SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik werd gisteren op de fiets naar huis geconfronteerd met een onthoofde eend. En even later met zijn hoofd.
Mwah, dag eerder zag ik 'm platgereden liggen (polder yo), dus waarschijnlijk een sloppy aaseter.quote:Op zaterdag 10 april 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Klinkt alsof er een dierenbeul rondloopt.
Hmm, daar kan ik mee leven.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dag eerder zag ik 'm platgereden liggen (polder yo), dus waarschijnlijk een sloppy aaseter.
Ouderdom?quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Tering, ik raak echt de tijd kwijt, wtf is dit joh
Tijd vliegt als je het naar je zin hebt?quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
This is a first one.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd vliegt als je het naar je zin hebt?
Lockdownquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Die had de auto vast niet verwacht.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, daar kan ik mee leven.Denk dat de eend er anders over dacht
Sociale interactie irl ontwend natuurlijk.quote:
Ja is wel intensief natuurlijk. En vijf uur gewerkt.quote:Op zaterdag 10 april 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sociale interactie irl ontwend natuurlijk.
Four hitsquote:Op zaterdag 10 april 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lockdown
Leeftijd
Alcohol
Verliefdheid
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |