SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had gekund, hij is wel in een goede bui dit weekend.quote:Op zondag 11 april 2021 11:59 schreef Koen66 het volgende:
ik had @:uitstraling zonder spiegelbeeld verwacht![]()
Ik keur weps ook meer dan goed.quote:Op zondag 11 april 2021 11:59 schreef Koen66 het volgende:
ik had @:uitstraling zonder spiegelbeeld verwacht![]()
Dit is correct, voelt alsof er een stukje van mijn gevorkte tong afgeknipt is.quote:Op zondag 11 april 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had gekund, hij is wel in een goede bui dit weekend.
Ik heb even een Corona-dipje volgens mij.quote:Op zondag 11 april 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is correct, voelt alsof er een stukje van mijn gevorkte tong afgeknipt is.
Dat is kut, duurt ook allemaal veel te lang allemaal weer, al scheen de zon maar alvast een beetje, het is gvd lente, binnenkort een keer een biertje tikken samen?quote:Op zondag 11 april 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb even een Corona-dipje volgens mij.
jawel hoor, weekend gaat te snelquote:Op zondag 11 april 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik keur weps ook meer dan goed.
Gaat het weer een beetje Koen?
Ik moest dit zes keer lezen maar proficiatquote:Op zondag 11 april 2021 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
de vriendin van mijn vader is overgrootmoeder geworden. Van een meisje, wat haar (de pasgeborene )de 4de vrouw in lijn maakt.
Hahaha moedersquote:Op zondag 11 april 2021 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, weekend gaat te snel
Vanmiddag bij m'n ma op visite dus dat kan m'n stemming zo weer verpesten
het wordt gewoon ook eens tijd voor een KSC meetquote:Op zondag 11 april 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is kut, duurt ook allemaal veel te lang allemaal weer, al scheen de zon maar alvast een beetje, het is gvd lente, binnenkort een keer een biertje tikken samen?
Lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 11 april 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is kut, duurt ook allemaal veel te lang allemaal weer, al scheen de zon maar alvast een beetje, het is gvd lente, binnenkort een keer een biertje tikken samen?
Eet je ze allemaal op?quote:
Zodra het weer een beetje beter is en er iets meer mag een weekje eropuit samen jullie, al is het maar uitwaaien op Ameland of zo.quote:Op zondag 11 april 2021 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.
Het is inderdaad even optelsom waardoor mijn motivatie om dingen te doen zo ongeveer 0 is. Vanaf volgende week krijg ik weer wat uitdaging op mijn werk, daar moet ik het dan maar even mee doen.
Weekenden met mijn vriendin zijn tegenwoordig ook iets te kort aangezien ze al een tijdje ook weer weekenden werkt.
Zodra het weer wat beter is gaan mensen er ook weer wat meer op uit
quote:Op zondag 11 april 2021 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer eieren met spek bakken. Lunchgenot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |