abonnement Unibet Coolblue
pi_198945600
Droger staat op wasmachine. Aangesloten via een trekschakelaar.

Als je een nieuwe wasmachine koopt, kan de verkoper dan de oude droger meenemen ipv de wasmachine?

Of moet je persé de oude wasmachine meegeven als je een nieuwe wasmachine koopt?

De droger mag namelijk weg maar de oude wasmachine mag best blijven.
pi_198945619
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:36 schreef Womanly het volgende:
Droger staat op wasmachine. Aangesloten via een trekschakelaar.

Als je een nieuwe wasmachine koopt, kan de verkoper dan de oude droger meenemen ipv de wasmachine?

Of moet je persé de oude wasmachine meegeven als je een nieuwe wasmachine koopt?

De droger mag namelijk weg maar de oude wasmachine mag best blijven.
Net wat je hierover afspreekt bij de aankoop van de nieuwe machine
pi_198945811
https://www.rijksoverheid(...)-apparaten-inleveren

Een gelijksoortig apparaat moeten ze accepteren. Maar een droger is wel een andere soort als een wasmachine. Ze zouden het dus kunnen weigeren, maar ik verwacht niet dat ze moeilijk doen. Vraag het vooraf gewoon even na?
dag
pi_198945868
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:36 schreef Womanly het volgende:
Of moet je persé de oude wasmachine meegeven als je een nieuwe wasmachine koopt?

Dat lijkt me niet :+ Hoe zou je anders je eerste wasmachine moeten kopen? Of wat als je een tweede koelkast zou willen?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 10 april 2021 @ 14:19:44 #5
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198946163
Dit is bij Wouters witgoed geen probleem kan ik je vertellen

@Solotovski
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198946620
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 13:36 schreef Womanly het volgende:
Droger staat op wasmachine. Aangesloten via een trekschakelaar.

Als je een nieuwe wasmachine koopt, kan de verkoper dan de oude droger meenemen ipv de wasmachine?

Of moet je persé de oude wasmachine meegeven als je een nieuwe wasmachine koopt?

De droger mag namelijk weg maar de oude wasmachine mag best blijven.
Wat heeft de trekschakelaar hier mee te maken?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_198946823
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:04 schreef halfway het volgende:

[..]

Wat heeft de trekschakelaar hier mee te maken?
De droger staat op de wasmachine. Die moet losgekoppeld worden van de trekschakelaar om van de wasmachine te worden getild. Het zou handig zijn als de verkoper dit kan doen, ook al koop ik alleen een wasmachine, anders wordt het erg omslachtig.
pi_198947101
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:22 schreef Womanly het volgende:

[..]

De droger staat op de wasmachine. Die moet losgekoppeld worden van de trekschakelaar om van de wasmachine te worden getild. Het zou handig zijn als de verkoper dit kan doen, ook al koop ik alleen een wasmachine, anders wordt het erg omslachtig.
Wij verkopen jou niks en kunnen geen afspraken maken namens de verkoper over de voorwaarden. Dus wat verwacht je precies van ons nobele Fokkers? Dit moet je gewoon met de verkoper bespreken. Die bepaalt wat er allemaal wel of niet valt te regelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2021 15:47:06 ]
pi_198947471
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 15:46 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Wij verkopen jou niks en kunnen geen afspraken maken namens de verkoper over de voorwaarden. Dus wat verwacht je precies van ons nobele Fokkers? Dit moet je gewoon met de verkoper bespreken. Die bepaalt wat er allemaal wel of niet valt te regelen.
De reden om een topic te openen is meestal omdat je dan soms informatie, advies, ervaringen of tips krijgt waar je zelf nog niet aan hebt gedacht of niet wist. Dat ik het kan overleggen met de verkoper begrijp ik, bedankt voor de tip.
pi_198947561
Denk dat ze allang blij zijn, die droger is wat lichter dan een oude wasmachine.

Maar heb je wel een installatie is inclusief? Anders zetten ze hem alleen neer.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')