SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Gelukkig is het geen enorm bedrag dit keer maar alsnog wel kut.quote:
Gaat niet om het bedragquote:Op maandag 12 april 2021 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen enorm bedrag dit keer maar alsnog wel kut.
Snap ik maar ik zou wel echt gek geworden zijn als er nog een 0 achter had gestaan.quote:
Denk dat ze dat alleen hebben gedaan om minder herkenbaar te zijn.quote:Op maandag 12 april 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
Wel netjes dat het grootste gedeelte een mondkapje op heeft
Zo zijn we in Eindhoven wel.quote:Op maandag 12 april 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
Wel netjes dat het grootste gedeelte een mondkapje op heeft
Dit ja. Telfouten zijn gewoon ingecalculeerd (of behoren dat in ieder geval te zijn).quote:Op maandag 12 april 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
Als ik even zo google mag je werkgever dat helemaal niet van je verwachten.
Is bedrijfsrisico. Tenzij ze kunnen aantonen dat jij opzettelijk kasverschil maakt dan kan het wel.
Maar wel even belangrijk waar heb je er voor getekend?
Vermoed ik ook maar ze proberen eerst gewoon iemand te intimideren, da's namelijk de snelste oplossing voor het bedrijf, en menig werknemer valt daar voor.quote:Op maandag 12 april 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
Is bedrijfsrisico. Tenzij ze kunnen aantonen dat jij opzettelijk kasverschil maakt dan kan het wel.
nee er ligt een sleuteltje in een laatje.quote:
Ja doei hoor.quote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er ligt een sleuteltje in een laatje.
ze zegt je moet dat sleuteltje dan maar in je zak stoppen of verstoppen
Nee dit zijn hele bewuste jongeren die geen corona willen verspreidenquote:Op maandag 12 april 2021 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ze dat alleen hebben gedaan om minder herkenbaar te zijn.
ja moet ik het opzoeken. is een papier.quote:Op maandag 12 april 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
Maar wel even belangrijk waar heb je er voor getekend?
maar geef nou even antwoord waar staat dat je kasverschil zelf moet betalenquote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er ligt een sleuteltje in een laatje.
ze zegt je moet dat sleuteltje dan maar in je zak stoppen of verstoppen
geen idee.quote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef Amarantha het volgende:
En wat als je zegt dat betaal ik niet?
ja dit inspireert niet echt tot een fijne werksfeer.quote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik het opzoeken. is een papier.
Echt ik heb nog nooit zon demotiverend bedrijf meegemaakt ook. Gelijk mijn dag weer verperst
ja ff kijken waar dat ligtquote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar geef nou even antwoord waar staat dat je kasverschil zelf moet betalen
oh je was al aan het reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |