SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat valt inderdaad wel mee. Grootste stap is nu de veiligheid van mijn baantje en flatje opgeven voor een onzeker bestaan in een ander land.quote:Op zondag 11 april 2021 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar das afgezien van een dak boven je hoofd niet het ergste.
je kan daar al via internet naar een woning speuren, meubelen kan je snle bij ikea halen.
Ja maar jehebt het al een keer eerder gedaan.quote:Op zondag 11 april 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Grootste stap is nu de veiligheid van mijn baantje en flatje opgeven voor een onzeker bestaan in een ander land.
Kleine dingen wel. Voor meubels moet ik een opslag huren. Maar ik geloof niet dat ik dat over zou hebben voor mijn ikea-rommelquote:Op zondag 11 april 2021 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
Kan je niet wat spullen opslaan bij je vader of broer (eventueel bij de garage) buda? Of zo'n opslag huren? Als je daar in jullie huis gaat wonen dan heb je al geen huurlasten dus kan zo'n opslag misschien er wel bij qua kosten.
Fuck veiligheid, ga ervoor!quote:Op zondag 11 april 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Grootste stap is nu de veiligheid van mijn baantje en flatje opgeven voor een onzeker bestaan in een ander land.
Ik weet niet of het in NL ook al kan, maar hier kan je bij de IKEA je oude IKEA-kneut terugverkopen aan de IKEA.quote:Op zondag 11 april 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleine dingen wel. Voor meubels moet ik een opslag huren. Maar ik geloof niet dat ik dat over zou hebben voor mijn ikea-rommel
Ik heb bij verschillende bedrijven contacten. Maar dan moet ik in Boedapest gaan wonen, anders is het ver reizen elke dag.quote:Op zondag 11 april 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar jehebt het al een keer eerder gedaan.
kan je niet terug bij die oud werkgever die je daar had?
Hey vandaar je naam. budapestenaar!quote:Op zondag 11 april 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij verschillende bedrijven contacten. Maar dan moet ik in Boedapest gaan wonen, anders is het ver reizen elke dag.
Mijn idee was om in ons huis te gaan wonen en eerst een jaartje sabbatical te houden. En dan eens te kijken of ik wat remote, freelance werkzaamheden zou kunnen doen. En als ik daar voldoende mee zou verdienen, zou ik kunnen overwegen om weer in Boedapest te gaan wonen.
"Oh Buda, wat doet u nu"quote:Op zondag 11 april 2021 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik quote hier Flodder. Overigens.
Das ook een goed planquote:Op zondag 11 april 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb bij verschillende bedrijven contacten. Maar dan moet ik in Boedapest gaan wonen, anders is het ver reizen elke dag.
Mijn idee was om in ons huis te gaan wonen en eerst een jaartje sabbatical te houden. En dan eens te kijken of ik wat remote, freelance werkzaamheden zou kunnen doen. En als ik daar voldoende mee zou verdienen, zou ik kunnen overwegen om weer in Boedapest te gaan wonen.
O ja, daar heb ik over gelezenquote:Op zondag 11 april 2021 18:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in NL ook al kan, maar hier kan je bij de IKEA je oude IKEA-kneut terugverkopen aan de IKEA.
Even hard werken en zuinig aan leven om een buffer op te bouwen om dit te verwezenlijken of ben je al leeg?quote:Op zondag 11 april 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest heb ik een paar goeie vrienden. En in het dorp ken ik ook wel wat mensenquote:Op zondag 11 april 2021 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das ook een goed planSmurfen is nooit een slecht idee.
Heb je daar ook sociale contacten?
Nou beetje wekenquote:Op zondag 11 april 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest heb ik een paar goeie vrienden. En in het dorp ken ik ook wel wat mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |