SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Gelukkig is het geen enorm bedrag dit keer maar alsnog wel kut.quote:
Gaat niet om het bedragquote:Op maandag 12 april 2021 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen enorm bedrag dit keer maar alsnog wel kut.
Snap ik maar ik zou wel echt gek geworden zijn als er nog een 0 achter had gestaan.quote:
Denk dat ze dat alleen hebben gedaan om minder herkenbaar te zijn.quote:Op maandag 12 april 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
Wel netjes dat het grootste gedeelte een mondkapje op heeft
Zo zijn we in Eindhoven wel.quote:Op maandag 12 april 2021 14:17 schreef dud0r het volgende:
Wel netjes dat het grootste gedeelte een mondkapje op heeft
Dit ja. Telfouten zijn gewoon ingecalculeerd (of behoren dat in ieder geval te zijn).quote:Op maandag 12 april 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
Als ik even zo google mag je werkgever dat helemaal niet van je verwachten.
Is bedrijfsrisico. Tenzij ze kunnen aantonen dat jij opzettelijk kasverschil maakt dan kan het wel.
Maar wel even belangrijk waar heb je er voor getekend?
Vermoed ik ook maar ze proberen eerst gewoon iemand te intimideren, da's namelijk de snelste oplossing voor het bedrijf, en menig werknemer valt daar voor.quote:Op maandag 12 april 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
Is bedrijfsrisico. Tenzij ze kunnen aantonen dat jij opzettelijk kasverschil maakt dan kan het wel.
nee er ligt een sleuteltje in een laatje.quote:
Ja doei hoor.quote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er ligt een sleuteltje in een laatje.
ze zegt je moet dat sleuteltje dan maar in je zak stoppen of verstoppen
Nee dit zijn hele bewuste jongeren die geen corona willen verspreidenquote:Op maandag 12 april 2021 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat ze dat alleen hebben gedaan om minder herkenbaar te zijn.
ja moet ik het opzoeken. is een papier.quote:Op maandag 12 april 2021 14:14 schreef dud0r het volgende:
Maar wel even belangrijk waar heb je er voor getekend?
maar geef nou even antwoord waar staat dat je kasverschil zelf moet betalenquote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er ligt een sleuteltje in een laatje.
ze zegt je moet dat sleuteltje dan maar in je zak stoppen of verstoppen
geen idee.quote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef Amarantha het volgende:
En wat als je zegt dat betaal ik niet?
ja dit inspireert niet echt tot een fijne werksfeer.quote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik het opzoeken. is een papier.
Echt ik heb nog nooit zon demotiverend bedrijf meegemaakt ook. Gelijk mijn dag weer verperst
ja ff kijken waar dat ligtquote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar geef nou even antwoord waar staat dat je kasverschil zelf moet betalen
oh je was al aan het reageren
Klinkt echt als een topbedrijf.quote:Op maandag 12 april 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
ze denken ook dat ik ontslag ga nemen dus ze zitten constant ook de horeca af te zeiken, dat ik toch niet weer voor dat uurloontje ga werken terwijl het smerig echt een fijn bedrijf is
Snap ik wel, ik zou het zelf ook allemaal wel erg klote vinden als mij dit overkomt.quote:Op maandag 12 april 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben gewoon teneer geslagen door alles![]()
Serieus
Ik weet niet wat ze doen dan
Als je ontslag neemt hoeven ze jou niet te ontslaan natuurlijk.quote:Op maandag 12 april 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
ze denken ook dat ik ontslag ga nemen dus ze zitten constant ook de horeca af te zeiken, dat ik toch niet weer voor dat uurloontje ga werken terwijl het smerig echt een fijn bedrijf is
Dit ja, zij zijn er toch wel aan gewend om om de twee-drie maanden nieuwe lui in te werken.quote:Op maandag 12 april 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je ontslag neemt hoeven ze jou niet te ontslaan natuurlijk.
Ja maar dat ze mij dan zo proberen te overtuigen geen ontslag te nemenquote:Op maandag 12 april 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, zij zijn er toch wel aan gewend om om de twee-drie maanden nieuwe lui in te werken.
ja het kan dat ik dus 20 euro te weinig heb ontvangen van een klant of 20 euro teveel heb terug gegeven. het kan natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik was net best dom aan het denken, ik dacht, huh verkopen ze daar ook banken van 20 euro dan?
Intrinsiek gezien welquote:Op maandag 12 april 2021 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik was net best dom aan het denken, ik dacht, huh verkopen ze daar ook banken van 20 euro dan?
Matcht met hun verkooptechnieken?quote:Op maandag 12 april 2021 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar dat ze mij dan zo proberen te overtuigen geen ontslag te nemen
Steek gewoon een mes in een van die kutbanken, lost niets op maar dan heb je nog wat genoegdoening.quote:Op maandag 12 april 2021 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het kan dat ik dus 20 euro te weinig heb ontvangen van een klant of 20 euro teveel heb terug gegeven. het kan natuurlijk
Hoef ik niet te doen, de klant krijgt toch al een kut bankquote:Op maandag 12 april 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek gewoon een mes in een van die kutbanken, lost niets op maar dan heb je nog wat genoegdoening.
Krijgen jullie trouwens dagelijks klachten over kapotte meubels? Of valt dat nog mee?quote:Op maandag 12 april 2021 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoef ik niet te doen, de klant krijgt toch al een kut bank
Ga toch weg daar. Je hebt je nu wel lang genoeg laten misbruiken. Als je zo over je heen laat lopen is er maar één ding wat ze ervan leren "Dit werkt dus".quote:Op maandag 12 april 2021 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet ik het opzoeken. is een papier.
Echt ik heb nog nooit zon demotiverend bedrijf meegemaakt ook. Gelijk mijn dag weer verperst
Mja, maar met ontslag nemen heb je nergens recht op ook he.quote:Op maandag 12 april 2021 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga toch weg daar. Je hebt je nu wel lang genoeg laten misbruiken. Als je zo over je heen laat lopen is er maar één ding wat ze ervan leren "Dit werkt dus".
ja dagelijks. We hebebn nu iemand die alleen maar klachten doetquote:Op maandag 12 april 2021 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijgen jullie trouwens dagelijks klachten over kapotte meubels? Of valt dat nog mee?
Net gesolliciteerd hier op restaurantquote:Op maandag 12 april 2021 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga toch weg daar. Je hebt je nu wel lang genoeg laten misbruiken. Als je zo over je heen laat lopen is er maar één ding wat ze ervan leren "Dit werkt dus".
Ik snap ballie wel dat ze nu niet zomaar ff wat anders oppikt, aanbod is zeer schraal nu.quote:Op maandag 12 april 2021 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jezusquote:Op maandag 12 april 2021 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dagelijks. We hebebn nu iemand die alleen maar klachten doet
Nee dus eerst iets nieuws.quote:Op maandag 12 april 2021 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar met ontslag nemen heb je nergens recht op ook he.
Zal voor je duimen.quote:Op maandag 12 april 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
hier gesolliciteerd, ziet er leuk uit
https://www.demachinist.nl/nl/home
Daar heb ik ooit een congres gehadquote:Op maandag 12 april 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
johquote:Op maandag 12 april 2021 14:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een congres gehad
Beetje klanten veel te dure drankjes aansmeren.quote:Op maandag 12 april 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
sowieso is horeca mijn karakter en niet slechte banken aansmeren
Daar ben ik beter in jaquote:Op maandag 12 april 2021 14:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Beetje klanten veel te dure drankjes aansmeren.
Gaan ze in ieder geval vrolijk naar huis.quote:Op maandag 12 april 2021 14:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Drankjes over klanten heen gooien. Of hete tomatensoep.quote:Op maandag 12 april 2021 14:44 schreef Modus het volgende:
[..]
En op een goeie dag schenk je er zeker ook nog gratis tomatensoep bij?quote:
De frisaandeviskantinequote:Op maandag 12 april 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
ja dat ze stikken in die 20 euroquote:Op maandag 12 april 2021 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Maar wat ga je nu doen dan bitterbal? Die 20 euro wel betalen?
Of een mes in de manager en die 20 euro uit zijn portemonnee pakkenquote:Op maandag 12 april 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steek gewoon een mes in een van die kutbanken, lost niets op maar dan heb je nog wat genoegdoening.
Nee 35 minuten, heb flink doorgestaptquote:Op maandag 12 april 2021 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nog geen 4000 stappen dat is maar drie kwartier lopen
Hoe is het met jouw werkperikelen kwiws?quote:
Weet nog steeds niet wanneer m'n laatste werkdag isquote:Op maandag 12 april 2021 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw werkperikelen kwiws?
Godver.quote:Op maandag 12 april 2021 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wanneer m'n laatste werkdag is
HOEDANquote:Op maandag 12 april 2021 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag!quote:Op maandag 12 april 2021 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij kunt op dit moment niet minder doen dan ik. ik werk niet voor 10 mensenquote:Op maandag 12 april 2021 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik doe nog wel maar het minimale ja
Wat doe jij dan? Uurtje per dag werken?quote:Op maandag 12 april 2021 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij kunt op dit moment niet minder doen dan ik. ik werk niet voor 10 mensen
Nee, iemand heeft alle werk hier stop gelegd, dus ik en al mijn onderdanen zitten nu betaald met de voeten op tafel.quote:Op maandag 12 april 2021 15:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Uurtje per dag werken?
Oh.. thuis of op kantoor?quote:Op maandag 12 april 2021 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft alle werk hier stop gelegd, dus ik en al mijn onderdanen zitten nu betaald met de voeten op tafel.
Vanaf wanneer ben je weer loonslaaf?quote:Op maandag 12 april 2021 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
2,85 km, dat is een stuk flinker eind dan normaal. TevredenMorgen in Zutphen een eind lopen naar de paro, woensdag hier in Devsko een eind lopen naar de kapper, en vanaf donderdag een eind lopen in Zwolle. Nieuwe werk zit totaal niet bij een bushalte in de buurt
Maar eem kijkm hoe ik dat ga oplossen.
geen van beide.quote:
Komende donderdag hequote:Op maandag 12 april 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je weer loonslaaf?
heb je niet gewoon 1 maand?quote:Op maandag 12 april 2021 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je wel droog?quote:
laat mij raden, ze schatten het lager in?quote:Op maandag 12 april 2021 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik heb 3 maanden opzegtermijn, maar er is discussie over m'n overuren nu.
Hoe durf je die ook bij te houden.quote:Op maandag 12 april 2021 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik heb 3 maanden opzegtermijn, maar er is discussie over m'n overuren nu.
Dit ja, outragequote:Op maandag 12 april 2021 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe durf je die ook bij te houden.
Ja, ik heb een mooie keet.quote:
Ja ze schatten het in als nul, toch?quote:Op maandag 12 april 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laat mij raden, ze schatten het lager in?
Wel goed afhechtenquote:Op maandag 12 april 2021 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik brei er een eind aan voor vandaag.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 12 april 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat een hoop carričreswitches hier eigenlijk zeg. Bal, Kwiwi, ik, LT, Buda ook recentelijk toch?Wie nog meer?
Is dat niet korrekt dan?quote:Op maandag 12 april 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net op fb iemand accoort schrijven.
Ik ben nog gewoon zoekende hoorquote:Op maandag 12 april 2021 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat een hoop carričreswitches hier eigenlijk zeg. Bal, Kwiwi, ik, LT, Buda ook recentelijk toch?Wie nog meer?
ga je griezels filmen?quote:Op maandag 12 april 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Camera is aan het opladen voor bestuurgriezel
wat zoek je en wat kun je?quote:
ja die griezel heeft de sleutel voor als ze morgen nieuwe intercom ding komen plaatsen maar hij lijkt mij wel het type wat dan ook hier gaat rondneuzenquote:
Met slagroom en hazelnootsiroop?quote:
En als bestuursgriezel niks doet kan je altijd nog een onlyfans startenquote:Op maandag 12 april 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
Camera is aan het opladen voor bestuurgriezel
Ook lekkerquote:
Die ferry doedens ofzo maakt 30 duizend per maandquote:Op maandag 12 april 2021 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als bestuursgriezel niks doet kan je altijd nog een onlyfans starten
Dat zijn prima bedragen. Dat redden Haags en ik niet met onze stream.quote:Op maandag 12 april 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ferry doedens ofzo maakt 30 duizend per maand
Je snapt het niet.quote:Op maandag 12 april 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geef linkje danquote:Op maandag 12 april 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn prima bedragen. Dat redden Haags en ik niet met onze stream.
Maar ja alleen @:wereldgozer en @:derrabbit kijken daar naar
Had ik maar een goed lichaam.quote:Op maandag 12 april 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie niet.quote:Op maandag 12 april 2021 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer je als in het algemeen. Dat ie daar zoveel mee verdient
ohquote:Op maandag 12 april 2021 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer je als in het algemeen. Dat ie daar zoveel mee verdient
Onlyfans.nl/Haagsendud0rssmkelderquote:
Dat heb je zelf in de hand Kirbyquote:
klinkt spannendquote:Op maandag 12 april 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Onlyfans.nl/Haagsendud0rssmkelder
[..]
Dat heb je zelf in de hand Kirby
Is wel het ruigere werkquote:
Deze zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 12 april 2021 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik altijd wel van gecharmeerd.
quote:Op maandag 12 april 2021 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin heeft een enorme sushi schotel gewonnen met tromgeroffel...Facebook win&like
We zijn met 4 hč!quote:Op maandag 12 april 2021 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit je met een enorme sushi schotelDrie hapjes en je zit vol en die rotzooi bederft waar je bij staat want vis.
Nee ik denk niemand hier.quote:Op maandag 12 april 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
En heb je mijn vriendin weleens sushi zien eten
quote:Op maandag 12 april 2021 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik altijd wel van gecharmeerd.
Iets in deze vraag doet mij me afvragen of ik dat wel wil zienquote:Op maandag 12 april 2021 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
En heb je mijn vriendin weleens sushi zien eten
Ik heb nog nooit goeie sushi gehad, dus geen idee eigenlijk.quote:
is dat veilig nu je niet meer in den haag bent?quote:
hmm niet over nagedacht eigenlijkquote:Op maandag 12 april 2021 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat veilig nu je niet meer in den haag bent?
hou je van vis?quote:Op maandag 12 april 2021 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit goeie sushi gehad, dus geen idee eigenlijk.
Ik host jullie stream voor een paar 100k mannen en hark daar zo'n 450.000 euro per week mee binnenquote:Op maandag 12 april 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Poeh, zoiets gun je niemandquote:Op maandag 12 april 2021 16:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Werkdag is weer bijna voorbij. Poe hee, zo'n eerste werkdag na een weekje vakantie valt niet mee.
Dan doe mij de noodles maarquote:
ja maar je lust toch visquote:Op maandag 12 april 2021 16:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja geen idee, weet niet eens of ik het lust haha.
Dat zegt toch niet automatisch dat ik dan sushi lust?quote:
Hmm ja.quote:
lust je zalmn paling en garnalen?quote:Op maandag 12 april 2021 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zegt toch niet automatisch dat ik dan sushi lust?
[..]
Hmm ja.
hmm oke. Heb ik idd niet gevraagdquote:Op maandag 12 april 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ho hoMisschien lust ze geen zeewier.
ging het over parasieten?quote:Op maandag 12 april 2021 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Aflevering van de Keuringsdienst van Waarden over sushi was wel interessant
quote:Op maandag 12 april 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rol je *pieeeep* in zeewier, beetje wasabi erover en daarna dippen in sojasaus. Kijken of ballie interesse heeftquote:
Heb wel een keer zo'n documentaire over de wasabi teelt gezien, die was boeiend, komt vrij veel bij kijken nog, verwend lastig plantje is dat.quote:Op maandag 12 april 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Maar onder andere wel over de productie van zeewier.
Nee.quote:Op maandag 12 april 2021 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je eigenlijk een bad in je nieuwe stulpje?
Hap.quote:Op maandag 12 april 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rol je *pieeeep* in zeewier, beetje wasabi erover en daarna dippen in sojasaus. Kijken of ballie interesse heeft
quote:Op maandag 12 april 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rol je *pieeeep* in zeewier, beetje wasabi erover en daarna dippen in sojasaus. Kijken of ballie interesse heeft
Daar ging het ook over. En ook dat de wasibi hier meestal helemaal geen wasabi is, maar gekleurde mierikswortel.quote:Op maandag 12 april 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel een keer zo'n documentaire over de wasabi teelt gezien, die was boeiend, komt vrij veel bij kijken nog, verwend lastig plantje is dat.
Bommetje vanaf het balkon tochquote:Op maandag 12 april 2021 17:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je eigenlijk een bad in je nieuwe stulpje?
Gooit handdoek over Chinese camera binnen.quote:Op maandag 12 april 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed dat je niet verraadt dat we al wat langer het huishouden van Los live streamen.
Ja dat zat er inderdaad ook in ja, vaag, net als dat truffel in mayonaise vaak giftige olie is en helemaal geen truffel.quote:Op maandag 12 april 2021 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ging het ook over. En ook dat de wasibi hier meestal helemaal geen wasabi is, maar gekleurde mierikswortel.
Je ziet nu overal mensen gillen: eet geen vis!quote:Op maandag 12 april 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee
Maar onder andere wel over de productie van zeewier.
Echte wasabi heeft ook een heul ander prijskaartjequote:Op maandag 12 april 2021 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ging het ook over. En ook dat de wasibi hier meestal helemaal geen wasabi is, maar gekleurde mierikswortel.
quote:Op maandag 12 april 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
net als dat truffel in mayonaise vaak giftige olie
De prijs geeft een hint al weg, truffelmayonaise koop je voor een paar stuivers en echte truffel is behoorlijk duur.quote:
Is al jaren bekend.quote:Op maandag 12 april 2021 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet nu overal mensen gillen: eet geen vis!
Schijnbaar is er een nieuwe docu over op Netflix over de zee leegvissen.
Hmm heb je ook wel een goed punt ja.quote:Op maandag 12 april 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De prijs geeft een hint al weg, truffelmayonaise koop je voor een paar stuivers en echte truffel is behoorlijk duur.
En bij ingrediënten staat vaak iets als "truffelaroma"quote:Op maandag 12 april 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De prijs geeft een hint al weg, truffelmayonaise koop je voor een paar stuivers en echte truffel is behoorlijk duur.
Ik vreet gewoon alles hoor maar ik vind eten en de verhalen erachter nu eenmaal boeiend.quote:Op maandag 12 april 2021 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij vind alles giftig.
Hoe kan dat?
Ja of iets als truffelolie, weet er het fijne niet meer van maar dat schijnt een akelig stofje te zijn wel.quote:Op maandag 12 april 2021 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En bij ingrediënten staat vaak iets als "truffelaroma"
ja kloptquote:Op maandag 12 april 2021 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, gebruikte je toch al niet omdat je bang was om door de vloer te zakken
Badderbal.quote:Op maandag 12 april 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt![]()
maar hier wil ik misschien volgend jaar nieuwe badkamer doen en misschien dat er net een bad bij past
Lekkerquote:Op maandag 12 april 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt![]()
maar hier wil ik misschien volgend jaar nieuwe badkamer doen en misschien dat er net een bad bij past
ja snap ik ook niet. Zonnetje is wel lekker nu ff.quote:
Gewoon flink epibreren.quote:Op maandag 12 april 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow. Gedragscode en Bedrijfsregelingen gelezen. Ambtelijke praat overload nu
Maarmaar, het hele idee was juist dat ik iets ga doen wat ik WEL goed kan toch?quote:
Ja, maar dat is waarschijnlijk verboden in de gedragscodequote:Op maandag 12 april 2021 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maarmaar, het hele idee was juist dat ik iets ga doen wat ik WEL goed kan toch?
Even samenvatten: geen porno kijken op je werklaptop.quote:Op maandag 12 april 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Soooow. Gedragscode en Bedrijfsregelingen gelezen. Ambtelijke praat overload nu
Onder anderequote:Op maandag 12 april 2021 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even samenvatten: geen porno kijken op je werklaptop.
quote:Op maandag 12 april 2021 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even samenvatten: geen porno kijken op je werklaptop.
Dat is wel fijnquote:Op maandag 12 april 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder andere![]()
Maar gewoon, er is over heel veel meer dingen heel veel beter nagedacht dan waar ik vandaan kom
Ja tuurlijk maar deze is zo Netflix achtig aangedikt dat het lijkt alsof je persoonlijk de wereld vernietigd als je een haring eet.quote:
Waarschijnlijk omdat een of andere joker de boel al heeft uitgenut op de manier die nu in de regels staatquote:Op maandag 12 april 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder andere![]()
Maar gewoon, er is over heel veel meer dingen heel veel beter nagedacht dan waar ik vandaan kom
Nagedacht over wat allemaal niet mag.quote:Op maandag 12 april 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onder andere![]()
Wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht. Maar ik betwijfel of ze het ook over overbevolking hebben gehad. Of visconsumptie in derde wereldlanden.quote:Op maandag 12 april 2021 17:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar deze is zo Netflix achtig aangedikt dat het lijkt alsof je persoonlijk de wereld vernietigd als je een haring eet.
Ja weet ik veel, ik kijk die doem scenario’s nooit.quote:Op maandag 12 april 2021 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht. Maar ik betwijfel of ze het ook over overbevolking hebben gehad. Of visconsumptie in derde wereldlanden.
Snert met worstquote:Op maandag 12 april 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
wat gaan jullie allemaal eten vandaag?
Niet alleen. Ook overal protocollen voor en zo.quote:Op maandag 12 april 2021 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nagedacht over wat allemaal niet mag.
Bavette met wilde paddestoelen.quote:Op maandag 12 april 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
Lekker ongemakkelijk wel, heeeeyyy Harry trek morgen een wat minder strakke broek aan wil je, het lijkt hier wel een palingrokerij.quote:Op maandag 12 april 2021 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er vrij weinig meer mee te maken gelukkig
Sushiquote:Op maandag 12 april 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
Voedsel.quote:Op maandag 12 april 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
Broek?quote:Op maandag 12 april 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ongemakkelijk wel, heeeeyyy Harry trek morgen een wat minder strakke broek aan wil je, het lijkt hier wel een palingrokerij.
Ben je allemaal rare berichten aan het verspreiden dan?quote:Op maandag 12 april 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
lijkt wel alsof iemand mijn fb en insta wachtwoord heeft
Nee maar wordt random uitgelogdquote:Op maandag 12 april 2021 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je allemaal rare berichten aan het verspreiden dan?
quote:
Wat doe jij voor werk dan?quote:Op maandag 12 april 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar je raakt er aardig van afgestompt als je veel adult content tegenkomt.
Wachtwoord maar veranderen danquote:
quote:Op maandag 12 april 2021 18:07 schreef dud0r het volgende:
Dat was lekker zeg.![]()
Broodje kipburger, maīskolf en patat
Friet.quote:
Vast die klootzak die morgen in je ondergoed gaat hupsen.quote:Op maandag 12 april 2021 18:11 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wie er zo lekker kookt maar het ruikt heerlijk
van die hollandse pot met jus en vlees
quote:Op maandag 12 april 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vast die klootzak die morgen in je ondergoed gaat hupsen.
Werk voor wat aanbieders van tv en streamingdiensten, daar zag ook wel eens wat (lokale) adult content tussen.quote:
Het is patat. Als je vindt dat het friet is is alles uit de frituur friet. Kroket nope friet. Frikandellen nope friet. En dat geldt voor alles.quote:
quote:Op maandag 12 april 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn eigen camera ook meeneemt
Ballie haar nieuwe apartment in de laatste porno van Kim Hollandquote:Op maandag 12 april 2021 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij zijn eigen camera ook meeneemt
quote:Op maandag 12 april 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de teddybeer zit meestal een camera verstopt.
Ik praat niet met jouw slag volkquote:Op maandag 12 april 2021 18:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is patat. Als je vindt dat het friet is is alles uit de frituur friet. Kroket nope friet. Frikandellen nope friet. En dat geldt voor alles.
Gekookte aardappelen, nope kook. Gebakken biefstuk, nope bak.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |