SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had gekund, hij is wel in een goede bui dit weekend.quote:Op zondag 11 april 2021 11:59 schreef Koen66 het volgende:
ik had @:uitstraling zonder spiegelbeeld verwacht![]()
Ik keur weps ook meer dan goed.quote:Op zondag 11 april 2021 11:59 schreef Koen66 het volgende:
ik had @:uitstraling zonder spiegelbeeld verwacht![]()
Dit is correct, voelt alsof er een stukje van mijn gevorkte tong afgeknipt is.quote:Op zondag 11 april 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had gekund, hij is wel in een goede bui dit weekend.
Ik heb even een Corona-dipje volgens mij.quote:Op zondag 11 april 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is correct, voelt alsof er een stukje van mijn gevorkte tong afgeknipt is.
Dat is kut, duurt ook allemaal veel te lang allemaal weer, al scheen de zon maar alvast een beetje, het is gvd lente, binnenkort een keer een biertje tikken samen?quote:Op zondag 11 april 2021 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb even een Corona-dipje volgens mij.
jawel hoor, weekend gaat te snelquote:Op zondag 11 april 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik keur weps ook meer dan goed.
Gaat het weer een beetje Koen?
Ik moest dit zes keer lezen maar proficiatquote:Op zondag 11 april 2021 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
de vriendin van mijn vader is overgrootmoeder geworden. Van een meisje, wat haar (de pasgeborene )de 4de vrouw in lijn maakt.
Hahaha moedersquote:Op zondag 11 april 2021 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, weekend gaat te snel
Vanmiddag bij m'n ma op visite dus dat kan m'n stemming zo weer verpesten
het wordt gewoon ook eens tijd voor een KSC meetquote:Op zondag 11 april 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is kut, duurt ook allemaal veel te lang allemaal weer, al scheen de zon maar alvast een beetje, het is gvd lente, binnenkort een keer een biertje tikken samen?
Lijkt me een goed plan.quote:Op zondag 11 april 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is kut, duurt ook allemaal veel te lang allemaal weer, al scheen de zon maar alvast een beetje, het is gvd lente, binnenkort een keer een biertje tikken samen?
Eet je ze allemaal op?quote:
Zodra het weer een beetje beter is en er iets meer mag een weekje eropuit samen jullie, al is het maar uitwaaien op Ameland of zo.quote:Op zondag 11 april 2021 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.
Het is inderdaad even optelsom waardoor mijn motivatie om dingen te doen zo ongeveer 0 is. Vanaf volgende week krijg ik weer wat uitdaging op mijn werk, daar moet ik het dan maar even mee doen.
Weekenden met mijn vriendin zijn tegenwoordig ook iets te kort aangezien ze al een tijdje ook weer weekenden werkt.
Zodra het weer wat beter is gaan mensen er ook weer wat meer op uit
quote:Op zondag 11 april 2021 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer eieren met spek bakken. Lunchgenot!
Misschien over een paar jaar als de zwemband doorzetquote:Op zondag 11 april 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Dat jij nog niet in zo'n obese programma zit
Dan hoest ze de salpicon uit haar lijf straksquote:Op zondag 11 april 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Gooit handjevol hagelslag in ballies gaapmondje.
Zou opetenquote:Op zondag 11 april 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hoest ze de salpicon uit haar lijf straks
Vond je het een mooi liedje?quote:Op zondag 11 april 2021 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Dat werkte dus prima, was in slaap gevallen op de bankWerd om 4:00 weer wakker
quote:Op zondag 11 april 2021 13:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vond je het een mooi liedje?
Uiteindelijk wel lekker geslapen en niet teveel last van je rug?
Hier echt ruk geslapen, dus vanochtend maar gelijk vol goede moed de keuken ingegaan. Goed wakker worden met koffie, trassi en pepersDrie kilo bami verder nu.
Goedemorgen allemaal trouwens
Goedemorgen Budaquote:
Dat is enge Mariequote:
Intussen sta ik op mevr Koen te wachten voor haar D-Reizen kantoor.. Ze haalt haar eigen prive spulletjes op, daarna deur dicht en einde.quote:Op zondag 11 april 2021 13:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vond je het een mooi liedje?
Uiteindelijk wel lekker geslapen en niet teveel last van je rug?
Hier echt ruk geslapen, dus vanochtend maar gelijk vol goede moed de keuken ingegaan. Goed wakker worden met koffie, trassi en pepersDrie kilo bami verder nu.
Goedemorgen allemaal trouwens
Geef haar straks maar een stevige knuffel namens Foqueville.quote:Op zondag 11 april 2021 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Intussen sta ik op mevr Koen te wachten voor haar D-Reizen kantoor.. Ze haalt haar eigen prive spulletjes op, daarna deur dicht en einde.
Sippig gedoe allemaal
Dank jequote:Op zondag 11 april 2021 13:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hallo Dr_FlashLeuk topic, al je Travelsnacks!
quote:Op zondag 11 april 2021 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Intussen sta ik op mevr Koen te wachten voor haar D-Reizen kantoor.. Ze haalt haar eigen prive spulletjes op, daarna deur dicht en einde.
Sippig gedoe allemaal
quote:Op zondag 11 april 2021 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef haar straks maar een stevige knuffel namens Foqueville.
quote:Op zondag 11 april 2021 13:21 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Bah. Sterkte Koen, ook voor mevrouw Koen!
Ja vreemd volk zijn wijquote:Op zondag 11 april 2021 13:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Foqueville zelf zal ik maar niet proberen uit te leggen aan iemand die chatten met onbekenden al raar vindt
Goedemiddag Maryquote:Op zondag 11 april 2021 13:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goedemorgen GianniHoe is het met je? Inmiddels helemaal gesettled in je huis?
Ah bah, sterkte ermeequote:Op zondag 11 april 2021 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sippig gedoe allemaal
Dit is mooi kut... sterkte!quote:Op zondag 11 april 2021 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sippig gedoe allemaal
We rijden zo richting Dordrecht op visite bij m'n moeder dus of dat positieve vibes gaat opleveren valt te betwijfelenquote:Op zondag 11 april 2021 13:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah bah, sterkte ermee![]()
Weet niet of bij jullie de zon schijnt, maar misschien kunnen jullie ergens wat lekkers gaan halen en even van de zon genieten ofzo?
Bal en US om te beginnenquote:
Ligt aan het type slangen. Als ze me niet dood kunnen maken prima.quote:
niet geklikt. op basis van de naam: hell no.quote:
Thanks. Leven zit ff niet mee nu qua moeder, werk en zoonlief. Maar de zon gaat wel weer schijnen ooitquote:
Herkenbaar, maar in eigen land zijn er ook wel leuke dingen te doen gelukkig. Binnenkort ga ik weer naar de Wadden, even lekker uitwaaienquote:Op zondag 11 april 2021 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeLigt een beetje stil nu helaas
Hopelijk gauw weer de baan op!
ditquote:Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt aan het type slangen. Als ze me niet dood kunnen maken prima.
Het is niet altijd even makkelijk om optimistisch te blijven, maar hou de moed erin!quote:Op zondag 11 april 2021 13:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks. Leven zit ff niet mee nu qua moeder, werk en zoonlief. Maar de zon gaat wel weer schijnen ooit
Indeed long time no see. Ja wel ok, kon beter kon slechter. Onkruid ditdat. Fijn dat het prima gaat! Weer lekker aan het wielrennen met het lenteweer?quote:Op zondag 11 april 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemiddag Mary
lang niet meer gezien
ja, alles prima hier. hoe is het met u?
Welk lenteweer?quote:Op zondag 11 april 2021 13:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Indeed long time no see. Ja wel ok, kon beter kon slechter. Onkruid ditdat. Fijn dat het prima gaat! Weer lekker aan het wielrennen met het lenteweer?
Dan heb je straks twee activiteiten gehad, derde is scheepsrecht dus ga voor iets leuks samen. Al ga je thuis even met een lekker bakkie zon happen. Sterkte in ieder geval, ik weet hoe kut met lood in de schoenen naar zulke dingen kan zijnquote:Op zondag 11 april 2021 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We rijden zo richting Dordrecht op visite bij m'n moeder dus of dat positieve vibes gaat opleveren valt te betwijfelen
Hier schijnt de zon en het is tenminste geen winter meerquote:Op zondag 11 april 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welk lenteweer?
het is dit weekend nog geen kwartier droog geweest
Ach ja, een rustig weekendje is niet slecht.quote:Op zondag 11 april 2021 13:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon en het is tenminste geen winter meer
Zo moeilijk is het niet en anders baart oefening kunstquote:Op zondag 11 april 2021 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is nog maar afwachten,
ik heb het gemaakt
Dat zijn vroege tijden? Gecondoleerd en sterktequote:Op zondag 11 april 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja, een rustig weekendje is niet slecht.
komende 2 weken gaat de weken op @:kwiwi tijden
5:00quote:Op zondag 11 april 2021 13:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat zijn vroege tijden? Gecondoleerd en sterkte![]()
Ik ga even snel onder douche hoppen, zodat ik niet meer naar toko ruik en een kilo bami bezorgen bij wat oudjes. Fijne middag allen
ik denk dat het wel lukt hoorquote:Op zondag 11 april 2021 13:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet en anders baart oefening kunstCheck anders dit recept voor de gehaktsaus.
Buon appetito voor straks in ieder geval!
Dat is vroegquote:
Back up lasagnequote:Op zondag 11 april 2021 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het wel lukt hoor
en thnx, al is dit een maaltijd voor de vriezer
ik had wat spullen die bijna te lang lagen doordat ik weinig tijd had van de week dus moest hij even gemaakt worden, dan maar invriezen naderhand
quote:Op zondag 11 april 2021 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Scary_Mary hier, wie heeft er om gedegen advies gevraagd
quote:Op zondag 11 april 2021 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sippig gedoe allemaal
Dan had je maar niet aan de maas moeten gaan wonenquote:
Maar wel droog.quote:
Nee ik heb het van binnen koudquote:Op zondag 11 april 2021 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan had je maar niet aan de maas moeten gaan wonen![]()
Kijk dan naar foto's van LTVDK, dan krijg je het vanzelf warmquote:
Ligt er een beetje aan, wat het hem oplevert.quote:
Ik moest googlenquote:Op zondag 11 april 2021 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Zag net buiten een Domhnall Gleeson-kloon![]()
Liefde op het eerste gezicht. Van mijn kant dan.
Weet niet of dat veel helpt hoorquote:Op zondag 11 april 2021 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kijk dan naar foto's van LTVDK, dan krijg je het vanzelf warm
Net 3 uurtjes op de mtb met slechts een jasje aan, heb het er nog warm vanquote:
Komt dat niet gewoon door het halve pallet speciaalbier dat je erna hebt weggetikt?quote:Op zondag 11 april 2021 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Net 3 uurtjes op de mtb met slechts een jasje aan, heb het er nog warm van
Nu eerst douchen, ballen scheren, biertje pakken en de Kamado in de fik steken.![]()
Wilt u uw vraag verduidelijken?quote:Op zondag 11 april 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
Je hebt dus een coax kabel nodig voor internet en de tv. Nu heeft ziggo er maar een geleverd?
[ afbeelding ]
Misschien is het een klacht. (Maar snap de verwarring door de vraagteken)quote:
Nee dat moet nogquote:Op zondag 11 april 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon door het halve pallet speciaalbier dat je erna hebt weggetikt?
Ziggo even bellen?quote:Op zondag 11 april 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dus een kabel die nu internet levert maar geen kabel voor de tv
Ik tel maar 1 coax:quote:Op zondag 11 april 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk wel iets opleveren, maar zit ook wel wat werk in.quote:Op zondag 11 april 2021 14:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, wat het hem oplevert.
Maar meestal is zoiets niet leuk idd..
Dat kan, die sturen er dan gewoon 1 op.quote:
Dit plaatje is dan ook niet van ziggoquote:
Heb je zo'n Next-box? Is dat ook niet je router? Dat alles via dat ding loopt?quote:Op zondag 11 april 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel op tig verschillende plaatsen in hus in verschillende zakjes en degene die je zoekt kun je altijd pas vinden als je uit wanhoop een nieuwe hebt besteldquote:Op zondag 11 april 2021 14:20 schreef gianni61 het volgende:
Mannen hebben altijd ene magazijn aan nutteloze kabels
TIL dat ik een kerel benquote:Op zondag 11 april 2021 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel op tig verschillende plaatsen in hus in verschillende zakjes en degene die je zoekt kun je altijd pas vinden als je uit wanhoop een nieuwe hebt besteld
pretty truequote:Op zondag 11 april 2021 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel op tig verschillende plaatsen in hus in verschillende zakjes en degene die je zoekt kun je altijd pas vinden als je uit wanhoop een nieuwe hebt besteld
Ja alleen zon kastje. Nu moet je dus dat kastje wat je modem ook is met zon coax kabel in de muur aansluiten en zegt ziggo dat je ook nog een coax kabel nodig nodig hebt vanuit de muur naar je tv.quote:Op zondag 11 april 2021 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je zo'n Next-box? Is dat ook niet je router? Dat alles via dat ding loopt?
Smeerkaartjequote:Op zondag 11 april 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb niet zon kastje voor tv. Heb een smart card.
Ik heb wel eens een hele discussie gehad met een ziggo medewerker die niet snapte dat er ook nog kabeltjes zijn met schroef connectors. die dus passen op mijn modem en niet om de blokje dat ballie nu postte.quote:Op zondag 11 april 2021 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee komt uit de muur toch?quote:Op zondag 11 april 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar zit je internet dan niet in je meterkast en dat dit je kabel is?Zo is het bij mij.
Ik ga hier maar wijselijk niks op zeggen want van de week viel het ook al niet zo goedquote:
ja, dat is wel hoe het werktquote:Op zondag 11 april 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alleen zon kastje. Nu moet je dus dat kastje wat je modem ook is met zon coax kabel in de muur aansluiten en zegt ziggo dat je ook nog een coax kabel nodig nodig hebt vanuit de muur naar je tv.
Maar dat hebbe z eniet geleverd dus twijfel dan of ik het goed begrijp
quote:Op zondag 11 april 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier maar wijselijk niks op zeggen want van de week viel het ook al niet zo goed
Je hebt raketgeleerden, dan de mensen van CERN die nieuwe deeltjes onderzoeken en dan heel veel hoger heb je CAI monteurs die elke connector kennen.quote:Op zondag 11 april 2021 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hele discussie gehad met een ziggo medewerker die niet snapte dat er ook nog kabeltjes zijn met schroef connectors. die dus passen op mijn modem en niet om de blokje dat ballie nu postte.
die stuurde gewoon nog een kable en nog zo'n blokje op, terwijl ik gewoon een verloopje nodig had van schroef naar insteek
Nu pasquote:Op zondag 11 april 2021 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap nu wel dat BB je hoofd op een staak wil.
Volgens mij heb je alleen een coax naar dat kastje nodig en voor naar de tv gewoon een hdmi-kabel vanuit dat kastje naar de tv?quote:
Alsof ik ooit zo onaardig tegen jou benquote:
hmmmquote:Op zondag 11 april 2021 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je alleen een coax naar dat kastje nodig en voor naar de tv gewoon een hdmi-kabel vanuit dat kastje naar de tv?
quote:Op zondag 11 april 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik ooit zo onaardig tegen jou ben
Wanneer danquote:
Zeg ik dat wel eens dan?quote:
LIEFDEquote:
Als ik het al zeg dan is het hooguit om te plagen want als ik lieve complimentjes geef wordt je boosquote:
kijk etto begrijpt hetquote:Op zondag 11 april 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik het al zeg dan is het hooguit om te plagen want als ik lieve complimentjes geef wordt je boos
Lust ik nu ook welquote:Op zondag 11 april 2021 14:37 schreef Karzai het volgende:
Al eitjes met spek op maar ik zie nu die mac maestro reclame voorbij komen
Ja ik vertel gewoon niet graag leugensquote:
Ja jij maakt er een probleem van, ik heb nooit moeilijk over gedaan dat je net een fractie ouder bent dan mij.quote:
dan IKquote:Op zondag 11 april 2021 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij maakt er een probleem van, ik heb nooit moeilijk over gedaan dat je net een fractie ouder bent dan mij.
mja moet eigenlijk schilderenquote:Op zondag 11 april 2021 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Extra dagje met de beentjes omhoog
Doe dat morgen dan en vandaag gewoon lekker smurfenquote:
JA ik zie de ah busquote:Op zondag 11 april 2021 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog een leuk verhaal? Een anekdote of een positieve plottwist?
Nee, maar die heb ik sowieso al nooit.quote:Op zondag 11 april 2021 15:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog een leuk verhaal? Een anekdote of een positieve plottwist?
Kijk daar heb je het al, ik ben niet zo'n pizza-eter.quote:Op zondag 11 april 2021 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nounou jongen. Kop op hè.
Eet je pizza.
Ja maar hoe is dat relevant?quote:Op zondag 11 april 2021 15:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk naar alle mooie dingen.
Je hebt een fantastische keuken (als de kraan goed zat)
Een mooie DS3
Fck die cijfers, we gaan weer leven.quote:Op zondag 11 april 2021 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Nou dan maar even wat positiviteit er in gooien
[ twitter ]
Ze zitten nu in overleg toch over versoepelingen?quote:Op zondag 11 april 2021 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Nou dan maar even wat positiviteit er in gooien
[ twitter ]
Zou er niet teveel van verwachten, zeker niet met die berichten dat ziekenhuizen nu ook kankeroperaties aan het uitstellen zijnquote:Op zondag 11 april 2021 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zitten nu in overleg toch over versoepelingen?
Late lunch of tussendoortje?quote:
Nee vond het ook een wat voorbarig berichtquote:Op zondag 11 april 2021 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er niet teveel van verwachten, zeker niet met die berichten dat ziekenhuizen nu ook kankeroperaties aan het uitstellen zijn
Ik moet nog gaan bedenken wat ik ga eten vanavond.quote:
Denk dat ze beter meer maatregelen kunnen nemenquote:Op zondag 11 april 2021 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zitten nu in overleg toch over versoepelingen?
Waar kan je uit kiezen?quote:Op zondag 11 april 2021 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan bedenken wat ik ga eten vanavond.
Wortels of zoete aardappelfriet, maar heb geen vlees meer dus moet zo nog even naar de AH denk ikquote:
Yarrrr!!!quote:Op zondag 11 april 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil Clueless kijken maar die staat volgens mij nergens op.
Dan kijk je toch niet.quote:Op zondag 11 april 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Nah, dit is gewoon iemand die haar mening op de complete groep projecteert.quote:Op zondag 11 april 2021 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Excuseer de domme link, maar moeten mannen dus altijd zeggen wat ze willen eten tegen vrouwen?
https://www.esquire.com/n(...)ouw-vragen-wat-eten/
Ben je nu met ... onwetendheid geslagen?quote:Op zondag 11 april 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Man man man.quote:Op zondag 11 april 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu met ... onwetendheid geslagen?
Nou en, laat mequote:
quote:Op zondag 11 april 2021 16:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedankt Los, wat een heerlijke muziek!
Ja dankje!
Fijne avond flesquote:Op zondag 11 april 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Toch maar even gaan lopen toen het zonnetje een tijdje scheen. Natuurlijk werd het net weer zwaarbewolkt en miezerend toen ik eenmaal buiten was, maar toch 1,69 km door de wijk gelopen. Omdat het goed is voor de hersens. En de calorietjes en de stappenteller. En nu ga ik gewoon de rest van de middag een boek lezen op de bank. Gewoon even wat anders dan die beeldschermprikkelarij heel de tijd.
Met een biertje, dus reken niet op mij vanavond. Alvast welterusten en tot morgen
Huehuequote:Op zondag 11 april 2021 16:38 schreef gianni61 het volgende:
Volgens mijn buienalarm app zou het droger worden.
de app loog alweer eens
Kan toch gewoon?quote:Op zondag 11 april 2021 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste stad waar ik weer naartoe ga als het even kan.
Gewoon zakelijk heengaan.quote:Op zondag 11 april 2021 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep zonder dat je verzekerd bent toch.
nee hoor, geen spatje regen hierquote:Op zondag 11 april 2021 16:38 schreef gianni61 het volgende:
Volgens mijn buienalarm app zou het droger worden.
de app loog alweer eens
Heerlijk weertje inderdaad, ben naar Ockenburg gefietst en via de duinen weer terug. Veel mensen die van de natuur aan het genieten waren.quote:
Wat Aziatische dames voor vermaak op de kamer laten komen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn broertje zit als God in Frankrijk in Dubai, lekker prikkies Pfizer gehad via de zaak, aan het zwembad beetje uiteten en beetje werken tussendoor
Die oogplooi heeft wel wat, soms.quote:Op zondag 11 april 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat Aziatische dames voor vermaak op de kamer laten komen.
Ja, maar dan moeten ze geen slachtoffer van mensenhandel zijn.quote:Op zondag 11 april 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oogplooi heeft wel wat, soms.
ik ben alleen even naar dierenwinkel geweest, misschien straks nog even een stukje wandelen na avondetenquote:Op zondag 11 april 2021 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk weertje inderdaad, ben naar Ockenburg gefietst en via de duinen weer terug. Veel mensen die van de natuur aan het genieten waren.
ik ga voor hoerenpasta.quote:Op zondag 11 april 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is alweer een paar weken geleden. Maar ik vind het lekker
quote:Op zondag 11 april 2021 17:32 schreef liesje1979 het volgende:
@:Amarantha https://reizendekabouters.nl/61ag3-madelief2/
@:Uitstraling https://reizendekabouters.nl/ra243-mcbodicea/
Beiden gelijk al gevonden.![]()
Hahaha wowquote:Op zondag 11 april 2021 17:32 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag eens voorzichtig in de week gelegd dat ik overweeg om terug naar Hongarije te verkassen
Haha leuk ❤️quote:Op zondag 11 april 2021 17:32 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ja, ik zou dan in ons huis daar gaan wonen. Even kijken hoe mijn vader daar op reageert. Hij zag allerlei beren op de weg (die ik zelf ook zie) maar hij snapte deze overweging wel.quote:
quote:Op zondag 11 april 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag eens voorzichtig in de week gelegd dat ik overweeg om terug naar Hongarije te verkassen
Zorgen dat de deuren goed beerproof zijnquote:Op zondag 11 april 2021 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou dan in ons huis daar gaan wonen. Even kijken hoe mijn vader daar op reageert. Hij zag allerlei beren op de weg (die ik zelf ook zie) maar hij snapte deze overweging wel.
Misschien moet ik het ff testen met de waterkookpanquote:Op zondag 11 april 2021 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat hij niet van aluminium is, want dan wordt het koude pasta
Wist helemaal niet dat je dat overwoog. Of dat in de week leggen niet zo'n bekende uitdrukking isquote:
K ken het nietquote:Op zondag 11 april 2021 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je dat overwoog. Of dat in de week leggen niet zo'n bekende uitdrukking is
Niet doen, kom maar naar Den Bosch jij, gaan we ieder weekend een middeleeuwse stadswandeling maken en triviale weetjes met elkaar uitwisselen, kopjes sterke Italiaanse koffie drinken en Petanque spelen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2021 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zorgen dat de deuren goed beerproof zijn![]()
Wat voor beren?
Ik heb het gevoel dat ik in mijn huidige leven mentaal vastloopquote:Op zondag 11 april 2021 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je dat overwoog. Of dat in de week leggen niet zo'n bekende uitdrukking is
quote:Op zondag 11 april 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet doen, kom maar naar Den Bosch jij, gaan we ieder weekend een middeleeuwse stadswandeling maken en triviale weetjes met elkaar uitwisselen, kopjes sterke Italiaanse koffie drinken en Petanque spelen.
Is een beetje benoemen zodat mensen al een beetje aan het idee kunnen wennen. Dan leg je het in de week.quote:
quote:Op zondag 11 april 2021 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is een beetje benoemen zodat mensen al een beetje aan het idee kunnen wennen. Dan leg je het in de week.
Hongarije is wel een grote liefde van je, en je weet dat je je daar prettig voelt. Zou je je huidige baan kunnen behouden door veel thuis te werken?quote:Op zondag 11 april 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik in mijn huidige leven mentaal vastloop
Kan zijn dat ik af en toe een Petanquebal door een raam heen gooi "per ongeluk" maar dat mag de pret niet drukken, dat lul ik wel weer recht.quote:
dat zijn wel grote beren jaquote:Op zondag 11 april 2021 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
- Alles opgeven wat ik hier heb
- Hoe ga ik daar geld verdienen
- Pensioen
- Taal
Ja kreeg push bericht van nu.nl. Alweer weg gekliktquote:Op zondag 11 april 2021 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Linkje? Want we dachten dat de BSO wel weer open zou gaan
Hm, mijn huidige baan is eigenlijk onderdeel van het probleem. Ik haal er geen energie uit, ik heb meer stress dan me lief is en ik zie mezelf dit soort werk niet de rest van mijn leven doen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hongarije is wel een grote liefde van je, en je weet dat je je daar prettig voelt. Zou je je huidige baan kunnen behouden door veel thuis te werken?
Ik weet wel een goede aansprakelijkheidsverzekeringquote:Op zondag 11 april 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik af en toe een Petanquebal door een raam heen gooi "per ongeluk" maar dat mag de pret niet drukken, dat lul ik wel weer recht.
Gewoon in de waterkokerquote:Op zondag 11 april 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een pan met water op er op gezet. Hopen dat het werkt anders kan ik de spaghetti niet koken natuurlijk
Op standje negen of tien moet je dat binnen een paar seconden voelenquote:Op zondag 11 april 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een pan met water op er op gezet. Hopen dat het werkt anders kan ik de spaghetti niet koken natuurlijk
Jij hebt een prachtig brein dus schuif dat aub maar snel aan de kant dit soort gedachtes, ik kan dat zelf makkelijk altijd, soort overdosis aan serotonine in mijn brein maar geef wel een beetje aan jou, ik kan het missen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik in mijn huidige leven mentaal vastloop
En nu een dag minder gaan werken?quote:Op zondag 11 april 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, mijn huidige baan is eigenlijk onderdeel van het probleem. Ik haal er geen energie uit, ik heb meer stress dan me lief is en ik zie mezelf dit soort werk niet de rest van mijn leven doen.
Maar goed, alles opgeven is een grote hobbel
Ik ken die hele stof niet, dus misschien heb ik dat gewoon nietquote:Op zondag 11 april 2021 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een prachtig brein dus schuif dat aub maar snel aan de kant dit soort gedachtes, ik kan dat zelf makkelijk altijd, soort overdosis aan serotonine in mijn brein maar geef wel een beetje aan jou, ik kan het missen.
Ik wil ook zo'n uitzichtquote:Op zondag 11 april 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
kijk eens wat er aan de overkant zojuist parkeert
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik kan mijn huis natuurlijk niet aanhouden en moet dan ook al mijn meubels en zo wegdoen.quote:Op zondag 11 april 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
maar ja alles opgeven, je kan weer terug toch
Ja zou zomaar kunnen, hersenen zijn raar.quote:Op zondag 11 april 2021 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken die hele stof niet, dus misschien heb ik dat gewoon niet
Verhuisd voor de liefde en terplekke een baan gezocht.quote:Op zondag 11 april 2021 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar hoe ben je daar de eerste keer dan zo terecht gekomen met werk?
Pijp de kapitein alsof je leven er vanaf hangt en je hebt een heel leuk leven.quote:Op zondag 11 april 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja nou ja verkopen?quote:Op zondag 11 april 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan mijn huis natuurlijk niet aanhouden en moet dan ook al mijn meubels en zo wegdoen.
wat een lelijk dingquote:Op zondag 11 april 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Oh buurman wat een mooie wagen boot.”quote:Op zondag 11 april 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pijp de kapitein alsof je leven er vanaf hangt en je hebt een heel leuk leven.
Dus je weet dat het kanquote:Op zondag 11 april 2021 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verhuisd voor de liefde en terplekke een baan gezocht.
ik ben snel zeeziekquote:Op zondag 11 april 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pijp de kapitein alsof je leven er vanaf hangt en je hebt een heel leuk leven.
ja vind het nu nog wat koudquote:Op zondag 11 april 2021 17:55 schreef liesje1979 het volgende:
Echt ik zou niet van dat balkon af te slaan zijn.
Ja, of weggeven aan de kringloop. Maar als je dan terug naar Nederland wil, heb je helemaal niks.quote:
Nee maar das afgezien van een dak boven je hoofd niet het ergste.quote:Op zondag 11 april 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of weggeven aan de kringloop. Maar als je dan terug naar Nederland wil, heb je helemaal niks.
Ik quote hier Flodder. Overigens.quote:Op zondag 11 april 2021 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Oh buurman wat een mooie wagen boot.”
Ja heb ik aan gedachtquote:Op zondag 11 april 2021 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n terrasverwarmer kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |