quote:
Jawel hoor, heb je volgens mij ook nog wel eens een bijdrage van mij gezien. Overigens was dat geen gespeculeer van mij over complotten, maar vooral doorvragen en waar zinvol factchecken.
Er is alleen nog een ergere groep. Ik heb vaker voorbeelden aangehaald, maar noem ze nog eens:
- Red Pill Journaal: een welvaartsevangelist spart over kindermisbruik door de overheid, met Micha Kat (die een kikker in zijn keel heeft en om de tien seconden ‘pedo’ kwaakt) en nog een halve junk die beweert te zijn ingestraald om zijn geheugen te wissen. Die instraling is echter niet helemaal gelukt. Sinds enkele maanden herinnert hij zich ineens dat hij ooit verplicht is geweest te kijken naar een lustmoord, die volgens hem is gepleegd door de eindbaas van het RIVM. Uiteraard is van een dode geen spoor, maar dat zijn speelkameraadjes bij een ‘auto-ongeluk’ en aan een ‘tumor’ zijn overleden, kan geen toeval zijn.
Zo iemand kom je op Fok niet tegen.
- De Gele Camera: man klaagt over niet nakomen van omgangsregeling met zijn (inmiddels bijna allemaal meerderjarige) kinderen. Schuld van niemand anders dan Zijne Majesteit. Bekeerd tot de gele hesjes, maar nu die club opdroogt, maakt meneer video’s waarin hij complotten verkondigt. Maar ja, toen kwam corona. Minder vliegverkeer, dus over chemtrails valt niet veel meer te filmen. Minder politici zichtbaar aanwezig, dus weinig te stalken. Dus is hij inmiddels over op filmpjes over een beschaving van reuzen die tot na de Middeleeuwen heeft bestaan, die de verwarming stookte met energie vanuit de lucht, maar die door een modderlawine is uitgeroeid door een geheim genootschap dat een kleiner soort mens heeft gekweekt. Dat hij zijn baan als leraar vaarwel heeft moeten zeggen, verbaast dan ook niemand.
Hem vind je ook niet op Fok.
Daarnaast zijn de BNW-leden ook niet van die types die aan de lippen hangen van Lange Frans...