abonnement Unibet Coolblue
pi_198986877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:50 schreef Interpretatie het volgende:

[..]

Ach, feit blijft voor mij toch dat het bij Jumbo meer om hun centjes gaat en niet in de eerste plaats om het welzijn van hun werknemers. Of dat nou in Brabo-land is of in west-Friesland.
Nee je begrijpt me verkeerd. Het Deen-bestuur is eindverantwoordelijke van de verkoop. Zij willen niet dat hun werknemers moeten forenzen naar Veghel of moeten verhuizen.
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:56:37 #52
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_198986944
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:53 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nee je begrijpt me verkeerd. Het Deen-bestuur is eindverantwoordelijke van de verkoop. Zij willen niet dat hun werknemers moeten forenzen naar Veghel of moeten verhuizen.
Waarom zouden vakkenvullers en kassieres plotsklaps naar Veghel moeten verhuizen als hun winkel in, doe maar een gooi, Lutjebroek staat? Voor het distributiecentrum kan ik daar nog wel inkomen maar volgens mij heeft Jumbo daar ook meerdere van in het land?

In Nieuwengein is dus de dichtsbijzijndste. En daarbij kan Jumbo ook, door de overname, gebruik maken van het distributiecentrum in Hoorn (van Deen zelf). Dan krijgen ze ook een vinger in de pap in Noord Holland boven het Noordzeekanaal.
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
pi_198986986
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:56 schreef Interpretatie het volgende:

[..]

Waarom zouden vakkenvullers en kassieres plotsklaps naar Veghel moeten verhuizen als hun winkel in, doe maar een gooi, Lutjebroek staat? Voor het distributiecentrum kan ik daar nog wel inkomen maar volgens mij heeft Jumbo daar ook meerdere van in het land?
Gaat dan ook om mensen die op het hoofdkantoor werken. Qua arbeidsvoorwaarden kan ik natuurlijk niet in de contracten kijken, maar bekend is wel dat geen enkele supermarkt erg veel betaalt aan winkelpersoneel (muv filiaalmanagers e.d.). Zelfde verhaal als bijvoorbeeld C1000, de supermarkten werden overgenomen en het personeel bleef er werken, maar het hoofdkantoor in Amersfoort werd opgedoekt.
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:04:26 #54
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_198987064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:59 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Gaat dan ook om mensen die op het hoofdkantoor werken. Qua arbeidsvoorwaarden kan ik natuurlijk niet in de contracten kijken, maar bekend is wel dat geen enkele supermarkt erg veel betaalt aan winkelpersoneel (muv filiaalmanagers e.d.). Zelfde verhaal als bijvoorbeeld C1000, de supermarkten werden overgenomen en het personeel bleef er werken, maar het hoofdkantoor in Amersfoort werd opgedoekt.
Kan inderdaad zijn dat die deskjobs garanderen iets was wat Jumbo niet kon. Ach, vind het zelf gewoon jammer dat een fijn bedrijf als Deen ermee stopt. Begrijpelijk want de investeringen voor de toekomst moesten worden gedaan (Deen heeft bijvoorbeeld geen aan-huis-service, iets dat men tegenwoordig bijna vanzelfsprekend vindt bij een moderne supermarkt). Hoop in ieder geval zelf dat de super bij mij wordt overgenomen door Vomar of Dekamarkt. Weer een Appie erbij maakt mij niet vrolijker.
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:06:33 #55
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198987096
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:04 schreef Interpretatie het volgende:
Hoop in ieder geval zelf dat de super bij mij wordt overgenomen door Vomar of Dekamarkt. Weer een Appie erbij maakt mij niet vrolijker.
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210216_75611268

Dat check je hier.
pi_198987111
Jumbo
Lets pak Tour de France _O_
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:08:46 #57
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_198987124
quote:
Mijn dank is groot _O_ ! Dekamarkt voor de dichtsbijzijndste *O* .
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
pi_198987146
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:04 schreef Interpretatie het volgende:

[..]

Kan inderdaad zijn dat die deskjobs garanderen iets was wat Jumbo niet kon. Ach, vind het zelf gewoon jammer dat een fijn bedrijf als Deen ermee stopt. Begrijpelijk want de investeringen voor de toekomst moesten worden gedaan (Deen heeft bijvoorbeeld geen aan-huis-service, iets dat men tegenwoordig bijna vanzelfsprekend vindt bij een moderne supermarkt). Hoop in ieder geval zelf dat de super bij mij wordt overgenomen door Vomar of Dekamarkt. Weer een Appie erbij maakt mij niet vrolijker.
Ja ik ben er zelf gedeeltelijk bij betrokken (weet niet de fijne details, maar krijg hier en daar wat mee van mensen die ik werkgerelateerd spreek). Maar inderdaad de kosten om een moderne supermarkt te runnen met een online service e.d. zijn gewoon te hoog als je geen grote speler bent.

Ik vind het zelf ook jammer dat de regionale kleinere spelers gaan, maar helaas is mijn voorspelling voor de toekomst toch dat er een 3 of 4-tal grote 'high-end' supermarkten zijn, met daarnaast nog een Aldi & Lidl voor mensen die minder geven om service en online mogelijkheden wat de kosten kan drukken.

Edit: En ik vergeet de Picnic. Momenteel maken ze nog geen winst, maar zodra ze dit kunnen veranderen hebben ze in ieder geval al een flink trouwe online klantenkring.
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:11:00 #59
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198987165
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:08 schreef Interpretatie het volgende:

[..]

Mijn dank is groot _O_ ! Dekamarkt voor de dichtsbijzijndste *O* .
Dekamarkt ben ik zelf niet blij mee. De twee (toegegeven) oude winkels die m'n stad heeft/had werd je niet blij van. Ik krijg er een vomar en een AH voor terug. al hebben we al weet ik niet hoeveel AH's in een stad met maar 70.000 inwoners... dus tsjah....
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:16:03 #60
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_198987268
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:09 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja ik ben er zelf gedeeltelijk bij betrokken (weet niet de fijne details, maar krijg hier en daar wat mee van mensen die ik werkgerelateerd spreek). Maar inderdaad de kosten om een moderne supermarkt te runnen met een online service e.d. zijn gewoon te hoog als je geen grote speler bent.

Ik vind het zelf ook jammer dat de regionale kleinere spelers gaan, maar helaas is mijn voorspelling voor de toekomst toch dat er een 3 of 4-tal grote 'high-end' supermarkten zijn, met daarnaast nog een Aldi & Lidl voor mensen die minder geven om service en online mogelijkheden wat de kosten kan drukken.

Edit: En ik vergeet de Picnic. Momenteel maken ze nog geen winst, maar zodra ze dit kunnen veranderen hebben ze in ieder geval al een flink trouwe online klantenkring.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Deen, als lid van de Superunie (met veel andere 'kleinere' supermarkten) misschien zoiets gezamenlijk op poten kon zetten dan. Net zoals de inkoop die al centraal wordt gedaan. Mocht dus helaas niet zo zijn.
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:20:15 #61
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_198987362
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:11 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dekamarkt ben ik zelf niet blij mee. De twee (toegegeven) oude winkels die m'n stad heeft/had werd je niet blij van. Ik krijg er een vomar en een AH voor terug. al hebben we al weet ik niet hoeveel AH's in een stad met maar 70.000 inwoners... dus tsjah....
Vomar of Dekamarkt maakte voor mij verder niet veel uit. Is beiden Superunie en behorende tot de goedkoperen daarvan (in tegenstelling tot de Plus die juist tot het duurdere segment van Superunieleden behoort). Mooie van Deen vond ik toch wel net dat wat extra's wat ze leverden. De zelfgemaakte gerechten, slijterij vaak ook in kleinere vestigingen. Het familiegevoel dat ik daar wel had maar niet zie terugkeren bij Vomar/Dekamarkt, maar al helemaal niet bij mega-bedrijven als Appie/Jumbo. Had ik wel een paar centen duurder voor over zonder dat het overdreven was.
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:21:05 #62
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198987380
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 07:07 schreef thedeedster het volgende:
Ik dacht dat dit zo'n sympathiek familiebedrijf was.
Dat is puur marketing, meer niet.

Ja, een paar decennia terug was het dat misschien nog wel. Toen ze nog die olifant als logo hadden en er nog niet zo heel erg over het concept nagedacht leek.
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:31:23 #63
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198987550
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:21 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Dat is puur marketing, meer niet.

Ja, een paar decennia terug was het dat misschien nog wel. Toen ze nog die olifant als logo hadden en er nog niet zo heel erg over het concept nagedacht leek.
Er was juist wel goed over het concept nagedacht, alleen zijn alle scherpe kantjes daar in de afgelopen jaren vanaf gehaald zodat je een gele Albert Heijn-ripoff hebt overgehouden.

Toen de styling nog geel/groen was, er een olifant boven de deur hing en de keten minder dan 80 winkels had, voordat de overnamegolf van Super de Boer, C1000 en Emté begon en achter de schermen vooral door Carel van Eerd werd bestuurd toen was het wel een idyllisch familiebedrijf. Nu niet meer, het is een grote commerciële keten waarvan de aandeelhouders allemaal dezelfde achternaam hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198989906
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 12:34 schreef Interpretatie het volgende:

[..]

Heb je het over dat 'bezoek' bij Rob Jetten? Want dat vond ik toch behoorlijk schadelijk voor hun eigen zaken (aangezien ze er als pure chanteurs door naar voren zullen komen, hoe 'vriendelijk' je het 'bezoek' ook verder inkleedt). Daarbij zie ik dus het verband niet tussen een toenmalig (?) fractievoorzitter van een partij en de kwalificatie 'gewetensloze graaier' niet. MIs ik soms iets of hebben de boeren nog ergens anders een 'bezoek' gebracht (en dan bedoel ik dus niet het provinciehuis waar ze 'met de deur in huis' kwamen |:( ).
Nee bezoek aan de hoofdgraaier van de Jumbo. Een van de eigenaars van de jumbo.

Wat een schraal tyfusbedrijf is dat zeg. Vorig jaar recordomzet, medewerkers die zich tijdens Corona piek uit de naad gewerkt hebben onder soms pittige omstandigheden, en dan wordt ze hard een oor aangenaaid.

Klote dat dat dit kan in Nederland.
pi_198990003
Dat krijg je ervan als je een duurbetaalde acteur plus Max in huurt voor je reclame's
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198990152
Laten we nu geen medelijden hebben met die afdelingsmanagers. Dat zijn vaak de personen die het jonge personeel laten beulen voor een laag salaris.
.
  dinsdag 13 april 2021 @ 20:00:13 #67
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_198991914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee bezoek aan de hoofdgraaier van de Jumbo. Een van de eigenaars van de jumbo.

Wat een schraal tyfusbedrijf is dat zeg. Vorig jaar recordomzet, medewerkers die zich tijdens Corona piek uit de naad gewerkt hebben onder soms pittige omstandigheden, en dan wordt ze hard een oor aangenaaid.

Klote dat dat dit kan in Nederland.
Ah, duidelijk.
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
  dinsdag 13 april 2021 @ 20:09:59 #68
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198992116
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 06:22 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Terwijl de supermarkten door corona draaien als een tierelier.
Alles beneden het dubbele van het reële is verlies.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198992479
Een vriend van mij werkte in de koel afdeling van een de logistieke Jumbo centra. Daar hebben ze ook de voorwaarden aangepast zodat nieuwe werknemers een stuk minder zijn gaan verdienen. Ik kan hier in de buurt eigenlijk alleen kiezen uit meerdere AH's, Jumbo's en de Coop, maar dat laatste is extreem duur.
pi_198992693
Och gut, er gaat een bedrijf in Nederland reorganiseren en iedereen staat gelijk op de achterste benen en de bond begint als een hond zonder puppycursus om zich heen te blaffen.

Misschien is het wel JUIST de bedoeling om de salarissen beter te verdelen. De oude uitgezakte manager eruit en de jonge ambitieuze mensen meer geld doen.
Waardoor het winkelconcern verjongt en weer jaren doorgaat in deze harde business.


Want wil een Nederlander 30% meer betalen voor een keten waar er beter voor personeel wordt gezorgd? NEE, anders was dat er wel.

Zie ook hierboven, je hebt hier alleen AH en Jumbo en COOP maar die laatste is extreem duur (zal wel Max 5% zijn)
Vakman pur sang
pi_198994698
Heerlijke collectieve verontwaardiging! Ik kijk nu al uit naar het moment dat de DC's volledig geautomatiseerd zijn en we - allemaal - met de zelfscanner door de supermarkt lopen, verwonderend uiteraard..

Morgen weer naar de bakker, slager en groenteman, het is wat meters maken maar ik ken ze allemaal, blij dat ik ze kan steunen, krijg een goed product dat niet eens duurder is en kwalitatief een stuk beter.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  vrijdag 16 april 2021 @ 17:27:19 #72
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199029914
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ctie-duizenden-banen

Albert Heijn ziet zijn kans schoon en gooit hem er meteen maar achteraan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_199035936
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 09:39 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Zelfscan (en dan vooral met losse scanners in de winkel) is de beste uitvinding die er is zolang er nog winkels nodig zijnn. Gewoon door de winkel rennen, spullen pakken. Pinnen en pleite.

Ik maak al jaren gebruik van de bezorg-service. Hoef ik helemaal geen kasse-miep of puisterige vakkenvuller meer te zien.
Je hebt alleen 4 armen nodig om zowel het bonnetje voor het poortje, als je portomennee als het karretje te bedienen, en je krijgt zware controles. Als je iets vergeet te scannen (nee niet te vergelijken met vergeten op de band te leggen) dan krijg je een enkeltje strafkamp.
pi_199036153
Amerikaanse toestanden. Precies zoals de VVD het voor ogen heeft.
pi_199036619
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 18:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee bezoek aan de hoofdgraaier van de Jumbo. Een van de eigenaars van de jumbo.

Wat een schraal tyfusbedrijf is dat zeg. Vorig jaar recordomzet, medewerkers die zich tijdens Corona piek uit de naad gewerkt hebben onder soms pittige omstandigheden, en dan wordt ze hard een oor aangenaaid.

Klote dat dat dit kan in Nederland.
Officieel heet het winst optimalisatie, en dat is vrij gebruikelijk in commerciele bedrijven. Natuurlijk is het zuur voor de individuen die het overkomt, maar het gebeurt in ieder commercieel bedrijf. Zeker de bedrijven waar aandeelhouders blijven hameren op winst optimalisatie.

Die zijn uiteindelijk de eigenaren, en bepalen. En hun belang is niet altijd de mensen die er werken, maar hun eigen aandeel in het bedrijf en dat moet omhoog.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_199036749
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 04:49 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Officieel heet het winst optimalisatie, en dat is vrij gebruikelijk in commerciele bedrijven. Natuurlijk is het zuur voor de individuen die het overkomt, maar het gebeurt in ieder commercieel bedrijf. Zeker de bedrijven waar aandeelhouders blijven hameren op winst optimalisatie.

Die zijn uiteindelijk de eigenaren, en bepalen. En hun belang is niet altijd de mensen die er werken, maar hun eigen aandeel in het bedrijf en dat moet omhoog.
Ik weet dat we nu eenmaal in een verziekt kapitalistisch systeem leven, maar niet ieder bedrijf gaat zó rücksichtslos met zijn eigen mensen om.
pi_199039170
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 06:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik weet dat we nu eenmaal in een verziekt kapitalistisch systeem leven, maar niet ieder bedrijf gaat zó rücksichtslos met zijn eigen mensen om.
Hmmm, ik zou mijn hand er niet voor in het vuur steken. Heb wel hardere reorganisaties gezien en meegemaakt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_199053521
De Jumbo had tot aan 2 jaar geleden een regenboog-aanbod van gekleurde Pieten op de verpakkingen van eigen Sinterklaas-producten. Tot zover maatschappelijk, want Nederland wil gewoon de traditionele pikzwarte Piet met oorbellen en de roe.

Anno 2020 was er ook geen Zwarte Piet te bekennen op de verpakkingen, dat waren kruidnoten met een baretje.

Bij de klantenservice wordt het niet veel beter als je vraagt waarom Zwarte Piet verdwenen is uit de supermarkt. Het enkele boekje waarin Zwarte Piet nog per naam genoemd wordt of deels van de achterkant te zien is wordt door een medewerker klakkeloos als een fout bestempeld.

Als je een medewerker wijst op chocoladepoppen die op zo'n manier gestapeld zijn dat klanten deze nauwelijks nog kunnen pakken vraagt de medewerker zich hardop af waarom de supermarkt deze eigenlijk nog verkoopt.

Een voorbeeld als de PLUS-supermarkt noemen maakt het niet veel beter. Als je bij de PLUS-klantenservice vraagt waarom Zwarte Piet van een verpakking verdwenen is kan er een 'hogere medewerker' bijkomen die zomaar zou kunnen beweren dat Zwarte Piet nog amper populair zou zijn in Nederland. Hoe die bewering tot stand kwam vraag ik mij ten zeerste af...
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  zondag 18 april 2021 @ 14:05:41 #79
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199053695
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:28 schreef Glazenmaker het volgende:
en de Coop, maar dat laatste is extreem duur.
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 20:41 schreef Lospedrosa het volgende:
en COOP maar die laatste is extreem duur (zal wel Max 5% zijn)
Kom nog wel eens in een Coop... extreem duur is volgens mij ook wel overdreven... (Misschien regioverschillen?)
  zondag 18 april 2021 @ 14:18:25 #80
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199053905
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 01:23 schreef jakosi het volgende:
Je hebt alleen 4 armen nodig om zowel het bonnetje voor het poortje, als je portomennee als het karretje te bedienen, en je krijgt zware controles. Als je iets vergeet te scannen (nee niet te vergelijken met vergeten op de band te leggen) dan krijg je een enkeltje strafkamp.
En je helemaal kleurenblind klikken omdat het syteem niet voorziet in het scannen van bv een complete tree bier maar alleen maar de losse blikjes herkent en ook niet de mogelijkheid biedt om rechtstreeks een getal/aantal te typen... :')

En je vervolgens bij het afrekenen een stief kwartiertje moet wachten op een verveelde medewerker die komt checken of je wel oud genoeg bent om bier te kopen... :')

Doe mij maar gewoon een kassa.
  zondag 18 april 2021 @ 14:22:54 #81
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199065787
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 14:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat maakt het niet goed ofzo.
Hoezo niet ? Als je de winst ziet zakken ... moet je het maar op zijn beloop laten ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 19 april 2021 @ 08:40:32 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199065904
Ik hoop dat het kassameisje die altijd haar mondkapje verkeerd draagt ontslagen gaat worden bij de reorganisatie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 19 april 2021 @ 10:28:37 #84
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199067114
O.k., het uitgespaarde geld levert wel o.a. een mooie woning op.

https://www.bd.nl/uden-ve(...)jken-moet~a56a5b0e7/
pi_199067241
Toch jammer dat vakbonden zo zwak zijn..
Maar lidmaatschap is ook wel wat prijzig, alhoewel het dus eigenlijk wel zou kunnen lonen.
  maandag 19 april 2021 @ 11:04:31 #86
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199067547
quote:
0s.gif Op maandag 19 april 2021 10:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch jammer dat vakbonden zo zwak zijn..
Maar lidmaatschap is ook wel wat prijzig, alhoewel het dus eigenlijk wel zou kunnen lonen.
Vakbonden behartigen vooral de belangen van vijftigplussers. Daar kun je als twintiger met een tijdelijk contract wel lid van worden, maar daar heb je helemaal niks aan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')