abonnement Unibet Coolblue
pi_198942994
Ik heb TV en internet bij Budget TV. Ben daar al langer dan een jaar klant dus ik betaal 45 per maand. Ze hebben nu een actie: 6 maanden voor 18 p.m. en daarna 46 p.m.

Dan zou ik in principe toch gewoon mijn abbo kunnen opzeggen en opnieuw klant kunnen worden?
pi_198943040
Dat wordt over het algemeen uitgesloten in de voorwaarden.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 10 april 2021 @ 10:12:35 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_198943262
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:34 schreef Sushilover het volgende:
Dan zou ik in principe toch gewoon mijn abbo kunnen opzeggen en opnieuw klant kunnen worden?
Ja dat kan maar ik denk dat het gaat opvallen en dat ze je dan uitsluiten van de actie.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_198946244
Meestal hebben ze een uitsluiting, dat je binnen 6 maanden na afloop van je abbo geen nwe. abbo kan krijgen, dus.... je stapt over naar een of ander gaar en/of goedkope andere en na 12 maanden (want je hebt meestal een jaarcontract) neem je weer een abbo bij de eerste.

Ondertussen betaalt de nwe. provider eventuele contractbreukkosten + dat ze vaak heel leuke welkomstcadeau's hebben, zoals tv's en zo.

Je moet toch wat als je weinig geld hebt. :P
pi_198946938
Of je zoekt even de laagste prijs bij alle andere aanbieders op en belt daarna de klantenservice van Budget of ze jou geen betere prijs kunnen geven. Bij de meeste aanbieders lukt het dan wel.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:39:40 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198947823
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 14:26 schreef gepromoveerT het volgende:
je stapt over naar een of ander gaar en/of goedkope andere en na 12 maanden (want je hebt meestal een jaarcontract) neem je weer een abbo bij de eerste.

Ondertussen betaalt de nwe. provider eventuele contractbreukkosten + dat ze vaak heel leuke welkomstcadeau's hebben, zoals tv's en zo.
Als je nieuwe provider de contractbreukkosten betaalt, dan hoef je die 12 maanden toch niet te wachten ;)
Ik dacht trouwens dat alleen elektriciteit leveranciers dat deden.
Heb je trouwens een link naar die actie met de tv?
So we just called him Fred
  zaterdag 10 april 2021 @ 16:41:46 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198947851
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 april 2021 09:34 schreef Sushilover het volgende:
Ik heb TV en internet bij Budget TV. Ben daar al langer dan een jaar klant dus ik betaal 45 per maand
Als je geld wil besparen kan je beter overstappen naar een andere provider:
https://www.internetten.nl/internet-en-tv/vergelijking
So we just called him Fred
pi_198948582
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:41 schreef Fred het volgende:

[..]

Als je geld wil besparen kan je beter overstappen naar een andere provider:
https://www.internetten.nl/internet-en-tv/vergelijking
Youfone op 1, terwijl ik daar zowat alleen maar negatieve reviews over lees..
pi_198950527
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 17:40 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Youfone op 1, terwijl ik daar zowat alleen maar negatieve reviews over lees..
Waarom verbaast je dat? Die vergelijkingssite rangschikt de aanbieders op (aanbiedings)prijs met de goedkoopste bovenaan. Het lijkt me nogal voor de hand te liggen dat je voor minder geld ook minder krijgt, vooral op het vlak van service en het oplossen van problemen, en dus zullen er dan ook meer klachten en meer ontevreden klanten zijn.

Dit soort vergelijkingssites zijn trouwens vrij nutteloos omdat de verschillende aanbiedingen niet echt vergelijkbaar zijn. Zo verschillen bijvoorbeeld de geleverde internetsnelheden en het aantal zenders in de geleverde TV-pakketten.

Je zegt dat de actie van Budget inhoudt dat je de eerste 6 maanden ¤ 18 p.m. betaalt en daarna ¤ 46 p.m. maar dat klopt niet met wat ik hier lees. De aanbieding houdt in dat je een contract aangaat voor 1 jaar en dat je daarvoor in totaal ¤ 407 betaalt. Dat komt neer op gemiddeld ¤ 33,92 p.m. en je zou dus zo'n 11 euro p.m. besparen t.o.v. je huidige abonnement, ware het niet dat je als bestaande abonnee niet in aanmerking komt voor deze aanbieding.

Nog even rekenen: totaal ¤ 407 minus de eenmalige kosten van ¤ 35 is ¤ 372. Trekken we daar de 6 maal ¤ 45 aan abonnementskosten van af voor de tweede helft van de contractperiode, dan houden we voor de eerste 6 maanden een bedrag over van ¤ 102, zodat de abonnementskosten gedurende de eerste 6 maanden dus uitkomen op ¤ 17 p.m. en niet ¤ 18 p.m. zoals je in je OP beweert. De bewering in je OP dat de reguliere abonnementsprijs na afloop van de eerste 6 maanden bij deze aanbieding ¤ 46 p.m. zou bedragen klopt ook niet, die bedraagt ¤ 45 p.m. en dat is hetzelfde als wat je nu betaalt.

Ergo, zelfs als Budget genegen zou zijn jou ook te laten profiteren van deze aanbieding zonder daarvoor de eenmalige kosten van ¤ 35 in rekening te brengen, dan zou je totale besparing slechts 6 × ¤ 28 = ¤ 168 bedragen. Zouden ze bereid zijn jou ook te laten profiteren van deze aanbieding maar daarvoor wel de eenmalige kosten in rekening brengen, dan daalt je totale besparing naar ¤ 133.
pi_198955152
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 april 2021 20:30 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je zegt dat de actie van Budget inhoudt dat je de eerste 6 maanden ¤ 18 p.m. betaalt en daarna ¤ 46 p.m. maar dat klopt niet met wat ik hier lees.

Dit klopt inderdaad niet met wat jij daar leest, want ik zie deze aanbieding op een andere vergelijkingssite. Overal staat iets anders! Prijsvergelijken.nl is ook weer verschillend van pricewise.nl en dus ook van internetten.nl.
pi_198960608
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 april 2021 16:39 schreef Fred het volgende:

[..]

Als je nieuwe provider de contractbreukkosten betaalt, dan hoef je die 12 maanden toch niet te wachten ;)
Ik dacht trouwens dat alleen elektriciteit leveranciers dat deden.
Heb je trouwens een link naar die actie met de tv?
Ja, zoals ik het schrijf, klopt je opmerking wel, maar het zit wat ingewikkelder in elkaar.
Truuk is om de aanbiedingen in de gaten te houden.

Zelf heb ik in 2016 een 32" Smangsung en vorig jaar een 43" eLG gekocht met elk 150 Euro korting bij 'ik ben toch niet gek'.
Zoonlief heeft pakweg 3/4e jaar geleden gebruik gemaakt van de ultieme aanbieding; een 56" Tv (4k UHD enz...) gratis bij een 3 jarig all-in contract. Is een prima TV met toeters en bellen.

Nu kan je bij zo'n 3-jaar contract, na één jaar ook gewoon overstappen zonder dat je de prijs van die TV alsnog moet betalen; alleen de contractbreuk. Althans, volgens zoonlief. :)
pi_199037130
Ik belde Ziggo wel eens dat ik ging overstappen naar T-mobile ofzo, internet only, want kijk toch geen TV.

Betaalde ik nog maar 29,95 in plaats van 52,50 ofzo voor Internet en digitale TV. Ben uiteindelijk dit jaar toch maar helemaal overgegaan aangezien ze een directe glasvezelkabel naar de meterkast hebben geplaatst in 2020.

Ik denk als je belt dat je het op wil zeggen, dat ze je dan wel een aanbieding doen. Deed het vroeger ook wel eens bij Bol of Wehkamp, schoenen gekocht, volgende dag in de aanbieding, kan je ze terugsturen en opnieuw bestellen of even bellen/mailen/chatten en dan krijg je vaak wel een cadeaubon of korting op achteraf betalen.

Heb nu alleen nog 1,2 en 3 en internet only via glasvezel voor 40,- per maand bijna 3x zo snel als Ziggo, vooral voor streamen en bestanden sturen naar mensen die hoge upload ook wel lekker.

Heb 100/100, maar haal ongeveer 100/250 en die ping van 6 is ook wel lekker met gamen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')