abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198979731
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:02 schreef Tingo het volgende:
https://off-guardian.org/2021/04/11/watch-being-selfish/

Big al
Apr 11, 2021 7:56 PM
'Been thinking about this issue after being accused a couple times myself (of being selfish). This and the proposed or actual vaccination passports, bracelets, or whatever else is out there. I’m not sure how to put it other than, I’m all in for humanity and will do my part if and when the need arises. So if taking the vaccine is necessary for the survival of humanity, or even to keep others safe, I would consider it strongly even with the EVIDENCE that the so called vaccines are anything but (i.e., not vaccines) and potentially dangerous. But the problem is, the rationale is based on lies, deceptions, and misleading statistics. How am I being selfish when there is no need because the entire rationale is based on lies? It’s like those who joined in for WWII (and all wars) to defend “freedom and liberty”. Those that didn’t were called cowards, or later – “draft dodgers”, and probably selfish as well for not joining in on a collective effort. But the rationale for that war (and all wars) was based on lies, so how can someone be a coward or selfish for not participating in a lie?

I guess it comes down to the truth, and who wants to believe it.'
Jij leefde liever onder de bezetting van nazi Duitsland dus... Oke duidelijk
pi_198979826
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Historic Court Judgment in Germany: “Threat to the Well-Being of Children”. No Masks, No Social Distance, No More Tests for Students.

The Weimar District Court has ruled that the obligation to wear a mask, to maintain minimum distances and to perform rapid tests in schools pose a threat to the mental, physical or emotional well-being of the child. So serious that, without any intervention, significant harm to children can be foreseen with a high degree of certainty. The judge stated in his decision:

“There is such a risk here. Because the children are not only endangered in their mental, physical and spiritual well-being, but are also currently damaged by the obligation to wear face masks during school time and to keep their distance from one another and from other people. This violates numerous rights of children and their parents under the law, the constitution and international conventions. This applies in particular to the right to free development of personality and to physical integrity from Article 2 of the Basic Law as well as to the right from Article 6 of the Basic Law to education and care by parents (also with regard to health care measures and ‘objects’ to be carried by children ).”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanrader om dit artikel te lezen.
Kword moe van dat gezeik.

Mijn ma kwam ermee dat er veel jonge mensen op de IC liggen.

Ook weer.. Relatief aan griep is het percentage jong/oud gewoon hetzelfde. Er liggen niet relatief veel jonge mensen op de IC.

Fucking propaganda steeds.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198980128
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kword moe van dat gezeik.

Mijn ma kwam ermee dat er veel jonge mensen op de IC liggen.

Ook weer.. Relatief aan griep is het percentage jong/oud gewoon hetzelfde. Er liggen niet relatief veel jonge mensen op de IC.

Fucking propaganda steeds.
Nee er liggen absoluut veel jonge mensen in het ziekenhuis
  maandag 12 april 2021 @ 22:48:57 #54
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198980258
Nu weer Op1, vaccineren, vaccineren, vaccineren.

Stop je vaccins in je anus. Mijn portie janssen Dna geef ik graag aan een kwetsbaar oudje.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198980351
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jij leefde liever onder de bezetting van nazi Duitsland dus... Oke duidelijk
Nee.
Gaat echt niet goed met je OCD he Trolly.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198980396
WhatsHerFace weer :)

I DID A THING
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198980448
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee er liggen absoluut veel jonge mensen in het ziekenhuis
Klopt ja, dus wat maak je dan van het nieuws dat er relatief veel jonge mensen op de ics liggen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198980947
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
Gaat echt niet goed met je OCD he Trolly.
Jij ontkent de rationale van strijden tegen de nazi's en voor de vrijheid in WO2

Je eigen woorden
pi_198980954
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 23:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt ja, dus wat maak je dan van het nieuws dat er relatief veel jonge mensen op de ics liggen?
Dat die daar niet zouden hoeven te liggen

Maar stel dat 0.24% van de bevolking zou sterven aan een ziekte dan vindt jij dat oke, want dat is relatief weinig?

[ Bericht 10% gewijzigd door devlinmr op 12-04-2021 23:58:17 ]
pi_198980973
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:

Stop je vaccins in je anus. Mijn portie janssen Dna geef ik graag aan een kwetsbaar oudje.
Waarom blijf je geloven dat er dna in de vaccins zit of dat ze gentherapie zouden zijn?
  dinsdag 13 april 2021 @ 00:08:39 #61
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198981059
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 23:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom blijf je geloven dat er dna in de vaccins zit of dat ze gentherapie zouden zijn?
Janssen vaccin maakt daadwerkelijk gebruik van DNA. Google.

Ab Osterhaus gaf zelfs toe dat het gentherapie is, maar dat dit een kwestie is van 'definitie'. Aflevering Op1 met Willem Engel.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198981099
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 00:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Janssen vaccin maakt daadwerkelijk gebruik van DNA. Google.

Ab Osterhaus gaf zelfs toe dat het gentherapie is, maar dat dit een kwestie is van 'definitie'. Aflevering Op1 met Willem Engel.
Google zelf dan als het zo makkelijk is. Niet dat ik je niet geloof maar ik word zo doodmoe van mensen die schermen met van alles en vervolgens google het zelf maar roepen.
  dinsdag 13 april 2021 @ 00:17:35 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198981127
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 00:13 schreef Document1 het volgende:

[..]

Google zelf dan als het zo makkelijk is. Niet dat ik je niet geloof maar ik word zo doodmoe van mensen die schermen met van alles en vervolgens google het zelf maar roepen.
Letterlijk de eerste hit als je het googelt. Had het anders wel gelinkt maar is nogal wat op de mobiel.
pi_198981143
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:

Vaccineren is de enige uitweg. Dat hebben Engeland en Israël al bewezen.
  dinsdag 13 april 2021 @ 00:22:11 #65
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198981157
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 00:19 schreef Gehrman het volgende:

[..]

De enige geschetse uitweg inderdaad.
pi_198981160
quote:

[..]

laat het bewijs eens zien dan.
  dinsdag 13 april 2021 @ 00:24:58 #67
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198981170
quote:

[..]

Dat zijn andere mensen ofzo? Laat je niet zo gek maken joh. Het is maar net welke cijfertjes ze naar buiten brengen
  dinsdag 13 april 2021 @ 00:26:07 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198981179
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 00:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Letterlijk de eerste hit als je het googelt. Had het anders wel gelinkt maar is nogal wat op de mobiel.
DNA zit er inderdaad in ja. Maakt dat het ook gentherapie? Hangt denk ik van je definitie af. Het past je eigen genen in ieder geval niet aan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198981191
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 00:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

DNA zit er inderdaad in ja. Maakt dat het ook gentherapie? Hangt denk ik van je definitie af. Het past je eigen genen in ieder geval niet aan.
Ook voor jou. laat eens zien dan?
ooooh kan je dat niet...zucht
Je neemt aan wat ze je voorkauwen, zeg dat dan.
  dinsdag 13 april 2021 @ 00:30:42 #70
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198981200
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 00:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wil jij als proefkonijn dat risico lopen. Ik niet. En mijn kinderen al helemaal niet.
  dinsdag 13 april 2021 @ 00:34:45 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198981224
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 00:28 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Ook voor jou. laat eens zien dan?
ooooh kan je dat niet...zucht
Je neemt aan wat ze je voorkauwen, zeg dat dan.
Dan zou je DNA na een random verkoudheid opeens anders zijn... Klinkt je dat heel logisch in de oren?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 13 april 2021 @ 00:41:57 #72
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198981260
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan zou je DNA na een random verkoudheid opeens anders zijn... Klinkt je dat heel logisch in de oren?
Uh want bij een verkoudheid wordt er DNA bij je ingebracht die als trojan horse moet fungeren t.b.v. herkenning van een virus?

Nee. Dan leert je lichaam het virus herkennen.

Iets wezenlijk anders dan DNA inspuiten waarvan de properties schimmig zijn, en waar er totaal geen data is voor lange termijn +10 jaar.
  dinsdag 13 april 2021 @ 00:49:31 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198981284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Uh want bij een verkoudheid wordt er DNA bij je ingebracht die als trojan horse moet fungeren t.b.v. herkenning van een virus?

Nee. Dan leert je lichaam het virus herkennen.

Iets wezenlijk anders dan DNA inspuiten waarvan de properties schimmig zijn, en waar er totaal geen data is voor lange termijn +10 jaar.
Ja, dat is wat een DNA virus doet... Die brengt een stukje DNA in de celkern en brengt dit tot expressie.
Onikaan ni ov dovah
pi_198981351
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 april 2021 00:24 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat zijn andere mensen ofzo? Laat je niet zo gek maken joh. Het is maar net welke cijfertjes ze naar buiten brengen
Ze zijn daar gewoon al een stuk verder met vaccineren, het is allemaal niet zo ingewikkeld. Laat je eens niet zo gek maken door de antivaxxer propaganda op dubieuze YouTube kanalen.
pi_198981355
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')