abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 januari 2003 @ 23:11:41 #1
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_8124823
Het is misschien goed om er eens mee uit de kast te komen. Het kan geen kwaad nochtans. Fok is een ruimdenkend forum. Hieronder volgt een egodocument.

Al sinds mijn jeugdjaren zit ik ermee opgescheept en sedertdien is het probleem er niet geringer op geworden. Sommigen vinden het een luxe-probleem of weigeren te geloven dat mijn probleem echt zo groot is als ik beschrijf. Boter bij de visch, roept men dan. Maar om bij ieder praatje mijn penis op tafel te leggen is, vind ik, te veel van het goede. Anderen grappen dat als mijn studie mislukt ik in ieder geval nog carrière kan maken in de prono-industrie.

Lange tijd heb ik hierdoor depressies gehad. Ik durfde geen afspraakjes meer te maken, nadat mijn eerste vriendinnetje, een onschuldig meisje van 17, bang in hare schulp gekropen was bij de aanschouwing mijner fier kloppende lid. Ik kreeg nare Freudiaanse dromen over heggenscharen en allerlei ander knip- en snijgereedschap en werd vaak badend in het zweet wakker. In een gewone zwembroek durfde ik mij in de zomer niet te tonen. Al mijn kleding was wijder dan de gangbare mode dicteerde. Ik droeg alleen XXL-boxershorts.

Om niet onverhoeds met een erectie opgescheept te worden, mastubeerde ik drie tot vier keer per dag, waardoor ik RSI-geralteerde klachten kreeg. Op mijn 18de was ik ten einde raad. In de medische encyclopedie las ik dat mijn symptomen leken op neurasthenie. Gelukkig bevroedde mevrouw de Meijer, die Engelse les gaf, dat er iets met mij aan de hand was. Ze stuurde me door naar de schoolpsycholoog mevr. De Baetere. Daar duurde het nog tot vlak voor ik het Lycée verliet voordat ik voldoende moed bij elkaar verzameld had om mijn geheim aan haar toe te vertrouwen. Er gingen nog twee sessies overheen alvorens mevr. De Baetere op haar beurt voldoende moed verzameld had om te vragen of zij met eigen ogen mocht aanschouwen hoe groot mijn dilemma was. De Wetenschap is gebaseerd op Emiprie, voegde ze me meesmuilend toe.

En U begrijpt dat vermits mevr. De Baetere nu een aantrekkelijke jonge sexuologe was dan zou bij mij geen enkele schroom hebben bestaan. Tot overmaat van ramp was de enige volwassen vrouw die mijn geheim kende en zou aanschouwen echter een tamelijk onflatteuze, ongehuwde vrouw van 43 jaar of daaromtrent, met een zware hoornen bril op haar grote rode neus en vette, ongewassen haren. Aan die laatste conditie kon ze niets doen, omdat heur haar nu eenmaal veel vet afscheidde, verzekerde ze iedereen altijd. Desondanks wist ik dat dit het moment was om naar buiten te kruipen. de wereld kond te doen van mijn euvel. En dus stond ik traag op en opende mijn wijde spijkerbroek. Daarna duwde ik langzaam mijn XXL-boxershort omlaag. Mijn penis was enigszins verschrompeld, hing er uitgeput bij, maar blijkbaar had mevr. De Baetere op één of andere manier het referentiekader in de sexuologie bij elkaar gestudeerd om te deduceren dat hier in geërecteerde toestand inderdaad sprake was van niet zomaar een ferme jongen. Mevr. De Baetere verontschuldigde zich en liep gehaast de spreekkamer uit.

Ik heb haar sindsdien nooit meer gesproken. Wel ontving ik aan het eind van het jaar een netjes geschreven briefje waarin zij stelde dat ik me niet hoefde te schamen noch mezelf hoefde op te sluiten of het daglicht te schuwen, omdat mijn probleem niet iets is om je voor te schamen.

Er zijn 6 jaar voorbij gegaan. In die tijd ging ik studeren en leerde verschillende meisjes kennen. Twee meisjes waren zo ruim geschapen dat ik zonder al te veel lubricatiemiddelen te gebruiken de schede kon penetreren. Zelfs één keer anaal. Maar van de vele meisjes die ik door mond-op-mond reclame leerde kennen, waren er slechts een gering aantal die het aandurfde zich door mij te laten vogelen. Een echt lange relatie heb ik hierdoor tot nu toe niet gehad. Een eindeloze rij sensatie beluste meisjes is mijn lot geweest.

Ik voel me vies en misbruikt. En ik ben steeds banger dat dit nog geruime tijd voortduurt.

Hoe moet ik hiermee verder, denk ik wel eens.

Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_8124891
Doe ff een foto
pi_8124914
hoe jetserig istie dan? 30 cm?
  zondag 26 januari 2003 @ 23:17:01 #4
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8124934
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:14 schreef Aernout het volgende:
Doe ff een foto
Het zal mij benieuwen
852002IWASTHERE
  zondag 26 januari 2003 @ 23:17:28 #5
42366 Staal
pi_8124944
Ik ga niet in op grapjes, want ik ken ze allemaal al.
Un certain jeune homme
  zondag 26 januari 2003 @ 23:17:52 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8124953
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:14 schreef Aernout het volgende:
Doe ff een foto
doe maar geen foto *mompelt iets over policy enzo*

maten zou wel een stuk verduidelijken lijkt me..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_8124983
Iets doet mij vermoeden dat dit niet helemaal serieus is... .
pi_8124985
w00t
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_8125007
als dat stuk over die schoolpsycholoog er niet in had gestaan had ik het wel geloofd...
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
  zondag 26 januari 2003 @ 23:20:21 #10
42366 Staal
pi_8125016
Jullie zijn toch niet alleen maar uit op grapjes hè?
Un certain jeune homme
  zondag 26 januari 2003 @ 23:20:28 #11
42672 sjenetjuh
Ik ben zo al voldoende
pi_8125020
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:19 schreef matthijn99 het volgende:
Iets doet mij vermoeden dat dit niet helemaal serieus is... .
da denk k ook...
  zondag 26 januari 2003 @ 23:21:19 #12
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_8125035
Je moet maar zo denken, er kan een baby uitkomen dus er zal ook heus wel wat inpassen.
pi_8125040
Afhakken en 't klooster in gaan
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zondag 26 januari 2003 @ 23:21:36 #14
3011 E.T.
pi_8125045
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:20 schreef Staal het volgende:
Jullie zijn toch niet alleen maar uit op grapjes hè?
doe er dan wat aan om dat tegen te gaan.

Van de openingspost kan ik eerlijk gezegd ook niets maken.

Als mensen gaan twijfelen kun je bij een eerlijk verhaal als het goed is de twijfel zo wegnemen.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_8125049
doe er een hemaverpakking omheen en jan marijnisse is verkocht
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
pi_8125057
ik geloof er niks van
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zondag 26 januari 2003 @ 23:22:26 #17
21747 Roderick
Warom !?!?!?!?!
pi_8125063
hmm, lijkt me niet echt fijn om TEgroot geschapen te zijn....
maar is het nog niet het geval dat als je een erectie krijgt vlouw valt of duizelig word? want die gevallen zijn er ook.....

Succes Roderick

zondag 26 januari 2003 @ 23:23:26 #18
42366 Staal
pi_8125088
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:21 schreef E.T. het volgende:

[..]

doe er dan wat aan om dat tegen te gaan.

Van de openingspost kan ik eerlijk gezegd ook niets maken.

Als mensen gaan twijfelen kun je bij een eerlijk verhaal als het goed is de twijfel zo wegnemen.

Die reacties ken ik nu wel. Ik had gehoopt op een beetje begrip.
Un certain jeune homme
  zondag 26 januari 2003 @ 23:23:28 #19
3011 E.T.
pi_8125089
En nu hoeft dus niet iedereen meer te reageren met zijn twijfel of het waar is of niet..
Dat is nu genoeg gevraagd
pi_8125097
ok ff serieus nu,

door jouw verhaal kan ik begrijpen dat niet iedereen het serieus neemt. En de manier waarop je het schrijft heeft ook wel iets niet serieus. Maar ik heb geen idee wat je er mee moet..

'als het niet rekt, dan scheurt het wel' dat moet je levensmotto worden

klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
  zondag 26 januari 2003 @ 23:24:19 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8125107
Uit welk boekje heb je die openingspost overgeschreven?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 januari 2003 @ 23:24:39 #22
42366 Staal
pi_8125113
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:23 schreef E.T. het volgende:
En nu hoeft dus niet iedereen meer te reageren met zijn twijfel of het waar is of niet..
Dat is nu genoeg gevraagd
Hoe kan ik het daarbij op internet bewijzen? Ik heb heus geen foto's van mijn penis hoor.
Un certain jeune homme
pi_8125114
Indien het waar is, dan moet je na A geroepen te hebben ook B fluisteren. Hoe lang is ie, en wat is de omtrek? Op basis daarvan kunnen we kijken of het doenbaar is voor een vrouw.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zondag 26 januari 2003 @ 23:25:28 #24
42366 Staal
pi_8125129
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:24 schreef seriewoordenaar het volgende:
Indien het waar is, dan moet je na A geroepen te hebben ook B fluisteren. Hoe lang is ie, en wat is de omtrek? Op basis daarvan kunnen we kijken of het doenbaar is voor een vrouw.
27 cm. Omtrek pakweg 6 cm, dacht ik.
Un certain jeune homme
pi_8125131
quote:
Op zondag 26 januari 2003 23:24 schreef golfer het volgende:
Uit welk boekje heb je die openingspost overgeschreven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')