abonnement Unibet Coolblue
pi_199095220
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 06:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je begrijpend zou kunnen lezen, zie je misschien dat ik refereer aan of het invloed heeft wat Rusland doet. Lees je eens in op aanhalingstekens. Als je denkt dat de acties van Rusland ons niet deren, maar die van de VS wel, ben je vrij naïef.
En dat heeft het nauwelijks of niet, of ben jij er op achteruit gegaan met het innemen van de Krim? Heb jij een enorme vluchtelingenstroom naar Nederland gezien? Heeft Nederland militairen gestuurd? Buiten het associatieverdrag en het referendum waar we wederom zijn genegeerd door de overheid hebben wij er totaal geen last van gehad.
  woensdag 21 april 2021 @ 10:10:35 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199095249
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En dat heeft het nauwelijks of niet, of ben jij er op achteruit gegaan met het innemen van de Krim? Heb jij een enorme vluchtelingenstroom naar Nederland gezien? Heeft Nederland militairen gestuurd? Buiten het associatieverdrag en het referendum waar we wederom zijn genegeerd door de overheid hebben wij er totaal geen last van gehad.
Nee we hebben er totaal geen last van gehad..
Zijn we even vergeten dat die pleuris bende al aan 193 Nederlandse burgers het leven heeft gekost?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199095671
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee we hebben er totaal geen last van gehad..
Zijn we even vergeten dat die pleuris bende al aan 193 Nederlandse burgers het leven heeft gekost?
Een tragisch incident helaas waar de onderste steen nog steeds niet boven is. Maar buiten dat, heb je nog meer voorbeelden?
  woensdag 21 april 2021 @ 10:46:35 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199095711
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een tragisch incident helaas waar de onderste steen nog steeds niet boven is. Maar buiten dat, heb je nog meer voorbeelden?
Buiten dat???
Is dat nog niet genoeg???

Hoeveel issues hebben wij dan met transgender ombouw in de VS??
Aangezien jij dat een veel grotere issue vind!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199096134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Buiten dat???
Is dat nog niet genoeg???

Hoeveel issues hebben wij dan met transgender ombouw in de VS??
Aangezien jij dat een veel grotere issue vind!
Een culturele omslag en een verandering in onze politiek is wat al die nonsense uit de VS hier aanricht. We hebben nu dankzij het intersectionele gedachtegoed uit de VS BLM in Nederland, Bij1 in het parlement om nog maar niet te spreken over al die woke nonsense dat steeds meer een prominente plek krijgt in onze media. Het neerschieten van de MH17 hoe tragisch het ook is heeft lang niet zulke verregaande gevolgen voor onze samenleving als de problematiek dat nu overwaait vanuit de VS.
  woensdag 21 april 2021 @ 11:35:31 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199096268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een culturele omslag en een verandering in onze politiek is wat al die nonsense uit de VS hier aanricht. We hebben nu dankzij het intersectionele gedachtegoed uit de VS BLM in Nederland, Bij1 in het parlement om nog maar niet te spreken over al die woke nonsense dat steeds meer een prominente plek krijgt in onze media. Het neerschieten van de MH17 hoe tragisch het ook is heeft lang niet zulke verregaande gevolgen voor onze samenleving als de problematiek dat nu overwaait vanuit de VS.
Zeg dat even aan de familie van de nabestaande aub!

Dus een pleuris bende ten oosten van Europa wat HEEL Europa aangaat vind je dus minder boeiend!
En even kijken hoe goed het gaat met onze BLM Heldin Sylvana Simons... oh wacht die word nog steeds door 99% van onze bevolking uitgekotst!!

het hele BLM is hier al amper boeiend meer, waarom, men werd er beu van en hier denkt men gewoon Veel beter na dan in de VS hierover!
over BLM gesproken...
https://www.telegraaf.nl/(...)n-rijke-blanke-buurt
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199096612
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 10:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En dat heeft het nauwelijks of niet, of ben jij er op achteruit gegaan met het innemen van de Krim? Heb jij een enorme vluchtelingenstroom naar Nederland gezien? Heeft Nederland militairen gestuurd? Buiten het associatieverdrag en het referendum waar we wederom zijn genegeerd door de overheid hebben wij er totaal geen last van gehad.
Honderd jaar geleden leidde de moord op Oostenrijks-Hongaarse monarch in Sarajevo tot de Eerste Wereldoorlog. Ons land was neutraal, maar moest wel honderdduizenden vluchtelingen opvangen. Europa werd in chaos gestort.

In de jaren 90 had de Balkanoorlog gevolgen voor het hele continent. Wij vingen tienduizenden vluchtelingen op en Srebenica zit nog altijd in ons collectieve geheugen gegrift.

Ook dat waren gebeurtenissen die zich (in eerste instantie) ver van ons bed voltrokken. Maar Europa is klein en met elkaar verweven.

Wat een grootschalig conflict in Oekraïne voor ons betekent, weten we nog niet. Maar ik maak mij meer zorgen om een oorlog in de Donbass en een steeds agressief opererend Rusland dan een Amerikaanse tiener die wordt omgebouwd tot een man/vrouw.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 14:41:59 #183
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199098529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een culturele omslag en een verandering in onze politiek is wat al die nonsense uit de VS hier aanricht. We hebben nu dankzij het intersectionele gedachtegoed uit de VS BLM in Nederland, Bij1 in het parlement om nog maar niet te spreken over al die woke nonsense dat steeds meer een prominente plek krijgt in onze media. Het neerschieten van de MH17 hoe tragisch het ook is heeft lang niet zulke verregaande gevolgen voor onze samenleving als de problematiek dat nu overwaait vanuit de VS.
Ik heb helemaal geen last van BLM in Nederland, geen last van BIJ1 en geen last van woke gedoe. Hoe heb je daar last van, eigenlijk, ik snap niet goed hoe dat werkt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 21 april 2021 @ 16:49:13 #184
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199100253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een culturele omslag en een verandering in onze politiek is wat al die nonsense uit de VS hier aanricht. We hebben nu dankzij het intersectionele gedachtegoed uit de VS BLM in Nederland, Bij1 in het parlement om nog maar niet te spreken over al die woke nonsense dat steeds meer een prominente plek krijgt in onze media. Het neerschieten van de MH17 hoe tragisch het ook is heeft lang niet zulke verregaande gevolgen voor onze samenleving als de problematiek dat nu overwaait vanuit de VS.
Tja, wanneer discriminatie en/of onderdrukking van mensen met andere sexuele voorkeuren je ding is, dan begrijp ik dat je "het woke intersectionele BLM Bij1 Gedachtengoed" eng vindt. Scary stuff voor de hetero-man wanneer homo's of transgenders opeens zomaar in de straat opduiken en zich niet meer hoeven te verstoppen. Ik begrijp het helemaal. Laat ze lekker in hun kelder blijven!

Voor degenen onder ons die wel begrijpen dat de sexuele voorkeur van een ander geen enkele relatie heeft tot wat ik doe/denk of voel zijn de gebeurtenissen aan de oostgrens van ons federatiegebied een stuk spannender. Het heeft al een hoop (ook Nederlandse) doden gekost. Je weet wel, mensen waarvan de sexuele voorkeur er niet echt meer toe doet.
  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 17:42:50 #185
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199100697
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:49 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Tja, wanneer discriminatie en/of onderdrukking van mensen met andere sexuele voorkeuren je ding is, dan begrijp ik dat je "het woke intersectionele BLM Bij1 Gedachtengoed" eng vindt. Scary stuff voor de hetero-man wanneer homo's of transgenders opeens zomaar in de straat opduiken en zich niet meer hoeven te verstoppen. Ik begrijp het helemaal. Laat ze lekker in hun kelder blijven!

Voor degenen onder ons die wel begrijpen dat de sexuele voorkeur van een ander geen enkele relatie heeft tot wat ik doe/denk of voel zijn de gebeurtenissen aan de oostgrens van ons federatiegebied een stuk spannender. Het heeft al een hoop (ook Nederlandse) doden gekost. Je weet wel, mensen waarvan de sexuele voorkeur er niet echt meer toe doet.
Herken jij die mensen op straat dan? Ik niet. Ik snap meestal totaal niet waar men zich druk om maakt, eigenlijk.

Het werkt meer op mijn lachspieren als ik weer eens een Republikein of een alt-right type iets hoor roepen over vrouwensport, alsof ze zich daar ooit voor geinteresseerd hebben _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 21 april 2021 @ 19:01:32 #186
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199101469
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 17:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Herken jij die mensen op straat dan? Ik niet. Ik snap meestal totaal niet waar men zich druk om maakt, eigenlijk.

Het werkt meer op mijn lachspieren als ik weer eens een Republikein of een alt-right type iets hoor roepen over vrouwensport, alsof ze zich daar ooit voor geinteresseerd hebben _O-
Voor normale mensen is die fixatie van grefo’s, moslims en andere conservatieven met wat je in welk gat stopt toch sowieso onbegrijpelijk? En of er dan ringetjes en/of tekeningen zijn aangebracht op genitale delen is ook verbijsterend oninteressant, om over gekleurde of geschoren hoofden nog maar te zwijgen.
  Moderator woensdag 21 april 2021 @ 20:27:04 #187
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199102790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 19:01 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Voor normale mensen is die fixatie van grefo’s, moslims en andere conservatieven met wat je in welk gat stopt toch sowieso onbegrijpelijk? En of er dan ringetjes en/of tekeningen zijn aangebracht op genitale delen is ook verbijsterend oninteressant, om over gekleurde of geschoren hoofden nog maar te zwijgen.
Maar wel de pool boy betalen om je vrouw te neuken terwijl je toekijkt terwijl je de religieuze moraal oplegt aan studenten. Dat is dan wel navrant en vreemd genoeg hoor je diezelfde types dan nooit. Grappig.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 21 april 2021 @ 20:57:10 #188
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199103186
https://www.businessinsid(...)uridische-problemen/

The first president who won the election 3 times. _O_
  woensdag 21 april 2021 @ 21:02:30 #189
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_199103266
Alle media in 2016 "Trump zal een oorlog gaan beginnen. Oohhh Hans. Dit is het einde van de wereld."

Reality in 2020: "4 jaar geen oorlog geweest en rust in de wereldpolitiek."

3 maanden nadat Trump weg is de dreiging van een oorlog weer helemaal terug. En dan wordt ons hier wijsgemaakt dat Rusland hier achterzit. De Biden Administration zijn de globalisten en zij WILLEN oorlog.
  woensdag 21 april 2021 @ 21:03:44 #190
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199103293
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:57 schreef Ixnay het volgende:
https://www.businessinsid(...)uridische-problemen/

The first president who won the election 3 times. _O_
Tja, er schijnt ooit een roosevelt te zijn geweest die maar liefst vier keer de verkiezingen heeft gewonnen. En dan echt gewonnen hè, niet alleen in zijn eigen fantasie.

Maar ja feiten, lastig hè?
pi_199105469
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 20:57 schreef Ixnay het volgende:
https://www.businessinsid(...)uridische-problemen/

The first president who won the election 3 times. _O_
Gaat niet gebeuren :N Natuurlijk zegt hij dat. Hij wil zijn bron van inkomsten niet verliezen. Zijn aanhang moet wel blijven doneren he! Zeker met het oog op alle rechtszaken die op stapel staan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199105520
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 21:02 schreef Ixnay het volgende:
Alle media in 2016 "Trump zal een oorlog gaan beginnen. Oohhh Hans. Dit is het einde van de wereld."

Reality in 2020: "4 jaar geen oorlog geweest en rust in de wereldpolitiek."

3 maanden nadat Trump weg is de dreiging van een oorlog weer helemaal terug. En dan wordt ons hier wijsgemaakt dat Rusland hier achterzit. De Biden Administration zijn de globalisten en zij WILLEN oorlog.
Oh Rusland is totaal onschuldig zeker! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199105617
quote:
11s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Oh Rusland is totaal onschuldig zeker! :D
Ze hebben iig niet de taliban betaald om US soldaten om te leggen. Ken je dat verhaal van de NYT nog ?
pi_199105718
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ze hebben iig niet de taliban betaald om US soldaten om te leggen. Ken je dat verhaal van de NYT nog ?
Het is trouwens de huidige regering die dat uit heeft laten zoeken en tot de conclusie kwam dat de intel niet volledig betrouwbaar was.

Wat ik mij dan afvraag: waarom deed de vorige regering dat niet? Daarmee hadden ze Trump een stok gegeven om mee te slaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199105723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ze hebben iig niet de taliban betaald om US soldaten om te leggen. Ken je dat verhaal van de NYT nog ?
Je bedoelt dat verhaal dat een rapport van de CIA aangaf dat daar aanwijzingen voor waren? Jazeker!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199105744
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is trouwens de huidige regering die dat uit heeft laten zoeken en tot de conclusie kwam dat de intel niet volledig betrouwbaar was.

Wat ik mij dan afvraag: waarom deed de vorige regering dat niet? Daarmee hadden ze Trump een stok gegeven om mee te slaan.
Dat soort inlichtingen zijn nooit helemaal betrouwbaar. Wel vreemd dat Trump daar geen aandacht aan besteedde idd maar die had het natuurlijk te druk met zijn herverkiezing :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_199105812
quote:
6s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat soort inlichtingen zijn nooit helemaal betrouwbaar. Wel vreemd dat Trump daar geen aandacht aan besteedde idd maar die had het natuurlijk te druk met zijn herverkiezing :P
Ja goed idee laten we alle aanwijzingen van de inlichtingendiensten, ookal is er geen bewijs voor, alle aandacht geven en vooral ook breed uitmeten in de media.
pi_199105865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ja goed idee laten we alle aanwijzingen van de inlichtingendiensten, ookal is er geen bewijs voor, alle aandacht geven en vooral ook breed uitmeten in de media.
Dan snap je niet hoe inlichtingendiensten werken? Daar is nooit 100% zekerheid voor en er was wel enig bewijs. Veel informatie wordt verkregen door informanten en gevangenen die niet altijd even betrouwbaar zijn natuurlijk. Dat er veel aandacht aan besteed werd lijkt me logisch, het is nogal wat en mss heeft het openbaar maken ervan wel meegeholpen met het stoppen ervan en was dat nu juist de bedoeling van het lekken naar de pers? Van Trump konden ze iig niet verwachten dat hij zijn vriendje Poetin daarop zou gaan aanspreken.

Lees anders het verhaal in de NYT nog een keer, dat er iets aan de hand was, was wel duidelijk:

Russia Secretly Offered Afghan Militants Bounties to Kill U.S. Troops, Intelligence Says

quote:
The officials spoke on the condition of anonymity to describe the delicate intelligence and internal deliberations. They said the intelligence had been treated as a closely held secret, but the administration expanded briefings about it this week — including sharing information about it with the British government, whose forces are among those said to have been targeted.

The intelligence assessment is said to be based at least in part on interrogations of captured Afghan militants and criminals. The officials did not describe the mechanics of the Russian operation, such as how targets were picked or how money changed hands. It is also not clear whether Russian operatives had deployed inside Afghanistan or met with their Taliban counterparts elsewhere.
Wat had de NYT dan moeten doen? Je denkt toch niet dat ze gaan zeggen dat ze die geheime informatie niet gaan plaatsen? Het zou wat anders zijn als ze er soldaten mee in gevaar hadden gebracht maar daar was hier geen sprake van.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 22-04-2021 00:41:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 00:45:31 #199
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199105973
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 23:59 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ja goed idee laten we alle aanwijzingen van de inlichtingendiensten, ookal is er geen bewijs voor, alle aandacht geven en vooral ook breed uitmeten in de media.
Het is in een briefing aan de media gegeven, he? Door de Trump administratie. Dus wat zeur je nou?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199105984
quote:
6s.gif Op donderdag 22 april 2021 00:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dan snap je niet hoe inlichtingendiensten werken? Daar is nooit 100% zekerheid voor en er was wel enig bewijs. Veel informatie wordt verkregen door informanten en gevangenen die niet altijd even betrouwbaar zijn natuurlijk. Dat er veel aandacht aan besteed werd lijkt me logisch, het is nogal wat en mss heeft het openbaar maken ervan wel meegeholpen met het stoppen ervan en was dat nu juist de bedoeling van het lekken naar de pers? Van Trump konden ze niet iig niet verwachten dat hij zijn vriendje Poetin daarop zou gaan aanspreken.

Lees anders het verhaal in de NYT nog een keer, dat er iets aan de hand was, was wel duidelijk:

Russia Secretly Offered Afghan Militants Bounties to Kill U.S. Troops, Intelligence Says
[..]

Wat had de NYT dan moeten doen? Je denkt toch niet dat ze gaan zeggen dat ze die geheime informatie niet gaan plaatsen? Het zou wat anders zijn als ze er soldaten mee in gevaar hadden gebracht maar daar was hier geen sprake van.
Kijkertje toch,

Je bent gewoon weer bespeelt door je favoriete krantje en het moeras monster dat dit lekte met als enig doel Trump te beschadigen in campagne tijd. Dat er geen concrete aanwijzingen of bewijzen voor waren was vanaf dag 1 duidelijk. Maar blijf het vooral recht lullen voor jezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')