als users niet eens de moeite nemen om de OP te lezen, maar wel gaan klagen met onzin die niet klopt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 13 april 2021 @ 18:57:04 #25
489305 Borisboemboem
Boris boem boem bam bam boem!
pi_198990219
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:45 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ik snap de ophef ook niet echt, voor verre reizen idd al heel lang heel normaal. Maarja, het zal makkelijk zijn om te schreeuwen zonder je te verdiepen in iets.
Of het medicijn paspoort.
Boem <br />Bam <br />Boem<br />Boem
  dinsdag 13 april 2021 @ 18:57:13 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_198990222
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:14 schreef Farenji het volgende:
Ik heb al sinds mensenheugenis een vaccinatie-paspoort. Staat volgestempeld met een shitload aan vaccinaties, en ik neem het altijd trouw mee op al mijn verre reizen. Ik snap echt niet waarom mensen hier zo'n probleem van maken. Nou ja, in dit geval snap ik het eigenlijk wel, @:Nober is namelijk een hypocriete mongool, die nu z'n bek vol heeft van "democratie" maar op andere plekken zonder problemen fascisme goed loopt te praten.
_O_.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198990841
Hebben we toch weer een harde grens tussen de EU lidstaten. Is dit juridisch wel kloppend te maken met Schengen?
pi_198993647
Vanwege een aantal reizen naar de tropen heb ik al een vaccinatiepaspoort. Hepatitis en een herhaling polio. Daar mag prima mijn stempeltje van de GGD bij voor de coronaprik. Elke douanier mag het zien.
Voor mijn volgende reis naar de jungle zou ik wel graag een prik tegen knokkelkoorts hebben. Stikt er van de muggen en die vertrouw ik niet...
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:36:55 #29
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198993715
"tijdelijk"
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198993870
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:59 schreef Intint het volgende:

[..]

Nope. Vaccinatiepaspoorten om andere landen in te komen hebben altijd al bestaan.
Ik heb nog nooit een vaccinatie paspoort nodig gehad om naar België te reizen dus appels met peren vergelijken.

We waren altijd al in oorlog met Oceania!
pi_198993940
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:16 schreef De_Onstopbare het volgende:
En een jaar geleden werd je nog als wappie weggezet als je hier al voor waarschuwde.
Aluminiumhoedje gespot :D
Hallo
pi_198994089
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een vaccinatie paspoort nodig gehad om naar België te reizen dus appels met peren vergelijken.

We waren altijd al in oorlog met Oceania!
Er is ook nog geen Nederlandse politicus geweest die heeft gezegd dat er nooit een vaccinatie paspoort zou komen.
pi_198994161
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:16 schreef De_Onstopbare het volgende:
En een jaar geleden werd je nog als wappie weggezet als je hier al voor waarschuwde.
Nee hoor. Ook weldenkende mensen zagen dit uiteraard al aankomen. En terecht.
pi_198994165
En zo schuift het kuddedier gewillig aan in de lange rij waar men de illusie van toegang tot vrijheid wil beleven.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_198994791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:55 schreef Intint het volgende:

[..]

Er is ook nog geen Nederlandse politicus geweest die heeft gezegd dat er nooit een vaccinatie paspoort zou komen.
Nog niet heel lang geleden was vrij verkeer in de Schengen regio nog heilig.
pi_198994930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nog niet heel lang geleden was vrij verkeer in de Schengen regio nog heilig.
Ja je zou bijna zeggen dat er tegenwoordig een pandemie gaande is
pi_198995046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:40 schreef Intint het volgende:

[..]

Ja je zou bijna zeggen dat er tegenwoordig een pandemie gaande is
Nee daar heb ik niks van meegekregen. Persoonlijk vind ik het raar hoe makkelijk mensen maar meegaan in steeds verder gaande maatregelen zonder einddatum. We smijten met miljarden naar stichtingen zonder aanbesteding, medische gegevens kunnen opeens naar pretparken en je mag nu niet eens een wandelingetje maken want dan vermoord je bejaarden ofzo.
pi_198995083
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:34 schreef Nobu het volgende:

[..]

De landen die dit individueel regelen hebben zo'n pas niet meer nodig aangezien ze in juli al klaar zijn met vaccineren.
U bent ziek totdat het tegendeel bewezen is.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_198995114
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zonder covid-pas krijg je straks ook geen 3 bier meer in de horeca. En terecht.
Welja joh. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198996775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:35 schreef Hexagon het volgende:
Tja als je nog te beroerd bent om je even te laten testen dan blijf lekker thuis
Effe testen? Er komt veel bij kijken en ook veel extra kosten!
Zie hier voor een retour Italië (bijvoorbeeld), maakt niet uit of je met vliegtuig of met de auto reist. Er is vooral extra rompslomp om NL weer in te komen!

HEENREIS:
Reizigers uit Nederland dienen bij binnenkomst in Italië een negatieve coronatest te tonen. Deze mag op het moment van aankomst niet ouder zijn dan 48 uur. Of je geeft aan dat je binnen 48 uur getest gaat worden of dat je 14 dagen in quarantaine gaat op een aangegeven adres. Dat geef je aan op het formulier hier. Je kunt bij aankomst op een luchthaven géén coronatest meer doen.
Alle reizigers van 13 jaar en ouder die van en naar Nederland vliegen moeten een gezondheidsverklaring invullen. Je ontvangt dit formulier van jouw luchtvaartmaatschappij. Tijdens de reis en op de luchthaven houd je het formulier bij je.
Je vindt het formulier hier.
https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer/coronamaatregelen-italie
Extra kosten voor zo'n test: 139 euro (de gratis tests van de GGD mogen en kúnnen voor reizen niet gebrukt worden.)

TERUGREIS naar NL:
Je moet twee tests doen: een PCR én een sneltest.
Testuitslag(en) altijd tonen
Als u naar Nederland reist, kan u gevraagd worden om de volgende documenten:

Een (digitale) officiële negatieve COVID-19-testuitslag NAAT (PCR)
De negatieve testuitslag is verplicht voor alle reizigers die met personenvervoer reizen. Er zijn eisen voor de NAAT (PCR)-testuitslag. U mag de testuitslag ook digitaal laten zien, bijvoorbeeld op uw telefoon.
Een officiële negatieve uitslag van een sneltest
De negatieve sneltestuitslag geldt voor alle reizigers die uit een hoogrisicogebied komen met het vliegtuig of de ferry. En die geen negatieve NAAT (PCR)-test van maximaal 24 uur oud bij het aan boord gaan kunnen laten zien. Er zijn eisen aan de negatieve sneltestuitslag. Dat zijn andere eisen dan die voor de NAAT-testuitslag.
Een ingevulde gezondheidsverklaring
De gezondheidsverklaring geldt alleen als u met het vliegtuig reist. Bij een aantal vliegtuigmaatschappijen is dit digitaal bij het inchecken. Ook reizigers onder de 13 jaar moeten een gezondheidsverklaring invullen.
https://www.rijksoverheid(...)vid-19-testuitslagen
Extra kosten voor de twee tests: 139 euro (PCR)+30 of 40 euro (sneltest) = 169-179 euro
Plus alle romplsomp eromheen.
Totaal extra kosten heen en terug: ongeveer 300 euro pp.

Hier de uitleg over TERUGREIS naar NL op KLM site:
Passengers must complete the "Self-Declaration Form" at https://drive.google.com/(...)TYD/view?usp=sharing, prior to travelling to or from Italy, due to the outbreak of Covid-19.

Passengers travelling from a high-risk country (which is any country that is not on the list of safe countries) are required to follow one of the following two options when traveling to the Netherlands.

Option 1: They hold a negative Covid-19 NAAT (Nucleic Acid Amplification test, which includes PCR, mPOCT, NAAT, RT-PCR, RT-LAMP and TMA test) test result in English, French, German, Spanish, Dutch, Italian or Portuguese, that is taken within 24 hours before boarding a flight to the Netherlands.
Alternatively, passengers who do not meet the requirement of option 1 may follow option 2.

Option 2: They hold a negative Covid-19 NAAT (Nucleic Acid Amplification test, which includes PCR, mPOCT, NAAT, RT-PCR, RT-LAMP and TMA test) test result in English, French, German, Spanish, Dutch, Italian or Portuguese, that is no older than 72 hours before arrival in the Netherlands. In addition to this negative NAAT test result, passengers must also hold a negative Covid-19 Rapid Antigen test result taken within 24 hours before boarding a flight to the Netherlands (pre-departure test). Negative test results of the Rapid Antigen tests will remain valid if the travel has been delayed for reasons that are beyond passengers' control.
The negative Rapid Antigen test result will be accepted if the test type is an antigen test or a molecular NAAT(PCR) test (such as LAMP, TMA RT-PCR and mPOCT). A serological test will not be accepted.
https://klm.traveldoc.aero/results

Kom maar op met de coronapas!
  woensdag 14 april 2021 @ 07:54:02 #41
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_198996792
Succes met je tyfus corona paspoort en waanzinnige testonzin :r
  Redactie Sport woensdag 14 april 2021 @ 07:55:06 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198996799
Leuke dingen worden alleen voor de allerrijksten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198997406
Ik las 'met Covid pas op reis' en ik ging al m'n vrienden appen wie mij op korte termijn even kon besmetten. Weer verkeerd gelezen. :')
pi_198997543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De volgende pandemie gaan we gewoon de boomers opsluiten zodat de rest nog vrolijk door kan met leven 14.gif
Zul je net zien dat het een nieuwe Spaanse griep is de jongeren en jongvolwassenen hard raakt en boomers niet.
pi_198997554
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 19:19 schreef Luckyseven het volgende:
Hebben we toch weer een harde grens tussen de EU lidstaten. Is dit juridisch wel kloppend te maken met Schengen?
Ja. Dat mag worden ingeperkt in het belang van volksgezondheid.
  woensdag 14 april 2021 @ 14:31:26 #46
495427 LiptonLemon
Houdt van ijsthee drinken
pi_199001009
Stel ik ga van de zomer op zonvakantie. En aangezien ik onder de 30 bent, ben ik dan nog niet ingeënt. Hoeveel keer moet je dan testen? Is het 1x testen en dan is het voor de hele vakantie goed, of moet je je op vakantie ook nog laten testen? 1x testen is geen probleem, maar als ik me op vakantie iedere dag moet laten testen, is de lol er al snel van af.
  woensdag 14 april 2021 @ 15:50:40 #47
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199002246
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:36 schreef Janneke141 het volgende:
"tijdelijk"
Dit

quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 07:54 schreef RedFever007 het volgende:
Succes met je tyfus corona paspoort en waanzinnige testonzin :r
En dit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:59 schreef kawotski het volgende:
En zo schuift het kuddedier gewillig aan in de lange rij waar men de illusie van toegang tot vrijheid wil beleven.
En en dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 14 april 2021 @ 15:55:38 #48
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199002324
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 14:31 schreef LiptonLemon het volgende:
Stel ik ga van de zomer op zonvakantie. En aangezien ik onder de 30 bent, ben ik dan nog niet ingeënt. Hoeveel keer moet je dan testen? Is het 1x testen en dan is het voor de hele vakantie goed, of moet je je op vakantie ook nog laten testen? 1x testen is geen probleem, maar als ik me op vakantie iedere dag moet laten testen, is de lol er al snel van af.
Denk dat je je wel vaker moet laten testen.

2x voor het vliegtuig heen, 2x terug. Iedere keer als je naar een restaurantje wil je testbewijs laten zien en om die maar 48-72 uur geldig is, kan je je ook om de 2 dagen laten testen.
Dus ga je maar niet.

Maar tante Sjaan van 70, waarvoor je 1,5 jaar je leven hebt stil gezet, heeft wel een vaccinatie gehad en zit lekker met haar keffertje op schoot in benidorm aan de kroket van fred met een zware van nelle op het terras te klagen over hoe kudt de jeugd van tegenwoordig is.

^O^
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199002438
Dan reis je toch niet?

Of draait het er eigenlijk om dat je boos bent als anderen wel reizen?

Wil je gewoon verbieden dat die anderen dat kunnen, zodat iedereen thuis moet blijven?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199002714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 16:02 schreef RM-rf het volgende:
Dan reis je toch niet?

Of draait het er eigenlijk om dat je boos bent als anderen wel reizen?

Wil je gewoon verbieden dat die anderen dat kunnen, zodat iedereen thuis moet blijven?
Als er voor een groep mensen een significant hogere drempel is om van bepaalde rechten gebruik te maken is het toch niet vreemd als je daar boos over bent?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')