Als je die airfryer vult met kolen gaat dat prima.quote:Op dinsdag 13 april 2021 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb geen bbq, ik ben een linkse hond, kunnen ze ook in de Airfryer?
Smeer je daar ook Nutella op voor Gratje?quote:
Als je het over downie combies hebt is dit het wel.quote:Op dinsdag 13 april 2021 00:56 schreef Azula het volgende:
Pannenkoeken met spek brie honing en champignons.
Probeer nou maar met je simpele smaakpapillen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 00:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je het over downie combies hebt is dit het wel.
Magnetronmaaltijd. Meer zeg ik niet eens.quote:Op dinsdag 13 april 2021 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die champignons lekker vinden horen echt TBS te krijgen
Welke?quote:Op dinsdag 13 april 2021 00:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijd. Meer zeg ik niet eens.
Ik eet niet eens magnetronmaaltijden wat praat jij tazzquote:Op dinsdag 13 april 2021 00:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijd. Meer zeg ik niet eens.
Nooit?quote:
Niet kunst, Rijksmuseum en dat soort musea worden uiterst gewaardeerd in rechtse kringen.quote:Op dinsdag 13 april 2021 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kunst. Alsof rechtse stemmers nooit boeken lezen, naar een museum gaan, films kijken of muziek luisteren
Oh huh wie was dat dan?quote:Op dinsdag 13 april 2021 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit?Ik eet alleen soms die stoommaaltijd met zalm maar die is gewoon gezond gek
Dit klinkt goedquote:Op dinsdag 13 april 2021 00:56 schreef Azula het volgende:
Pannenkoeken met spek brie honing en champignons.
Dure magnetron maaltijdenquote:Op dinsdag 13 april 2021 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik at vroeger soms wel magnetronmaaltijden, maar dan alleen die dure. Die zijn niet heel verkeerd.
Maar het probleem is dan dat je meteen alles afzweert met zo'n denkbeeld. Net als Netflix want daar moet overal diversiteit door de strot geduwd worden. Echt zo'n onzin. Staat nog genoeg goeie content op weinig met diversiteit te maken hebbend. Net als met de NPO overigens, die maken echt leuke programmas gewoonquote:Op dinsdag 13 april 2021 01:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet kunst, Rijksmuseum en dat soort musea worden uiterst gewaardeerd in rechtse kringen.
Maar de NPO, allerlei subsidieprojectjes, die lelijke dingen op rotondes.
Ik heb een Instant Pot sinds dit jaar. Prima ding om gezonder te gaan etenquote:
Moest het Googlenquote:Op dinsdag 13 april 2021 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een Instant Pot sinds dit jaar. Prima ding om gezonder te gaan eten
En nu even verder scrollen naar de conclusie.quote:Mijn laatste twijfel was dat het alle kookplezier weg zou nemen en dat mijn kook experimenten in de keuken zouden verdwijnen. Deksel erop, dicht doen en vergeten maar. Hoe kan dit koken zijn? Waar is het proeven tijdens het koken? Hoe zit het met het roeren en aanpassen van de smaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |