abonnement Unibet Coolblue
pi_198960986
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 14:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben al iets bedacht voor over 2 jaar, want dan zijn ze ook weer zoveel jaar samen.
Ik denk dat ze graag naar Lapland/Finland willen, want daar waren ze dit jaar met vrienden mee bezig, maar dat ging toch niet door omdat er toch wat waren die dat eigenlijk niet zagen zitten.

Dat lijkt me dan wel gaaf, en dan vind ik een huisje/hotel ook wel comfortabeler dan een tent.

We zijn ook een paar jaar terug met z'n allen naar Kreta geweest, en hoewel best gezellig, was dat wel minder mijn ding qua accommodatie (all-in hotel).
Gave bestemming. Zomer of winter?

‘Probleem’ hier is (en ook mijn zorg toen Indonesië nog een ding was) dat 12 t/m 18 jarigen zich ook moeten kunnen amuseren. En ook de (betalende) 70++ers. Waarbij er eentje afgelopen jaar heeft meegemaakt dat je fit voelen niet altijd hetzelfde is als gezond zijn.

Die jongeren kunnen en willen best wat meebuigen, maar als je een week of twee samen weg gaat gaat het ooit breken. Dus daarom een ‘veilige’ bestemming met voor ieder wat wils, ruimte om samen wat te doen en ruimte om apart dingen te ondernemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198961010
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen wat je nodig hebt en waar je op gedijt.
Zeg je mooi. Ik gedij op aandacht met mate.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198961032
:* op de Coronadreads ;(

Ook echt ‘bang voor’ of meer een inzakker omdat je niet kunt doen waar je energie van krijgt?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198961041
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:30 schreef z80 het volgende:
Zondag werd iets anders dan de bedoeling was.
De lekkage komt niet van buiten, ook niet uit de grond. Waterleiding bleek het ook niet te zijn. Het probleem zit in de afvoer onder de douchebak. Daar waar je nooit en te nimmer bij kunt. De wasbak en de douchebak zitten beide op deze aansluiting. En water er door gooien is een natte vloer beneden.
De badkamer boven gaat dus tijdelijk buiten gebruik. Betekende wel dat de badkamer beneden ineens een sopbeurt moest krijgen. Maar goed dat is inmiddels gelukt. kan er weer met blote poten lopen en de spiegel doet het ook weer.

Nu hebben de vorige bewoners overal goedkope kit gebruikt. Behalve bij deze bak. En blijkbaar ook in de aanbieding want heel veel goed vast zitten de kit. Volgende uitdaging gaat worden om die bak er uit te krijgen. Het lijkt er op dat er eerst de bak geplaatst is en daarna de tegeltjes. Niet blij mee.
Nu eerst mijn handen wat rust geven en dan verder kit verwijderen.
Tegenvaller -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198961074
quote:
2s.gif Op zondag 11 april 2021 14:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Soort van endless grijze massa aan tijd. Dag in dag uit. Met niks.
Al langer dan een jaar. Ik kots op de mensen die wwII paralellen proberen te trekken, overdrijven is ook een vak, compared to people on a global scale, our kind has got it relatively ea(heashea)y.

Maaaaar, het stemt een mens wel somber. Zeker wanneer dat mens ook nog eens AD aan het afbouwen is :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198961120
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

Het werd wel een beetje creepy toen een stewardess vertelde dat ze, als iemand in de nacht naar het toilet gaan, zij de kajuit weer even opruimen :X
Ik vond het al schokkend toen in Valencia onze hotelkamer 2x per dag werd schoongemaakt en iets lekkers werd neergezet van het sterrenrestaurant beneden.
Helaas gold dat alleen op de dagen dat we niet de hele ochtend in bed bleven om te boemsen. Terwijl dat juist de dagen waren dat we wel een extra snackje konden gebruiken -O-
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_198961128
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
:* op de Coronadreads ;(

Ook echt ‘bang voor’ of meer een inzakker omdat je niet kunt doen waar je energie van krijgt?
Ik ben gewoon lekker bipolair in mn keronadealings. Ik hou van mn bank, mn bed, mn koelkast en de poes. Soms zit ik een week te spinnen omdat niks kan en ik me dus niet schuldig hoef te voelen. Nu heb ik thuis fittie en voelt mn huis klein en haat ik het intens.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 11 april 2021 @ 14:42:04 #183
63722 z80
I fink you freaky
pi_198961132
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tegenvaller -O-
Ene kant wel. Andere kant dit is een heel stuk goedkoper. Alleen veel meer werk voor mij.
Eens bedenken wat ik wil als deze bak er uit is. Dit is er nog eentje uit het jaar oud. Dik staal en net niet diep genoeg om als bad te gebruiken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198961188
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jii bent al rijk feeks.
Wat is mis met rijker?

Bovendien bespaart het ook veel kosten. Nóg rijker.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 11 april 2021 @ 14:45:27 #185
63722 z80
I fink you freaky
pi_198961200
Het lijkt er op dat het buiten voor een paar uur minder nat is. Even een rondje lopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 11 april 2021 @ 14:45:31 #186
217702 Lonaa
Honger!
pi_198961205
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Al langer dan een jaar. Ik kots op de mensen die wwII paralellen proberen te trekken, overdrijven is ook een vak, compared to people on a global scale, our kind has got it relatively ea(heashea)y.

Maaaaar, het stemt een mens wel somber. Zeker wanneer dat mens ook nog eens AD aan het afbouwen is :')
Isbell-quotes zijn hier wel altijd alarmbellen :')

Los van de grote grijze brij, iedere dag, al meer dan een jaar, zie ik het ook niet veranderen. Alles wat ik om me heen hoor maakt angst voor de toekomst, in plaats van vertrouwen dat het einde in zicht is. Ik weet ook niet of ik nog wel geloof dat het 'weer wordt zoals het was'. En dan zijn we op weg naar een wereld waar ik niet in wil leven. Niet kan, misschien wel.

Alleen op je eiland.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198961214
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat is mis met rijker?

Bovendien bespaart het ook veel kosten. Nóg rijker.
En vrije kamers voor je homegirl *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 11 april 2021 @ 14:46:01 #188
217702 Lonaa
Honger!
pi_198961215
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:44 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat is mis met rijker?

Bovendien bespaart het ook veel kosten. Nóg rijker.
VVD-stemmer gespot.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 11 april 2021 @ 14:47:26 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198961243
quote:
2s.gif Op zondag 11 april 2021 14:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Isbell-quotes zijn hier wel altijd alarmbellen :')

Los van de grote grijze brij, iedere dag, al meer dan een jaar, zie ik het ook niet veranderen. Alles wat ik om me heen hoor maakt angst voor de toekomst, in plaats van vertrouwen dat het einde in zicht is. Ik weet ook niet of ik nog wel geloof dat het 'weer wordt zoals het was'. En dan zijn we op weg naar een wereld waar ik niet in wil leven. Niet kan, misschien wel.

Alleen op je eiland.
Vaccineren en open met alles, iedereen en zijn moeder *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 11 april 2021 @ 14:49:14 #190
217702 Lonaa
Honger!
pi_198961276
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Vaccineren en open met alles, iedereen en zijn moeder *O*
Hoe langer we dat vaccineren uitsmeren, hoe meer kans op mutaties die de wereld stil blijven liggen *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 11 april 2021 @ 14:50:23 #191
217702 Lonaa
Honger!
pi_198961293
De angst kwam bij een interview met ik denk Hugo Coke De Jonge, alweer een tijdje geleden.
'Wanneer kan de anderhalve meter regel eraf?'
'Dat weet ik niet.'
'Maar toch wel als iedereen gevaccineerd is?'
'Dat durf ik niet te zeggen'

:{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198961305
quote:
2s.gif Op zondag 11 april 2021 14:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Isbell-quotes zijn hier wel altijd alarmbellen :')

Los van de grote grijze brij, iedere dag, al meer dan een jaar, zie ik het ook niet veranderen. Alles wat ik om me heen hoor maakt angst voor de toekomst, in plaats van vertrouwen dat het einde in zicht is. Ik weet ook niet of ik nog wel geloof dat het 'weer wordt zoals het was'. En dan zijn we op weg naar een wereld waar ik niet in wil leven. Niet kan, misschien wel.

Alleen op je eiland.
Tja "erna" zullen we moeten zien. Ik zie aan kerona wel een eind komen. Ook wel binnenkort. Maar dan?

We hebben bewezen niet om te kunnen gaan met iets als dit, dat de politiek niet vertrouwd kan worden met het volksbelang over zieltjes winnen en de verwachting is dat zolang we niets aan onze omgang met de "natuur" doen er grote kans op nieuwe uitbraken van nieuwe ziekten zal zijn. Als we al stoppen met ultraintensieve veehouderij hebben we nog het smeltende permafrost waar de builenpest zich blijkbaar verstopt :')

We gaan er allemaal aan als we dealings hiermee bij overheden en stemmers laten liggen :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198961319
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben gewoon lekker bipolair in mn keronadealings. Ik hou van mn bank, mn bed, mn koelkast en de poes. Soms zit ik een week te spinnen omdat niks kan en ik me dus niet schuldig hoef te voelen. Nu heb ik thuis fittie en voelt mn huis klein en haat ik het intens.
Met fittie kan de wereld zelfs te klein voelen, laat staan je huis ja.

quote:
2s.gif Op zondag 11 april 2021 14:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Isbell-quotes zijn hier wel altijd alarmbellen :')

Los van de grote grijze brij, iedere dag, al meer dan een jaar, zie ik het ook niet veranderen. Alles wat ik om me heen hoor maakt angst voor de toekomst, in plaats van vertrouwen dat het einde in zicht is. Ik weet ook niet of ik nog wel geloof dat het 'weer wordt zoals het was'. En dan zijn we op weg naar een wereld waar ik niet in wil leven. Niet kan, misschien wel.

Alleen op je eiland.
Wat naar dat je je zo voelt ;( Hopelijk gaan je angsten ongelijk krijgen (ik denk het wel!). Maar het is inderdaad onzeker en afwachten hoe ‘we’ eruit komen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 11 april 2021 @ 14:52:32 #194
217702 Lonaa
Honger!
pi_198961329
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 14:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja "erna" zullen we moeten zien. Ik zie aan kerona wel een eind komen. Ook wel binnenkort. Maar dan?

We hebben bewezen niet om te kunnen gaan met iets als dit, dat de politiek niet vertrouwd kan worden met het volksbelang over zieltjes winnen en de verwachting is dat zolang we niets aan onze omgang met de "natuur" doen er grote kans op nieuwe uitbraken van nieuwe ziekten zal zijn. Als we al stoppen met ultraintensieve veehouderij hebben we nog het smeltende permafrost waar de builenpest zich blijkbaar verstopt :')

We gaan er allemaal aan als we dealings hiermee bij overheden en stemmers laten liggen :'(
Ja.

Ik kan hier niet meer op zeggen. I know. I feel. I fear. Allemaal naar de graftering gaan we. En sneller dan we denken. In ieder geval nog meer goede redenen om niet voort te planten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198961346
Als mn gamestop aandeel nu even doet wat ze zeggen dat het gaat doen hoef ik met deze plebsigheid niet meer te vermoeien *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 11 april 2021 @ 14:53:54 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198961347
quote:
2s.gif Op zondag 11 april 2021 14:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoe langer we dat vaccineren uitsmeren, hoe meer kans op mutaties die de wereld stil blijven liggen *O*
Welnee joh

Die angstcultuur moet je naast je leggen. Gebeurt met andere virussen ook niet zo

En ja, natuurlijk komen er mutaties, in the end is het daardoor gewoon een seizoenscorona net als andere coronavirussen.

Het is kut nu, maar op grote schaal absoluut niet erger dan andere pandemieën die we achter de rug hebben
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 11 april 2021 @ 14:54:38 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198961356
quote:
2s.gif Op zondag 11 april 2021 14:50 schreef Lonaa het volgende:
De angst kwam bij een interview met ik denk Hugo Coke De Jonge, alweer een tijdje geleden.
'Wanneer kan de anderhalve meter regel eraf?'
'Dat weet ik niet.'
'Maar toch wel als iedereen gevaccineerd is?'
'Dat durf ik niet te zeggen'

:{
Hugo de Jonge heeft geen enkel benul van materie. Dat is een, nogal waardeloze, bestuurder. Geen inhoudsdeskundige
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 11 april 2021 @ 14:55:40 #198
217702 Lonaa
Honger!
pi_198961381
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 14:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Welnee joh

Die angstcultuur moet je naast je leggen. Gebeurt met andere virussen ook niet zo

En ja, natuurlijk komen er mutaties, in the end is het daardoor gewoon een seizoenscorona net als andere coronavirussen.

Het is kut nu, maar op grote schaal absoluut niet erger dan andere pandemieën die we achter de rug hebben
Dat de pandemie an sich niet erger is dan anderen die we achter de rug hebben is mooi, maar de wereld is natuurlijk wel heel anders dan hiervoor. De manier waarop we met elkaar omgaan, de natuur, de belangen, het geld... Ik vind dat allemaal veel enger/erger dan kerano opzich, zeg maar.

#wappie
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 11 april 2021 @ 14:57:04 #199
217702 Lonaa
Honger!
pi_198961408
Ik wil gewoon tegen zweterige mensenlijven aanstaan in een tent waarbij het condens van het dak druipt, de muziek door mijn ingewanden dreunt, de alcohol mijn lever verpest en ik de tijd van mijn leven heb.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 11 april 2021 @ 14:57:41 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198961417
quote:
2s.gif Op zondag 11 april 2021 14:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat de pandemie an sich niet erger is dan anderen die we achter de rug hebben is mooi, maar de wereld is natuurlijk wel heel anders dan hiervoor. De manier waarop we met elkaar omgaan, de natuur, de belangen, het geld... Ik vind dat allemaal veel enger/erger dan kerano opzich, zeg maar.

#wappie
In het grotere geheel bezien is het niet anders dan vroeger heb ik het idee

Zijn cycli waar de wereld (of wereldorde, hoe je het noemt) altijd doorheen gaat

Niet zo somber gesteld hier iig :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')