abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 april 2021 @ 11:34:06 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198958240
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 11:27 schreef Pendule het volgende:

[..]

Hij weet waarschijnlijk dat ik hem ook aantrekkelijk vindt. Ik neem het hem ook niet kwalijk eigenlijk. Alleen moet ik zelf wel laten merken dat het niet kan.
Ik snap jou echt niet. Waarom open je dan dit topic.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 11 april 2021 @ 11:36:05 #52
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198958262
quote:
85s.gif Op zondag 11 april 2021 11:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap jou echt niet. Waarom open je dan dit topic.
Wat denk jij dat ik denk dan?
  zondag 11 april 2021 @ 11:39:13 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198958301
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 11:36 schreef Pendule het volgende:

[..]

Wat denk jij dat ik denk dan?
Dat pendule een goed gekozen username is, want je schiet steeds van het ene naar het andere en weer terug.

Ik vind hem wel leuk. Ik voel me rot. Hij weet waarschijnlijk wel dat ik hem aantrekkelijk vindt. Ik had moeten voorkomen dat hij me op mijn kont sloeg.

Ja, wat is het nou? Je geilt op zijn aandacht of niet.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 11 april 2021 @ 11:48:39 #54
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198958403
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 11:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat pendule een goed gekozen username is, want je schiet steeds van het ene naar het andere en weer terug.

Ik vind hem wel leuk. Ik voel me rot. Hij weet waarschijnlijk wel dat ik hem aantrekkelijk vindt. Ik had moeten voorkomen dat hij me op mijn kont sloeg.

Ja, wat is het nou? Je geilt op zijn aandacht of niet.
Nee. Concreet: Ik heb er moeite mee om het hem duidelijk te maken omdat hij: de zoon is van de eigenaar, altijd aardig is en ik geen rare situatie wil veroorzaken op het werk.

Ik opende dit topic om te vragen hoe ik dat zo subtiel mogelijk kan oplossen.
pi_198958425
quote:
10s.gif Op zondag 11 april 2021 10:54 schreef Marsenal het volgende:

[..]

In volgorde van belangrijkheid, u las het hier eerst
"Omdat het hoort" gaat nooit werken. Anderen pijn doen ook niet. Dat zijn eigenlijk redenen die niets met je eigen gevoel te maken hebben. Punt 3 kan een reden zijn om niet vreemd te gaan, maar ook zeker geen garantie. Het is wel bijzonder dat TS dit zo formuleert. Impliciet hoor ik namelijk, "als het mocht en normaal was, zou ik meteen die pik nemen".
pi_198958464
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 10:39 schreef Pendule het volgende:

[..]

_O- ik denk dat ie me dan gelijk vastgebonden achterop zn scooter gooit. _O-
Dit klinkt bijna als een seksuele fantasie. Uiting van aantrekking en aanzien verpakt in een grap, het soort opmerkingen dat je vaak hoort tijdens het flirten. Als je zulke opmerkingen richting hem maakt, snap ik waarom hij dat opvat als interesse.

En dat die gast hetero lijkt, zegt niks, helemaal niet op die leeftijd. Hij kan net zo goed bi(-schierig) zijn. Je zegt dat je er jong uitziet. Wellicht ook wat vrouwelijker daardoor dan de gemiddelde man? Verlaagt de grens van een (in de basis hetero) bi-schierige man sowieso.
pi_198958489
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 11:22 schreef Pendule het volgende:

[..]

Het ging mij ook meer om het schuldgevoel wat ik heb doordat ik die ass clap niet zag aankomen. Ik had moeten weten dat hij zoiets zou gaan doen zodra er geen andere mensen in de buurt zijn.
Waarom horen we dan keer op keer in dit topic dat je die kerel aantrekkelijk vindt en hij wel wat heeft?
  zondag 11 april 2021 @ 12:11:23 #58
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198958616
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 11:55 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dit klinkt bijna als een seksuele fantasie. Uiting van aantrekking en aanzien verpakt in een grap, het soort opmerkingen dat je vaak hoort tijdens het flirten. Als je zulke opmerkingen richting hem maakt, snap ik waarom hij dat opvat als interesse.

En dat die gast hetero lijkt, zegt niks, helemaal niet op die leeftijd. Hij kan net zo goed bi(-schierig) zijn. Je zegt dat je er jong uitziet. Wellicht ook wat vrouwelijker daardoor dan de gemiddelde man? Verlaagt de grens van een (in de basis hetero) bi-schierige man sowieso.
Nee, ik praat normaal met hem. Hij begint meestal het gesprek en vraagt dan dingen zoals hoe mijn weekend was, of wat ik op vrijdagavond van plan ben. Meestal zeg ik ‘eigenlijk niet zoveel vanwege Corona.’

En ik ben een nicht ja. Maar dat zal er niet zoveel mee te maken hebben denk ik.
  zondag 11 april 2021 @ 12:12:35 #59
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198958627
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 11:58 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Waarom horen we dan keer op keer in dit topic dat je die kerel aantrekkelijk vindt en hij wel wat heeft?
Om te verduidelijken hoe de situatie in elkaar steekt. Als ik ga melden ‘ohh een grote enge oude man heeft mij vanmiddag op mn kont geslagen’ ga je toch ook niet vragen waarom ik meld dat ik hem eng en oud noem?
  zondag 11 april 2021 @ 12:13:06 #60
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198958631
Er wordt nu net gedaan alsof ik hem zou zien zitten :')
  Moderator zondag 11 april 2021 @ 12:14:40 #61
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_198958657
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:13 schreef Pendule het volgende:
Er wordt nu net gedaan alsof ik hem zou zien zitten :')
Dat komt omdat je die indruk heel erg duidelijk geeft.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_198958679
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:12 schreef Pendule het volgende:

[..]

Om te verduidelijken hoe de situatie in elkaar steekt. Als ik ga melden ‘ohh een grote enge oude man heeft mij vanmiddag op mn kont geslagen’ ga je toch ook niet vragen waarom ik meld dat ik hem eng en oud noem?
Nee, omdat er geen inconsistentie zit tussen afstoting en niet willen. Daarnaast heeft ook die vermelding een doel 'dat het erg ongewenst is'.
  Redactie Frontpage zondag 11 april 2021 @ 12:17:24 #63
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_198958685
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 10:07 schreef Pendule het volgende:

[..]

Het is ook wel een stukje verbazing, hij komt niet echt op mij over als een homo. Ziet er gewoon ‘hetero’ uit ook. Ik zocht eerst ook niks bijzonders achter die knipogen en gebaren. Dat heb ik wel vaker meegemaakt.
Waarom zou je als hetero een ander man in z'n kont knijpen??
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 11 april 2021 @ 12:23:08 #64
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198958771
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:17 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Waarom zou je als hetero een ander man in z'n kont knijpen??
Je begrijpt toch wel dat je aan homo’s vaak ziet dat ze homo zijn. De reden dat die collega weet dat ik homo ben is omdat ik gewoon verschrikkelijk nichterig ben, waar ik overigens niks aan kan doen. Zo ben ik gewoon.

Hij komt gewoon heel erg mannelijk over, als een brullende bert die achter bambi aan rent.

Maargoed, doet er verder niet toe. Mijn vriend is vast intelligenter en inhoudelijker.
  zondag 11 april 2021 @ 12:24:15 #65
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198958794
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat komt omdat je die indruk heel erg duidelijk geeft.
Nee, ik ben gek op mij vriend. Ik ga collega daarom morgen ook duidelijk maken dat ik het liever niet heb dat hij zich zo gedraagd.
pi_198958853
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 10:02 schreef Lenny77 het volgende:
Heb je echt zoiets van: handen af! Of vind je het stiekem wel een beetje leuk?
Want in het geval van het eerste, dan mag je daar rustig iets van zeggen tegen die collega. Het hoort gewoon niet dat mensen ongevraagd/ ongewenst aan je zitten.
pi_198958857
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 10:40 schreef Pendule het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ik het fijn vond. Het hoort niet want ik heb relatie. Ik ga het hem de volgende keer gelijk duidelijk maken.
Mensen mogen best eens leren dat het alles behalve normaal is om zomaar in iemand zijn/ haar billen te knijpen. Met zulk gedrag dien je direct korte metten te maken.

Als je dan iemand aan wil raken of aftasten of dat kan begin dan minstens op een normale plek als de arm ofzo en kijk dan hoe diegene non-verbaal reageert. Is het afstandelijk, neem de boodschap aan en ga dan ook gewoon niet verder.

Random aan iemand zijn kont zitten. :')
pi_198961340
Maar het belangrijkste is dat je het niet groter maakt dan het is. Anders kost het ook jou je baan waarschijnlijk. Gewoon duidelijk maken dat je een monogame relatie hebt.

Zijn de tuincentrums alweer open dan?
pi_198961603
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 10:05 schreef Pendule het volgende:

[..]

Hij is best aantrekkelijk, maar ik heb een vriend dus eigenlijk moet hij zijn handen gewoon thuishouden.
Nee, hij moet sowieso z'n handen thuis houden ongeacht je relatiestatus. Dat je een vriend hebt is jouw verantwoordelijkheid, niet de zijne.
pi_198961722
Stiekem vind je het wel leuk hè. Anders zou het je niets uitmaken dat hij een beetje gespierd is en zou je niet giechelen enzo. Is niets om je voor te schamen. Wel goed dat je zo open bent met je vriend. Gewoon kijken hoe het in de komende weken/maanden verder gaat. Als je gevoelens voor hem krijgt is dat ook niet erg, je bent nog jong dus in de liefde kan het alle kanten op. Dat je hem leuk vindt betekent niet dat je met je vriend/ex geen goede vrienden meer kan zijn.

Als je het niet prettig vindt, moet je dat bij Sascha kenbaar maken en moet je ook gelijk je leidinggevende inlichten zodat die er op kan toezien dat Sascha geen verdere stiekeme dingen doen :p
pi_198961771
Oh shit ik had niet gezien dat dit een @Pendule topic is :')
Gewoon een doekje meenemen om die natte plek op je stoel mee weg te halen dan komt het vast wel goed
  zondag 11 april 2021 @ 16:13:18 #72
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198962669
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:16 schreef jameshond7 het volgende:
Oh shit ik had niet gezien dat dit een @:pendule topic is :')
Gewoon een doekje meenemen om die natte plek op je stoel mee weg te halen dan komt het vast wel goed
Had je nog zo’n goede reactie geschreven, ga je het hiermee verpesten. :')

;(
pi_198962911
Dat doen voetballer toch ook bij elkaar? Zou er meer achter zitten?
  zondag 11 april 2021 @ 16:39:03 #74
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198962942
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 15:07 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Nee, hij moet sowieso z'n handen thuis houden ongeacht je relatiestatus. Dat je een vriend hebt is jouw verantwoordelijkheid, niet de zijne.
Is niks nieuws hoor, aangeraakt worden door mannen. Voor de lol een keer de club in..
  zondag 11 april 2021 @ 16:39:34 #75
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198962944
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 16:36 schreef Rock92 het volgende:
Dat doen voetballer toch ook bij elkaar? Zou er meer achter zitten?
Misschien speelt ie voetbal, maar ik niet.
pi_198963134
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 16:39 schreef Pendule het volgende:

[..]

Is niks nieuws hoor, aangeraakt worden door mannen. Voor de lol een keer de club in..
No shit Sherlock
pi_198963421
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 09:52 schreef Pendule het volgende:
Sinds kort werk ik in een kleinere winkel. Vaak alleen staan enzo. Soms dus met èèn collega. Eentje daarvan is Sasha. Hij is rond de 18 denk ik (ben zelf 20) en hij is redelijk gespierd. Sinds kort ben ik gaan merken dat hij mijn aandacht zoekt. Hij knipoogt vaak naar mij, doet van die gebaren maken, zegt altijd hoi en vraagt hoe het is. Laatst gebeurde er iets wat mij nogal dwars zit. We gingen de boel afsluiten om naar huis te gaan en toen ik mijn spullen wilde pakken om naar huis te gaan, sloeg hij op mijn kont. Later bij de deur kneep hij er in. Mijn reactie was gewoon een soort van giechelen.

Ik voel me eigenlijk gewoon rot. Ik heb thuis een vriend zitten en het ook vertelt aan hem. Ik weet niet wat ik fout gedaan zou hebben, maar het voelt gewoon fout. Een soort van alsof ik toegestaan heb dat hij in mijn kont kneep. Mijn vriend zegt dat ik mij nergens rot over hoef te voelen aangezien ik niks heb gedaan en het ook niet had kunnen voorkomen.

Maar toch voelt het raar. Dat die jongen er zo leuk uitziet en dat ik hem aantrekkelijk vindt, geeft het nog een raardere gevoel.

Tussen mij en mijn vriend gaat het overigens prima. Ik ben gek op hem enzo, maar voel me nu toch een soort van vreemdganger.

Had ik kunnen voorkomen dat die collega aan mij zat?

Dit spookt al dagen rond in mijn hoofd.
Is het niet eerder dat wat die collega deed en jij er niets van zei als tegenactie niet wat jou dwars zit? Dat je geen grens hebt getrokken van het gedrag van je collega?
pi_198964400
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 17:18 schreef stokj het volgende:
Is het niet eerder dat wat die collega deed en jij er niets van zei als tegenactie niet wat jou dwars zit? Dat je geen grens hebt getrokken van het gedrag van je collega?
Ja precies. Dan kun je het er later alsnog over hebben. “Weet je , je bent een aantrekkelijke vent maar laatst die klap op mijn kont vond ik eigenlijk te ver gaan omdat ik een vriend heb en dat ik giechelde kwam omdat ik mezelf geen raad wist met de situatie”. Daar is toch niks mis mee.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_198965770
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 16:39 schreef Pendule het volgende:

[..]

Is niks nieuws hoor, aangeraakt worden door mannen. Voor de lol een keer de club in..
Je meent het. Je mist volledig het punt met deze comment.
  zondag 11 april 2021 @ 20:42:57 #80
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198966200
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:11 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Je meent het. Je mist volledig het punt met deze comment.
Ik bedoelde uiteraard niet dat ik er voor het aanraken heen ging. Ik bedoelde dat veel mannen in uitgaansgelegenheden het maar al te leuk vinden om jongens op hun kont te meppen. Of vast te grijpen bij je weet wel.
  zondag 11 april 2021 @ 20:43:36 #81
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198966210
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 17:18 schreef stokj het volgende:

[..]

Is het niet eerder dat wat die collega deed en jij er niets van zei als tegenactie niet wat jou dwars zit? Dat je geen grens hebt getrokken van het gedrag van je collega?
Ik was nogal overdondert op dat moment, was al laat en wilde graag naar huis.
pi_198966926
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:43 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik was nogal overdondert op dat moment, was al laat en wilde graag naar huis.
Dat is te begrijpen, maar het kan geen kwaad om er op terug te komen als hij nog steeds zijn hengel naar je uitgooit.

quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 18:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja precies. Dan kun je het er later alsnog over hebben. “Weet je , je bent een aantrekkelijke vent maar laatst die klap op mijn kont vond ik eigenlijk te ver gaan omdat ik een vriend heb en dat ik giechelde kwam omdat ik mezelf geen raad wist met de situatie”. Daar is toch niks mis mee.
Precies. En natuurlijk opletten hoe hij zich dan gedraagt. Hij kan deze 'waarschuwing' zien als een kans om TS voor zich te winnen. Dus er moet wel een juiste toon in zetten van dat het onacceptabel is.
pi_198967028
Morgen grijpt ie je bij je pik en als ie dan hard wordt gaat hij zeker niet opgeven.

Het is niet de vraag of, maar wanneer je hem gaat deepthroaten.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 11 april 2021 @ 22:29:45 #84
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198967688
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 21:43 schreef Aiciu het volgende:
Morgen grijpt ie je bij je pik en als ie dan hard wordt gaat hij zeker niet opgeven.

Het is niet de vraag of, maar wanneer je hem gaat deepthroaten.
Nou zo kan hij wel weer hoor. Heb van een meisje dat daar ook werkt gehoord dat hij 17 is.. vraag mij nu af of ik die leeftijd ook als excuus kan gebruiken als die niet in de intratuin trapt


En waarom denken jullie allemaal dat ik voor hem ga bezwijken :') lekker vertrouwen hebben jullie in mij ;(
pi_198968512
@Pendule: Gewoon een keer lekker bonken!
Als je dan toch al met een kutgevoel zit om niks kan je net zo goed zorgen dat het het tenminste waard is toch?
  maandag 12 april 2021 @ 07:54:04 #86
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198969207
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 00:09 schreef Werkman het volgende:
@:pendule: Gewoon een keer lekker bonken!
Als je dan toch al met een kutgevoel zit om niks kan je net zo goed zorgen dat het het tenminste waard is toch?
Haha nee Werkman, dat kan echt niet.

Vandaag naar werk en dan beginnen over hoe leuk het was bij de intratuin. We hebben zogenaamd nieuwe plantjes voor binnen :')
pi_198969318
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 07:54 schreef Pendule het volgende:

[..]

Haha nee Werkman, dat kan echt niet.

Vandaag naar werk en dan beginnen over hoe leuk het was bij de intratuin. We hebben zogenaamd nieuwe plantjes voor binnen :')
Je bent toch geen boomer :D _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_198969616
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 07:54 schreef Pendule het volgende:

[..]

Haha nee Werkman, dat kan echt niet.

Vandaag naar werk en dan beginnen over hoe leuk het was bij de intratuin. We hebben zogenaamd nieuwe plantjes voor binnen :')
Gaat ie vast geloven... Zeg gewoon dat je een vriend hebt en er niet van gediend bent. Waarom zo'n slap verhaal eromheen breien.
pi_198969698
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 07:54 schreef Pendule het volgende:

[..]

Haha nee Werkman, dat kan echt niet.

Vandaag naar werk en dan beginnen over hoe leuk het was bij de intratuin. We hebben zogenaamd nieuwe plantjes voor binnen :')
waarom een of andere kutsmoes verzinnen, zeg gewoon dat als hij het nog een keertje doet, je de baas inlicht, en aangifte gaat doen van ongewenste intimiteit. Er omheen draaien geeft alleen maar onduidelijkheid.
  maandag 12 april 2021 @ 10:27:20 #90
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198970435
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:43 schreef Pendule het volgende:

[..]

Ik was nogal overdondert op dat moment, was al laat en wilde graag naar huis.
Dat is een vrij normale reactie, dat je even overdondert bent.

Ik zou niet wachten tot het nogmaals gebeurd, maar zodra je hem ziet duidelijk doch rustig aangeven dat je daar niet van gediend bent. Als het dan toch nogmaals gebeurd kan je harder worden en er evt werk van maken. Maar niets doen en niets zeggen geeft de kans dat hij denkt dat het ok is om zo met je om te gaan.

Geef zo snel mogelijk aan, bij voorkeur 1 op 1, dat je dit niet wil, het niet leuk vond. Afhankelijk van zijn reactie kan je het daarbij laten of laten weten dat als het nogmaals gebeurd je er werk van zal maken.
Hou het in eerste instantie vriendelijk en persoonlijk, maar mocht de reactie slecht zijn wees dan ook bereid aan te geven dat je je grenzen zal bewaken, het niet pikt.

Voel je niet schuldig dat je op dat moment even niet direct reageerde, dat is echt heel normaal. Later bedenk je dat je zus en zo had moeten doen, maar op dat moment sta je gewoon even met je mond vol tanden. Nu heb je even de tijd om erover na te denken en alsnog aan te geven dat je het niet prettig vond. Als je dat 1 op 1 aangeeft heb jij alles gedaan om het netjes te houden. Als hij dan nog doorgaat wordt het tijd voor consequenties voor hem.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 12 april 2021 @ 10:36:03 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198970532
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 18:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja precies. Dan kun je het er later alsnog over hebben. “Weet je , je bent een aantrekkelijke vent maar laatst die klap op mijn kont vond ik eigenlijk te ver gaan omdat ik een vriend heb en dat ik giechelde kwam omdat ik mezelf geen raad wist met de situatie”. Daar is toch niks mis mee.
Nee, absoluut geen je bent een aantrekkelijke vent zeggen of wat dan ook in die geest. Gewoon nee zeggen, wil het niet, accepteer het niet.
Geen ruimte laten voor toch meer.

Gewoon niet meer doen zeggen, geen verdere uitleg of wat dan ook, gewoon nee, niet meer doen.
Al die uitleg en aardigheid naar die ander toe geeft enkel grond voor toch kijken waar de grens ligt. Duidelijk zijn is belangrijk, ik vond het niet leuk, hou ermee op, doe het niet weer. Klaar.
Zodra je begint met dingen als je bent een aantrekkelijke vent, ik werd er zenuwachtig van ed geef je ruimte aan de ander om het toch anders op te vatten, als een ik vind het stiekem toch wel leuk. Niet doen!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198970842
Je kan het hem gewoon duidelijk maken en gewoon zeggen van ik vind het niet leuk dat je mij op mn kont slaat. Ik heb al een vriend. En ook je eigen reactie op zijn flirt gedrag veranderen. Dat is misschien wat je kan doen om het te voorkomen.
pi_198971897
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, absoluut geen je bent een aantrekkelijke vent zeggen of wat dan ook in die geest. Gewoon nee zeggen, wil het niet, accepteer het niet.
Geen ruimte laten voor toch meer.

Gewoon niet meer doen zeggen, geen verdere uitleg of wat dan ook, gewoon nee, niet meer doen.
Al die uitleg en aardigheid naar die ander toe geeft enkel grond voor toch kijken waar de grens ligt. Duidelijk zijn is belangrijk, ik vond het niet leuk, hou ermee op, doe het niet weer. Klaar.
Zodra je begint met dingen als je bent een aantrekkelijke vent, ik werd er zenuwachtig van ed geef je ruimte aan de ander om het toch anders op te vatten, als een ik vind het stiekem toch wel leuk. Niet doen!
Wat een drama zeg om een kneepje in de kont. Als ik jouw relaas lees, lijkt het wel alsof dit ieder moment kan uitmonden in een vreselijke verkrachting.
  maandag 12 april 2021 @ 12:36:06 #94
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_198971955
Gewoon zeggen dat het ongemakkelijk is omdat je een vriend hebt.

Heb het zelf ook meegemaakt waarin ik de bewuste jager was. De collega in kwestie bracht ik in een lastige spagaat. Toen ze zei dat ze in een relatie zat, ben ik er direct mee gekapt. Daar wil ik niet in stoken. Mannen kunnen zoiets best begrijpen.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_198972248
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:36 schreef Kleurplaatje het volgende:
Gewoon zeggen dat het ongemakkelijk is omdat je een vriend hebt.

Heb het zelf ook meegemaakt waarin ik de bewuste jager was. De collega in kwestie bracht ik in een lastige spagaat. Toen ze zei dat ze in een relatie zat, ben ik er direct mee gekapt. Daar wil ik niet in stoken. Mannen kunnen zoiets best begrijpen.
Jij knijpt je vrouwelijke collega's in hun kont?
pi_198972340
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 12:23 schreef Pendule het volgende:
Hij komt gewoon heel erg mannelijk over, als een brullende bert die achter bambi aan rent.

Maargoed, doet er verder niet toe. Mijn vriend is vast intelligenter en inhoudelijker.
Maar Sasha is lekkerder :7
What's the name of the game?
  maandag 12 april 2021 @ 13:47:33 #97
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198972798
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:06 schreef -marz- het volgende:

[..]

Maar Sasha is lekkerder :7
Brullende beer* bedoelde ik.
  maandag 12 april 2021 @ 13:50:01 #98
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_198972831
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 12:31 schreef t-star het volgende:

[..]

Wat een drama zeg om een kneepje in de kont. Als ik jouw relaas lees, lijkt het wel alsof dit ieder moment kan uitmonden in een vreselijke verkrachting.
_O-
  maandag 12 april 2021 @ 13:51:37 #99
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_198972846
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:50 schreef Pendule het volgende:

[..]

_O-
En wat zei die toen je meldde dat je naar Intratuin was geweest met je vriend voor plantjes?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_198975656
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 13:50 schreef Pendule het volgende:

[..]

_O-
En wat is de stand van zaken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')