zou jij het lekker vinden?quote:Op maandag 19 april 2021 21:46 schreef linebear het volgende:
Die Nadia vindt het wel slim om dr lippen op te spuiten
Om vervolgens alle tegenargumenten af te doen als ‘maar daar hadden we het niet over, jij begint nu te verdraaien’...quote:Op maandag 19 april 2021 21:46 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Wow één voorbeeld: Wit-Rusland....
En de zin ervoor: "terwijl er verschillende landen zijn...."quote:Op maandag 19 april 2021 21:48 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Om vervolgens alle tegenargumenten af te doen als ‘maar daar hadden we het niet over, jij begint nu te verdraaien’...
Ja zo flauw.quote:Op maandag 19 april 2021 21:48 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Om vervolgens alle tegenargumenten af te doen als ‘maar daar hadden we het niet over, jij begint nu te verdraaien’...
Is het wellicht extreemlinks dat u regelmatig extreem-rechts voorschotelt? Ik las bijvoorbeeld dat Medialogica ook weer een weerzinwekkende uitzneding had en Volkskrant doet aan nazisme zo willen zij Maurice de Hond slopen.quote:Op maandag 19 april 2021 21:43 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Behalve dat sommige gele hesjes alle lonen hoofdelijk willen omslaan en anti-koningshuis zijn, kan ik er weinig links in herkennen. Extreem-rechts daarentegen zie ik overal wel, met als enig fremdkörper de overheid als neonazistisch wegzetten.
Daar kan je tussen de beurten tenminste nog pratenquote:Op maandag 19 april 2021 21:50 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Erica Terpstra en Inez Weski blijven over met deze dame....
Komt door alle vaccins in zijn lijfquote:
Nou ja, aangezien ik die conclusie trek na het kijken van een paar van die livestreams (je weet wel, bibberende camera’s, ‘kritische vragen’, ‘zelf onderzoek doen’ en wat dies meer zij), begin ik nu toch wel te denken dat ik naar extreem-linkse gele hesjes zit te kijken...quote:Op maandag 19 april 2021 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het wellicht extreemlinks dat u regelmatig extreem-rechts voorschotelt? Ik las bijvoorbeeld dat Medialogica ook weer een weerzinwekkende uitzneding had en Volkskrant doet aan nazisme zo willen zij Maurice de Hond slopen.
quote:Op maandag 19 april 2021 21:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Komt door alle vaccins in zijn lijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |