en waarschijnlijk ook Marilyn Manson, Papa Roach, Disturbed, Ministry en Deftones
quote:Aardschok
Op zondag 26 januari 2003 23:21 schreef calvobbes het volgende:
En waar heb je die info vandaan!?!?
quote:nee die spelen gabber he
Op zondag 26 januari 2003 23:22 schreef calvobbes het volgende:
Waarom noemen ze het eigenlijk Rock!?!?Iron Maiden en Metallica maken toch geen rockmuziek!?!?
quote:ik gok 1
Op maandag 27 januari 2003 09:49 schreef Tu-Tone het volgende:
Hoeveel dagen gaat het eigenlijk duren?
quote:
maar Fields Of Rock op 15 juni in Nijmegen
quote:Ik denk dat dit 'Fields of Rock' Ozzfest in Nederland gaat vervangen, aangezien Ozzfest ook (mede)georganiseerd werd door Aardschok en ook rond die tijd in Nijmegen gehouden werd. Er is in ieder geval getekend voor een jaarlijks terugkerend metalfestival in het Goffertpark de komende jaren.
Op maandag 27 januari 2003 10:25 schreef PiperMaru het volgende:
Klinkt errug cool, maar kan het toch moeilijk geloven...
Weet iemand eigenlijk of Ozzfest dit jaar nog naar Nederland komt?
* Van de partij is.
quote:Ahaaa. Jammer want Ozzfest vond ik qua sfeer wel errug goed.
Op maandag 27 januari 2003 12:52 schreef Ascaroth het volgende:[..]
Ik denk dat dit 'Fields of Rock' Ozzfest in Nederland gaat vervangen, aangezien Ozzfest ook (mede)georganiseerd werd door Aardschok en ook rond die tijd in Nijmegen gehouden werd. Er is in ieder geval getekend voor een jaarlijks terugkerend metalfestival in het Goffertpark de komende jaren.
* Van de partij is.
Maarre als het doorgaat ben ik zeker ook van de partij
quote:De domeinnaam fieldsofrock.nl staat in ieder geval al wel geregistreerd.
Op maandag 27 januari 2003 13:00 schreef PiperMaru het volgende:[..]
Ahaaa. Jammer want Ozzfest vond ik qua sfeer wel errug goed.
Vind het alleen wel raar dat ik van dit 'Fields of Rock' nix terug kan vinden op internet.
quote:er stond bij dat de opzet enzo erg a la ozzfest is dusss
Op maandag 27 januari 2003 13:00 schreef PiperMaru het volgende:[..]
Ahaaa. Jammer want Ozzfest vond ik qua sfeer wel errug goed.
Vind het alleen wel raar dat ik van dit 'Fields of Rock' nix terug kan vinden op internet.Maarre als het doorgaat ben ik zeker ook van de partij
K heb me rot gezocht... maar euh, nix
En ook geen site van Fields of Rock of zo iets...
Iemand nog wat verdere info hier over??
quote:Mojo komt volgende week met meer informatie.
Op vrijdag 31 januari 2003 22:15 schreef neliz123 het volgende:
Waarom staat die niet in de programmalijst op http://www.goffertpark-nijmegen.nl/ ?K heb me rot gezocht... maar euh, nix
En ook geen site van Fields of Rock of zo iets...
Iemand nog wat verdere info hier over??
K was al bang dat ut niet door zou gaan of zow
Ruud Schilder, evenementencoördinator van de gemeente Nijmegen, bevestigt dat er voor zondag 15 juni afspraken over een festival zijn gemaakt met Mojo. Het muzikale spektakel Ozzfest dat vorig jaar op 1 juni plaatsvond, vormt min of meer de basis van het komende festival, aldus Schilder. "Ozzfest leverde uit de buurt geen enkele klacht op. Dus toen het betreffende weekeinde dit jaar vrij bleek te zijn, was er wat ons betreft geen probleem. We hebben een geschikt terrein dat 70.000 bezoekers aankan."
Het is niet toevallig dat de plannen voor Fields of Rock naar buiten komen direct na het afgelasten van het vergelijkbare Dynamo Open Air. Die twee zaken hebben zeker met elkaar te maken, bevestigt Mojo-woordvoerder Luyken. Het metalfeest Dynamo Open Air, dat begin juni in het Brabantse Nuenen zou worden gehouden, moest worden geschrapt omdat de organisatie de benodigde vergunningen niet op tijd in orde kon krijgen. In het Nijmeegse Goffertpark, dat al veel vaker het decor is geweest van grote popconcerten en festivals, speelt dit probleem niet. Alle draaiboeken liggen klaar, bevestigt Schilder, infrastructuur en planning zijn tot in de kleinste details uitgewerkt en beproefd.
Mojo hoopt binnen een week met de definitieve plannen naar buiten te komen alsmede met de voorverkoopdata.
EINDELIJK krijg ik de kans om hem live te zien!!!
nu maar hopen dat het niet een loos gerucht is...
ff vragen op z'n site (jaja, je kan hem vragen stellen, met een beetje mazzel krijg je antwoord van hem zelf!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |