abonnement Unibet Coolblue
pi_198960568
Hallo allemaal,

Ik sta op het punt Bitdefender (Total Security of Premium Security) te kopen. De reden voor mij om voor Premium boven Total te kiezen, is de VPN. Wat is jouw ervaring met deze VPN?

Is het de moeite waard om te gebruiken, of moet ik dit ergens anders zoeken?

Ik woon in Europa (Nederland), en wil Bitdefender (en VPN) gebruiken op mijn windows pc, macbook en ook op de iphone van mij en mijn vrouw.

Bedankt!
pi_198960728
Tja als jij je daarbij veilig voelt is het een prima oplossing, maar trap er niet in banken hebben een eigen beveiliging en webshops ook.

VPN bied geen voordelen tenzij je op publieke WiFi hotspots zit, de VPN provider kan ook alsnog loggen dus met privacy schiet je er ook niks mee op, ook laat je overal sporen achter op internet, je logt altijd wel ergens in en website,s doen aan tracking en fingerprinting, dat je achter een random ip zit gaat dat niet oplossen.
pi_198960989
Voor jou ter vergelijking; ik heb Avast + hun VPN voor pakweg ¤ 6,= Euro p.m.

Avast garandeert, althans, dat zeggen ze, end to end encryptie als je de VPN gebruikt. Ook zij kunnen de inhoud van je verbinding niet inzien. Wederom, dat beweren zij. (ik heb een gezonde dosis argwaan) :)

Voor de 'normale' dingen, zoals Fok gebruik ik de VPN niet. Alleen als ik op avontuur ben op 't net.
Deze VPN levert wel vertraging op; de tijdsduur-vertraging is afhankelijk van of je via Thailand werkt of via de Nedelandse servers.
pi_198979514
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:10 schreef turbofokker het volgende:
Hallo allemaal,

Ik sta op het punt Bitdefender (Total Security of Premium Security) te kopen. De reden voor mij om voor Premium boven Total te kiezen, is de VPN.
Ik ben enorm te spreken over BitDefender Enterprise, maar niet zo over de consumentenversie. Wel een beetje kneiteragressieve virusscanner. Binnen een paar tellen alles wat maar lijkt op een virus in quarantaine.

Maar waar ga je de vpn precies voor gebruiken?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')