SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja die schatte haar op 40+ dus die zal nu wel in stukjes achter een voorzetwandje zittenquote:
Dat is helemaal geen pizza.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja die schatte haar op 40+ dus die zal nu wel in stukjes achter een voorzetwandje zitten
Waren de staken al ingepakt?quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja die schatte haar op 40+ dus die zal nu wel in stukjes achter een voorzetwandje zitten
quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuk voor de nieuwe huurders.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kunnen beter wijselijk zwijgen voordat ze onderdeel van de vloerisolatie uit gaan makenquote:
Uuuh oooh.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Tussen 18:00 en 20:00 staat de boodschappenserver op de stoep. Maar er zijn nog 5 gaten in het statiegeldkratje. EVen doorwerken
Wel automatisch de huur af blijven schrijven.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kunnen beter wijselijk zwijgen voordat ze onderdeel van de vloerisolatie uit gaan maken
quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kunnen beter wijselijk zwijgen voordat ze onderdeel van de vloerisolatie uit gaan maken
Uiteraard, en zodra ze vragen gaan stellen 'bewijsmateriaal' verspreiden dat ze naar Zuid-Amerika zijn vertrokken en zelf enthousiast meehelpen aan het speuronderzoek.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel automatisch de huur af blijven schrijven.
Je wijsteen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Mijn teen doet zeer, zomaar zonder aanleiding, de tweede van rechts vanaf rechts geteld.
Afhakken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Mijn teen doet zeer, zomaar zonder aanleiding, de tweede van rechts vanaf rechts geteld.
Heel trots een ansichtkaart laten zien uit Zuid-Amerika dat ze daar op vakantie waren.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uiteraard, en zodra ze vragen gaan stellen 'bewijsmateriaal' verspreiden dat ze naar Zuid-Amerika zijn vertrokken en zelf enthousiast meehelpen aan het speuronderzoek.
Frits, Henk en Leo bij mij.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
De drie middelste tenen hebben toch geen namen?
"Grote teen" en "kleine teen" schiet ook niet echt op natuurlijk. Maar inderdaad, daar zit een lacune. MOeten we wat mee. Wat stel jij voor? Kees, Piet en Sjaak?quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik pleit voor een naam.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
Nee dat heet gewoon "knokkel"quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik pleit voor een naam.
Net zoals het kootje op je vinger. Ik stel voor dat we dat een vingerknie gaan noemen
Lieve jongen is hetquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn lievelingsteen.
Niet nog eentje voor morgen?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik pleit voor een naam.
Net zoals het kootje op je vinger. Ik stel voor dat we dat een vingerknie gaan noemen
nee. Ik bv laatst het kootje van mijn linker wijsvinger opengehaald dus dat is dan je wijsvingerknie aan de linker hand. Weet iedereen gelijk waar dat zitquote:
Matig als eerste poging. Ik neem an dat je "grote teen" en "kleine teen" ook wel wilt rebadgen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Goeie, Archibald, Lieutenant Pinkerton en horny Dolores vanaf nu.
Ik zwaai even naar je, want we komen nu langs Deventerquote:
Big smelly Fella en Twerkje?quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Matig als eerste poging. Ik neem an dat je "grote teen" en "kleine teen" ook wel wilt rebadgen?
Accepteer het maar gewoon, die discussie ga je niet winnen #lerenuitervaringquote:
Die zouden gewoon nummers moeten hebben. L1 t/m L15 voor kootjes links, R1 t/m R15 voor kootjes rechts. l1 t/m l15 voor vingerknie links etc.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Ik bv laatst het kootje van mijn linker wijsvinger opengehaald dus dat is dan je wijsvingerknie aan de linker hand. Weet iedereen gelijk waar dat zit
quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zwaai even naar je, want we komen nu langs Deventer
Jij vingert alles waar een gat in zit. Een neus, een brievenbus, een lekke band, de ozonlaag, ya name it he fingers itquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:47 schreef UitStraling het volgende:
Je kunt knies niet vingeren anders zou ik het echt welk weten hoor.
Uitsloverquote:
Dat is wel een beetje overdreven vind je zelf ook niet?quote:
Das toch te ingewikkeld voor de leekquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zouden gewoon nummers moeten hebben. L1 t/m L15 voor kootjes links, R1 t/m R15 voor kootjes rechts. l1 t/m l15 voor vingerknie links etc.
Hoewel de L niet zo handig is want lumbale wervels heten ook al zo.
Oehquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekkere toyboy.
Ik ben iets ouder
@:ijsdraakje Jij hebt een kraken deck toch?
[ afbeelding ]
ja moet toch niemand verbazen ditquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)erzoekt-verband.html
Gaan we weer
Wel heel bijzonder hoe dat in de publieke opinie werkt dan. Want van de meeste zeer zeldzame bijwerkingen is het recurrence interval alleen maar een schatting. Dit is de eerste keer dat er iets ZO vaak uitgedeeld wordt dat je daadwerkelijk een zinnig getal kunt melden. En wat denkt het publiek? "Oh weer een vaccin wat kut is en waar je autisme van krijgt en dood aan gaat". HOEDAN.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)erzoekt-verband.html
Gaan we weer
dat duurt nog drie uurquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ga straks wel gewoon avondeten.
Dat kan jij wel goed altijd trouwens he. Wat wordt het deze keer?quote:
Ik denk dat dit in 1 bitterbalmond past. Wel jammer van dat glas dan.quote:
Ohquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:35 schreef Karzai het volgende:
dat is ook de bedoeling van een borrelhapje, je moet je niet volproppen
watquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:35 schreef Karzai het volgende:
dat is ook de bedoeling van een borrelhapje, je moet je niet volproppen
draai i kmijn hand niet voor omquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dit in 1 bitterbalmond past. Wel jammer van dat glas dan.
Tuurlijk wel. Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat mijn ledstrip de reis overleefd
Ala Dexter?quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien die hele tafel wrappen maar wordt wat veel
Weet ook niet of een flamingo nou zo'n geschikt beest is om een onesie van te maken eigenlijkquote:
Of worden die van de beestjes zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ook niet of een flamingo nou zo'n geschikt beest is om een onesie van te maken eigenlijk
Er is al ergens een plek in nederland waar ze welles zitten. Weet de naam niet meer helaasquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Garnalen op je ochtendjas plakken, komen ze vanzelf.
Ja ergens in het noorden ofzo, 20 uur met het OV.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is al ergens een plek in nederland waar ze welles zitten. Weet de naam niet meer helaas
Nee toch?quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of worden die van de beestjes zelf gemaakt?
Bonaire?quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is al ergens een plek in nederland waar ze welles zitten. Weet de naam niet meer helaas
Nee juist nietquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee toch?![]()
Oh DAN wou je wel he?Moordlustig serpent
Ben onderwegquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:26 schreef CherryLips het volgende:
O ze zitten hier tot half april. Moet je snel zijn.
Ja over zes dagen kijken ze op de flamingokalender en verkassen ze naar Duitsland.quote:
Het was iets meer dan gedacht. De wandeling zou 22 km zijnquote:Op vrijdag 9 april 2021 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven vind je zelf ook niet?![]()
Vind ik ook rijkelijk veel hoor. Ik had vorige maand een wandeling van 10-11 km, nou toen had ik de pap wel op hoorquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was iets meer dan gedacht. De wandeling zou 22 km zijn
Nee dat was de vorige keer.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
He je al die bospod geslapen:? Heb ik gemist
Wandelingen op vakantie mogen altijd wat ruimer zijn omdat je dan ook meer vreetquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik ook rijkelijk veel hoor. Ik had vorige maand een wandeling van 10-11 km, nou toen had ik de pap wel op hoor21,8k stappen die dag. Dat is wel champion's league wat mij betreft.
Nou ja op vakantie ben je wel actiever ja dat geloof ik zeker welquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wandelingen op vakantie mogen altijd wat ruimer zijn omdat je dan ook meer vreet
Als ik een dagje zo goed als niks doe is het al > 8000 stappen. Hoe dan?quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja op vakantie ben je wel actiever ja dat geloof ik zeker welHeb van vorig jaar nog een record streak staan van 7 dagen op rij >8000 steps maar daarna moest ik wel even 2 of 3 dagen rustig aan doen hoor
Maar dit jaar ook alweer een streak van 5. Beetje conditie opbouwen en zo
Op vakantie heb ik ook soort van rustdagen dus dan is het wat makkelijker als je een keer een 25k+ dag hebt als je de volgende dag alleen maar in de auto zit en alleen van het hotel naar het restaurant hoeft te lopenquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja op vakantie ben je wel actiever ja dat geloof ik zeker welHeb van vorig jaar nog een record streak staan van 7 dagen op rij >8000 steps maar daarna moest ik wel even 2 of 3 dagen rustig aan doen hoor
Maar dit jaar ook alweer een streak van 5. Beetje conditie opbouwen en zo
Kennelijk kan ik veel beter "zo goed als niks" doen dan jijquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik een dagje zo goed als niks doe is het al > 8000 stappen. Hoe dan?
25k+ heb ik nog nooit gehaald. Misschien like 20 jaar geleden een enkele keer toen stappentellers nog niet bestonden of zo.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op vakantie heb ik ook soort van rustdagen dus dan is het wat makkelijker als je een keer een 25k+ dag hebt als je de volgende dag alleen maar in de auto zit en alleen van het hotel naar het restaurant hoeft te lopen
Hotel dit keer. Zat ook in een heel ander gebied, bij Nunspeet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
He je al die bospod geslapen:? Heb ik gemist
Vandaag gingen de laatste paar km ook een tikje moeizaamquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik ook rijkelijk veel hoor. Ik had vorige maand een wandeling van 10-11 km, nou toen had ik de pap wel op hoor21,8k stappen die dag. Dat is wel champion's league wat mij betreft.
Heb er helemaa niets over gelezenquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hotel dit keer. Zat ook in een heel ander gebied, bij Nunspeet.
Ik heb in een ver fit verleden per ongeluk de 25 km gelopen tijdens de Airborne wandeling in Oosterbeek.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
25k+ heb ik nog nooit gehaald. Misschien like 20 jaar geleden een enkele keer toen stappentellers nog niet bestonden of zo.
hmm heb ik no niet over nagedacht. Misschien wel makkelijk jaquote:Op vrijdag 9 april 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SpannendKruip je morgen zelf ook in een doos of gaat tante mee?
Huehuequote:Op vrijdag 9 april 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Kruip je morgen zelf ook in een doos
Begin al moe te worden als ik dit lees.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
In mei weer de bergen in en dan 30K+ stappen met 70 jarige pa.
Dan moet jij dat zeker kunnen
quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oooh @:Amarantha ik hoef niet meer naar de Jumbo kiektan
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die rechtse is afwijkend.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat heb je goed gezien m'n bestequote:
Het is kaasmeuk dus ik ga uit van niet.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien m'n besteIk dacht, misschien die ook eens proberen. Is misschien best lekker.
Is goed Etto.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is kaasmeuk dus ik ga uit van niet.
Kop dicht ettoquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is kaasmeuk dus ik ga uit van niet.
Echt he. Rijg hem aan je staak die loperquote:
Dat is de huidige maatschappij beste man. Zwart - Wit. 10 shades of grey for those who speak binary.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
Waarom word ik nou gelijk voor Etto uitgemaakt, ik ben geen liefhebber van kaas maar niet kruistocht endlösung anti-kaas ofzo
Gewoon iedereen die iets tegen kaas heeft heet @EttovanBelgiequote:Op vrijdag 9 april 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
Waarom word ik nou gelijk voor Etto uitgemaakt, ik ben geen liefhebber van kaas maar niet kruistocht endlösung anti-kaas ofzo
EN gaat op de brandstapelquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die iets tegen kaas heeft heet @:ettovanbelgie
Niet liegenquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel een like gegeven maar eigenlijk mag ik Etto te graag om dit echt te menen.quote:
Ik eet dagelijks kwark wat technisch gezien ook een kaassoort is.quote:
https://9gag.com/gag/aEp8bOoquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
Oh het HELE verhaal krijgt een excuusnaam. En je schaamt je er niet eens voor. Je bent nog erger dan ik dachtquote:
Babi pangangquote:
jawel wij allemaal welquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel een like gegeven maar eigenlijk mag ik Etto te graag om dit echt te menen.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh het HELE verhaal krijgt een excuusnaam. En je schaamt je er niet eens voor. Je bent nog erger dan ik dacht
Jawel hebben we vast nodig voor iemand andersquote:
*gaat door*quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hebben we vast nodig voor iemand anders
Etto steekt je anders enorm de draak telkens alleen omdat je niet zo slim bent.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel een like gegeven maar eigenlijk mag ik Etto te graag om dit echt te menen.
zeg leer je je kinderen ook deze eigenschappen?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Etto steekt je anders enorm de draak telkens alleen omdat je niet zo slim bent.
Het is dat ik weet dat je gaat verhuizen, anders had ik de politie gebeldquote:
En wat doe je nou liever eigenlijk? Banken verkopen of pallets sorteren?quote:
Vepest het nou niet elke keerquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je gaat verhuizen, anders had ik de politie gebeld
Denk pallets sorterenquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat doe je nou liever eigenlijk? Banken verkopen of pallets sorteren?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mja ik probeer je een beetje op het rechte pad te houden.quote:
Wat een bullshit weer. Is het leuk om te stoken?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker doorbouwen aan het stapeltje danquote:
Kijk daar heb je de volgende klant alquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vraag mij af of kinderen die pesten dan dit soort ouders hebben?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer. Is het leuk om te stoken?
Ging sneller als gedachtquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker doorbouwen aan het stapeltje dan
[..]
Kijk daar heb je de volgende klant al
Van die geniepige kinderen die zelf het hardst janken als een docent ze hun zin niet geeft. En dan komt papa het weer rechtzetten bij die domme juf.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag mij af of kinderen die pesten dan dit soort ouders hebben?
Je stapeltjes gaan lekker vandaagquote:
Ga je wel bijna denken he.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag mij af of kinderen die pesten dan dit soort ouders hebben?
https://9gag.com/gag/aEp8bOoquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik probeer je een beetje op het rechte pad te houden.
Ja die babi pangang had je net ook alquote:
Van zulke ouders krijg je nu van die pestkinderen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:28 schreef CherryLips het volgende:
We zagen vanmorgen iemand lopen met drie hondjes. Zegt m'n vader tegen me 'zoek er maar eentje uit'. Vond die vrouw niet leuk
Zo'n majestueus beest en dan zo'n schattig miauwtjequote:Op vrijdag 9 april 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah verkeerde dus
https://9gag.com/gag/a271AM9
Krijg je nog terug voor het bannen van US.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer. Is het leuk om te stoken?
3/10 had beter verwachtquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van zulke ouders krijg je nu van die pestkinderen.
Jezus wat ben jij kinderachtig zeg.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg je nog terug voor het bannen van US.
Nee iemand bannen door te klikken bij FA is lekker volwassen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij kinderachtig zeg.
Ik vind het knap dat jij kan zien wie er verantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee iemand bannen door te klikken bij FA is lekker volwassen.
Ze is mod. Dat is haar taak.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je die ouwe koe weer uit de sloot wilt trekken gooit hem dan gewoon op je hippe BBQ.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof zij dat kanquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Krijg je nog terug voor het bannen van US.
Jij kwam even melden “dat het probleem opgelost was”.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij kan zien wie er verantwoordelijk voor is.
quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij kwam even melden “dat het probleem opgelost was”.
Je trekt ook die staatsmongool Etto steeds aan.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Bijzonder ook dat het jou zo hoog zit terwijl US gewoon normaal doet tegen mij.
Nee hij is gewoon weer aan het zieken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:37 schreef Amarantha het volgende:
Bijzonder ook dat het jou zo hoog zit terwijl US gewoon normaal doet tegen mij.
Jij gaat ook maar niet weg.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je trekt ook die staatsmongool Etto steeds aan.
Ja beetje jammer maar oke.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon weer aan het zieken.
Hij heeft weer even een kratje weggetikt op de vrijmiboquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon weer aan het zieken.
Vervelende dag gehad?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je trekt ook die staatsmongool Etto steeds aan.
Lijkt me toch dat er wel leukere dingen te doen zijn. Maar ja.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarvoor zit hij op fok.
begrijp het niet maar goed
Blowen zeker muhahjaaquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat er wel leukere dingen te doen zijn. Maar ja.
of zeiken op een forum over je werkgever.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
Dat je gewoon je voldoening er uithaal door een beetje te zitten zeiken op medeusers op een forum
Hey vriend. Er is niets maar dan ook niets aan de hand en jij loopt met iedereen problemen te zoeken. Doe dat gewoon eens even niet. Okee? Fijnquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij kwam hier terwijl je thuis hoort in R&P schat.
Ik volg jou gewoon steeds. Ik wil je.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij kwam hier terwijl je thuis hoort in R&P schat.
Misschien is dat het.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
En dan heb je nog kinderen en een partner ook
![]()
gedraag je je zo online
Wacht even tot je 10 biertjes op hebt dan geef ik het stokje over.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey vriend. Er is niets maar dan ook niets aan de hand en jij loopt met iedereen problemen te zoeken. Doe dat gewoon eens even niet. Okee? Fijn
O dat deed ik vroeger altijd. Ging ik zieken in chatrooms van mensen die net een baby hadden enzo.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
Dat je gewoon je voldoening er uithaal door een beetje te zitten zeiken op medeusers op een forum
Waarom?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat deed ik vroeger altijd. Ging ik zieken in chatrooms van mensen die net een baby hadden enzo.
Wacht niet te lang, ik sta op 8.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht even tot je 10 biertjes op hebt dan geef ik het stokje over.
Geen satépizza genomen zeker?quote:
Waarom? Serieus?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat deed ik vroeger altijd. Ging ik zieken in chatrooms van mensen die net een baby hadden enzo.
Die dikke matrassen van Oetker? Big Americans? Die vind ik nog redelijk, maar ik ben sowieso geen pizzamens.quote:
Hoezo nou weer kotsquote:
Laaaang geleden dusquote:
Nee, van de bezorgpizzabakkerquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dikke matrassen van Oetker? Big Americans? Die vind ik nog redelijk, maar ik ben sowieso geen pizzamens.
ja okee ik weet ook niet hoe ik toen deed.quote:
Maar dat is het wel, zeker voor een saté liefhebber als jijquote:
quote:
Ja ligt je scheve kut weer recht?quote:
Dankbaar dat wij toch even al je diarree hebben mogen doorslikken. Any time again bruquote:
Mja, maar pindasaus mag niet koken want dan wordt het goor. Dus hoe voorkom je dat dan in een oven?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is het wel, zeker voor een saté liefhebber als jij
Had van de week ook saté kroepoek van de conimex, die was ook best lekker
Omdat het daar gebakken wordt en niet gekooktquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar pindasaus mag niet koken want dan wordt het goor. Dus hoe voorkom je dat dan in een oven?
Jazeker.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar serieus, voed je je kinderen ook zo op?
Maar er wordt je niet altijd naar mening gevraagd. Het is niet altijd relevant wat jij er van vindt.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker.
Altijd de waarheid eruit gooien.
Lekker dan, nog twee van die onmensen op de wereld.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker.
Altijd de waarheid eruit gooien.
Mja, ik ben niet overtuigdquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het daar gebakken wordt en niet gekooktPlus er ligt allemaal voer bovenop zodat de saus gewoon lekker sausig blijft, althans zoals ik hem maak wel
las het net ja. Geen idee wie dat is maar okee.quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, net zoiets als de werkethiek bij Sloffen & Sopra’squote:Op vrijdag 9 april 2021 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar er wordt je niet altijd naar mening gevraagd. Het is niet altijd relevant wat jij er van vindt.
NIet het zelfde. Maar goed blijf lekker dat kut karakter van je houdenquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, net zoiets als de werkethiek bij Sloffen & Sopra’s
Een rappertquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
las het net ja. Geen idee wie dat is maar okee.
Oh ik ja?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NIet het zelfde. Maar goed blijf lekker dat kut karakter van je houden
Nou ja daar word je geen dag ouder van, bekend zijn.quote:
Wat doe je dan hier?quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik ja?
Ik heb voldoende geweldige vrienden, een fijn gezin, fijne collega’s, zelfs leuke buren.
Ja zegt niets, soort zoekt soort. Misschien hebben die ook allemaal dezelfde persoonlijkheid. Feit is dat je hier constant zit te wachten totdat je weer ene kut opmerking over iemand kan maken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik ja?
Ik heb voldoende geweldige vrienden, een fijn gezin, fijne collega’s, zelfs leuke buren.
Nu jij weer? En waar ligt dat aan?
Waarschijnlijk je nogal chronische obsessie met tieten en vagina's.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik ja?
Nu jij weer? En waar ligt dat aan?
ow overleden ja hij leefde een ruig levenquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hebben ze de stekkers eruit getrokken?
Reppert en soms ook acteur, speelde samen met Steven Seagal in Exit Woundsquote:Op vrijdag 9 april 2021 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
las het net ja. Geen idee wie dat is maar okee.
Huh?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je nogal chronische obsessie met tieten en vagina's.
Ik zeg maar wat.
Welnee hij loopt gewoon alleen maar t zieken om het zieken. Nou hahahahahaha wat grappig JOE normaal doen of opbokken.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk je nogal chronische obsessie met tieten en vagina's.
Ik zeg maar wat.
Noem eens een real life persoon waar je altijd mee lacht en bijna nooit problemen mee hebt?quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zegt niets, soort zoekt soort. Misschien hebben die ook allemaal dezelfde persoonlijkheid. Feit is dat je hier constant zit te wachten totdat je weer ene kut opmerking over iemand kan maken.
Vraag mij af waarom? Laag zelfbeeld dat je dat nodig hebt ofzo?
Waarvan akte. Zegt mij niks maar dat is ook niet zo raar want ik kijk geen films.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reppert en soms ook acteur, speelde samen met Steven Seagal in Exit Wounds
nevermind.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
Noem eens een real life persoon waar je altijd mee lacht en bijna nooit problemen mee hebt?
Easy.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noem eens een real life persoon waar je altijd mee lacht en bijna nooit problemen mee hebt?
Oh ja bier en tieten en zulksquote:Op vrijdag 9 april 2021 19:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, 'humor' enzo.
Sommige mensen houden daarvan
Is geen antwoord op bb's vraag.quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
Klassiek is kut.
Over tot de orde van de dag
quote:Op vrijdag 9 april 2021 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Easy.
Liefie. Ofwel: schetepoepebeesiepoezewoezeloezepopsieplopsie
Snoetepetoetekequote:Op vrijdag 9 april 2021 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Easy.
Liefie. Ofwel: schetepoepebeesiepoezewoezeloezepopsieplopsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |