abonnement Unibet Coolblue
pi_198974209
quote:
De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema heeft er bij staatssecretaris Ankie Broekers-Knol (Veiligheid en Justitie) op aangedrongen twee zusjes niet uit te zetten naar Marokko. De 21-jarige Najoua en 24-jarige Sofia Sabbar deden hun verhaal donderdagmiddag in de gemeenteraad. De ongedocumenteerde vrouwen wonen al bijna hun hele leven in Amsterdam, maar moeten mogelijk het land uit.

In een emotioneel betoog vroegen de zusjes de burgemeester en raad om hulp. Ze vertelden dat ze al 25 keer zijn verhuisd vanwege hun status. „Ik woon al bijna 20 jaar in Nederland en ken niks anders dan de Nederlandse taal en cultuur”, zei Sofia. Ze willen graag studeren, maar kunnen zich niet inschrijven bij een universiteit.


’Voorbeeld-Amsterdammers’
Halsema zei dat ze eerder al contact heeft gehad met Najoua en Sofia en noemde ze „voorbeeld-Amsterdammers.” „Ik vind dat ze ook echt bij de stad horen.” Ze benadrukte dat de vrouwen te maken hebben met landelijke regelgeving en dat de gemeente hier geen zeggenschap over heeft. „We kunnen wel ons er tegen keren en duidelijk maken dat we in dit bijzondere geval moeite hebben met de wet”, zei ze.

De burgemeester heeft contact gezocht met de staatssecretaris om haar op de zaak te wijzen. De Staat is volgens Halsema zelf in hoger beroep gegaan tegen een eerdere uitspraak van de rechter die oordeelde dat de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) de zusjes ten onrechte heeft afgewezen voor een verblijfsvergunning. „De Staat staat het daarin ook vrij om zelf keuzes te maken.”
https://www.telegraaf.nl/(...)nse-zusjes-voorkomen

Het klinkt als een plot voor een dramafilm: in 18 jaar tijd 25 keer verhuizen, 10 jaar lang in een beschimmelde kelderbox zonder ramen naast de A10 wonen en dat allemaal omdat je moeder vluchtte voor een gewelddadige man toen jij zelf nog een klein kind was.

Maar het is geen film. Dit is het verhaal van de zussen Sofia en Najoua Sabbar. 24 en 21 jaar. Zij vertelden hun verhaal afgelopen weekend voor het eerst in het Parool en dat leidde deze week tot veel ongeloof. Ze vertellen Patrick Lodiers hoe ze deze week beleefd hebben. GroenLinks Tweede Kamerlid Corinne Ellemeet legt uit wat de politiek voor de zussen kan betekenen.
https://www.nporadio1.nl/(...)mers-sofia-en-najoua

Hoeveel illegalen leven er nog meer in Amsterdam en de rest van het land? Gaan zij ook naar buiten komen als zij mogen blijven?

Hoe kan het dat zij niet eerder zijn opgevallen, op de basisschool, middelbare school, bijbaan, huisarts, tandarts, ergens anders?

:|W w/
pi_198974227
Even de bingokaart erbij pakken hoor.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_198974240
  FOK!fotograaf maandag 12 april 2021 @ 15:54:42 #4
842 Zorro
Z
pi_198974295
Ik gebruik Windows ook al ruim 20 jaar illegaal ongedocumenteerd, dan zal ik dat nu toch wel voortaan gewoon gratis mogen blijven gebruiken? Ik ben er immers aan gewend nu!

Edit: Dom, ik moet natuurlijk ongedocumenteerd zeggen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198974297
En waar moeten ze heen dan? Marokko neemt toch niemand terug?
Mooi bewijs weer dat het asielbeleid kant noch wal raakt.
pi_198974308
Dit is ook al zo'n schrijnend kut geval;

Jacob (13) moet 'terug' naar Armenië: 'Ik ben daar nog nooit geweest

Wanneer gaan ze nu eens strak, snel en helder beleid invoeren zodat dit soort verschrikkelijke situaties voorkomen kunnen worden? Overigens is er voor Jacob en zijn moeder een petitie opgezet, die kun je hierrrrr tekenen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_198974314
quote:
6s.gif Op maandag 12 april 2021 15:54 schreef Zorro het volgende:
Ik gebruik Windows ook al ruim 20 jaar illegaal, dan zal ik dat nu toch wel voortaan gewoon gratis mogen blijven gebruiken? Ik ben er immers aan gewend nu!
Nou, dat is dus met de introductie van Windows 10 precies wat er gedaan is: je illegale key werd legaal geactiveerd bij upgrade.

Dus als voorbeeld mooi gekozen.
  FOK!fotograaf maandag 12 april 2021 @ 15:57:40 #8
842 Zorro
Z
pi_198974334
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nou, dat is dus met de introductie van Windows 10 precies wat er gedaan is: je illegale key werd legaal geactiveerd bij upgrade.

Dus als voorbeeld mooi gekozen.
https://tweakers.net/nieu(...)l-na-windows-10.html
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198974338
Ik ben tegen massa-immigratie maar gevallen als deze hadden jaren geleden al opgelost horen te worden.
Deze meiden moeten gewoon een paspoort hebben.
pi_198974345
quote:
4s.gif Op maandag 12 april 2021 15:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Dit is ook al zo'n schrijnend kut geval;

Jacob (13) moet 'terug' naar Armenië: 'Ik ben daar nog nooit geweest

Wanneer gaan ze nu eens strak, snel en helder beleid invoeren zodat dit soort verschrikkelijke situaties voorkomen kunnen worden? Overigens is er voor Jacob en zijn moeder een petitie opgezet, die kun je hierrrrr tekenen.
Ik ben er niet voor dat iedereen kan blijven maar als je als overheid niet in 3 of desnoods 5 jaar uitsluitsel kan geven dan vind ik dat een status standaard moet zijn. Onzekerheid is niet gezond.
pi_198974360
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:57 schreef myShizzle het volgende:
Ik ben tegen massa-immigratie maar gevallen als deze hadden jaren geleden al opgelost horen te worden.
Deze meiden moeten gewoon een paspoort hebben.
Het is allang opgelost. Ze hebben twintig jaar geleden al gehoord dat ze moeten wegwezen.

In de boeien slaan en afvoeren is de enige rechtvaardige beslissing. Ook voor de mensen die stilletjes zijn gedeporteerd.
pi_198974364
quote:
4s.gif Op maandag 12 april 2021 15:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Dit is ook al zo'n schrijnend kut geval;

Jacob (13) moet 'terug' naar Armenië: 'Ik ben daar nog nooit geweest

Wanneer gaan ze nu eens strak, snel en helder beleid invoeren zodat dit soort verschrikkelijke situaties voorkomen kunnen worden? Overigens is er voor Jacob en zijn moeder een petitie opgezet, die kun je hierrrrr tekenen.
quote:
De IND zegt dat ze naar Armenië moeten, omdat ze Armeense Christenen zijn. Maar ze kennen dat land helemaal niet, ze zijn Syrisch! Tina is één keer in haar leven in Armenië geweest. Vier dagen maar. Om een Armeens paspoort aan te vragen, in de hoop daarmee een visum voor Europa te krijgen
man man man je zal het die mensen moeten mededelen, dan schaam je je toch ook de ballen uit je broek :')
pi_198974368
quote:
Dat kan zo zijn, in de praktijk heb ik die melding op geen enkele PC gezien en werkte alle updates netjes.
pi_198974384
Als ze wettelijk gezien niet in aanmerking komen, zie ik niet in waarom er een burgemeester zich mee bemoeid...?
pi_198974398
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 15:59 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het is allang opgelost. Ze hebben twintig jaar geleden al gehoord dat ze moeten wegwezen.

In de boeien slaan en afvoeren is de enige rechtvaardige beslissing. Ook voor de mensen die stilletjes zijn gedeporteerd.
Ik heb het gevoel dat we op dit vlak toch enigszins een afwijkende opinie hebben.
pi_198974409
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:01 schreef Duiveltja het volgende:
Als ze wettelijk gezien niet in aanmerking komen, zie ik niet in waarom er een burgemeester zich mee bemoeid...?
Ze bemoeid zich nergens mee.
Ze bemoeit zich er echter wel mee.
En dat mag als burgemeester, ze is niet de eerste Nederlandse burgemeester die dat doet en zeker niet de laatste.
pi_198974416
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:01 schreef Duiveltja het volgende:
Als ze wettelijk gezien niet in aanmerking komen, zie ik niet in waarom er een burgemeester zich mee bemoeid...?
Halsema denkt dat Amsterdam een ander land is binnen Nederland.
Zo zijn er regels vanuit de overheid opgesteld die niet gelden in Amsterdam.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198974420
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ze bemoeid zich nergens mee.
Ze bemoeit zich er echter wel mee.
En dat mag als burgemeester, ze is niet de eerste Nederlandse burgemeester die dat doet en zeker niet de laatste.
Dat mag, maar lijkt mij niet wenselijk als je je neus steekt in zaken waar ze niet thuishoren. Er is een instantie die zorgt voor de beoordeling en die heeft gehandeld naar wet.
pi_198974431
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:04 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Halsema denkt dat Amsterdam een ander land is binnen Nederland.
Ik ben sowieso van mening dat zij ongeschikt is als burgemeester.
pi_198974433
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat mag, maar lijkt mij niet wenselijk als je je neus steekt in zaken waar ze niet thuishoren. Er is een instantie die zorgt voor de beoordeling en die heeft gehandeld naar wet.
En een burgemeester heeft binding en zorgt voor de inwoners van zijn haar/stad. Precies wat Halsema hier doet dus.
pi_198974435
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat mag, maar lijkt mij niet wenselijk als je je neus steekt in zaken waar ze niet thuishoren. Er is een instantie die zorgt voor de beoordeling en die heeft gehandeld naar wet.
Burgemeesters bemoeien zich wel vaker met burgers. Het zijn toch inwoners van haar gemeente.
  maandag 12 april 2021 @ 16:07:19 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198974446
Als er mensen vanuit Timboektoe naar Nederland komen is het geen enkel probleem dat ze de taal niet spreken en de cultuur niet kennen.
Als mensen vanuit Nederland terug moeten naar hun eigen land is dat een onoverkomenlijk probleem.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198974458
Ze weten al 20 jaar dat ze illegaal in Nederland zijn. De zusjes hadden het ook elders kunnen proberen en kunnen weten dat dit uiteindelijk tot uitzetting gaat leiden.

Dit zou betekenen bij "uitzondering" dat men in principe wat tijd zou kunnen uitzitten en dan maar er vanuit kunnen gaan dat er een verblijfsstatus komt.
pi_198974473
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:08 schreef Duiveltja het volgende:
Ze weten al 20 jaar dat ze illegaal in Nederland zijn. De zusjes hadden het ook elders kunnen proberen en kunnen weten dat dit uiteindelijk tot uitzetting gaat leiden.

Dit zou betekenen bij "uitzondering" dat men in principe wat tijd zou kunnen uitzitten en dan maar er vanuit kunnen gaan dat er een verblijfsstatus komt.
20 jaar geleden waren ze 1 en 4 jaar. Hadden ze dan maar in een willekeurig ander land moeten aankloppen?
pi_198974481
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:08 schreef Duiveltja het volgende:
Ze weten al 20 jaar dat ze illegaal in Nederland zijn. De zusjes hadden het ook elders kunnen proberen en kunnen weten dat dit uiteindelijk tot uitzetting gaat leiden.

Dit zou betekenen bij "uitzondering" dat men in principe wat tijd zou kunnen uitzitten en dan maar er vanuit kunnen gaan dat er een verblijfsstatus komt.
Ze zijn 21 en 24 jaar, dus lijkt me sterk dat ze zelf al 20 jaar weten dat ze illegaal in Nederland zijn.

Ik zou ook niet zo goed weten wat het probleem is als ze blijven, aangezien ze er al 20 jaar zijn.

En niet dat het opleidingsniveau er wat mij betreft toe doet, maar het feit dat ze willen studeren lijkt me alleen maar aan te moedigen. Kunnen we prima gebruiken, jonge mensen met een diploma.
pi_198974485
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 16:06 schreef Fugue het volgende:

[..]

En een burgemeester heeft binding en zorgt voor de inwoners van zijn haar/stad. Precies wat Halsema hier doet dus.
Met die redenatie kan iedereen die wat jankt wel blijven en kan je het wetboek wel weggooien.
pi_198974496
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:08 schreef Duiveltja het volgende:
Ze weten al 20 jaar dat ze illegaal in Nederland zijn. De zusjes hadden het ook elders kunnen proberen en kunnen weten dat dit uiteindelijk tot uitzetting gaat leiden.

Dit zou betekenen bij "uitzondering" dat men in principe wat tijd zou kunnen uitzitten en dan maar er vanuit kunnen gaan dat er een verblijfsstatus komt.
Ze weten dat al 20 jaar terwijl ze pas 17 jaar hier zijn?

Ook knap om zulke besef al op de leeftijd van 1 en 4 jaar te hebben.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Leukste jonkie 2022 maandag 12 april 2021 @ 16:12:16 #28
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198974505
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 15:54 schreef Fugue het volgende:
En waar moeten ze heen dan? Marokko neemt toch niemand terug?
Mooi bewijs weer dat het asielbeleid kant noch wal raakt.
Al het betalingsverkeer richting Marokko bevriezen. Moet je eens kijken hoe snel ze dan meewerken.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_198974526
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:12 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Al het betalingsverkeer richting Marokko bevriezen. Moet je eens kijken hoe snel ze dan meewerken.
Dat zou een oplossing kunnen zijn idd. En dan heel snel de illegale criminelen terugsturen zodat de gevallen die wel bijdragen, zoals die in de OP, gewoon kunnen blijven
pi_198974534
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:10 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Met die redenatie kan iedereen die wat jankt wel blijven en kan je het wetboek wel weggooien.
Het leven zal voor een empathie loze hardliner vast heel fijn zijn maar er is meer dan een wetboek.

Ik ben niet voor een generaal pardon maar schrijnende gevallen als deze lijken me geen probleem om te blijven.

Het is aan de overheid om het de volgende keer niet zo ver te laten komen, als je het toch over wetten en handhaving wil hebben.

Als jij een illegaal schuurtje bouwt en het staat er lang genoeg dan kan een gemeente ook besluiten dat het mag blijven staan. En dat geldt voor meer dingen. De wet is niet altijd zwart wit.
  Leukste jonkie 2022 maandag 12 april 2021 @ 16:14:56 #31
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198974536
En zo hebben we nog een half miljoen zielige en bijzondere gevallen die allemaal een huilverhaal hebben.

Korte metten mee maken en linea recta een enkeltje rabat. :{w
Je maintiendrai -XOXO-
  Leukste jonkie 2022 maandag 12 april 2021 @ 16:15:46 #32
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198974553
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 16:14 schreef Fugue het volgende:

[..]

Dat zou een oplossing kunnen zijn idd. En dan heel snel de illegale criminelen terugsturen zodat de gevallen die wel bijdragen, zoals die in de OP, gewoon kunnen blijven
Ook niet. Nederland is vol en Marokko is geen oorlogsgebied.
Je maintiendrai -XOXO-
pi_198974554
Ik dacht dat die bevoegheid bij de minister was weggehaald na het verschrikjelijke wanbeleid van howik en lillie, waarbij liegen heeft geloond.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198974565
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 15:54 schreef Fugue het volgende:
En waar moeten ze heen dan? Marokko neemt toch niemand terug?
Mooi bewijs weer dat het asielbeleid kant noch wal raakt.
Ze nemen alleen geen criminelen terug.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198974572
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
En zo hebben we nog een half miljoen zielige en bijzondere gevallen die allemaal een huilverhaal hebben.

Korte metten mee maken en linea recta een enkeltje rabat. :{w
Hoe kom je op een half miljoen? Ken je de dossiers? Heb je daar een bron voor?
pi_198974573
Nu nog even alle talkshows af zodat het geëngageerde deugvolk mooie sier kan maken over de rug van deze meiden.
pi_198974590
Als ze hier al bija hun hele leven zijn, dan laat ze nou maar blijven ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_198974592
Hebben de zusjes Nederland al bedankt?

quote:
Oostenrijkse deelstaat eist dat asielzoekers dankbaar zijn dat ze in Oostenrijk mogen wonen
https://www.trouw.nl/nieu(...)ogen-wonen~bd644ef1/
Het helpt ook niet als je 'Na jou' heet. die twee zusjes willen Nederland wel verlaten maar hebben ruzie over wie er eerst gaat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 12 april 2021 @ 16:18:25 #39
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_198974593
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:06 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik ben sowieso van mening dat zij ongeschikt is als burgemeester.
Laten we het dan zo doen dat die meiden mogen blijven als Femke naar Marokko vertrekt
  Leukste jonkie 2022 maandag 12 april 2021 @ 16:19:13 #40
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198974606
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoe kom je op een half miljoen? Ken je de dossiers? Heb je daar een bron voor?
Ruwe schatting :)
Je maintiendrai -XOXO-
pi_198974609
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 15:54 schreef Fugue het volgende:
En waar moeten ze heen dan? Marokko neemt toch niemand terug?
Mooi bewijs weer dat het asielbeleid kant noch wal raakt.
Sterker nog, Marokko is in lockdown gegaan en de grenzen zitten potdicht voor alle reizigers uit alle landen, gedocumenteerd of niet. Ook essentiële reizigers (zonder werkvisum).

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 12-04-2021 16:20:54 ]
  Leukste jonkie 2022 maandag 12 april 2021 @ 16:19:55 #42
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_198974618
quote:
7s.gif Op maandag 12 april 2021 16:18 schreef the-eye het volgende:

[..]

Laten we het dan zo doen dat die meiden mogen blijven als Femke naar Marokko vertrekt
Denken in oplossingen _O_
Je maintiendrai -XOXO-
pi_198974622
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:19 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ruwe schatting :)
Zo werkt dat niet in discussies.
Als je met zulke getallen komt om je argumenten kracht bij te zetten dan moet je ze ook kunnen onderbouwen.
Anders is het alleen maar het vullen van je eigen onderbuik.
pi_198974627
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 16:19 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Sterker nog, Marokko is in lockdown gegaan en de grenzen zitten potdicht voor alle reizigers uit alle landen, gedocumenteerd of niet. Ook essentiële reizigers.
Dat lijkt me een tijdelijke situatie ;)
pi_198974631
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Nu nog even alle talkshows af zodat het geëngageerde deugvolk mooie sier kan maken over de rug van deze meiden.
Dan kan ik ook mijn bingo kaart volkrijgen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198974634
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het leven zal voor een empathie loze hardliner vast heel fijn zijn maar er is meer dan een wetboek.

Ik ben niet voor een generaal pardon maar schrijnende gevallen als deze lijken me geen probleem om te blijven.

Het is aan de overheid om het de volgende keer niet zo ver te laten komen, als je het toch over wetten en handhaving wil hebben.

Als jij een illegaal schuurtje bouwt en het staat er lang genoeg dan kan een gemeente ook besluiten dat het mag blijven staan. En dat geldt voor meer dingen. De wet is niet altijd zwart wit.
Eeeeen we gaan weer iemand voor empathieloos uitmaken. Hou toch een keer op met dit soort gedrag man. Iedereen heeft zijn mening maar als je mening tegen de wet in is mag je best wel zelf nadenken of wat je denkt wel zo goed is in plaats van maar te wijzen naar de ander.
pi_198974654
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:21 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Eeeeen we gaan weer iemand voor empathieloos uitmaken.
Oké, dan hou ik het alleen bij hardliner. Zo goed? :+
pi_198974656
Wel opmerkelijk dat zij in Noord woonden nabij de A10 maar toch naar de meest islamitisch fundamentalistische school van Amsterdam gingen in West, dat is zo een uur reizen.
Maar goed, dan integreer je dus blijkbaar erg graag in Nederland..
pi_198974660
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 16:19 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Sterker nog, Marokko is in lockdown gegaan en de grenzen zitten potdicht voor alle reizigers uit alle landen, gedocumenteerd of niet. Ook essentiële reizgers.
Marokko nam voor covid ook al geen teruggestuurde migranten op. ook niet als ze in Nederland tig keer in aanraking met politie zijn geweest.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_198974662
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 16:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat lijkt me een tijdelijke situatie ;)
Ligt er aan op welk termijn hiervoor een oplossing komt, onze lockdown is ook maar tijdelijk maar duurt nu vrij lang. :P

Dit is volledig afhankelijk van hoe de vaccinaties daar gaan natuurlijk, tot zo ver doen ze het wat dat betreft beter dan Nederland dus so far so good.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 12-04-2021 16:23:50 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')