Lekker op een doordeweekse zondagavond denk je dan.
Hup!, in de magnetron, vijf minuutjes later de hele boel uit het plastic bakje in een normaal bord pleuren en happen maar...
Na twee happen denk je : "Het wordt een beetje warm in mijn mond en niet omdat het zo heet is..."
Blijkt dus dat men er een hoeveelheid Sambal (of iets wat erop lijkt) doorheen heeft gegooid wat de gemiddelde ijsbeer doet snakken naar adem
Is dit normaal voor dit soort maaltijden...
quote:Mag ik ipv het biertje ernaast houden ook zo nu en dan een slokje nemen...
Op zondag 26 januari 2003 23:00 schreef el_bario het volgende:
watje...gewoon door eten en er een koud biertje naast houden. lekker toch!
quote:Jawel. Maar ja kan beter het bierte koud houden, en thee drinken. Thee helpt beter tegen pittige dingen.
Op zondag 26 januari 2003 23:03 schreef Buurmannetje het volgende:Mag ik ipv het biertje ernaast houden ook zo nu en dan een slokje nemen...
quote:dat bedoelde ik
Op zondag 26 januari 2003 23:03 schreef Buurmannetje het volgende:[..]
Mag ik ipv het biertje ernaast houden ook zo nu en dan een slokje nemen...
quote:Gewoon door willekeur van de slecht onderhouden of gecalibreerde doseermachiene of van een hersendode medewerker (zou ik ook worden met die lopende bandwerk).
Op zondag 26 januari 2003 23:02 schreef MSXUser het volgende:
Meeste van die thuismaaltijden zijn óf veel te scherp óf veel te zout. Ik snap nog steeds niet waarom ze dat doen.
quote:Zou ook een combinatie van beide kunnen zijn en wat 'bluebellyfluff' al zei... Je proeft dan ook niet meer wat ze er daadwerkelijk hebben ingegooid. Sommige van die maaltijden zijn best te eten, hoewel echt lekker zijn ze ook weer niet.
Op maandag 27 januari 2003 00:55 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gewoon door willekeur van de slecht onderhouden of gecalibreerde doseermachiene of van een hersendode medewerker (zou ik ook worden met die lopende bandwerk).
quote:wat nog beter helpt is kroepoek eten... dat blust geheid alle binnenbrandjes.
Op zondag 26 januari 2003 23:06 schreef mrSolid het volgende:[..]
Jawel. Maar ja kan beter het bierte koud houden, en thee drinken. Thee helpt beter tegen pittige dingen.
Dan zit ik toch liever thuis, met een grote fles drinken erbij.
quote:vraag een emmer in het restaurant
Op maandag 27 januari 2003 20:55 schreef Athanasia het volgende:
Ik hou wel van heet
Wat wel minder is, is als je uit eten bent, en dan zo iets heets krijgt en de drankjes natuurlijk weer superduur zijn!Dan zit ik toch liever thuis, met een grote fles drinken erbij.
quote:omdat je dan minder merkt dat het goor is.
Op zondag 26 januari 2003 23:02 schreef MSXUser het volgende:
Meeste van die thuismaaltijden zijn óf veel te scherp óf veel te zout. Ik snap nog steeds niet waarom ze dat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |