abonnement Unibet Coolblue
pi_199068183
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 11:49 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd *O*

Ik heb het hele weekend lekker in de tuin gewerkt O+

En gisteravond vertrok manlief voor zijn eerste klantenbezoek sinds vorig jaar maart. Hij komt donderdagavond weer thuis. Voor het eerst sinds we in dit huis wonen. Best gek, beetje onwennig zo alleen, maar ook best even fijn. Dochter naar school, dus tot 14.45 heb ik het rijk voor mij alleen!
Dankjewel. O+

Het was wel heel lekker weer om in de tuin te werken.
Misschien ga ik dat vanmiddag ook nog wel ff doen. :Y

Lekker ff genieten van me-time dus! *O*
En...... diagonaal in bed vannacht! *O* :D
pi_199068224
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 11:52 schreef Salina het volgende:

[..]

Iedereen moest wel netjes een sneltest doen vooraf neem ik aan?
De SC ligt er een beetje verlaten bij de laatste dagen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tuurlijk. Had speciaal een bezemsteel als sneltester geprepareerd! >:)
Iedereen die het overleefde, mocht plaats nemen. We vierden het in kleine kring. :) :P

Het wordt wel eens tijd dat iedereen zich weer voorzichtig in dit topic durft te wagen. :Y



En voor je het weet is het hier dan weer druk! *O*



[ Bericht 14% gewijzigd door Mammietje op 19-04-2021 12:52:01 ]
  Moderator maandag 19 april 2021 @ 12:53:38 #153
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199069154
Echt maandag is het. Van die vervelende mensen die steeds bellen. Klanten noemen ze die.

Stuur gewoon een mail. En degenen die bellen zijn dan ook de meest langdradige types. Dat je ophangt en ziet dat je 25 minuten en 12 seconden aan de telefoon bent geweest, maar dat een simpel antwoord op hun vraag ook met "ja" had kunnen volstaan.

Of net een die om 09.00 een mail gestuurd had met wat vragen. Ik om 09.30 mail geantwoord. Belt hij om 10.30 "ja ik had een mail gestuurd, maar misschien handiger om het zo even te vragen". Had gewoon niet eerst in zijn mail gekeken, anders had hij het antwoord al gezien. Duurde ook weer bijna een half uur dat gepsrek. |:(

pi_199069217
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt maandag is het. Van die vervelende mensen die steeds bellen. Klanten noemen ze die.

Stuur gewoon een mail. En degenen die bellen zijn dan ook de meest langdradige types. Dat je ophangt en ziet dat je 25 minuten en 12 seconden aan de telefoon bent geweest, maar dat een simpel antwoord op hun vraag ook met "ja" had kunnen volstaan.

Of net een die om 09.00 een mail gestuurd had met wat vragen. Ik om 09.30 mail geantwoord. Belt hij om 10.30 "ja ik had een mail gestuurd, maar misschien handiger om het zo even te vragen". Had gewoon niet eerst in zijn mail gekeken, anders had hij het antwoord al gezien. Duurde ook weer bijna een half uur dat gepsrek. |:(

[ afbeelding ]
En dan bellen omdat het 'sneller' is! :')

pi_199069288
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:20 schreef Mammietje het volgende:

[..]

En dan bellen omdat het 'sneller' is! :')

[ afbeelding ]
Haha, precies zoals ik er bij zit! Maar ik mag het niet zeggen, ze zijn mijn broodwinning. En bovendien zijn de meesten gelukkig wel leuk en normaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door bloodymary1 op 19-04-2021 13:36:34 ]
pi_199069399
Net ook weer een stunt uitgehaald. Heb altijd teveel eitjes door mijn drie topkippen. Dan kook ik er af en toe een stel tegelijk, lekker als tussendoortje en zo.
Net lunch gemaakt, pannetje eitjes opgezet, intussen op kantoor al Fok!kend lunch eten met de gedachte na 10 minuten eieren van het vuur halen. Hier weer afgeleid door met name Dick natuurlijk, hoor ik een knal. Maar eens gaan kijken, was dat hele pannetje drooggekookt en 1 ei was er al ontploft. :')

Schade valt wel mee verder, alleen de keuken moet nu heel erg schoongemaakt worden. Best veel kracht in zo'n exploderend ei...

pi_199070140
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Net ook weer een stunt uitgehaald. Heb altijd teveel eitjes door mijn drie topkippen. Dan kook ik er af en toe een stel tegelijk, lekker als tussendoortje en zo.
Net lunch gemaakt, pannetje eitjes opgezet, intussen op kantoor al Fok!kend lunch eten met de gedachte na 10 minuten eieren van het vuur halen. Hier weer afgeleid door met name Dick natuurlijk, hoor ik een knal. Maar eens gaan kijken, was dat hele pannetje drooggekookt en 1 ei was er al ontploft. :')

Schade valt wel mee verder, alleen de keuken moet nu heel erg schoongemaakt worden. Best veel kracht in zo'n exploderend ei...

[ afbeelding ]
:D
Altijd die Dick he? Lastig is dat! ;)

Probeer me iets voor te stellen van een keuken na een ontploft ei.... Best lastig! :D
Maar succes met het schoonmaken! ^O^ :D
pi_199070234
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 14:35 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
Altijd die Dick he? Lastig is dat! ;)

Probeer me iets voor te stellen van een keuken na een ontploft ei.... Best lastig! :D
Maar succes met het schoonmaken! ^O^ :D
[ afbeelding ]
Haha, ja zo erg is het niet, want ze waren dus hard gekookt. Inmiddels heeel hard. Maar wel overal van die eierkorrels en schalen in stukjes. Maar niet plakkerig gelukkig, dat scheelt.
pi_199070267
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Net ook weer een stunt uitgehaald. Heb altijd teveel eitjes door mijn drie topkippen. Dan kook ik er af en toe een stel tegelijk, lekker als tussendoortje en zo.
Net lunch gemaakt, pannetje eitjes opgezet, intussen op kantoor al Fok!kend lunch eten met de gedachte na 10 minuten eieren van het vuur halen. Hier weer afgeleid door met name Dick natuurlijk, hoor ik een knal. Maar eens gaan kijken, was dat hele pannetje drooggekookt en 1 ei was er al ontploft. :')

Schade valt wel mee verder, alleen de keuken moet nu heel erg schoongemaakt worden. Best veel kracht in zo'n exploderend ei...

[ afbeelding ]




P.S. goed gedaan @dick_laurent :Y) ;)


quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, ja zo erg is het niet, want ze waren dus hard gekookt. Inmiddels heeel hard. Maar wel overal van die eierkorrels en schalen in stukjes. Maar niet plakkerig gelukkig, dat scheelt.
Dan heb je nog nooit een ei in de magnetron gedaan zeker? :@
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 19 april 2021 @ 14:51:17 #161
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199070442
Ik was de afgelopen dagen vrijwel niet op FOK! geweest dus vandaag maar weer ff mezelf van mijn beste kant laten zien he ;)

pi_199070647
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 14:41 schreef Salina het volgende:
Dan heb je nog nooit een ei in de magnetron gedaan zeker? :@
-O- :N


quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 14:51 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was de afgelopen dagen vrijwel niet op FOK! geweest dus vandaag maar weer ff mezelf van mijn beste kant laten zien he ;)

[ afbeelding ]
pi_199077026
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 13:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Net ook weer een stunt uitgehaald. Heb altijd teveel eitjes door mijn drie topkippen. Dan kook ik er af en toe een stel tegelijk, lekker als tussendoortje en zo.
Net lunch gemaakt, pannetje eitjes opgezet, intussen op kantoor al Fok!kend lunch eten met de gedachte na 10 minuten eieren van het vuur halen. Hier weer afgeleid door met name Dick natuurlijk, hoor ik een knal. Maar eens gaan kijken, was dat hele pannetje drooggekookt en 1 ei was er al ontploft. :')

Schade valt wel mee verder, alleen de keuken moet nu heel erg schoongemaakt worden. Best veel kracht in zo'n exploderend ei...

[ afbeelding ]
Ik moest echt kei hard lachen toen ik dit las

Mijn man: |:)
pi_199078793
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 09:48:07 #165
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199080653
Holy shit over gevogelte gesproken. Toen ik vanmorgen dufjes mijn koffie stond te maken hoorde ik opeens rechts van mij een enorm gekrijs en gekakel van vogels.
Kijk ik in mijn tuin, zie ik daar een MEGA fittie van 5 dikke zwarte raven die op elkaar duiken en elkaar aanvallen/pikken en weet ik het.
pi_199080817
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 april 2021 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
Holy shit over gevogelte gesproken. Toen ik vanmorgen dufjes mijn koffie stond te maken hoorde ik opeens rechts van mij een enorm gekrijs en gekakel van vogels.
Kijk ik in mijn tuin, zie ik daar een MEGA fittie van 5 dikke zwarte raven die op elkaar duiken en elkaar aanvallen/pikken en weet ik het.

Paartijd. Vechten om een vrouwtje!
pi_199080840
Vandaag is het international weed day!



  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 10:13:33 #168
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199080924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag is het international weed day!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah, you're right. ^O^

Al is de term 4:20 eigenlijk ontstaan uit een tijd en niet de specifieke datum 20 april.
4:20 PM was namelijk de afgesproken tijd dat vijf tieners hadden afgesproken om op zoek te gaan naar een verlaten cannabis veld om wiet te vinden, daaruit is de term 420 onstaan uiteindelijk.

Dus als je het vandaag écht goed wilt eren, steek je vanmiddag precies om twintig over vier een jointje op ;)

(zeg ik, die zelf niet eens blowt :') )
pi_199081188
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ah, you're right. ^O^

Al is de term 4:20 eigenlijk ontstaan uit een tijd en niet de specifieke datum 20 april.
4:20 PM was namelijk de afgesproken tijd dat vijf tieners hadden afgesproken om op zoek te gaan naar een verlaten cannabis veld om wiet te vinden, daaruit is de term 420 onstaan uiteindelijk.

Dus als je het vandaag écht goed wilt eren, steek je vanmiddag precies om twintig over vier een jointje op ;)

(zeg ik, die zelf niet eens blowt :') )
Ja ik had het verhaal ook gelezen vanmorgen hoe het ontstaan is. Wist het eigenlijk niet eens maar op Studio Brussel hadden ze het er vanochtend over. Helaas gaat niet lukken vandaag, voorraadje is op. En geen tijd om naar de Hobbit te gaan. Pak er wel een koffietje bij om 16.20. Ok mooi.
pi_199081382
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja ik had het verhaal ook gelezen vanmorgen hoe het ontstaan is. Wist het eigenlijk niet eens maar op Studio Brussel hadden ze het er vanochtend over. Helaas gaat niet lukken vandaag, voorraadje is op. En geen tijd om naar de Hobbit te gaan. Pak er wel een koffietje bij om 16.20. Ok mooi.
De Hobbit? :D
Nooit geweten van weed dag.



Vroegah als late tiener-begin twintiger blowde ik wel eens mee met vrienden. Hoewel ik nooit heb gerookt. Vond het daarom ook niet zo lekker. Hoe minder shag er bij, hoe beter. ;) Omdat ik niet veel blowde had ik niet veel nodig, paar trekjes soms maar. Met veel alcohol er bij. Dat was nog eens goedkoop beneveld raken.
Ook nog meegeholpen topjes knippen voor mijn beste vriend. En spaceboter, spacecake, spacekruidnootjes op. _O- :9
Goede oude tijd.

Nu ben ik allemaal gezond bezig (poging tot). Vandaag op het werk een hele dag in het teken van vitaliteit. Vanmorgen motivatiespeech van Gregory Sedoc gehad en vanmiddag wat workshops bijwonen denk ik (voeding en koudetraining, als ik zin heb want het is ook wel lekker weer eigenlijk).

quote:
10s.gif Op dinsdag 20 april 2021 10:13 schreef dick_laurent het volgende:

Dus als je het vandaag écht goed wilt eren, steek je vanmiddag precies om twintig over vier een jointje op ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 11:07:11 #171
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199081440
^ Ik heb die quote letterlijk op een t-shirt :D

Big Lebowski = altijd ^O^
pi_199081451
Helaas ik moet weer werken vandaag.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199081758
Je leert hier ook iedere dag iets bij he?! :s)

Lijkt me geen goed plan mijn tieners te stimuleren door deze geweldige feestdag actief te gaan vieren. :D
Dus dan maar even in de gaten houden wat zij van plan zijn om 4.20pm. :(

  Moderator dinsdag 20 april 2021 @ 11:43:27 #174
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199081849
Haha ach, ik vind blowen an sich geen hele slechte of zorgwekkende bezigheid.

Mits het iets recreatiefs is.
Net als drank. Een biertje/wijntje zo nu en dan doet niemand moeilijk over toch? Maar als iemand op het middaguur dagelijks al begint met halve liters bier weg te klappen (of dus minimaal 5 joints per dag nodig heeft) dan kan je je afvragen of diegene niet een probleem heeft ja. ;)
pi_199081916
Toch blijft het verschil groot qua acceptatie. Koop maar eens een pakje sigaretten tegenwoordig. Gitzwart zonder logo met dode kinderen of terminale personen ter inspiratie.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')