abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:50:17 #1
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_198950108
Gedupeerden kinderopvangtoeslag in buitenland moeilijk te bereiken

Allen 'n goedenavond,

Binnen voornamelijk Haerlemsche :Y) *) waar men normaliter gaarne een vorkje prikt :9~ :9 evenals Amsterdamse kringen (Zuidas) *) realiseert men zich terdege dat de toeslagenaffaire best (zeer) veel leed en opschudding veroorzaakt heeft bij een relatief groot aantal onschuldigen. ;( :{
Echter, in nauwe samenwerking met het voormalige kabinet Rutte III, is men alle gedupeerden heden gunstig gezind geworden en wordt meer en meer belangrijk bijgedragen aan (eer)herstel, financiële compensatie en in bepaalde gevallen wellicht alsnog excuses en eventueel nog een bloemetje. :7~

Men beseft terdege dat fraude overheidshalve een doorn in het oog blijft :|W, en daardoor helaas twijfels blijven bestaan omtrent de houding van de Belastingdienst bij een aantal gedupeerden. :s) :s) :s) Maar omdat er veel onrechtmatigheid viel te bespeuren binnen het systeem, waardoor een fors aantal hierdoor kennelijk ten onrechte flink in de knel kwam is waait er nu een frisse wind. :z
Dat houdt uiteraard in dat eenieder die zijn/ haar toevlucht elders heeft gezocht zich nu gerust in NL kan melden. *)

Maar goed, niet dat wij in functie hier schuld aan hebben of au sérieux aan het hele gebeuren gerelateerd zijn, want dit is verder aan de overheid oftewel het huidig demissionair kabinet. Hoe groot ons vertrouwen in de VVD Rutte en alle vroegere handelswijzen ook blijft, ongeacht de allerlaatste ontwikkelingen inzake Ruttes vermeende ''leugen'', deze cases verdient herziening en daarmee is men het zowel te Haarlem als op locatie Amsterdam *) unaniem eens. :o Welnu, ingeënt als men is, vond na sneltesten voor 'derden' hierover recentelijk nog 'n bijeenkomst plaats met heerlijke bitterballen :Y), ambachtelijk Haerlemsche Jopenbier en later nog 'n cognacje op een niet nader te noemen besloten locatie. :7~

Wij hopen namelijk samen met de VVD en andere betrokken partijen dat rehabilitatie en verder herstel voor álle gedupeerden van de noodlottige Toeslagenaffaire snel kan plaatsvinden. :s) :s) :s)
Men wil naar het buitenland gevluchte gedupeerden een welgemeend hart onder de riem gaan steken. :S___D Hoewel men voorlopig nog druk is met Corona }) met vooralsnog alle strubbelingen van dien voor de meesten van u *), wordt vanachter ambtelijke coulissen reeds hard gewerkt aan de nodige financiële en daarbij emotionele bevrijding. :z

Uiteraard hopen wij op betere tijden voor eenieder die getroffen werd door de crisis evenals de Toeslagenaffaire. Hierbij beëindig ik nu de OP en wens iedereen hier nog 'n fijne avond! :7~

Groet, Scjvb

++++

quote:
VANDAAG, 16:08

Tanja de Witte met haar kinderen NOS/ Bart Kamphuis

Advocaten en belangenorganisaties vrezen dat niet alle gedupeerden van de toeslagenaffaire zich ook daadwerkelijk gaan melden voor compensatie. Vooral mensen die naar het buitenland zijn vertrokken, zijn moeilijk te bereiken. Een deel van die mensen is weggegaan, omdat ze werden opgejaagd door de Belastingdienst, zeggen de organisaties.

Tot nu toe hebben 968 mensen met een adres buiten Nederland zich gemeld. Hoeveel mensen niet in beeld zijn, is niet te zeggen.

Waait een andere wind

"We weten, onder meer door de gesprekken met gedupeerde ouders, dat er mensen naar het buitenland zijn vertrokken omdat ze hun schulden niet meer kunnen betalen", zegt het ministerie van Financiën.

Volgens het ministerie wordt geprobeerd gedupeerde ouders te bereiken, in binnen- en buitenland, via brieven, de website met Engelstalige informatie, Facebook en Twitter. "We willen het geschonden vertrouwen herstellen." Er staat sinds afgelopen week ook een webpagina online met informatie voor ouders die in het buitenland wonen.

Volgens Gjalt Jellesma van Boink, de belangenorganisatie voor ouders in de kinderopvang, is staatssecretaris Van Huffelen erop gebrand om iedere ouder in beeld te krijgen, maar moet er meer gebeuren om deze groepen te bereiken.

"Die mensen zijn weggegaan met het idee van een zeer vijandige overheid. We moeten duidelijk maken dat er wat dat betreft echt een andere wind waait. Het is bijvoorbeeld denkbaar dat je een spotje uitzendt op kanalen die ook in Marokko en Turkije bekeken en beluisterd worden."

Bus of metro voor school

Lucia Martis van hulporganisatie Profor zag afgelopen jaren mensen naar het buitenland uitwijken. "Ik heb er zeker tien, twintig zien vertrekken in de periode dat de Belastingdienst achter hen aan zat. Zij hadden hier geen leven meer, veel raakten depressief en waren het zat." Het ging om mensen met tienduizenden euro's schuld.

"Omdat vaak alle toeslagen werden gekort, hadden sommige ouders niet eens meer geld voor de bus of de metro om de kinderen naar school te laten gaan." Martis weet niet waar deze mensen nu zijn. "Ze willen waarschijnlijk ook zo min mogelijk contact met Nederland."

'Nederland maakt je kapot'

Een van de mensen die vertrokken is Requella*. Ze had problemen met de kinderopvangtoeslag, het dieptepunt was toen ze in haar auto werd aangehouden. "Ik moest ter plekke 10.000 euro betalen, of mijn auto inleveren", zegt ze. Ze verhuisde met haar zoon naar België, waar ze verder niemand kende. Daar kreeg ze geen berichten meer van Belastingdienst en schuldeisers.

Ze heeft zich inmiddels aangemeld als gedupeerde en moet nog horen of ze compensatie krijg. Wat de uitkomst ook is, ze wil nooit meer in Nederland wonen. "Mijn zoontje zegt soms dat hij terug wil. Maar ik zeg tegen hem: hier in België zorgen ze voor mensen die werken voor hun geld, maar Nederland gaat jou kapot maken. Als jij een normaal leven wil leiden, moet je Nederland uit je hoofd zetten en in België blijven."

Tanja de Witte, een alleenstaande met zes kinderen, vertrok naar Curaçao. Daar was ze zo goed als onbereikbaar voor schuldeisers. Toen ze hoorde dat ze compensatie kreeg, zette ze haar verhuizing terug naar Nederland in gang. Sinds een paar weken woont ze weer in Nederland, in Delfzijl:

Tanja de Witte vertrok naar Curaçao, weg van de schulden

Ook Delila* gebruikte de buitenlandroute, nadat ze tienduizenden euro's kinderopvangtoeslag moest terugbetalen "Ik dacht: ik probeer het gewoon", vertelt ze. "Ik hoorde van anderen, die ook naar België verhuisden, dat ze nog wel blauwe enveloppen ontvingen. Maar tot mijn verbazing zijn ze nooit achter mij aangekomen."

Delila heeft er geen vertrouwen in dat ze compensatie krijgt en is daarom niet van plan om zich als gedupeerde te melden. "Ik heb de gegevens van de kinderopvang niet meer, dus ik kan niks bewijzen. Daarnaast ben ik bang dat de schuldeisers weer achter mij aan komen. Ik wil geen slapende honden wakker maken."

Bijzondere aandacht nodig

Don Ceder, die als advocaat gedupeerde ouders heeft bijgestaan en nu namens de ChristenUnie in de Tweede Kamer zit, vindt dat er te weinig wordt gedaan om alle gedupeerden in het buitenland te bereiken en te vertellen dat ze aanspraak kunnen maken op de 30.000 euro.

"Wij gaan daar opheldering over vragen. Ik ken mensen die naar het buitenland zijn gevlucht om van de stress en de invorderingen van de belastingdienst af te komen. En ik krijg nu niet de indruk dat de belastingdienst een proactieve houding aanneemt als het om deze groep gaat. Het is belangrijk om de mensen die het land zijn ontvlucht actief op te sporen."

"Wij realiseren ons dat sommige ouders zich niet durven te melden of weinig vertrouwen hebben dat zij goed worden geholpen", zegt het ministerie. "Wij roepen deze ouders op zich toch te melden. Zodat we ook voor hen kunnen rechtzetten wat er fout is gegaan en op maat toegesneden hulp kunnen bieden."

De 30.000 euro draagt er volgens Jellesma van Boink wel aan bij dat mensen zich sneller melden. "We hebben gelukkig nog twee jaar waarin ouders zich kunnen aanmelden, dus er is niet een hele snelle deadline."

© https://nos.nl/artikel/23(...)ijk-te-bereiken.html
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:53:22 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198950141
hehehe, de schuldeisers nu iedereen genaamd Delila een brief sturen _O-
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198950151
quote:
"Mijn zoontje zegt soms dat hij terug wil. Maar ik zeg tegen hem: hier in België zorgen ze voor mensen die werken voor hun geld, maar Nederland gaat jou kapot maken. Als jij een normaal leven wil leiden, moet je Nederland uit je hoofd zetten en in België blijven."

Lekker zo’n verbitterde opvoeding krijgen over je vaderland :')
  zaterdag 10 april 2021 @ 19:56:59 #4
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198950194
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:54 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Lekker zo’n verbitterde opvoeding krijgen over je vaderland :')
Toch niet heel gek als de ouders de overheid op deze manier ervaren hebben?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198950280
quote:
84s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:56 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Toch niet heel gek als de ouders de overheid op deze manier ervaren hebben?
Dan hoef je nog nog niet je kind op te voeden dat Nederland het land van de duivel is. Lekker je eigen ellende projecteren op je kind.
  zaterdag 10 april 2021 @ 20:10:37 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198950335
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:04 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Dan hoef je nog nog niet je kind op te voeden dat Nederland het land van de duivel is. Lekker je eigen ellende projecteren op je kind.
Lijkt me meer een reflectie op je eigen ervaring. Deze ouders hebben de overheid ervaren als de duivel, zonder enige manier van tegenspraak. In hun visie zal het dus ook het land van de duivel zijn.

Niks mis mee om dat aan je kind mee te geven. Zou echt niemand horen klagen als iemand hun kind verteld dat Nederland een topland is. Waarom de andere kant van het spectrum wel?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198950375
quote:
"Die mensen zijn weggegaan met het idee van een zeer vijandige overheid. We moeten duidelijk maken dat er wat dat betreft echt een andere wind waait.
Mwah, dat mensen de kat uit de boom kijken om te zien of dit niet weer de zoveelste loze mooie politieke woorden zijn kan ik ze niet kwalijk nemen eigenlijk. :{
  zaterdag 10 april 2021 @ 23:02:38 #8
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_198953737
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:54 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Lekker zo’n verbitterde opvoeding krijgen over je vaderland :')
Als je hebt meegemaakt wat deze mensen hebben meegemaakt kan ik me voorstellen dat je nooit meer een voet op Nederlandse bodem wil zetten. Je gebruikt dan wellicht nog de term geboorteland maar vaderland zou ik m'n strot niet meer uit krijgen als het over Nederland gaat
pi_198955401
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:54 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Lekker zo’n verbitterde opvoeding krijgen over je vaderland :')
De waarheid is dat het een kut land aan het worden is .

Geen huizen omdat mensen die totaal hier niet horen voorrang krijgen.
De mensen die hier niet horen (lees economische vluchtling) poen krijgen .

De hardwerkend mensen liever kapot laten gaan dan dat ze afgekeurd worden .
Maar de mensen met een nier krijg wajohn en hoef nooit niet meer te werken.

Pensioen word steeds later maar voor de jongeren is er geen werk .

Bedrijf die via slimme manier goedkopere mensen uit anderen EU landen halen dan voor hun eigen bevolking kiezen.

En in kan zo nog wel even door gaan .

Maar de waarheid is .
Het word kanker land voor de gewone lager bevolking mensen .
En de lager bevolking zijn er meer van de hogere opgeleiden personen omdat die buiten onze grenzen kunnen werken .
Maar een straten maker hebben alles landen wel genoeg van in hun eigen land.
  zondag 11 april 2021 @ 08:18:56 #10
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198956649
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 23:02 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als je hebt meegemaakt wat deze mensen hebben meegemaakt kan ik me voorstellen dat je nooit meer een voet op Nederlandse bodem wil zetten. Je gebruikt dan wellicht nog de term geboorteland maar vaderland zou ik m'n strot niet meer uit krijgen als het over Nederland gaat
de Hr Blankenstijn slaapt er geen uurtje minder om
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_198957235
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 19:54 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Lekker zo’n verbitterde opvoeding krijgen over je vaderland :')
Het zal nu wel de bedoeling zijn dat wij ons allemaal zo met haar begaan voelen, dat we haar wens een beetje vervullen en de dijken doorprikken. Zal Requella alleen eeuwig boos blijven omdat het feit blijft dat Nederland bestaan heeft...
  zondag 11 april 2021 @ 10:02:36 #12
362582 Interpretatie
Voor iedereen anders.
pi_198957294
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 06:45 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Misschien moet je niet meer posten als je strontbezopen bent.
Deze user heeft gewoon een probleem met de Nederlandse taal. Misschien wat minder snel oordelen voor jou een optie?
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
pi_198957299
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 01:01 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

De waarheid is dat het een kut land aan het worden is .

Geen huizen omdat mensen die totaal hier niet horen voorrang krijgen.
De mensen die hier niet horen (lees economische vluchtling) poen krijgen .

De hardwerkend mensen liever kapot laten gaan dan dat ze afgekeurd worden .
Maar de mensen met een nier krijg wajohn en hoef nooit niet meer te werken.

Pensioen word steeds later maar voor de jongeren is er geen werk .

Bedrijf die via slimme manier goedkopere mensen uit anderen EU landen halen dan voor hun eigen bevolking kiezen.

En in kan zo nog wel even door gaan .

Maar de waarheid is .
Het word kanker land voor de gewone lager bevolking mensen .
En de lager bevolking zijn er meer van de hogere opgeleiden personen omdat die buiten onze grenzen kunnen werken .
Maar een straten maker hebben alles landen wel genoeg van in hun eigen land.
Ik wist niet dat asielzoekers ook een koopwoning kregen bij aankomst.
Werken doe je inderdaad tot je erbij neervalt. Iets nuttigers te bedenken?
Pensioen moet je altijd al zelf opbouwen, of dacht je dat de AOW een vetpot is?

Dit ‘keiland’ is echt niet zo keislecht. Je moet alleen keihard je keibest doen om kei te leven. Dan wordt het gauw kei beter.

Aan de moderatoren: ik heb vooraf maar een woordje vervangen om verwijdering te voorkomen.
  zondag 11 april 2021 @ 13:48:46 #14
3542 Gia
User under construction
pi_198960168
Er zullen er ook wel tussen zitten die willens en wetens gefraudeerd hebben. Kan me voorstellen dat je dan niet terugkomt na een succesvolle vlucht.
pi_198960905
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 10:02 schreef Interpretatie het volgende:

[..]

Deze user heeft gewoon een probleem met de Nederlandse taal. Misschien wat minder snel oordelen voor jou een optie?
Waarom denk je dat mijn post over zijn taalfouten gaat?
pi_198961036
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 01:01 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

De waarheid is dat het een kut land aan het worden is .

Geen huizen omdat mensen die totaal hier niet horen voorrang krijgen.
De mensen die hier niet horen (lees economische vluchtling) poen krijgen .

De hardwerkend mensen liever kapot laten gaan dan dat ze afgekeurd worden .
Maar de mensen met een nier krijg wajohn en hoef nooit niet meer te werken.

Pensioen word steeds later maar voor de jongeren is er geen werk .

Bedrijf die via slimme manier goedkopere mensen uit anderen EU landen halen dan voor hun eigen bevolking kiezen.

En in kan zo nog wel even door gaan .

Maar de waarheid is .
Het word kanker land voor de gewone lager bevolking mensen .
En de lager bevolking zijn er meer van de hogere opgeleiden personen omdat die buiten onze grenzen kunnen werken .
Maar een straten maker hebben alles landen wel genoeg van in hun eigen land.
suijkerbuijk heeft gewoon gelijk.
  zondag 11 april 2021 @ 14:46:53 #17
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_198961231
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:48 schreef Gia het volgende:
Er zullen er ook wel tussen zitten die willens en wetens gefraudeerd hebben. Kan me voorstellen dat je dan niet terugkomt na een succesvolle vlucht.
Dat is vast regelmatig gebeurd en dit blijft een kwalijke zaak.
Fraudeurs van deze orde wierpen derhalve een onterecht maar evengoed begrijpelijk verdacht licht over diverse onschuldig getroffenen door de veelbesproken Toeslagenaffaire, ofwel het ''fiscale monster''.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  zondag 11 april 2021 @ 14:51:04 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_198961302
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:48 schreef Gia het volgende:
Er zullen er ook wel tussen zitten die willens en wetens gefraudeerd hebben.
Dit dus. Ik stoor me eraan dat ze nu allemaal louter "gedupeerden" en "slachtoffers" genoemd worden terwijl er ook gewoon genoeg oplichters tussen zitten die nu de dans ontspringen omdat de Belastingdienst inderdaad te ver is gegaan.

Daarbij, als je zomaar even naar Curaçao kan verhuizen heb je het zo slecht nog niet.
pi_198963338
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 13:48 schreef Gia het volgende:
Er zullen er ook wel tussen zitten die willens en wetens gefraudeerd hebben. Kan me voorstellen dat je dan niet terugkomt na een succesvolle vlucht.
zeker, die zullen er ook tussen zitten. Die komen dan inderdaad niet terug.
Ik zou zowiezo niet terugkomen, wat ze ook te bieden hebben, want het blijven altijd stuivertjes die je in de poep moet vinden.
Daar komt nog bij dat het systeem toch niet veranderd, wat er ook gezegd wordt.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 11 april 2021 @ 17:14:28 #20
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_198963371
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 17:11 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

zeker, die zullen er ook tussen zitten. Die komen dan inderdaad niet terug.
Ik zou zowiezo niet terugkomen, wat ze ook te bieden hebben, want het blijven altijd stuivertjes die je in de poep moet vinden.
Daar komt nog bij dat het systeem toch niet veranderd, wat er ook gezegd wordt.
Natuurlijk kom je dan wel terug, om nog even die 30k schadeloosstelling op te strijken en er dan weer vandoor te gaan
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_198963380
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 17:14 schreef nixxx het volgende:

[..]

Natuurlijk kom je dan wel terug, om nog even die 30k schadeloosstelling op te strijken en er dan weer vandoor te gaan
dat is geen schadeloosstelling, maar voor velen een pleistertje op een slagaderlijke bloeding.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198964434
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 10:03 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Ik wist niet dat asielzoekers ook een koopwoning kregen bij aankomst.
Werken doe je inderdaad tot je erbij neervalt. Iets nuttigers te bedenken?
Pensioen moet je altijd al zelf opbouwen, of dacht je dat de AOW een vetpot is?

Dit ‘keiland’ is echt niet zo keislecht. Je moet alleen keihard je keibest doen om kei te leven. Dan wordt het gauw kei beter.

Aan de moderatoren: ik heb vooraf maar een woordje vervangen om verwijdering te voorkomen.
Waar staat dat ik het over koopwoning heb ?

Is dat de eerste waar je aan kan denken terwijl de grootse bevolking niet eens een koop woning kunnen betalen en juist gewezen zijn op een huur woning.

Denk dat je even in de spiegel moet gaan kijken .
Er is meer in Nederland dan wat je neus lang is namelijk.

Misschien eens een keer in een auto stappen en bij slechte buurten gaan kijken .?
  zondag 11 april 2021 @ 18:52:05 #23
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_198964789
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 17:15 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

dat is geen schadeloosstelling, maar voor velen een pleistertje op een slagaderlijke bloeding.
Voor echte slachtoffers idd in veel gevallen niet voldoende en ik hoop dat zij snel volkomen vergoeding krijgen. Voor de fraudeurs is het twee keer vangen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_198966149
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 18:22 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Waar staat dat ik het over koopwoning heb ?

Is dat de eerste waar je aan kan denken terwijl de grootse bevolking niet eens een koop woning kunnen betalen en juist gewezen zijn op een huur woning.

Denk dat je even in de spiegel moet gaan kijken .
Er is meer in Nederland dan wat je neus lang is namelijk.

Misschien eens een keer in een auto stappen en bij slechte buurten gaan kijken .?
Ik weet uit eigen ervaring prima hoe een Vogelaarwijk eruitziet. En ook dat een groot deel van Nederland niet uit sociale woningbouw en woonwagenkamp bestaat. Of je moet in het slechte deel van Helmond, Roermond, Almelo of Emmen wonen... :')
pi_198967315
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:39 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Ik weet uit eigen ervaring prima hoe een Vogelaarwijk eruitziet. En ook dat een groot deel van Nederland niet uit sociale woningbouw en woonwagenkamp bestaat. Of je moet in het slechte deel van Helmond, Roermond, Almelo of Emmen wonen... :')
Zo te zien is je kennis toch nog te klein.
Aangezien wat je op noemt altijd in het nieuws is.

Misschien even wat dorpen langs?

Armoede is overal .
En met 30k per jaar koop je geen huis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')